Σελίδα 1 από 2

Test Λίπανσης της MG-Rover στον K-series

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2006 12:15 pm
από PERRY-MGTF
Μετά από την συζήτηση που έιχαμε για την θερμοκρασία λαδιού, έψαξα και μηχανικός ειδικευμένος στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη κινητήρων με 35 χρόνια πείρας που έχει εργαστεί και στο Longbridge μου είπε:

Τα τεστ της MGR για την αντοχη του κινητήρα σε θερμά κλίματα έχει γίνει για τον k-series στην έρημο της Νεβάδα, σε συνθήκες πλήρους φορτίου με επιβάτες και αποσκευές και maximum στροφές για 200 ώρες με θερμοκρασία λαδιού 140 βαθμούς!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2006 6:06 pm
από Γιαννηs MG-est1924
DHLADH EXEI ANTOXH O KINHTHRAS MAS E!!!!Akoy 140 bathmoys!!!KAI SE ERHMO E!!! :!: :!: :shock: :shock:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2006 6:46 pm
από crAss
Δεν μας είπε μόνο αν στην 201 πρώτη ώρα έκοψαν τη δοκιμή γιατί έκαψε φλάτζα
:P :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 09, 2006 8:25 pm
από PERRY-MGTF
Ειστε κακοι!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 10, 2006 7:09 pm
από Γιαννηs MG-est1924
:nevrakia:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 31, 2006 7:09 pm
από Grover
Σήμερα διάβασα το post και έχω μια απορία. Η δοκιμή του K-Series μοτέρ πάνω σε πιο αμάξι έγινε?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 31, 2006 8:44 pm
από PERRY-MGTF
Grover έγραψε:Σήμερα διάβασα το post και έχω μια απορία. Η δοκιμή του K-Series μοτέρ πάνω σε πιο αμάξι έγινε?
Tha rwthsw ton mhxaniko ths MGR - I'll be back!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 31, 2006 9:57 pm
από PERRY-MGTF
Loipon ta test ginane toso me mono thn mhxanh gia 200 wres stoxo alla syxna synexizotane ws tis 400, alla kai me olo ton stolo me full fortio aposkeyes kai treiler!!!!! se merh opws nevada, canada, finland, south africa klp

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 31, 2006 10:08 pm
από nikolas
δημιουργούσανε κάποια τεχνητή καταπόνηση σαν να ήταν φορεμένη σε αυτοκίνητο ή όντως ήταν σε κάποιο αυτοκίνητο το οποίο το δοκιμάζανε σε διάφορες συνθήκες.. (υποθέτω αυτό έχεις και εσύ στο μυαλό σου Θοδωρή?)
υποθέτω πάντως-χωρίς να ξέρω πως αποκλίεται να το δοκιμάσαν σε Freelander γιατί ο kseries με το Freelander "δεν τα βρήκαν ποτέ"

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 31, 2006 10:08 pm
από Grover
Μάλιστα! Ρώτισα γιατί τα αμάξια με με την μηχανή K-series τοποθετιμένη πίσω (Lotus, TF) καταπονούντε περισσότερο λόγο του ψυγείου που βρίσκετε σε μεγάλη απόσταση και δεν ψύχονται τόσο όσο τα υπόλιπα με την μηχανή μπροστά.