MG ZR: Η γνώμη σας!

General board
Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

MG ZR: Η γνώμη σας!

Δημοσίευση από Roverfan »

Καθώς ο κύκλος του Rover της υπογραφής μου κλείνει σιγά σιγά και είναι προς πώληση, θα ψάξω για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο το οποίο θα ήθελα να μου βγάζει και λίγο συναίσθημα... Όπως καταλαβαίνετε, αν βρω ένα ZR 105 σε καλή κατάσταση, χωρίς να είναι πολύ "φορτωμένο" από χιλιόμετρα, θα έχει τον πρώτο λόγο. Αυτό που θα ήθελα από όσους είστε κάτοχοι του μοντέλου, είναι να μου κάνετε μια "ζυγαριά" με τα συν και τα πλην του, όσο μπορείτε πιο αντικειμενικά (ξέρω ότι δεν είναι εύκολο! :) ). Προς τα που λοιπόν γέρνει η ζυγαριά; Με ένα "ναι" ή "όχι", αν ήταν να αγοράσετε τώρα αυτοκίνητο της κατηγορίας του, θα το επιλέγατε;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις!
(Αν κάποιος δε θέλει να δημοσιοποιήσει απάντηση, μπορεί να μου στείλει ένα PM)
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Λοιπόν τα θετικά του
- Είναι το πιο γρήγορο μαμά 1.4 που κυκλοφορεί (εκτός από το καινούργιο της VW)
-Στρίβει πολύ καλά, πάλι για μένα είναι το καλύτερο στημένο 1.4 μαμά που μπορείς να βρεις
- Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι σαν να έχει quickshift σε σχέση με ένα κανονικό κιβώτιο. Δεν είναι τόσο μικρές οι διαδρομές όσο με ένα quickshift αλλά να σου πω αναλογικά όση απόσταση κάνει ο λεβιές του Peugeot 406 από την πρώτη στο νεκρό κάνει στο ZR από πρώτη σε δευτέρα.
- Είναι αυτοκίνητο που τηρουμένων των αναλογιών σου δίνει χαρά να το οδηγείς
- Έχει πολύ φθηνή συντήριση αν βρεις καλό συνεργείο
- Έχει κόφτη μετά τις 7000 κάτι που δεν βρίσκεις εύκολα σε πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας
- Πάει καλά με βενζίνη 95 οκτανίων και δεν χρειάζεσε σούπερ αμόλυβδη (δεν έχει knock sensor)
- Πολύ κοντή κρεμαργιέρα, κάτι πάνω από 2 στροφές από άκρη σε άκρη σε προδιαθέτει για επιθετική οδήγηση
- Προσεγμένο εσωτετικό αισθητικά (μπάκετ κλπ) ειδικά το facelift είναι τελείως καινούργιο και δεν δείχνει τόσο τα χρόνια του όπως το παλαιότερο που έκανε ντεμπούτο με το 200 πριν από μια δεκαετία.
- Δεν έχει πολλά ηλεκτρονικά εκτός από ABS με EBD (για άλλους αυτό μπορεί να είναι αρνητικό)
- To μαμά ηχοσύστημα είναι υπέραρκετο για νορμάλ χρήση (6 ηχεία, παίζει και Mp3)
- Λόγω του κλεισίματος του εργοστασίου οι τιμές μεταπώλησης έχουν πέσει και άρα θα το βρεις φθηνότερα από ότι αν συνέχιζε η παραγωγή.
- Έχει πολλά aftermarket υλικά δοκιμασμένα από Αγγλία
- Μπορεί να φάει δυνητικά πείραγμα μέχρι και πάνω από 200 άλογα, ενώ αν εσύ τώρα το πάρεις σχετικά φθηνά με κοντά στα 100.000 κμ θα σου πρότεινα να κάνεις τη μετατροπή στα 140 άλογα της Ptp αποκτώντας έτσι ένα καινούργιο κινητήρα.
- Είναι MG

Τα αρνητικά τώρα
- Μέσα στην πόλη σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα η κατανάλωση δύσκολα πέφτει κάτω από τα 11 λ/100κμ και περίπου 0.5-1λ παραπάνω αν έχει ανοικτό το air condition
- Το τιμόνι δεν κόβει πάρα πολύ και σε δυσκολεύει λίγο στο παρκάρισμα, αλλά συνιθίζεται
- Ο δείκτης καυσίμου είναι τελέιως φλου και δεν έχει λαμπάκι...Ενώ λέει πως έχει 50 λίτρα ντεπόζιτο ακόμα και όταν ο δείκτης είναι μέσα στο κόκκινο δεν έχω αγγίξει καν τα 40 λίτρα γέμισμα.
- Το φινίρισμα δεν είναι ότι καλύτερο, εγώ αναγκάστηκα και κούμπωσα μερικά πλαστικά μόνος μου αν και το πήρα καινούργιο το αυτοκίνητο
- Οι αναρτήσεις είναι σκληρές και κάθε φορά που περνάς σαμαράκι/λακούβα το νιώθεις, βέβαια αυτή η σκληρότητα είναι που σε αφήνει να στρίβεις γρήγορα.
- To αυτοκίνητο τρίζει. Αν και έχουμε λύσει σε διάφορα θέματα τους βασικούς τριγμούς (πια δεν μας απασχολούν ο τριγμός του ταμπλώ και ο τριγμός των πίσω καθισμάτων) το αυτοκίνητο θα σε εκπλήσει δυσσάρεστα παράγοντας κάθε τόσο και νέους τριγμούς από εκεί που δεν υπήρχαν. Βασικά φταίει πολύ η ποιότητα των δρόμων σε συνάρτηση με την σκληρή ανάρτηση. Σε αυτοκινητόδρομο δεν θα ακούσεις ποτέ τον παραμικρό τριγμό.
- Μου τσιμπάει λίγο λαδάκι (200 γραμμάρια κάθε 5000 από όταν άρχισα να το κοφτιάζω...μου είπαν ότι είναι νορμάλ αν οδηγώ ψηλά)
- Φλάτζα...αν και υποτίθεται ότι έχουμε ενισχυμένη πάλι μπορεί να εμφανιστεί η μάστιγα των K-series. Δεν θυμάμαι πιο μέλος του έβγαλε φλάτζα στο ZR πριν λίγο καιρό. Πάντως στο facelift έχουν βάλει λυχνία στο ταμπλώ που σε ειδοποιεί για χαμηλή στάθμη ψυκτικού και τουλάχιστον το καταλαβαίνεις και πας μόνο για φλάτζα και όχι για χειρότερα...Θέλει να προσέχεις σχολαστικά το δοχείο του ψυκτικού για να το καταλάβεις νωρίς.
- Τα φρένα του δεν έχουν μπροστά αεριζόμενα δισκόφρενα. Βασικά με λίγο καλύτερα τακάκια είναι μια χαρά για νορμάλ χρήση και το πρόβλημα είναι αν πας να το σκίσεις σε κανένα βουνό και υπερθερμανθούν. Η διάμετρος των δίσκων είναι ικανοποιητική και αν βάλεις καινούργιους τρυπιτούς/χαρακτούς είσαι οκ με την ποιότητα φρεναρίσματος για τα μαμά άλογα.

Τέλος από όσο ξέρω οι τιμές παίζουν από 8500-12000 ευρώ. Αν έχει ξεμείνει κανένα καινούργιο σε κάποια έκθεση θα σου το δώσουν λογικά με έκπτωση από τα 16500 που έχει και επιπλέον ισχύει το χρηματοδοτικό με 20% προκαταβολή και άτοκες (πραγματικά άτοκες) για 5 χρόνια (220 το μήνα βγαίνει περίπου). Κοίταξε το και αυτό, ίσως στην τελική σε συμφέρει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Σάβ Ιούλ 15, 2006 6:57 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is too short not to...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Προφανώς θα το ξαναγόραζα...Δεν βρίσκεις με αυτά τα χρήματα άλλο τουτού που να σου δίνει τόση οδηγική απόλαυση
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

μια μικρή διόρθωση ότι το προηγούμενο ZR δεν ξεκίνησε μαζί με το 200άρι.. αλλά λίγο μετά το 25άρι..χοντρικά δηλαδή >2000..
και το ότι δε χρειάζεται σούπερ αμόλυβδη λόγω έλλειψης "knock sensor" είναι σχετικό με την έννοια ότι καλύτερης ποιότητας (συνεπώς και περισσότερων οκτανίων) βενζίνη έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη καύση (λιγότερα κατάλοιπα, περιορισμό προανάφλεξης) οπότε ότι κάνει κάποια διαφορά την κάνει..όπως και να'ναι.. :wink:

Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Roverfan »

crAss έγραψε: - Το φινίρισμα δεν είναι ότι καλύτερο, εγώ αναγκάστηκα και κούμπωσα μερικά πλαστικά μόνος μου αν και το πήρα καινούργιο το αυτοκίνητο
- To αυτοκίνητο τρίζει. Αν και έχουμε λύσει σε διάφορα θέματα τους βασικούς τριγμούς (πια δεν μας απασχολούν ο τριγμός του ταμπλώ και ο τριγμός των πίσω καθισμάτων) το αυτοκίνητο θα σε εκπλήσει δυσσάρεστα παράγοντας κάθε τόσο και νέους τριγμούς από εκεί που δεν υπήρχαν. Βασικά φταίει πολύ η ποιότητα των δρόμων σε συνάρτηση με την σκληρή ανάρτηση. Σε αυτοκινητόδρομο δεν θα ακούσεις ποτέ τον παραμικρό τριγμό.
Πιο πολύ με προβληματίζει αυτό. Η κατάσταση θέλω να ελπίζω ότι τουλάχιστον θα είναι υποφερτή. Σε αυτό το θέμα έχει σημασία αν το μοντέλο είναι προ ή μετά το facelift; Είχα διαβάσει ότι στο νεότερο μοντέλο χρησιμοποιούνται σκληρότερα πλαστικά. Ως ποιότητα συναρμολόγησης υποθέτω θα είναι η ίδια...
- Φλάτζα...αν και υποτίθεται ότι έχουμε ενισχυμένη πάλι μπορεί να εμφανιστεί η μάστιγα των K-series. Δεν θυμάμαι πιο μέλος του έβγαλε φλάτζα στο ZR πριν λίγο καιρό. Πάντως στο facelift έχουν βάλει λυχνία στο ταμπλώ που σε ειδοποιεί για χαμηλή στάθμη ψυκτικού και τουλάχιστον το καταλαβαίνεις και πας μόνο για φλάτζα και όχι για χειρότερα...Θέλει να προσέχεις σχολαστικά το δοχείο του ψυκτικού για να το καταλάβεις νωρίς.
Δύσκολο θα ήταν να ξεσυνηθίσω να κάνω τον έλεγχο! :) Ως νέο οδηγός ήμουν παθών! Εξάλλου στα παλιά Rover χρειάζεται συχνά αναπλήρωση το ψυκτικό.
Τέλος από όσο ξέρω οι τιμές παίζουν από 8500-12000 ευρώ.
Οποιοσδήποτε έχει καμιά καλή περίπτωση υπόψιν του, μη διστάσει να μου τη μεταφέρει!
Αν έχει ξεμείνει κανένα καινούργιο σε κάποια έκθεση θα σου το δώσουν λογικά με έκπτωση από τα 16500 που έχει και επιπλέον ισχύει το χρηματοδοτικό με 20% προκαταβολή και άτοκες (πραγματικά άτοκες) για 5 χρόνια (220 το μήνα βγαίνει περίπου). Κοίταξε το και αυτό, ίσως στην τελική σε συμφέρει.
Έχεις δίκιο, αν και από την αντιπροσωπία που πάω μου είπαν ότι εχει μείνει (σε πολύ καλή προσφορά είναι η αλήθεια) μόνο 25άρι.
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikolas έγραψε:μια μικρή διόρθωση ότι το προηγούμενο ZR δεν ξεκίνησε μαζί με το 200άρι.. αλλά λίγο μετά το 25άρι..χοντρικά δηλαδή >2000..
και το ότι δε χρειάζεται σούπερ αμόλυβδη λόγω έλλειψης "knock sensor" είναι σχετικό με την έννοια ότι καλύτερης ποιότητας (συνεπώς και περισσότερων οκτανίων) βενζίνη έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη καύση (λιγότερα κατάλοιπα, περιορισμό προανάφλεξης) οπότε ότι κάνει κάποια διαφορά την κάνει..όπως και να'ναι.. :wink:
Kalyteres epidoseis den tha exei h katostara akribws giati logw elleiepshs knock sensor exei programmatistei to aytokinhto na doyleyei beltista me 95 RON. Se aytokinhta xwris knock sensor exei parathrhthei kai meiwsh ths apodoshs me 100ares.



Sta kalaloipa nai h 100ares den tha afhnoyne kai akoma perissotero exei apodeixtei oti katharizoyne kiolas ton kinhthra apo ta ypoleimmata ths kayshs!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

PERRY-MGTF έγραψε:
nikolas έγραψε:μια μικρή διόρθωση ότι το προηγούμενο ZR δεν ξεκίνησε μαζί με το 200άρι.. αλλά λίγο μετά το 25άρι..χοντρικά δηλαδή >2000..
και το ότι δε χρειάζεται σούπερ αμόλυβδη λόγω έλλειψης "knock sensor" είναι σχετικό με την έννοια ότι καλύτερης ποιότητας (συνεπώς και περισσότερων οκτανίων) βενζίνη έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη καύση (λιγότερα κατάλοιπα, περιορισμό προανάφλεξης) οπότε ότι κάνει κάποια διαφορά την κάνει..όπως και να'ναι.. :wink:
Kalyteres epidoseis den tha exei h katostara akribws giati logw elleiepshs knock sensor exei programmatistei to aytokinhto na doyleyei beltista me 95 RON. Se aytokinhta xwris knock sensor exei parathrhthei kai meiwsh ths apodoshs me 100ares.



Sta kalaloipa nai h 100ares den tha afhnoyne kai akoma perissotero exei apodeixtei oti katharizoyne kiolas ton kinhthra apo ta ypoleimmata ths kayshs!
Βασικά το θέμα είναι αφού όλες οι βενζίνες πλέον είναι λίγο πολύ νοθευμένες βάζεις σούπερ αμόλυβδη κατευθείαν και στη χειρότερη είναι σαν απλή αμόλυβδη,ενώ η νοθευμένη αμόλυβδη είναι...άστα να πάνε
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Ως προς το θέμα μας τώρα..για μένα στην κατηγορία του δεν υπάρχει πιο όμορφο αμάξι σίγουρα,είναι πολύ σβέλτο για 14αρι και αν σταματήσει ο τριγμός που έχω στο ταμπλώ θα ναι κορυφή.Το χω ένα χρόνο και στάνταρ θα το ξανάπαιρνα αλλά θα το πάλευα για να πάρω το 160.Αν είσαι οπαδός του γκαζιού ψάξου και πα΄ρε το μεγάλο που είναι πιο ολοκληρωμένο αμάξι.Όσο για τους τριγμούς υπάρχει πάντα γιατρειά..μουσική πολύ δυνατά :D
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

μουσική πιο δυνατά..και όταν τη χαμηλώσεις παρατηρείς ακόμα περισσότερους τριγμούς που προκλήθηκαν και από τη μουσική..
μπορεί να μην έχει knock sensor αλλά αν η καύση είναι καλύτερη και πιο σωστή επόμενο είναι να παρουσιάζει και καλύτερη απόδοση..

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nikolas έγραψε: μπορεί να μην έχει knock sensor αλλά αν η καύση είναι καλύτερη και πιο σωστή επόμενο είναι να παρουσιάζει και καλύτερη απόδοση..
Δεν είναι πιο σωστή γιατι:

Ο κινητήρας με την δεδομένη συμπίεση 10.5:1 εχει προγραμματιστεί για να έχει την καλύτερη απόδοση με καύσιμο 95 RON. Βάζοντας 100 RON που σημαίνει ότι αναφλέγεται πιο δύσκολα -σε μεγαλύτερη συμπίεση- έχει ως αποτέλεσμα να μην αναφλέγεται είτε πλήρως είτε/και όχι την στιγμή που πρέπει αλλά λίγο αργότερα, με αποτέλεσμα την κακή απόδοση.

Ο κινητήρας είναι με άλλα λόγια φτιαγμένος για μέγιστη απόδοση με την συμπίεση στο μαξιμουμ 10:1, λίγο πριν την ανάφλεξη από τα μπουζί το μείγμα να είναι στα όρια της αυτανάφλεξης ώστε με την σπίθα να αναφλεγεί αμέσως και απότομα για μέγιστη απόδοση. Το καύσιμο μα τα υψηλότερα RON όταν δεν ρυθμίζεται αυτόματα η ανάφλεξη των μπουζί -δεν υπάρχει knock sensor- δεν θα βρίσκεται σε αυτήν την οριακή κατάσταση στο μαξιμουμ της συμπίεσης.

Πολύ εύκολα αυτή η διαφορά μπορεί να φανεί σε κάποιο αυτοκίνητο που έχει πολύ χαμηλή συμπίεση κανένα φορτηγάκι, βαν κλπ, εκεί η χρήση της 100 RON φέρνει άμεσα αρνητικά αποτελέσματα. Οι μηχανικοί λένε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις τα κατάλοιπα μακροχρόνια καταστρέφουν και τον κινητήρα.

Παρόλα αυτά βάζω κάθε 6μηνο για 4-5 γεμίσματα BP Ultimate για τα καθαριστικά της.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες