aristos87 Rover 416Gsi
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Ρε παιδία καταλάβατε τι σας είπα? Η μια που έβαλε ηταν απο 200αρι και η αλλη απο 400αρι... Μιλάμε για τεράστια διαφορά... Οσο για το συνεργείο της Ηλιούπολης εκεί το πάω το αμάξι για μηχανικά εδώ και χρόνια... Απλά δεν είχε ψαλίδια να μου βάλει όταν έκανα την μετατροπή και τα έβαλα στον φώτα...
EDIT
Πήγα σήμερα και μετα απο ενα 5ωρο και 4 αλλαγές ντιζών βρήκαμε ενα σετ και φαίνετε να ειναι οκ... Αυριο πάω αγ.παρασκευη να τα δεί και ο Mάνος...
EDIT
Πήγα σήμερα και μετα απο ενα 5ωρο και 4 αλλαγές ντιζών βρήκαμε ενα σετ και φαίνετε να ειναι οκ... Αυριο πάω αγ.παρασκευη να τα δεί και ο Mάνος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Σάβ Απρ 30, 2011 7:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Re: aristos87 Rover 416Gsi
Update 5
Μάιος 2011
Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.
Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.
Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.
Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.
Μερικές φωτός απο την μετατροπή:
Στην πρώτη σελίδα viewtopic.php?p=23665#p23665" onclick="window.open(this.href);return false;
Μάιος 2011
Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.
Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.
Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.
Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.
Μερικές φωτός απο την μετατροπή:
Στην πρώτη σελίδα viewtopic.php?p=23665#p23665" onclick="window.open(this.href);return false;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Δευ Ιουν 13, 2011 4:48 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες