ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Problems
Απάντηση
Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

ΜΑΡΙΝΑ έγραψε:Kalimera se olous! paidia nai einai alitheia , 2000E pige oli i istoria , otan eipame oti einai polla ktl. leei e parte to tote, ergasia pairnw 500 euro kai ta alla einai to kostos apo mixani ktl de xerw.., otan mpika se ena site na dw poso kanei ena tetoio rover me ta xiliometra pou exei to diko mas , eida oti ekane 2000, diladi tha epairna ena idio autokinito !!
ta klaime alla mas epiase stin anagi .. :(
Δυστυχως εδωσες υπερβολικα λεφτα!!!!!ενα μοτερ ολοκληρο με 90.000χλμ το βρηκα στην πατρα με 250 ευρω και εγγυηση 6 μηνες.στη χειροτερη να σου εφτανε και 700 ευρω......
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από R414 »

Υπαρχει και η ερευνα αγορας...Σε οτιδηποτε κανεις ρωτας ΠΡΙΝ κανεις οτιδηποτε και σε οτιδηποτε αμαξι,μηχανακι,ποδηλατο κλπ.
Δεν ειναι δυνατον να πας σε συνεργειο χωρις να ξερεις ποσα περιπου λεφτα χρειαζονται.Αλλα τα 300 και αλλα τα 800ε.
Μοτερ ανοιγει δεν ειναι επιστημη και ειναι και ευκολο μοτερ τπτ σπουδαιο.Το δικο μου το ανοιξα και το φτιαξα μονος μου με δικα μου εργαλεια και ανταλλακτικα δικα μου κρατησε 15000km χωρις πλανισμα στο καπακι και το σκιζα απο το πρωι μεχρι το βραδυ ΚΟΦΤΕΣ ολες τις ταχυτητες.Ειναι πολυ καλα για εργασια ερασιτεχνη και μοτερ με 200000km οποτε μια εργασια απο ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ τεχνικο αν γινουν ΟΛΑ σωστα τουλαχιστον 60000-80000km καλης λειτουργιας αμα το προσεχεις..Δεν ειναι προβλημα που λυνεται ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΗ οπως τα λαδια,μπουζι κλπ,το ποσο θα σου αντεξει εξαρταται απο πολλους παραγοντες και πως το συντηρεις ..
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Για να εξαλείψετε το πρόβλημα της φλάντζας πρέπει να γίνουν καποιες βελτιώσεις:
Βίδες ARP, φλατζα SAIC (το μπλοκ και κεφαλή να είναι σε καλή κατασταση), ενισχυμένο φορέα, Εξωτερικός θερμοστάτης 82 C' bypass, ένα καλό ψυγείο αλουμινίου για όσους φορούν τα παλιά, ένα κάλο βεντιλατερ που να ανοίγει στους 92 C', ένα καλό ψυκτικό υγρό, καλό ζέσταμα το πρωί και σκίσιμο αφού το λάδι ξεπεράσει τους 74 C'.
Χοντρικά κάπου στα 600 - 700€ χωρίς εργασία, ίσως φαίνονται πολλά αλλά μακροπρόθεσμα εχεις κάνει απόσβεση.
η μόνη ένστασή μου είναι στο ότι δεν είμαι πεπεισμένος ότι εξαλείφει το θέμα της φλάντζας..
αν γινει εξαιρετικη δουλεια στο πλανισμα και χρησιμοποιηθουν τα υλικα που περιγραφει ο κωστας και εγω δεν πιστευω να ξανακαψει φλατζα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος antonis132 την Τρί Μάιος 21, 2013 4:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από R414 »

antonis132 έγραψε:
nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Για να εξαλείψετε το πρόβλημα της φλάντζας πρέπει να γίνουν καποιες βελτιώσεις:
Βίδες ARP, φλατζα SAIC (το μπλοκ και κεφαλή να είναι σε καλή κατασταση), ενισχυμένο φορέα, Εξωτερικός θερμοστάτης 82 C' bypass, ένα καλό ψυγείο αλουμινίου για όσους φορούν τα παλιά, ένα κάλο βεντιλατερ που να ανοίγει στους 92 C', ένα καλό ψυκτικό υγρό, καλό ζέσταμα το πρωί και σκίσιμο αφού το λάδι ξεπεράσει τους 74 C'.
Χοντρικά κάπου στα 600 - 700€ χωρίς εργασία, ίσως φαίνονται πολλά αλλά μακροπρόθεσμα εχεις κάνει απόσβεση.
η μόνη ένστασή μου είναι στο ότι δεν είμαι πεπεισμένος ότι εξαλείφει το θέμα της φλάντζας..
αν γινει αξαιρετικη δουλεια στο πλανισμα και χρησιμοποιηθουν τα υλικα που περιγραφει ο κωστας και εγω δεν πιστευω να ξανακαψει φλατζα
Δυστυχως εφ οσον βγαινει απο τη παραγωγη με αστοχια φλατζας 9/10 οτι και να κανεις δεν διορθωνεται..
Ποσο καλυτερη δουλεια να γινει δηλαδη απ οτι στο κεντρικο εργοστασιο που το μπλοκ σφιγγεται με ειδικες κεφαλες καθε μια βιδα το ιδιο..Κανενα χερι δεν κανει καλυτερη δουλεια απο μηχανημα ειδικα σε ροπες συσφιξης κεφαλων κλπ
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

R414 έγραψε: Δυστυχως εφ οσον βγαινει απο τη παραγωγη με αστοχια φλατζας 9/10 οτι και να κανεις δεν διορθωνεται..
Ποσο καλυτερη δουλεια να γινει δηλαδη απ οτι στο κεντρικο εργοστασιο που το μπλοκ σφιγγεται με ειδικες κεφαλες καθε μια βιδα το ιδιο..Κανενα χερι δεν κανει καλυτερη δουλεια απο μηχανημα ειδικα σε ροπες συσφιξης κεφαλων κλπ
:roll: .... :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

πιστευεις οτι το προβλημα οταν γινεται ενα ρεκτιφιε ειναι η ροπη και η σειρα συσφιξης που απο τη στιγμη που αναγραφονται επισημα η σειρα και η διαδικασια συσφιξης
αυτο που θελω να δωσω σημασια ειναι οι επιφανειες που θα πατησει η φλατζα να μην εχει αποκλισεις επειδη ολη η εργασια θα παει στραφι και εκει βρισκεται το μεγαλυτερο λαθος οταν γινεται αλλαγη φλατζας
μια ενισχυμενη φλατζα με 6 στρωματα και τα υλικα που θα μειωσουν τις θερμοκρασιες στη ψυξη του κινητηρα δεν ειναι σημαντικα;
Εικόνα
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από R414 »

Πες μου ενα συνεργειο που γνωριζει τη σειρα που πρεπει να σφιχτουν οι βιδες καπακιου και ποση ροπη βαζουν και αν το εφαρμοζουν κατα γραμμα.Λοιπον να σε πληροφορησω οτι πηγα προσφατα για ιμαντα εκκεντροφορου και μου σφιξανε τροχαλια στροφαλου στα τυφλα με αεροκλειδο και οσο επαιρνε...Ολοι οι ρεκτιφιατζηδες νομιζουν οτι επειδη εχουν πλανισει 1000 καπακια οτι ειναι ολα το ιδιο,ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ,ασε οτι ο καθενας κανει χημειες και σφιγγει με οσα κιλα θελει...Πηγα να ρωτησω ετσι για πλακα συνεργειο που εφτιαχνε και rover και του λεω ποσο να σφιξω και μου απανταει σαρκαστικα ο ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ οτι εγω τις σφιγγω με καστανια ουτε καν δυναμοκλειδο και στο περιπου εισαι οκ μου λεει...Αν εχει βρει καποιος τη συνταγη για να μην καιει φλατζες τον πληρωνω να μου τη πει και εμενα που απο τα πολλα ανοιγματα και κατεβασματα στο καπακι και μοτερ πεταξα ολοκληρο αμαξι ατρακαριστο για 400 ε
Το τι λεει ο κα8ε ρεκτιφιατζης και καπακας ειναι μαλακιες του κωλου αν ηταν ολοι μαγκες στη δουλεια θα διναν μια τυπικη εγγυηση καλης λειτουργιας του μοτερ μετα απο τετοια εργασια-το κανει καποιος για πειτε μου...???
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από R414 »

μια ενισχυμενη φλατζα με 6 στρωματα και τα υλικα που θα μειωσουν τις θερμοκρασιες στη ψυξη του κινητηρα δεν ειναι σημαντικα;[/quote]

Δηλαδη εσυ οταν αλλαζεις φλατζα εχεις καλυτερη ψυξη στο μοτερ σου μετα??
ΑΣΧΕΤΟ..H ψυξη σ ενα μοτερ εξαρταται απο το ψυγειο,κολαρα,αντιψυκτικο υγρο κλπ.Βαλε τη καλυτερη φλατζα που μπορεις,το ποσο γρηγορα απαγεται η θερμοτητα απο το μοτερ ειναι δουλεια ολου του ψυκτικου συστηματος το οποιο στα rover ειναι κακο και εξου και η συχνη απαιτηση για αλλαγη φλατζας ..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

Είναι προφανές ότι δεν γνωρίζεις καποια τεχνικά θέματα όσο αφορά το μοτερ k series, και επειδή αυτή η συζήτηση έχει γίνει άπυρες φόρες και το έχουμε εξαντλήσει το θέμα, καλό θα είναι να ψάχνεται λίγο το forum και θα βρείτε απαντήσεις σε πολλά θέματα όσον αφορά το μοτερ και το αυτοκίνητό σας που και θα εμπλουτίσουν τις γνωσεις σας αλλά και θα σας προστατέψουν από επιτήδειους "μηχανικούς".
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

R414 έγραψε:μια ενισχυμενη φλατζα με 6 στρωματα και τα υλικα που θα μειωσουν τις θερμοκρασιες στη ψυξη του κινητηρα δεν ειναι σημαντικα;
H ψυξη σ ενα μοτερ εξαρταται απο το ψυγειο,κολαρα,αντιψυκτικο υγρο κλπ.Βαλε τη καλυτερη φλατζα που μπορεις,το ποσο γρηγορα απαγεται η θερμοτητα απο το μοτερ ειναι δουλεια ολου του ψυκτικου συστηματος το οποιο στα rover ειναι κακο και εξου και η συχνη απαιτηση για αλλαγη φλατζας ..
Δηλαδη εσυ οταν αλλαζεις φλατζα εχεις καλυτερη ψυξη στο μοτερ σου μετα??
ΑΣΧΕΤΟ..
antonis132:''μια ενισχυμενη φλατζα με 6 στρωματα και τα υλικα που θα μειωσουν τις θερμοκρασιες στη ψυξη του κινητηρα δεν ειναι σημαντικα;''
μην καθεσαι να μου πουλησεις ειρωνεια εδω μεσα και να μου το παιξεις ειδικος με καποιες εννοιες επειδη λανθασμενα εχεις καταλαβει τη συντομη φραση μου παραπανω και εχεις παραποιησει την εννοια της....ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ
αναφερω συνολικα οτι μια φλατζα mls και τα υλικα που αναφερει ο κωστας παραπανω καινουριες βιδες(θεωρητικα οταν γινεται αντικατασταση φλατζας κεφαλης πρεπει να μπαινει παντα ενα καινουριο σετ βιδες κεφαλης),εξωτερικος χαμηλοτερος θερμοστατης με bypass-φουσκα βεντιλατερ 92-87 και g12 , οσο για την ψυξη ο καθενας γνωριζει οτι εξαρταται σημαντικα να ειναι καθαρο το κυκλωμα ψυξης αλλα και σε καλη κατασταση-καθαρες οι κυψελες του ψυγειου νερου σηματικοτατο επισης και το νουμερο θερμοστατη αλλα και της φουσκας βεντιλατερ που θα βαλεις επειδη στο δικο μας ο εγκεφαλος διαβαζει την καφε βαλβιδα θερμοκρασιας και δινει μπρος στο βεντιλατερ στους 101βαθμους
YΓ:οποιαδηποτε φλατζα συσκευασμενη αν παρεις απο απλη μεχρι mls απο fai μεχρι elring εχουν μεσα χαρτακι και αναφερουν τη σειρα συφιξης και τη ροπη με τις μοιρες συσφιξης, υπαρχουν και σωστα ρεκτιφιε και συνεργεια μια ερωτηση να εκανες η με πμ στο club η στις συναντησεις και θα σε ενημερωναν και κατατοπιζαν μια χαρα :D
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες