CRX 1.6i-VT project (the second one)

Members Photos
Απάντηση
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Χθες μπήκα για πρώτη φορά σε πίστα!! Ήταν πρώτη φορά και για μένα και για το rex. Είχε διοργανώσει το HTTC open trackday στα Μέγαρα και θεώρησα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά μου (προσεχτικά πάντα) στο πλέον κατάλληλο περιβάλλον, την πίστα.

Η εμπειρία ήταν φοβερή. Είναι τόσο διαφορετικό να βλέπεις βιντεάκια απ' το να τρέχεις εσύ ο ίδιος. Συνειδητοποιείς ξαφνικά ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο τα νόμιζες, νιώθεις τις δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο, έντονα, στο σώμα σου και διαπιστώνεις ότι... είσαι εντελώς εκτός ιδανικής γραμμής πίστας. :P :P :P :P :P

Συνολικά είχα 3 10λεπτα στη διάθεσή μου. Στο πρώτο 10λεπτο αλλού πατούσα κι αλλού βρισκόμουνα. Λίγο αγχωμένος και επιφυλακτικός (και έχοντας ξεχάσει να ρυθμίσω την ανάρτηση στη σκληρή της ρύθμιση), γιατί προφανώς δεν θα ήθελα να ρισκάρω κάποια έξοδο που θα προκαλούσε ζημιά στο rex, αλλά ούτε και να το καταπονήσω πέρα από τα όριά του. Το καλύτερο που κατάφερα ήταν ένα 1:20,62. Στο δεύτερο 10λεπτο με την ανάρτηση 5 κλικ μπροστά και 10 κλικ πίσω απ' την πιο σκληρή της ρύθμιση, πάλευα πάλι να βρω τις γραμμές μου στην πίστα. Πίεσα λίγο παραπάνω τον εαυτό μου και το αμάξι, αλλά απογοητεύτηκα όταν είδα τον καλύτερό μου χρόνο στο 1:19,21. :( Στο τρίτο και τελευταίο δεκάλεπτο διόρθωσα κάποια λάθη, βελτίωσα τις γραμμές μου και "ξεψάρωσα" λίγο παραπάνω πατώντας λίγο παραπάνω το γκάζι σε κάνα δυο "S"άκια που έμπαινα σαν κότα, λολ. :P Το αποτέλεσμα ήταν ένα αξιοπρεπές 1:17,42 με το οποίο έκλεισα με ικανοποίηση την πρώτη μου συμμετοχή σε trackday. 8) :kouklos:

Εντυπώσεις και συμπεράσματα τώρα.

- Το αμάξι συμπεριφέρθηκε άριστα με την έννοια ότι όσο άτσαλα κι αν το "τοποθετούσα" στις στροφές, (οι οποίες είναι πολύ κλειστές κι απαιτητικές σε όλο το μήκος της πίστας) δεν με ξάφνιαζε και κρατούσε την πορεία του υποστρέφοντας ελάχιστα. Ακόμα και σε μια λάθος τοποθέτησή μου σε ένα "S"άκι όπου έχασα για λίγο την "ουρά", με άφημα του γκαζιού και ανάποδο, το αμάξι επανήλθε χωρίς δράματα.
- Σίγουρα το πλαίσιο χρειάζεται ενίσχυση. Μπάρες θόλων μπρος πίσω θα βοηθούσαν αρκετά, καθώς είχα αρκετό body roll (βέβαια ίσως το ένιωθα εγώ πιο έντονα, λόγω ελλιπής στήριξης από το κάθισμα). Επίσης, θεωρώ πως και παχύτερες αντιστρεπτικές θα συνέβαλαν στον ίδιο σκοπό.
- Τα εργοστασιακά καθίσματα ενώ για τον δρόμο είναι πολύ καλά, με καλή στήριξη, στην πίστα πάλευα να κρατηθώ στη θέση μου. Ένα αγωνιστικού τύπου bucket θα ήταν ιδανικό.
- Τα "μαμά" φρένα δεν την παλεύουν σε συνθήκες πίστας. Μύρισαν πολύ γρήγορα και αν και δε με πρόδωσαν πουθενά, ήταν φανερό ότι υπερθερμάνθηκαν και τα είδαν κωλυόμενα. Θεωρώ πως το στράβωμα των δίσκων θα ήταν απλά θέμα χρόνου αν συνέχιζα για παραπάνω σ' αυτούς τους ρυθμούς. Παρόλαυτα όπως προανέφερα κράτησαν μέχρι τέλους, όπου και πίεσα το αμάξι περισσότερο και έκανα και τον καλύτερο χρόνο μου.
- Τα Michelin Pilot Sport 3 είναι ένα εξαιρετικό λάστιχο δρόμου, αλλά στην πίστα ζεσταίνεται πολύ γρήγορα. Μετά τον τρίτο γύρο άρχιζα να το καταλαβαίνω. Κι αυτά όμως όπως και τα φρένα φάνηκαν αξιόπιστα και φρόντισαν το αμάξι να στρίβει σταθερά ακόμα και μετά από 6-7 συνεχόμενους σκληρούς γύρους στην πίστα. :up:
- Δυστυχώς τα δαχτυλίδια των πίσω coilover απέχουν ελάχιστα από κάτι μεταλλικά "αυτάκια" στα οποία βιδώνουν τα μαρκούτσια των φρένων και έβρισκαν πάνω σε αυτά. :s :(
- Και τέλος σίγουρα χρειάζομαι περισσότερους γύρους στην πίστα. :P :P :P

Επομένως, πέραν του ότι το ευχαριστήθηκα πολύ, οι σκέψεις μου είναι πλέον στο πως θα βελτιώσω περαιτέρω την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχω ήδη κάποιες ιδέες για προσθήκες και αλλαγές κατά νου, αλλά προς το παρόν είναι μόνο... σκέψεις.

Και μερικές φωτογραφίες. Δυστυχώς οι φίλοι μου με πούλησαν και δεν ήρθε κανείς, οπότε δεν έχω φωτογραφίες από το rex εν δράση... :klaps: :klaps: :klaps:
Το άλλο rex ήταν φουλ πιστάδικο με cage, μπάρες, αντριστρεπτικές, θεόσκληρη ανάρτηση, buckets, κλπ. κλπ. και γνωριστήκαμε με το παιδί που το είχε και κάναμε χοντοπαρέα, λολ. :P






Εικόνα

Εικόνα
Το 1.17 ειναι πολυ καλος χρονος βαση του οτι μπηκες 1η φορα στη πιστα και το αμαξι θελει ρυθμιση για Μεγαρα..
*Την επομενη φορα που θα κατεβεις στειλε να κατεβουμε παρεα!
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Σ' ευχαριστώ Γιώργο! Πολύ ευχαρίστως όταν είναι να ξαναπάω να σε ειδοποιήσω να πάμε παρέα.

Έκανα μια βόλτα απόψε το rex και αρχίζω να πιστεύω πως ο θόρυβος που ακούγεται στο εμπρός σύστημα είναι όντως από ημιαξόνιο. Μετά την καταπόνηση στην πίστα τώρα ακούγεται πολύ έντονα. Μάλλον είναι καιρός να πάμε συνεργείο...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Χθες πήρα το ρεξ από το συνεργείο. Αλλάχτηκαν δίσκος - πλατό - ρουλεμάν και επισκευάστηκαν τα ημιαξόνια εξαρχής. Λάδι MTF 3 στο σασμάν και αλλαγή λάδι μηχανής. Επίσης έγινε ένα καθάρισμα στο βολάν. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι ο συμπλέκτης είναι πιο σκληρός από πριν και τον αισθάνεσαι πιο "επιθετικό" στο άρπαγμα του. Φαντάζομαι ότι μόλις στρώσει θα γίνει λίγο πιο "μαλακός".

Το πρόβλημα είναι ότι ο θόρυβος που ακούγεται μπροστά συνεχίζεται και πραγματικά έχω απελπιστεί και εκνευριστεί ΠΟΛΥ!! :nevrakia:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Τι ΔΕΝ εχει αλλαχτει μηχανικα?
Επισης εχεις δει για λασκα πραματα οτιδηποτε μηπως πεζει κατι και κανει θορυβο?
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Λάσκα δεν είναι τίποτα. Εμένα το μυαλό μου πάει κάτι σε μετάδοση... διαφορικό ίσως?? Ένας φίλος μου είπε μήπως κάτι παίζει στην κρεμαγιέρα... Τι να πω... Όλα έχουν αλλαχτεί σχεδόν.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Λάσκα δεν είναι τίποτα. Εμένα το μυαλό μου πάει κάτι σε μετάδοση... διαφορικό ίσως?? Ένας φίλος μου είπε μήπως κάτι παίζει στην κρεμαγιέρα... Τι να πω... Όλα έχουν αλλαχτεί σχεδόν.

Στις συγκεκριμενες κρεμαγιερες υπαρχει ειδικη ρυθμιστικη βιδα που με τα χρονια παιρνει τζογο και τον επαναφερει αλλα ειναι αν εχει κενο/τζογο και ρυθμιζει με special tool οπως το λεει η honda.Μη ρωτησεις σε μαστορα θα σε κοιταζει περιεργα κανεις δν νομιζω να ασχολειται αλλα υπαρχει αν ειναι απο κει το θεμα σου λυση
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ναι κατάλαβα ποια βίδα λες, αλλά αυτή απ όσο ξέρω προκαλεί μια αστάθεια στο τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες. Έμεινα το τιμόνι μου έχει πολύ καλή αίσθηση και με τις 2 μοίρες καμπερ είναι ξυράφι. Ο χτυπος που ακούω είναι σαν κάτι να έχει τζόγο και να κινείται. Το κάνει κυρίως όταν ξεκινάω ή όταν περάσω από κάποια ανωμαλία ή καμία φορά όταν στριψω λίγο το τιμόνι. Αλλά δε το κάνει συνεχώς.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Ναι κατάλαβα ποια βίδα λες, αλλά αυτή απ όσο ξέρω προκαλεί μια αστάθεια στο τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες. Έμεινα το τιμόνι μου έχει πολύ καλή αίσθηση και με τις 2 μοίρες καμπερ είναι ξυράφι. Ο χτυπος που ακούω είναι σαν κάτι να έχει τζόγο και να κινείται. Το κάνει κυρίως όταν ξεκινάω ή όταν περάσω από κάποια ανωμαλία ή καμία φορά όταν στριψω λίγο το τιμόνι. Αλλά δε το κάνει συνεχώς.
Αν απο θεμα αναρτησης εισαι οκ μπαλακια ψαλιδιων,σινεμπλοκ κλπ ισως οντως ειναι απο εσωμπαρα-ακρομπαρα τα χεις δει καθολου?
To ιδιο σπαστικο κανει στου πατερα μου τελευταια σε γαλλικο και ειναι απο κρεμαγιερα μαλλον
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αν εννοείς της κρεμαγιέρας τα εσώμπαρα-ακρόμπαρα είναι κι αυτά καινούρια ιαπωνικά της Shankei555. Είχαν αλλαχτεί όταν μπήκε το μοτέρ πάνω μαζί με ένα πλαστικό πραγματάκι μέσα στην κρεμαγιέρα. Πέρα από τα συνεμπλόκ της αντιστρεπτικής και της κρεμαγιέρας δεν έχει μείνει τίποτα παλιό επάνω από συνεμπλόκ, μπαλάκια, ακρόμπαρα, ρουλεμάν, κλπ. κλπ.!!! Είναι όλα καινούρια και μάλιστα αλλαγμένα με ποιοτικά ανταλλακτικά.

Μεσοβδόμαδα μάλλον θα πάω στο συνεργείο που πάει το αμάξι του ένας φίλος να δούμε τι θα μου πει.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από andreas »

εμενα εβγαζε χτυπο οταν περναγα πλακοστρωτους δρομου η σαμαρακια και ηταν απο
σινεμπλοκ κρεμαγιερας.
μαλλον χορευε ολοκληρη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες