Σελίδα 4 από 5

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 01, 2010 2:22 pm
από Tasos_7R
Ρίξε μια ματιά εδώ viewtopic.php?f=3&t=1884&hilit=%CE%9216%CE%91" onclick="window.open(this.href);return false; για να πάρεις μια ιδέα του τι χρειάζεσαι και σε τι κόστος περίπου παίζει μια τέτοια μετατροπή, μιας και το παιδί που το έχει κάνει δεν μπαίνει πολύ συχνά, οπότε θα αργήσεις να πάρεις μια απάντηση. Ότι απορία έχεις μπορούμε να τη συζητήσουμε στο αντίστοιχο θέμα.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 11:14 am
από R414
Κοστος για τα μηχανικα πανω κατω ξερουμε το 8εμα ειναι ποσο πηγε ολη η δουλεια μαζι με την εργασια και τη τοπο8ετηση..γι αυτο εκανα την ερωτηση. ;)
και ενα αλλο βασικο ειναι που εγινε η μετατροπη 8α ταν πολυ ενδιαφερον να μα8ουμε για ο μηχανικος που το κανε περα οτι ειναι γατος εχει και γνωση για να το ξανακανει γτ αλλοι λενε ναι γινεται αλλα... και αλλοι λενε οτι ειμαστε τρελοι για δεσιμο.τεσπα ευχαριστουμε το παιδι για το 8εμα και την απορια αν μπαινει το μοτερ πανω τελικα

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 3:51 pm
από Tasos_7R
Μηχανικό να σου κάνει τη μετατροπή βρίσκεις, το θέμα είναι πόσα θα σου ζητήσει. Επειδή έχω ρωτήσει σε πολλά συνεργεία σου λέω ότι ο καθένας πραγματικά σου ζητάει ότι γουστάρει ή όσα του λείπουν (Ελλαδιστάν for ever :roll: ). Το πιο φτηνό συνεργείο που βρήκα ήθελε 500 ευρώ (τοποθετημένο και service) + 350 περίπου για τον ηλεκτρολόγο (λογικότατες τιμές) και με την προυπόθεση να του πάω τροπέτο ολόκληρο. Το πιο εξωφρενικό ποσό που μου ζήτησαν είναι 7000 κομπλέ με δικό του τροπέτο!!! :shock:
Επίσης, και για τροπέτο πάλι οι τιμές δεν είναι στάνταρ. Κι εδώ ο κάθε ανταλλακτικατζής πουλάει όσο θέλει και τα συνεργεία ακόμα πιο ακριβά!!! Μπορείς να βρεις τροπέτο με 1500 ευρώ, μπορεί και με 3000!!! :shock:
Γνώμη μου είναι πως αν καταφέρεις να το βάλεις με ένα ποσό μέχρι 3000 ευρώ (κάτι που θεωρώ εφικτό) αξίζει.

Υ.Γ.:Αν θες το τηλέφωνο του συνεργείου που είχα ρωτήσει κάπου πρέπει να το έχω κρατήσει λογικά.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 5:48 pm
από i-VTec
Σε Rover πού ήδη φορά μοτέρ Honda (GSi, GTi) είναι αρκετά πιό εύκολη η μετατροπή...Αν είναι καρότσα πριν το '95, ακόμα καλύτερα, καθώς είναι το ίδιο σασί με το Honda Concerto πού μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τα CRX/VTi.

Πρόσφατα είχα βρεί πλήρες τροπέτο EG VTi με 700 ευρώ...Γενικά αν έχεις υπομονή και ψάχνεις, θα βρείς τροπέτο κομπλέ σε καλή κατάσταση με 1000-1500 ευρώ...Και με άλλα 700-900 το βάζεις επάνω και είσαι κομπλέ...

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 8:38 pm
από Tasos_7R
i-VTec έγραψε:Σε Rover πού ήδη φορά μοτέρ Honda (GSi, GTi) είναι αρκετά πιό εύκολη η μετατροπή...Αν είναι καρότσα πριν το '95, ακόμα καλύτερα, καθώς είναι το ίδιο σασί με το Honda Concerto πού μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τα CRX/VTi.
Το σασί των GSi/GTi είναι πράγματι ακριβώς το ίδιο με το Honda Concerto, αλλά αυτό δεν έχει και πολύ σημασία τελικά, αφού το Concerto ποτέ δεν φόρεσε κάποιο μοτέρ σειράς B. Επομένως ουσιαστικά θα πρέπει να γίνουν όλες οι βάσεις απ' την αρχή. Αντίθετα η καρότσα των Rover 400 μετά το '95 είναι πολύ πιο κοντά για να μην πω ίδια με των vti (με εξαίρεση προφανώς των βάσεων μηχανής-κιβωτίου). Σκέφτομαι μάλιστα ότι αν είναι ίδια με το αγγλικό Civic Vti (που μοιάζει δραματικά με το 400), τότε θα ταιριάζουν κουτί οι γέφυρες μπρος-πίσω και έτσι θα θέλει να φτιαχτούν μόνο οι δυο βάσεις δεξιά και αριστερά στα "πόδια" του σασί για να κουμπώσει πάνω το B μοτέρ.

Τελικά το καλύτερο είναι ένα τροπέτο από αγγλικό Vti και να το κουμπώσεις σε 400άρι μετά του '95 και έτσι έχεις 1,8L, 170PS, αρκετή παραπάνω ροπή από ένα B16A και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, χεχε!! :-D

Χμμ.... λες??? :roll: :P

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 11:19 pm
από ROVER_400
Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 21, 2011 7:33 pm
από R414
Στη τελευταια εικονα που εχει βαλει το παιδι με το μοτερ η
μπαρα θολων ειναι z-speed απο civic?

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 05, 2011 6:27 pm
από ROVER_400
Παιδιά ξαναδιάβασα το post και έχω να κάνω μια μικρή διόρθωση. Δεν φοράει διπλά ψαλίδια, απλά μια υπερεξελιγμένη McPherson, η οποία είναι σαφώς καλύτερη από τα γνωστά σε όλους μας McPherson αλλά δεν αγγίζει δυστυχώς το "απόλυτο" των διπλών ψαλιδιών. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 05, 2011 10:02 pm
από K-mech
Διπλά ψαλίδια φοράει. Απλά το πάνω ψαλίδι δε σου γεμίζει το μάτι. Έτσι είναι και σε όσα προσθιοκίνητα honda είχαν διπλά ψαλιδιά μπροστά.

πχ
Εικόνα


Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει το "απόλυτο" layout, ούτε το είδος της ανάρτησης την κάνει μαματη από μόνο του... Διπλά ψαλιδιά έχουν μπροστά και πολλα pickup trucks... δε σημαίνει αυτό ότι στρίβουν τραίνο… Απλά τα διπλά ψαλιδιά επιτρέπουν στο κατασκευαστή να σχεδιάσει μια ανάρτηση με μεγάλες διαδρομές χωρίς να πάνε άλλου για άλλου οι γωνίες των τροχών. Ουσιαστικά ο κάθε κατασκευαστής χρησιμοποιεί όποιο layout ανάρτησης τον βολεύει ανάλογα με τις διαστάσεις του αμαξώματος και τις ανάγκες του.
Το πόση δουλεία θα ρίξει σε αυτή την ανάρτηση και το όλο σασί, με στόχο την οδική συμπεριφορά, παίζει πολύ σημαντικότερο ρολό από το "όνομα" του layout της ανάρτησης. Μπορεί δηλαδή τότε τα honda και τα αντίστοιχα rover να είχαν διπλά ψαλιδιά μπροστά... αυτό όμως δε τα κάνει τα αυτοκίνητα με το κορυφαίο handling... ούτε καν τότε που βγήκαν.

Το μόνο θετικό που προσφέρει αυτή η ανάρτηση στη περίπτωση του 95-00 rover 400, είναι η 100% συμβατότητα με μια μεγάλη γκάμα μοντέλων μιας εταιρίας που δέχεται θερμή υποστήριξη από aftermarket… Οπότε αντίστοιχα έχεις περισσότερες, επιλογές. Ενώ για τα rover 400 πριν το 95 οι επιλογές είναι ελάχιστες ως 0 νικες.

Re: vtec inside ROVER 400

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 11, 2015 11:34 pm
από R414
Ξερει καποιος πως μπορω να ερθω σε επαφη με το παιδι να μιλησουμε για το που εχει κανει τη μετατροπη?
Απ οτι ειδα στο προφιλ του εχει να μπει απο το 11 εδω...