viewtopic.php?f=22&t=4139" onclick="window.open(this.href);return false;kostas200vi έγραψε:Να τα δούμε, ανέβασε τα.Tasos_7R έγραψε: Κώστα έχω και βιντεάκια!!!
416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Σήμερα το GTi φόρεσε καινούργια εξάτμιση cat-back γιατί η παλιά ήταν για πέταμα έτσι κι αλλιώς...
Το παλιό μου τελικό ήταν ΣΑΠΙΟ με όλη τη σημασία της λέξης, το γύρισα ανάποδα και πέφτανε οι σκουριές...Το μεσαίο ήταν αλλαγμένο πιό πρόσφατα αλλά είχε και αυτό αρκετά χρόνια στην πλάτη του...Εδώ μερικές pics της παλιάς εξάτμισης...Παρατηρήστε στην 3η pic το ελλεεινό στένωμα της σωλήνας στην κούρμπα και πολλαπλασιάστε το επί 5 μέχρι το τελικό.
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01484.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01483.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01486.jpg
Η μαμά σωλήνα ήταν 48άρα (45mm internal) και η νέα είναι 54άρα (51 mm internal), το μεσαίο και το τελικό είναι χειροποίητα και σχετικά μεγάλα γιατί δεν ήθελα να κάνει θόρυβο. Στο ρελαντί ακούγεται σαν το μαμά τελικό, έχει όμως αποκτήσει μία ωραία μπάσα χροιά από τις 1.500 μέχρι τις 2.500 και γενικά ακούγεται περισσότερο πλέον (θα ήθελα λιγότερο αλλά οι παραχωρήσεις είναι για να τις κάνουμε... )...Δεν πήρα γενική pic δυστυχώς, αλλά έχω το μεσαίο και το πως φαίνεται το τελικό πάνω στο αμάξι...
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01485.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01488.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01487.jpg
Όπως βλέπετε, μοιάζει πάρα πολύ με το μαμά τελικό αλλά οι μπούκες είναι ελαφρώς μεγαλύτερες και πιό "μέσα", το αισθητικό αποτέλεσμα με άφησε πολύ ικανοποιημένο! Από πλευράς απόδοσης έχω την αίσθηση ότι έχει πάρει μεσαίες προς υψηλές r.p.m. (3.500-6.500), ψηλά δεν βλέπω κάποια διαφορά, αλλά αυτό ίσως οφείλεται στο ότι με κόβουν ο μεγάλος, προπολεμικός καταλύτης και η μαμά 4-1 πολλαπλή εξαγωγής, τα οποία προς το παρόν θα μείνουν ως έχουν...Θα σιγουρευτώ μετά από μερικές δοκιμές στο γνωστό δημόσιο dyno της Αθήνας ( ) και θα σας ενημερώσω για το αν πήρε και σε ποιό φάσμα...
Η δουλειά έγινε στον Δανελάτο στην Θηβών και το μόνο πού μπορώ να πω σίγουρα είναι πως έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στις σωληνώσεις, για την αντοχή της κατασκευής και την ποιότητα των καζανιών προφανώς είναι νωρίς να εκφέρω άποψη...Όποιος ενδιαφέρεται για το κοστολόγιο, ας ρωτήσει ελεύθερα (όχι public).
Το παλιό μου τελικό ήταν ΣΑΠΙΟ με όλη τη σημασία της λέξης, το γύρισα ανάποδα και πέφτανε οι σκουριές...Το μεσαίο ήταν αλλαγμένο πιό πρόσφατα αλλά είχε και αυτό αρκετά χρόνια στην πλάτη του...Εδώ μερικές pics της παλιάς εξάτμισης...Παρατηρήστε στην 3η pic το ελλεεινό στένωμα της σωλήνας στην κούρμπα και πολλαπλασιάστε το επί 5 μέχρι το τελικό.
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01484.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01483.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01486.jpg
Η μαμά σωλήνα ήταν 48άρα (45mm internal) και η νέα είναι 54άρα (51 mm internal), το μεσαίο και το τελικό είναι χειροποίητα και σχετικά μεγάλα γιατί δεν ήθελα να κάνει θόρυβο. Στο ρελαντί ακούγεται σαν το μαμά τελικό, έχει όμως αποκτήσει μία ωραία μπάσα χροιά από τις 1.500 μέχρι τις 2.500 και γενικά ακούγεται περισσότερο πλέον (θα ήθελα λιγότερο αλλά οι παραχωρήσεις είναι για να τις κάνουμε... )...Δεν πήρα γενική pic δυστυχώς, αλλά έχω το μεσαίο και το πως φαίνεται το τελικό πάνω στο αμάξι...
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01485.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01488.jpg
http://i102.photobucket.com/albums/m106 ... C01487.jpg
Όπως βλέπετε, μοιάζει πάρα πολύ με το μαμά τελικό αλλά οι μπούκες είναι ελαφρώς μεγαλύτερες και πιό "μέσα", το αισθητικό αποτέλεσμα με άφησε πολύ ικανοποιημένο! Από πλευράς απόδοσης έχω την αίσθηση ότι έχει πάρει μεσαίες προς υψηλές r.p.m. (3.500-6.500), ψηλά δεν βλέπω κάποια διαφορά, αλλά αυτό ίσως οφείλεται στο ότι με κόβουν ο μεγάλος, προπολεμικός καταλύτης και η μαμά 4-1 πολλαπλή εξαγωγής, τα οποία προς το παρόν θα μείνουν ως έχουν...Θα σιγουρευτώ μετά από μερικές δοκιμές στο γνωστό δημόσιο dyno της Αθήνας ( ) και θα σας ενημερώσω για το αν πήρε και σε ποιό φάσμα...
Η δουλειά έγινε στον Δανελάτο στην Θηβών και το μόνο πού μπορώ να πω σίγουρα είναι πως έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στις σωληνώσεις, για την αντοχή της κατασκευής και την ποιότητα των καζανιών προφανώς είναι νωρίς να εκφέρω άποψη...Όποιος ενδιαφέρεται για το κοστολόγιο, ας ρωτήσει ελεύθερα (όχι public).
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Ώρα να βγάλω το GSi μου φαίνεται...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Μεγειά ρε Δημήτρη!!! Ωραίο! Αλλά το δικό μου είναι καλύτερο!!!!
Άντε,περιμένουμε τα αποτελέσματα από το δύναμόμετρο (*θέλω κ γω να το πάω κάποια στιγμή...)
Άντε,περιμένουμε τα αποτελέσματα από το δύναμόμετρο (*θέλω κ γω να το πάω κάποια στιγμή...)
Βγάλ'το Τάσο,βγάλ'το!Tasos_7R έγραψε:Ώρα να βγάλω το GSi μου φαίνεται...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panagiotis x. την Τρί Οκτ 13, 2009 5:41 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Rover 416GSi '92
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Ωραία.... Μήτσο, μεγιες !!!
- ROVER_400
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 10:14 pm
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Bravo re Mitso,poly wraio!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Βημα το Gti??? Τωρα εξηγειται γιατι δεν σου κανω πανω απο κολωνα
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Ζωή να'χει να σας ράβει
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες