Σελίδα 3 από 3

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 30, 2015 11:05 pm
από R414
Δε κερδιζεις τιποτα με το να δουλευει συνεχως το βεντιλατερ..
Και πως το χεις συνδεσει και ανοιγει η 2η σκαλα που ενεργοποιειται μονο απο εγkεφαλο λογω θερμοκρασιας??

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 01, 2015 10:11 am
από asterios
καλο μηνα,σκεψη μου ειναι να δω αν ριχνωντας κατα 10 βαθμους την θερμοκρασια,εαν χανω νερα.μηοως τα βραζει σκεφτομαι.εαν τα περναγε στην μηχανη,6 μηνες τωρα δεν θα τα εβλεπα?ενα εξωτερικο θερμομετρο υγρων με ασφαλεια κ ρελε τοποθετησα προχειρα.στους 90 βαθμους περνω επαφη κ την τοποθετω στο ενα καλοδιο του αισθητηρα θερμ. του αμαξιου.αμεσως ανοιγει η 2η σκαλα.αλλα μολις ξεοπλιζει το ρελε αφου επεσε η θερμ. δεν κοβει το βεντιλατερ.ισως πρεπει να χρησιμοποιησω το ρελε του αμαξιου.δεν θελω να λυσω την μηχανη κ να μην βρω τιποτα.το αμαξι παει σαν καινουργιο στον δρομο.τι λετε εσεις να λυσω κ τι να ψαξω??

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 01, 2015 6:19 pm
από R414
Ti εννοεις να στα βραζει?Παραφλου δεν εχεις μεσα?Πως θα στα βρασει θες 120+++ για να βρασει αναλογα το παραφλου.
Αν στα καιει στους κυλινδρους μπορει να μη παρουσιαζει τπτ αλλο απλα με το καιρο θα το επιδεινωσει

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2015 2:23 am
από nikolas
Κάτι μου λέει πως μπερδεύεις τον εγκέφαλο με τη συνδεσμολογία σου, και μάλλον "βλέπει" ανοιχτό κύκλωμα όπου βάση ρυθμίσεως ανοίγει τα βεντιλατέρ στη δεύτερη σκάλα..μπορεί να κάνω και λάθος..
Αν "φουσκώνει" νερά, φαίνεται δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τη θερμοκρασία για να δεις τη διαφορά πριν και μετά.
Τέλος, τα αυτοκίνητα έχουν μια θερμοκρασία λειτουργίας. Το να έχουν αυτή τη θερμοκρασία, είναι επιθυμητό για διάφορους λόγους. Το να τη μεταβάλλουμε από την άλλη δε ξέρω αν είναι ωφέλιμο αν όχι επιζήμιο σε βάθος χρόνου

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2015 9:50 pm
από antonis132
τα δοκιμασαμε αυτα δεν προκειται να λυσουν το προβλημα, το ροβερ φοραει 88 βαθμους θερμοστατη, θεωρητικα αν βαλεις προσθετη βαλβιδα βεντιλατερ χωνευτη στο ψυγειο νερου το ελαχιστο νουμερο πρεπει να ειναι 92-87, αν την τοποθετησεις στο πανω κολαρο νερου ειναι ορθο να βαλεις 95-90 διαφορετικα οποιαδηποτε μικροτερη θα δουλευει το βεντιλατερ συνεχεια το καλοκαιρι...σημειωση εφοσον ο θερμοστατης παραμεινει 88 βαθμους η θερμοκρασια του κινητηρα δεν προκειται να κατεβει κατω απο 88βαθμους σε καμια περιπτωση
οταν σε εναν κινητηρα οπως τον ροβερ αν λυσει καποιος τα προβληματα στεγανοποιησης μεταξυ των firerings & τα υδροχιτωνια ειτε βαλει θερμοστατη 82, 88, 92 βαθμους ο κινητηρας θα δουλευει αψογα, αναλογα με τις αναγκες σου θα επιλεξεις τον θερμοστατη αν το πατας θα βαλεις 82 θερμοστατη, αν θελεις οικονομια και χαμηλα καυσαερια θα επιλεξεις 92 θερμοστατη αφου ο κινητηρας μπορει να παραγει το ιδιο εργο αλλα με μικροτερη ποσοτητα καυσιμου επειδη δουλευει με χαμηλοτερους χρονους ψεκασμου
τα οπελ δουλευουν με 92 θερμοστατη, καποια tsi με 95 θερμοστατη το ιδιο και τα bmw και τα ford mondeo δεν εχουν καποια διαστημικη φλατζα αλλα το ολο σετ ειναι πιο σωστο σχεδιασμενο για να πατησει αψογα η φλατζα πανω στο μπλοκ και επειτα η κεφαλη με πιο κοντες βιδες και χωρις αποσπομενα υδροχιτωνια, που ο κινητηρας μας φημιζεται και ειναι αδυναμια του τα ''πεσμενα'', ''καθισμενα'' υδροχιτωνια απο τις θερμοκρασιες, ενταξει ποιες θερμοκρασιες τωρα ενω εχουμε δει παραπανω μοντελα που λειτουργουν με 7 βαθμους παραπανω θερμοκρασια λειτουργιας, καθαρα θα κατηγορουσα το κραμα κατασκευης των υδροχιτωνιων του, καποια update υδροχιτωνια που εχω δει για τα lotus elise με τον 1.8 κινητηρα κ γραφουν ως υλικο κατασκευης τους το ατσαλι τα δικα μας δεν εχω ιδεα αν ειναι απο ατσαλι η απο αλουμινιο η καποιο αλλο.....

Re: απωλεια νερων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 02, 2015 10:26 pm
από R414
Δεν ειναι τοσο το θεμα των χιτωνιων οσο το η χαμηλης ποιοτητας αλουμινιο στη κυλιδροκεφαλη που δημιουργει τα θεματα τα γνωστα.Το μπλοκ γενικα ειναι οκ απο αντοχη το σημειο επαφης με κεφαλη ειναι το επιμαχο στην αστοχια φλατζας.
Οσο για τους θερμοστατες ολα τα παραπανω ειναι σωστα με μια αλλαγη δε κερδιζεις κατι αν ηταν τοσο ευκολα τα πραματα θα βλεπαμε πιο συχνα mg rover στο δρομο παρα σε μαντρες με ανταλλακτικα ... :down: