0-100 με χρονομετρο χεριου!

General board
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από fotis power »

συμφωνω για το φιμομενο gti...αλλα στην εκδοση edition ανακυρησεται 4 γρηγορωτερο μαμα GTI συμφωνα με το drive(τ.127 μαϊος 2007).... 1)audi s3 13,4 2)seat leon cupra 14,4 3)vw golf r32 15,1 4)vw golf gti edition 30 15,0 5)opel astra opc 15,3 6)mazda3 mps 15,4 7)ford focus st 16,5 8)honda civic type-r 16,7 9)octavia 5rs 16,8 ολα αυτα συμφωνα με το drive.....
Εικόνα turbo only in photoshop
KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 4:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από KASTOR »

ΠΑΙΔΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ,ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΣΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ 8,5 ΜΕ 2ρα Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 110 ΣΤΙΣ 7200-7300 ΣΤΡΟΦΕΣ.
ROVERακιας
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από i-VTec »

Rover 45 1.8 VVC αν δεν κάνω λάθος...?Μια χαρά είναι τα 8,5 για τα κιλά του... :)
Εικόνα
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από saikoe39 »

Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!



Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!


Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από i-VTec »

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με saiko...
saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Πάει...Βρες μου τρόπο μέτρησης και έφυγα...
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από thanos_s »

i-VTec έγραψε:Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με saiko...
saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Πάει...Βρες μου τρόπο μέτρησης και έφυγα...
Εγω οχι 100ρικο??? :( :roll: :flam:
.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Ναι αυτό είναι αλήθεια... έχω μια ευφράδεια λόγου!!! :-D
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Δε ξεχνάω τίποτα... το βάρος τους είναι πρόβλημα της VW όχι δικό μου... ας το έκαναν ελαφρύτερο αν ήταν μάγκες... κι αυτό μέσα στο "παιχνίδι" είναι... μια πρόκληση για τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!
Ε αν ήταν πίσω από μαμά Type R ΚΑΙ από ρολαριστές ε τότε... μπλε και στη θάλασσα!!! Το ότι πίνει τσάι από στάση και μάλιστα μετά τα 140 έχει ΤΣΟΝΤΑ από ένα αμάξι στα ίδια άλογα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ είναι λίγο???? Και δεν έχουν και τόσο τρελή διαφορά στα κιλά... 60 κιλά αλλά είπαμε πρόβλημα τους και μαγκιά σε όποιον κατασκευαστή μπορεί να φτιάξει ένα ελαφρύ αμάξι σήμερα!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Το παράδειγμα για το B16 το έφερα απλά για να στηρίξω τον ισχυρισμό μου ότι οι χρόνοι του GTi δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τηρουμένων των αναλογιών... Και δε μιλάω για κανά τρελά φτιαγμένο Β16... Φ.Π.Ε και έκκεντρα πρώτου σταδίου!!! Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι το GTi θα έπρεπε να είναι γυμνό χωρίς ανέσεις λες και θα κατέβεις για dragster... Λες πολύ σωστά ότι έχει all around χαρακτήρα... συμφωνώ... Το Type R (EP3) δεν έχει???
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!
Για το βάρος τα ξανάπα...


Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!
Τι δεν κατάλαβες από αυτό που λέω??? Από κάθε μοτέρ έχεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις... Εννοείται πως αν ένα rover 1,8 ατμόσφαιρα φτάσει να κάνει 0-160 σε 17 θα το θεοποιήσουμε αλλά αν τον ίδιο χρόνο τον κάνει και μια 360 modena ε τι θα πεις??? Δε θα πεις ότι δε πάει βήμα???

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!
Ξαναλέω ότι το παράδειγμα αυτό το έφερα σαν ένα σημείο αναφοράς για τους χρόνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και όχι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα. Και αν τα 14αρια γίνονται από καρκινιάρικα σώβρακα civicάκια υπάρχουν και αντίστοιχα civics (1,6lt) με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις μέχρι και aircondition που κάνουν ψηλά 17άρια με δεύτερο στάδιο πολύ αξιόπιστα και χωρίς υπερβολικές λύσεις στη βελτίωσή τους... ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε τα συγκρίνω... απλά το αναφέρω για να μη μπερδευόμαστε...

Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Και στην τελική αυτό που είπα είναι ότι οι χρόνοι από στάση του GTi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!

Ούτε είπα γιατί δε το κάνανε rallye, ούτε ότι δεν είναι καλό αμάξι... Είναι all around αμάξι αλλά κανείς δε το παίρνει μόνο για ταξιδάκια και γρήγορες βόλτες...Απ' τη στιγμή λοιπόν που οι κάτοχοι των GTi θέλουν να είναι γρήγοροι και στο φανάρι ε θα ακουστούν και αντίστοιχα σχόλια!!
Και αν το πάρουμε ανάποδα το θέμα όπως σε κάποια σημεία δε μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Civic έτσι σε κάποια άλλα συμβαίνει το ανάποδο... Είναι θέμα γούστου και νοοτροπίας τελικά...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από kostas200vi »

saikoe39 έγραψε: Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Εγω εαν κανω κατω απο 5 sec ποσα θα παρω ? :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από saikoe39 »

Tasos_7R έγραψε:
saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!

Tα λες πολυ ωραια.......
Ναι αυτό είναι αλήθεια... έχω μια ευφράδεια λόγου!!! :-D
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Δε ξεχνάω τίποτα... το βάρος τους είναι πρόβλημα της VW όχι δικό μου... ας το έκαναν ελαφρύτερο αν ήταν μάγκες... κι αυτό μέσα στο "παιχνίδι" είναι... μια πρόκληση για τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!
Ε αν ήταν πίσω από μαμά Type R ΚΑΙ από ρολαριστές ε τότε... μπλε και στη θάλασσα!!! Το ότι πίνει τσάι από στάση και μάλιστα μετά τα 140 έχει ΤΣΟΝΤΑ από ένα αμάξι στα ίδια άλογα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ είναι λίγο???? Και δεν έχουν και τόσο τρελή διαφορά στα κιλά... 60 κιλά αλλά είπαμε πρόβλημα τους και μαγκιά σε όποιον κατασκευαστή μπορεί να φτιάξει ένα ελαφρύ αμάξι σήμερα!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Το παράδειγμα για το B16 το έφερα απλά για να στηρίξω τον ισχυρισμό μου ότι οι χρόνοι του GTi δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τηρουμένων των αναλογιών... Και δε μιλάω για κανά τρελά φτιαγμένο Β16... Φ.Π.Ε και έκκεντρα πρώτου σταδίου!!! Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι το GTi θα έπρεπε να είναι γυμνό χωρίς ανέσεις λες και θα κατέβεις για dragster... Λες πολύ σωστά ότι έχει all around χαρακτήρα... συμφωνώ... Το Type R (EP3) δεν έχει???
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!
Για το βάρος τα ξανάπα...


Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!
Τι δεν κατάλαβες από αυτό που λέω??? Από κάθε μοτέρ έχεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις... Εννοείται πως αν ένα rover 1,8 ατμόσφαιρα φτάσει να κάνει 0-160 σε 17 θα το θεοποιήσουμε αλλά αν τον ίδιο χρόνο τον κάνει και μια 360 modena ε τι θα πεις??? Δε θα πεις ότι δε πάει βήμα???

και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!
Ξαναλέω ότι το παράδειγμα αυτό το έφερα σαν ένα σημείο αναφοράς για τους χρόνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και όχι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα. Και αν τα 14αρια γίνονται από καρκινιάρικα σώβρακα civicάκια υπάρχουν και αντίστοιχα civics (1,6lt) με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις μέχρι και aircondition που κάνουν ψηλά 17άρια με δεύτερο στάδιο πολύ αξιόπιστα και χωρίς υπερβολικές λύσεις στη βελτίωσή τους... ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε τα συγκρίνω... απλά το αναφέρω για να μη μπερδευόμαστε...

Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Και στην τελική αυτό που είπα είναι ότι οι χρόνοι από στάση του GTi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!

Ούτε είπα γιατί δε το κάνανε rallye, ούτε ότι δεν είναι καλό αμάξι... Είναι all around αμάξι αλλά κανείς δε το παίρνει μόνο για ταξιδάκια και γρήγορες βόλτες...Απ' τη στιγμή λοιπόν που οι κάτοχοι των GTi θέλουν να είναι γρήγοροι και στο φανάρι ε θα ακουστούν και αντίστοιχα σχόλια!!
Και αν το πάρουμε ανάποδα το θέμα όπως σε κάποια σημεία δε μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Civic έτσι σε κάποια άλλα συμβαίνει το ανάποδο... Είναι θέμα γούστου και νοοτροπίας τελικά...
Τασο η αυτοκινηση δεν ειναι μοναχα η κοντρα...και σορρυ...αλλα οσοι τα περνουν δεν τα περνουν για να κανουν κοντρα στο φαναρι...απλα τα περνουν και για αυτο...!!!!!
Και σου απαντω ξανα....ναι οι τυπαδες με τα Gti μπορουν χαλαρα να παιξουν στο φαναρι...γιατι το 7.5-7.4 μπορουν να το βλεπουν ξανα και ξανα...χωρις μεγαλη προσπαθεια...
Σαλτα καβαλα ενα civic και χασε μια αλλαγη...και βγες εκτος vtec....να δω μετα τι θα κανεις...
Αν δεν εχεις χερια....ουτε απο σταση μπορεις να το πας...ουτε και ρεπριζ....
Και μην ξεχνας οτι το οχημα δεν εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο...δες ανοιγματα type R με Gti απο ρολαριστα....να δεις τι σημαινει.....σχεδιασμος για all round καταστασεις....
Εσυ θεωρεις οτι πιο πολλα ανοιγματα θα κανει απο σταση...???η απο ρεπριζ ειτε για να κανει μια κοντρα...σε εναν αυτοκινητοδρομο....η για μια προσπεραση....!!!!!

Και αν το παμε απο πλευρας tunning.....τοτε χανεται η μπαλα.....και τον πουλο τα vteckia και ολα..300+ ps με set up S3..κλπ....και μετα κλαψε χαραλαμπε......κυνηγανε Ε46αρια Μ3 απο ρολαριστα στα χαλαρα.....και αν ειναι λιγο βηματα οι οδηγοι των Μ3 ανετα ειναι και μπροστα τους.......


Γαματα οχηματα τα Japania...αλλα για κακη τους τυχη η βελτιωση τους μετα απο ενα σημειο ειναι παλουκι ορθιο..και αυτο ισχυειε για ολα τα πουσαρισμενα ατμοσφαιρικα μοτερ....!!!!!!
`
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες