εσενα μενει το υγρο χρονια χωρις να καψεις φλαντζα????crAss έγραψε:Μα προφανώς μιλάμε για διάλυμα παραφλού με απιονισμένο νερό. Τα περισσότερα παραφλού το γράφουν και πάνω ότι χρειάζονται αραίωμα με απιονισμένο νερό.
Όσο για το αν οξειδώνει όταν μιλάμε για 100% απιονισμένο νερό ισχύει ότι δεν οξειδώνει. Όμως αν μετρήσεις με όργανο την αγωγιμότητα του νερού που πωλείται ποτέ δεν θα την βρεις 0 μS, αλλά συνήθως μπορεί να παίζει και πάνω από τα 50 μS. Σε μερικές μάρκες ανεβαίνει ακόμη περισσότερο. Οπότε προφανώς και μετά από χρόνια που αφήνουμε το υγρό μέσα στο κύκλωμα μπορεί να έχουμε οξειδώσεις.
Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
crAss έγραψε:μετά από χρόνια που αφήνουμε το υγρό μέσα στο κύκλωμα
MG TF turbo...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Κάθε 60 με 80000 κμ πρέπει να αδειάζουμε πάντως το σύστημα και να το ξαναγεμίζουμε. Και φλάτζα ακόμη δεν έχω κάψει
Άλλο που έχω αλλάξει 2 λόγω ανοίγματος του μοτέρ...
Άλλο που έχω αλλάξει 2 λόγω ανοίγματος του μοτέρ...
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Πάντως με απιονισμένο νερό η διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα στο 200αρι είναι θεαματική...Μιλάμε για πολλούς βαθμούς κάτω...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Έχετε βάλει extra όργανο και σας δείχνει ακριβώς τους βαθμούς, ή η βελόνα στο ήδη υπάρχον όργανο ένει σε πιο χαμηλό σημείο?
Γιώργο (crass) νομίζω κάθε δύο χρόνια είναι η αλλαγή του ψυκτικού..
Γιώργο (crass) νομίζω κάθε δύο χρόνια είναι η αλλαγή του ψυκτικού..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Επειδη εδω εχει λιγο βαρυχειμωνιες και τεθηκε θεμα για οτι στους 3-4 βαθμους εχουμε ψυξη του απιονισμενου νερου.Αμα το βαλω 50-50 λετε να εχω θεμα στα κρυα???
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
50-50 εννοείς με παραφλού? Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα..! Εξάλλου δεν υπάρχει νόημα να χρησιμοποιείς σκέτο παραφλού, ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Θα το δοκιμάσω .......γιατί έχω βάλει μόνο παραφλού.i-VTec έγραψε:Πάντως με απιονισμένο νερό η διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα στο 200αρι είναι θεαματική...Μιλάμε για πολλούς βαθμούς κάτω...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
Ωραια ολα μαζι θα τα κανω και μετα θα νομιζω οτι οδηγαω αλλο αμαξι χαχαχα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης
ψυχεται πιο ευκολα και το καταλαβαινω αν μετα απο μια βολτα χαλαρη σταματησω και τα κολαρα του νερου ειναι ξεφουσκωτα και μπορεις να τα πιασεις με το χερι.Οταν ειχα μονο παραφλου η πιεση στο κυκλωμα δε επεφτε ποτε ακομα κιαν το αφηνα να ρολλαρει απο τα 180 μεχρι τα 40.nikolas έγραψε:Έχετε βάλει extra όργανο και σας δείχνει ακριβώς τους βαθμούς, ή η βελόνα στο ήδη υπάρχον όργανο ένει σε πιο χαμηλό σημείο?
Γιώργο (crass) νομίζω κάθε δύο χρόνια είναι η αλλαγή του ψυκτικού..
.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες