π@π@ρια βελτιωσεις στον 1.4 κ τα ρεστα σας...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Από τις 5000 μέχρι τις 6000 στροφές αν κρεμάει έχει πρόβλημα το μοτέρ σου. Το δικό μου μαμά μέγιστη ισχύ την βγάζει στις 6800 περίπου και μέχρι εκεί ανεβάζει τρομερά καλά.
Από λάστιχα-αμορτισέρ πως είσαι?
Πάντως για να έχεις μια τάξη μεγέθους τι να περιμένεις από τον 1.4 στα ανοίγματα που έχω κάνει με άλλα 1400ρια είμαστε μπροστά, αλλά όχι κολώνες μέχρι τα 150 περίπου (ποτέ δεν συνεχίζω να ανοίγω και με τετάρτες για δικούς μου λόγους). Και μιλάω για:
1. Seat Ibiza 1.4 Top Gun (χωρίς άλλες μετατροπές μόνο το κιτ της Seat)
2. Skoda Fabia RS
Αυτοί είναι και οι άμεσοι ανταγωνιστές στα 1400...
Αν λες για το καινούργιο το swift στα 1300 το έχουμε για πολύ πλάκα (το πόσο πολύ έχει να κάνει με τα χέρια σου)...
Τώρα για το παλιό το GTi με τα 100 άλογα περίπου (και που δεν ξέρω αν έχει ξεμείνει κανένα μαμά πουθενά μετά από τόσα χρόνια) λογικά μας έχει λόγω του σημαντικά μικρότερου βάρους...
Από λάστιχα-αμορτισέρ πως είσαι?
Πάντως για να έχεις μια τάξη μεγέθους τι να περιμένεις από τον 1.4 στα ανοίγματα που έχω κάνει με άλλα 1400ρια είμαστε μπροστά, αλλά όχι κολώνες μέχρι τα 150 περίπου (ποτέ δεν συνεχίζω να ανοίγω και με τετάρτες για δικούς μου λόγους). Και μιλάω για:
1. Seat Ibiza 1.4 Top Gun (χωρίς άλλες μετατροπές μόνο το κιτ της Seat)
2. Skoda Fabia RS
Αυτοί είναι και οι άμεσοι ανταγωνιστές στα 1400...
Αν λες για το καινούργιο το swift στα 1300 το έχουμε για πολύ πλάκα (το πόσο πολύ έχει να κάνει με τα χέρια σου)...
Τώρα για το παλιό το GTi με τα 100 άλογα περίπου (και που δεν ξέρω αν έχει ξεμείνει κανένα μαμά πουθενά μετά από τόσα χρόνια) λογικά μας έχει λόγω του σημαντικά μικρότερου βάρους...
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Βρε συ θανο..μπας και το swift ηταν πολυ καλο........
Δλδ...δεν παιζει να εισαι τοσο πισω...δλδ....δλδ......ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ......
Το βραδυ κανονισε να τα δοκιμασουμε...και με το ροβερ μου και με το swift μου.....
Ρε συ το δεσατε καλα το μοτερ...δυναμεις ολα...???????
Εχουν σημασια....τι να πω...κριμα...
ειμαι και εγω ατυχος........αλλα και εσυ πας γερα......
Οσο για την βαση...απλα ετυχε.....
Και εμενα την εκοψε την πρωτη μερα που εβαλα το μοτερ....δεν λεει κατι.....!!!!!!!!!!!!
Δλδ...δεν παιζει να εισαι τοσο πισω...δλδ....δλδ......ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ......
Το βραδυ κανονισε να τα δοκιμασουμε...και με το ροβερ μου και με το swift μου.....
Ρε συ το δεσατε καλα το μοτερ...δυναμεις ολα...???????
Εχουν σημασια....τι να πω...κριμα...
ειμαι και εγω ατυχος........αλλα και εσυ πας γερα......
Οσο για την βαση...απλα ετυχε.....
Και εμενα την εκοψε την πρωτη μερα που εβαλα το μοτερ....δεν λεει κατι.....!!!!!!!!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ...
Είχα το ίδιο πρόβλημα μετά την ροικη της κεφαλής και την βελτίωση της , το μοτέρ στα ψηλά μετά τις 5100 κρέμαγε, το πρόβλημα ήταν στα μπουζί άλλαξα αρκετά και τελικά βρήκα 2 τύπους μπουζί που δουλεύουν πάρα πολύ καλά.thanos_s έγραψε:ναι.. εχεις κατι υπ οψιν??
NGK PFR6N-11 και PFR6Q σου προτείνω το πρώτο για αρχή αν και πιστεύω ότι θα δουλέψει και μετά το δεύτερο.( Ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα και να δουλεψει σωστα )
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Για ποιο μοντελο λες?crAss έγραψε:Και μιλάω για:
1. Seat Ibiza 1.4 Top Gun (χωρίς άλλες μετατροπές μόνο το κιτ της Seat)
.
εγω ανοιξα με ενα top gun 2005 μοντελο.
ανοιξαμε απο 1ες και μεχρι κουμποματα 3ης ειμασταν μαζι
και μετα μου ανοιξε 1,5 αμαξι στην τριτη μονο!!!
αλλα απο οτι μου πε ειχε σκουπα και εξατμιση απο χταποδι...
τωρα για προγραμμα δεν μου ειπε αλλα δεν ειμαι σιγουρος...
εμενα ειναι 1.600 και ειμαι μπροστα απο τα 1,400 2-3 αμαξια
και απο ZR καπου εκει παλι....
για πες λοιπον για να δω αν ειχε προγραμμα αυτος που ανοιγα....
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
...
ωραια...πριν λιγο το σηκωσα κ μπηκα απο κατω...η κατω βαση μηχανης ειναι αθικτη..ξηλωθηκε η βαση απο το καβουκι του σασμαν ομως...κ εφυγαν ολες οι βαλβολινες πανω στην εξατμιση..κ εχει μια τρυπα κατι ποντους....αλλαζουμε κ σασμαν λοιπον!.υπαρχει καμια επιλογη για πιο κοντο-γερο?? τι να βαλω?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης