Παιδιά εδώ να βάζετε ΜΟΝΟ links με ότι έχει σχέση μηχανικά ή ηλεκτρολογικά θέματα των GTi και των GSi με μονούς και διπλούς εκκεντροφόρους κινητήρων Honda ώστε να τα έχουμε μαζεμένα...
Παρακαλώ ΜΟΝΟ Links με μια επεξήγηση αλλά ΟΧΙ σχόλια...
Π.Χ.
D16A8-9 Specifications and error codes:
http://www.importpoweronline.com/chrish ... specs.html
Honda Series GTi και GSi
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 5:21 pm
- Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
- Επικοινωνία:
http://www.thezcr.com (forum gia ta zc που στην ουσια ειναι d16a6 και d16a8 αλα japan)
Ford took an NSX , cut it in the middle , examined it with a microscope , to admit that they can ' t built anything like that !
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
να συμπληρώσω από το ίδιο site ... Link για το Manual των κινητήρων μας στα Rover μονού και διπλού εκκεντροφόρου.
http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085
http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Βασικά specs για όλα τα D-series μοτέρ...(D14,D15,D16,D17)
http://www.jdmchat.com/showthread.php?t=1368
http://www.jdmchat.com/showthread.php?t=1368
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
ECU codes για τα CRX μέχρι το '91,που φοράνε ίδιο εγκέφαλο με τα 16άρια GSi/GTi...
http://www.honda-tech.com/zerothread/1710584
Τα GSi έχουν ECU 37820-PM6-*revision* ενώ τα GTi έχουν 37820-PR2-*revision* (με κάποια επιφύλαξη)...Όλες οι ECU μας είναι ODB-0,ενώ εδώ θα βρείτε τρόπο μετατροπής τους σε OBD-1...
http://www.rywire.com/store/images/inst ... jumper.gif
Χρειάζονται φυσικά μία OBD1 ECU,το ντιστριμπιτέρ και ένα kitάκι μετατροπής που βρίσκεται γύρω στα 100-150$...
http://www.boomslang.us/obd0to1.htm
Και τα specs του L3 σασμάν μας...
http://hondaswap.com/reference-material ... ecs-29132/
Πρέπει να βρω το L3 από 88-91 HF CRX...Και μετά θα ανοίξω με την 5άρα του saiko...
Τέλος,το ZC manual:
http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085
Το CRX manual της Honda:
http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... /CRXManual
Και πλήρες service manual για τα CRX:
http://www.thezcr.com/forums/local_link ... =6&catid=3
http://www.honda-tech.com/zerothread/1710584
Τα GSi έχουν ECU 37820-PM6-*revision* ενώ τα GTi έχουν 37820-PR2-*revision* (με κάποια επιφύλαξη)...Όλες οι ECU μας είναι ODB-0,ενώ εδώ θα βρείτε τρόπο μετατροπής τους σε OBD-1...
http://www.rywire.com/store/images/inst ... jumper.gif
Χρειάζονται φυσικά μία OBD1 ECU,το ντιστριμπιτέρ και ένα kitάκι μετατροπής που βρίσκεται γύρω στα 100-150$...
http://www.boomslang.us/obd0to1.htm
Και τα specs του L3 σασμάν μας...
http://hondaswap.com/reference-material ... ecs-29132/
Πρέπει να βρω το L3 από 88-91 HF CRX...Και μετά θα ανοίξω με την 5άρα του saiko...
Τέλος,το ZC manual:
http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085
Το CRX manual της Honda:
http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... /CRXManual
Και πλήρες service manual για τα CRX:
http://www.thezcr.com/forums/local_link ... =6&catid=3
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Honda Series GTi και GSi
Πως να βάλετε το μοτέρ του GTi στο GSi....Αρίστοοοοοοοοοοο
http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=44967
http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=44967
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης