neo melos???

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

κοίτα..η μετατροπή σε 1800 από 1400 βγαίνει χοντρικά γύρω στα 2000ευρώ.. και μπορεί τα άλογα που δίνει να είναι 15 περίπου.. όμως σου προσθέτει και 3+ κιλά ροπής που δεν είναι καθόλου αμελητέα ποσότητα..
και στο λέω αυτό γιατί και από πρακτικά παραδείγματα.. RoverGTI (1600cc 130hp) vs Rover200 (1800cc 117hp) το αποτέλεσμα ήταν 2 και πάλι 2..ειδικά από ρολαριστές.. και για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι στο δικό μου, αλλά και με το δικό μου ανάλογα ήταν τα αποτελέσματα.. οπότε τα άλογα από μόνα τους δεν είναι αρκετά για να κάνουν τη διαφορά..
πάντως πιστεύω πως από θέμα αέρα καλύτερα να μείνεις στο μαμά φιλτροκούτι με ένα ελεύθερο φιλτράκι..
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

εφόσον επιμένεις όμως στο θέμα της σκούπας, την οποία δεν θα βρεις χώρο να την βάλεις για να τραβάει κρύο αέρα, μπορείς να κάνεις κάτι πιο απλό και σίγουρα πιο φτηνό..
υπάρχουν κάτι σωλήνες σαν αυτούς που χρησιμοποιούν στους εξαερισμούς οι οποίοι είναι πολύ εύκαμπτοι..μπορείς λοιπόν να πάρεις εναν τέτοιο σωλήνα (λίγο παραπάνω από ένα μέτρο) και να οδηγήσεις αέρα στο φίλτρο/βαρελάκι/φιλτροχοάνη που χρησιμοποιείς
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης