Ετσι μας κοροιδευουν οι Ελληνες αντιπροσωποι αυτοκινητων....

Απάντηση
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Ετσι μας κοροιδευουν οι Ελληνες αντιπροσωποι αυτοκινητων....

Δημοσίευση από fatdevil »

Ετσι μας κοροιδευουν οι Ελληνες αντιπροσωποι αυτοκινητων ( κυριως Ιαπωνικων ) στην Ελλαδα.....



Όσοι έχουν δει την ταινία "Οι κυνηγοί της χαμένης κιβωτού" θα θυμούνται σίγουρα την τελευταία σκηνή όπου η Κιβωτός κρύβεται μια για πάντα σε ένα container σε μία αποθήκη με χιλιάδες άλλα όμοια containers. Στην ιστορία του κινηματογράφου δεν θυμάμαι άλλη τόσο εύγλωτα διδακτική σκηνή. Θέλεις να κρύψεις κάτι; Βάλτο ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα παρόμοια πράγματα και χάθηκε. Το ίδιο δίδασκε κάποτε και ένας από τους "κολοσσούς" της ελληνικής δημοσιογραφίας. Θέλεις να γράψεις κάτι που σίγουρα θα χαθεί αλλά να μην μπορεί κανείς να σε κατηγορήσει πως δεν το έγραψες; Βάλτο μονόστηλο σε μία έκδοση εφημερίδας 80 σελίδων. Εσύ το έγραψες. Το ποιός το διάβασε είναι άλλη ιστορία...

Αυτή η τακτική συναντάται σε πολλούς τομείς της ελληνικής και παγκόσμιας δημοσιογραφίας και εν προκειμένω στον χώρο του αυτοκινήτου που κυρίως μας ενδιαφέρει. Η δημοσιογραφία, όμως, έχει αλλάξει κατ' αρχήν εξαιτίας της εμφάνισης των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης και στη συνέχεια των ανεξάρτητων δημοσιογραφικών σελίδων του Internet. Ξέφυγε από αυτό που αποκαλείται πρωτογενής πληροφορία. Οι εφημερίδες και τα περιοδικά αγκιστρωμένες σε αυτήν είναι τα μέσα που πλήττονται και θα πληγούν στο μέλλον περισσότερο από αυτή την τάση (αυτός είναι άλλωστε ο λόγος της κυκλοφοριακής τους πτώσης). Ο ίδιος "κολοσσός" της δημοσιογραφίας που δεν βρίσκεται πια στη ζωή το είχε καταλάβει και έφερνε ένα παράδειγμα: Έστω πως δύο δημοσιογράφοι συμπλέκονται και σκοτώνονται στα γραφεία της εφημερίδας. Ο διευθυντής σύνταξης δεν ενημερώνει την αστυνομία για να μην το μάθουν οι ανταγωνιστές και με πρώτη σελίδα με τίτλο "ΑΓΡΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ" ετοιμάζεται για πωλήσεις χιλιάδων φύλλων. Την επόμενη μέρα από το πρωΐ το θέμα παίζεται σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα με συνεντεύξεις από τις χήρες, με φωτογραφίες των ορφανών. Στις 12 που κυκλοφορεί η εφημερίδα η αποκλειστική είδηση έχει ήδη παλιώσει.

Ο μόνος τρόπος να γλυτώσουν τα έντυπα μέσα ενημέρωσης είναι να πάνε την είδηση μακρύτερα εξ' αρχής και μάλιστα σε τέτοιο σημείο ώστε να καταστεί απαγορευτικό για λόγους τηλεοπτικής οικονομίας να καλυφθεί στο σύνολό της. Για να γίνει κάτι τέτοιο, όμως, χρειάζεται βαθύτερη γνώση του θέματος και επεξεργασία της πρωτογενούς πληροφορίας. Πόσες φορές, για παράδειγμα, έχουν σκοτωθεί δημοσιογράφοι μέσα στα γραφεία τους; Γιατί συνήθως τσακώνονται; κ.ο.κ. Εκεί, μιλάμε, πια για δευτερογενή πληροφορία. Αυτή, όμως, είναι η πεμπτουσία της είδησης. Έχετε σίγουρα ακούσει το slogan πως η πληροφορία είναι θησαυρός. Μέγα λάθος. Η δευτερογενής πληροφορία είναι πράγματι θησαυρός. Την πρωτογενή την έχουν ή την αντιγράφουν όλοι. Το θέμα είναι ποιός έχει την δυνατότητα να την εκμεταλλευθεί στο μέγιστο βαθμό.

Το Internet είναι ένα μέσο ενημέρωσης που δίνει την δυνατότητα για παραγωγή δευτερογενούς πληροφορίας. Κατ' αρχήν η πρώτη του ύλη - οι ειδήσεις - είναι ήδη ψηφιακές και κατά δεύτερον αποθηκεύονται σε βάσεις δεδομένων που κατασκευάσθηκαν για ένα συγκεκριμένο λόγο: την αρχειοθέτησή τους. Ανατρέχοντας, λοιπόν, σε αυτές τις ειδήσεις μπορείς να βγάλεις θησαυρούς. Σημασία έχει να το θέλεις και να μπορείς να "ταράξεις" τα νερά με διαφορετικές ματιές σε γεγονότα που ήδη έχουν δει το φώς της δημοσιότητας αλλά χάθηκαν στον σωρό σαν την Κιβωτό του Ιντιάνα Τζόουνς. Το ********** αποφάσισε να ρίξει αυτή την διαφορετική ματιά σε έναν τομέα ειδήσεων εξαιρετικά σημαντικό αφού σχετίζεται άμεσα με την ασφάλεια των αυτοκινήτων και των επιβαινόντων σε αυτά: τις ανακλήσεις οχημάτων.

Έχοντας ήδη τεσσάρων χρόνων ζωή συγκέντρωσε όλες τις ειδήσεις για ανακλήσεις (από το 2001 και μετά), τις κωδικοποίησε, τις ταξινόμησε και τις παρουσιάζει σε ένα νέο ειδικό section που ήρθε για να μείνει και συμβαδίζει απόλυτα με τις προθέσεις μας που ανακοινώσαμε σε προηγούμενο άρθρο. Όπως θα δείτε όσα περιλαμβάνονται συγκεντρωμένα σε αυτό το τμήμα του **********, το λιγότερο, σοκάρουν. Δεν προβήκαμε, όμως, σε αυτή την πράξη για να σοκάρουμε αλλά για να βοηθήσουμε. Κάθε τρεις ημέρες περίπου έχουμε και μία νέα ανάκληση. Αυτό το γεγονός από μόνο του φανερώνει ένα μέγιστο πρόβλημα της αυτοκινητοβιομηχανίας που αποκαλείται "Ποιοτικός έλεγχος". Η δημοσίευση του καταλόγου που αποτελεί πρωτοτυπία, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα, έχει αυτό τον στόχο: Να πιέσει ώστε να βελτιωθεί ο ποιοτικός έλεγχος των αυτοκινήτων και τα προβλήματα να ανακαλύπτονται πριν βγουν στο δρόμο και όχι μετά. Η δημοσίευση είναι πρωτότυπη όχι γιατί εμείς έχουμε τα στοιχεία και οι άλλοι δεν τα έχουν αλλά γιατί θέλει "κότσια" που προφανώς οι περισσότεροι δεν διαθέτουν.

Πρέπει να σημειώσουμε πως ότι δημοσιεύεται αφορά σε ανακλήσεις εκτός Ελλάδας, κυρίως ιαπωνικές. Γιατί συμβαίνει, όμως, αυτό; Είναι δυνατόν από 500 σχεδόν ανακλήσεις οχημάτων καμμία να μην αφορά στην ελληνική αγορά; Ας το πάμε λίγο παραπέρα. Έχετε ενημερωθεί ποτέ για ανάκληση στην ελληνική αγορά; Τι συμβαίνει πράγματι; Μήπως ζούμε σε άλλον πλανήτη ή μήπως έχουν καταλάβει πως οι Έλληνες είναι γκρινιάρηδες και τους στέλνουν αυτοκίνητα απολύτως δοκιμασμένα; Είναι προφανές πως ούτε το ένα συμβαίνει ούτε το άλλο. Απλά οι Έλληνες αντιπρόσωποι κάνουν - κατά τα κοινώς λεγόμενα - την "πάπια" γιατί φοβούνται. Τρέμουν να βγουν και να πουν "Φέρτε το αυτοκίνητο πίσω γιατί παίρνει αριστερές μόνο στροφές το τιμόνι και δυσκολεύεται στις δεξιές". Γνωρίζουν πολύ καλά πως θα τους πιάσουν τα κανάλια και με "ψύχραιμο" τρόπο θα φέρουν την καταστροφή. Εμείς, δε, ακόμα πιο "ψύχραιμα" θα διαγράψουμε την συγκεκριμένη εταιρεία και με "επιστημονική και τεκμηριωμένη", πλέον, άποψη θα πούμε για παράδειγμα "Η Τάδε εταιρεία είναι για φτύσιμο".

Αντιλαμβάνεσθε, πιστεύουμε τώρα πια, γιατί χρησιμοποιήσαμε τον όρο "κότσια". Θέλει "κότσια" για να δημοσιεύσεις έναν τέτοιο κατάλογο και πίστη. Πίστη πως απευθύνεσαι σε ψύχραιμους αναγνώστες που έχουν το απαραίτητο μυαλό να κρίνουν και να συγκρίνουν. Πριν δείτε τον κατάλογο και καταλήξετε στην εύκολη λύση να διαγράψετε μονομιάς τις εταιρείες με τις πολλές ανακλήσεις πρέπει να έχετε βάλει στο μυαλό σας πολύ βαθιά τις παρακάτω πληροφορίες:
1) Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ούτε οργανισμοί που επιβάλλουν τις ανακλήσεις υπάρχουν ούτε οργανωμένες ενώσεις καταναλωτών που έχουν το κουράγιο ή τα χρήματα να αναμετρηθούν δικαστικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Επομένως οι ανακλήσεις οχημάτων εταιρείων που διακινούν μοντέλα τους κυρίως στην Ευρώπη είναι από μηδενικές ως ελάχιστες
2) Το ότι οι περισσότερες εταιρείες στην Ευρώπη είναι θυγατρικές αμερικάνικων εταιρειών που πρωταγωνιστούν στις ανακλήσεις θα πρέπει να σας υποψιάζει. Ίδιες μέθοδοι παραγωγής, κοινά εργοστάσια, όμοια ανταλλακτικά και όμως το αμερικάνικο έχει 5 ανακλήσεις και το ευρωπαϊκό καμμία.
3) Στον κατάλογο πρωταγωνιστούν εταιρείες με μεγάλο κύρος. Είναι γιατί έχουν χειρότερο ποιοτικό έλεγχο για τα αυτοκίνητά τους; Όχι, βέβαια. Απλά έχουν καταλάβει πως οι ανακλήσεις δεν είναι μόνο μέσο δυσφήμισης (όπως πιστεύουν πολλοί) αλλά επιπλέον λόγος αξιοπιστίας. Δεν πήρατε το αυτοκίνητό σας κύριοι καταναλωτές και σας ξεχάσαμε. Είμαστε δίπλα σας και αν κάτι πάει στραβά είμαστε αρκετά ειλικρινείς για να σας το πούμε.
4) Οι περισσότερες από τις παραπάνω εταιρείες έχουν ανακαλέσει τα οχήματά τους μετά από εξαντλητικές δοκιμές σε χώρους εργαστηρίων. Αντίθετα μερικές που έχουν μία μόνο ανάκληση στο "παθητικό" τους το έκαναν μετά από πολύχρονη δικαστική μάχη. Εσείς τι προτιμάτε; Την μία ανάκληση από το δικαστήριο ή τις 15 από το εργαστήριο;
5) Κάθε αυτοκίνητο αποτελείται από χιλιάδες ανταλλακτικά. Δύο βίδες μην έχουν τις σωστές στροφές τον χάσατε τον έλεγχο του οχήματος. Ένα καλώδιο να βραχυκυκλώσει να ο σπινθήρας. Μία μηχανή στην παραγωγή να χαλάσει βγήκαν 20.000 αυτοκίνητα στον δρόμο με πρόβλημα. Οι ανακλήσεις είναι απολύτως φυσιολογικές αρκεί να μην επαναλαμβάνονται και να μην κρύβονται.

Από τις παραπάνω πληροφορίες γίνεται φανερό πως μία κατάταξη σύμφωνα με τον αριθμό των ανακλήσεων δεν μπορεί να προσφέρει καμμία χρησιμότητα. Που υπάρχει χρησιμότητα και μάλιστα μεγάλη;
1) Βλέπετε πως μία εταιρεία ανακαλεί το τάδε μοντέλο παραγωγής 2001 τον Αύγουστο ... ωραία ... Ανακαλεί το ίδιο μοντέλο παραγωγής 2002 για τον ίδιο λόγο τον Σεπτέμβριο ... καθόλου ωραία ... Η εταιρεία παίζει παιχνίδια με την ασφάλεια των καταναλωτών. Σπάει την ανάκληση σε κομμάτια για να μειώσει το κόστος της αδιαφορώντας για αυτούς.
2) Βλέπετε πως μία εταιρεία ανακαλεί το τάδε μοντέλο παραγωγής 2001 τον Αύγουστο για X λόγο ... ωραία ... Τον Σεπτέμβριο ανακαλεί το ίδιο μοντέλο με την ίδια περίοδο παραγωγής για Ψ λόγο ... φασκελοκουκούλωστα ... Ότι έλεγχος είχε γίνει είναι αποσπασματικός και μόνο. Περιμένετε μετά από ένα χρόνο ανάκληση για Ω λόγο.
3) Βλέπετε πως μία εταιρεία ανακαλεί το τάδε μοντέλο για Χ λόγο ... ωραία ... Σε ένα χρόνο ανακαλεί το δείνα μοντέλο πάλι για Χ λόγο ... ουαί τοις ηττημένοις ... Η συγκεκριμένη εταιρεία αντιμετωπίζει για χρόνια πρόβλημα που φαντάζει άλυτο.
4) Βλέπετε πως μία εταιρεία ανακαλεί το τάδε μοντέλο για Χ λόγο ... ωραία ... Σε ένα χρόνο θυγατρική της ανακαλεί το δείνα μοντέλο πάλι για Χ λόγο ... πάλι ουαί τοις ηττημένοις ... Η συγκεκριμένη εταιρεία ως group, πλέον, αντιμετωπίζει για χρόνια πρόβλημα που φαντάζει άλυτο.
5) Μία εταιρεία ανακαλεί το Χ αυτοκίνητο στη Νέα Ζηλανδία ... ωραία ... Σε ενάμιση μήνα ανακαλεί το ίδιο αυτοκίνητο στην Μεγάλη Βρετανία ... Χ...Ψηλά και Αγνάντευε (μην ζητάτε μετάφραση όσοι κατάλαβαν ... κατάλαβαν) Το πρόβλημα είναι παγκόσμιο αλλά η εταιρεία κρύβεται.
6) Έχετε αγοράσει μοντέλο, άλλου όμως διαστήματος παραγωγής, που έχει ανακληθεί ... μπράβο σας και να το χαίρεστε ... Πάτε στο συνεργείο και έχετε εντοπίσει ίδιο πρόβλημα με αυτό της ανάκλησης αλλά ο μηχανικός σας λέει πως δεν ξέρετε τι σας γίνεται ... Ωραίο μηχανικό έχετε βρεί ... Αλλάξτε συνεργείο και βρείτε κάποιον που θα ασχοληθεί να μάθει και να εξετάσει αν έπρεπε να είχε ανακληθεί και το δικό σας αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Θα ακολουθήσει και συνέχεια με συγκεκριμένα παραδείγματα? :roll:
fatdevil
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 11:33 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fatdevil »

nikolas έγραψε:Θα ακολουθήσει και συνέχεια με συγκεκριμένα παραδείγματα? :roll:

Εαν δεν υπαρχει προβλημα απο τους "αρχοντες" του site.......γιατι οχι! :-) ;)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες