Σελίδα 6 από 8

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 1:13 pm
από saikoe39
red_drifter έγραψε:
saikoe39 έγραψε:Καλα ενταξ δεν εχει γραφτει και κατι αδικο για τους κseries...!

Mοτερ με πολλα προβληματα ειναι...το εχει ο κοσμος τουμπανο και εμεις κρυφο καμαρι..??
:no:

Βtw...και σε αλλα φορουμ κραζουν τα μοτερ-σασμαν κλπ για ζημιες...σιγα τα αυγα..!

an exeis magka mixaniko dn vgazoun tipota ... dld egw p douleve ena stock moter se 0,4-0,5 kai oli mera tapa
ti eprepe na exei pathei??????

Για να γινει μαγκας ο μηχανικος σου καποιοι αλλοι με ροβερ ξεφραγκιαστηκαν...μεχρι να βρουν τι και πως..!!!

Εσυ νικολα πηρες ενα αυτοκινητο...που το ειχε ενας βλαμμενος...και το χαιδευε λες και ηταν γυναικα....οποτε αστο....

Παρε ενα μοτερ απο τον παλιατζη μην το ανοιξεις και τουρπιστο...και ελα πες μου αν θα αντεξει...(αν ηταν πχ vti ...η ενα Μ50-Μ52 2.5 δεν υπηρχε καν θεμα να το ανοιξεις)


Κωστα η διαφορα ειναι οτι καποια ροβερ φορουσαν και χοντα μοτερ....οποτε η συγκριση θα γινει ετσι και αλλιως....την οποια με τον τασο εσεις την πηγατε τοσο πολυ μακρυα...χωρις κανενα λογο...(τα θελε ο κωλος σας δλδ :tasty: )

Αν διαβαζες πριν λιγα χρονια σε bmw-forum θα σου επεφταν τα φρυδια απο τους καβγαδες μεταξυ κατοχων με 4κυλινδρα και 6κυλινδρα...
Αυτο ειναι αναποφευκτο....

Οσο για τις λυσεις και τα προβληματα τα ξερω....αλλα ποσες φορες...και εσυ και εγω και αλλοι εδω μεσα την φαγαμε στο κωλο πρωτα...και μετα ολα οκ...

Εγω εσκασα πανω απο 4.000 ευρω (με ζημιες μαζι)για το φερω μηχανικα στα μετρα μου...και να μην την ακουει καθε λιγο και λιγακι...δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα χοντα μοτερ σαν του τασου που απλα δεν ειχε ριξει ουτε φραγκο πανω..!

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 1:49 pm
από kostas200vi
saikoe39 έγραψε: Για να γινει μαγκας ο μηχανικος σου καποιοι αλλοι με ροβερ ξεφραγκιαστηκαν...μεχρι να βρουν τι και πως..!!!
Συνήθως ετσι γίνεται εδώ και χρόνια για όλα τα προβλήματα.
saikoe39 έγραψε: Εσυ νικολα πηρες ενα αυτοκινητο...που το ειχε ενας βλαμμενος...και το χαιδευε λες και ηταν γυναικα....οποτε αστο....
Ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας, καποιος το έχει στο γκαράζ και κάνει μόνο βόλτες και άλλος μπορεί να το έχει για να το φορτώνει και να οργώνει του κατσικόδρομους, η επιλογές χρήσεις δεν καθορίζουν πάντα την ποιότητα.
saikoe39 έγραψε: Παρε ενα μοτερ απο τον παλιατζη μην το ανοιξεις και τουρπιστο...και ελα πες μου αν θα αντεξει...(αν ηταν πχ vti ...η ενα Μ50-Μ52 2.5 δεν υπηρχε καν θεμα να το ανοιξεις)
Το έχεις ένα μοτερ από παλιατζή και να λες πόσο θα αντεξει.... :despair: θεωρώ τουλάχιστον αφελή κάποιον που πιστεύει ότι γνωρίζει πόσο θα αντεξει, εκτός και εάν είναι ο μάντης Κάλχας.

saikoe39 έγραψε: Κωστα η διαφορα ειναι οτι καποια ροβερ φορουσαν και χοντα μοτερ....οποτε η συγκριση θα γινει ετσι και αλλιως....την οποια με τον τασο εσεις την πηγατε τοσο πολυ μακρυα...χωρις κανενα λογο...(τα θελε ο κωλος σας δλδ :tasty: )
Με τον Τάσο και δεν ειχαμε ποτέ πρόβλημα και στα post και σε pm, εγώ κι αυτός δίναμε ζωντάνια στο Forum.
saikoe39 έγραψε: Αν διαβαζες πριν λιγα χρονια σε bmw-forum θα σου επεφταν τα φρυδια απο τους καβγαδες μεταξυ κατοχων με 4κυλινδρα και 6κυλινδρα...
Αυτο ειναι αναποφευκτο....
Είδες κάπου εδώ να γίνεται σύγκριση VVC με 1,8 απλό.
saikoe39 έγραψε: Οσο για τις λυσεις και τα προβληματα τα ξερω....αλλα ποσες φορες...και εσυ και εγω και αλλοι εδω μεσα την φαγαμε στο κωλο πρωτα...και μετα ολα οκ...
Ήταν επιλογή μας, δεν μας πίεσε καποιος, εγώ τουλάχιστον εδώ δεν είχα μηχανικούς με γνωσεις , εσείς εκεί είχατε.
saikoe39 έγραψε: Εγω εσκασα πανω απο 4.000 ευρω (με ζημιες μαζι)για το φερω μηχανικα στα μετρα μου...και να μην την ακουει καθε λιγο και λιγακι...δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα χοντα μοτερ σαν του τασου που απλα δεν ειχε ριξει ουτε φραγκο πανω..!
Κι εγώ εχω ρίξει πάνω από 20, δεν θα μπορούσα να κάτσω πάνω ένα μοτερ EVO :?: , πάλι μετά θα ήθελα αλλά τόσα, δεν κολλάει αυτό που λες, άλλο να πάρεις ένα αμάξι και να το αφήσεις όπως είναι για να πηγαίνεις στο Βερόπουλο και άλλο να πάρεις ένα για να το φέρεις στα μέτρα σου και να κανείς την κ@@λ@ σου.

Εγώ το σταματάω εδώ γιατί δεν υπάρχει λόγος και νόημα να γίνεται αυτή η κουβέντα.

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 7:33 pm
από red_drifter
kosta dn kserw pos to kaneis alla panta apantas etsi oste na kalipteis afta pou thelw na pw k me to parapano ! Dld katantaei eknevristiko ! Xa xa xa
tha simfonisw me oti eipe o kostas parapano k tha simplirosw sto oti o mixanikos m einai to 1to k series pou ftiaxnei mexri prin apo afto asxolountan mono me japania

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 7:50 pm
από thanos_s
red_drifter έγραψε:kosta dn kserw pos to kaneis alla panta apantas etsi oste na kalipteis afta pou thelw na pw k me to parapano ! Dld katantaei eknevristiko ! Xa xa xa
tha simfonisw me oti eipe o kostas parapano k tha simplirosw sto oti o mixanikos m einai to 1to k series pou ftiaxnei mexri prin apo afto asxolountan mono me japania
ο ηλικας ειναι ο μηχανικος σου?

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 8:31 pm
από red_drifter
giati rotas ? Dn to ksereis ? Nomizw oloi mazi dn imastan sto magazi ?
Apla o ilias efage kai kamia 15aria ksenixtia mazi m !

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 8:56 pm
από saikoe39
kostas200vi έγραψε:
saikoe39 έγραψε: Για να γινει μαγκας ο μηχανικος σου καποιοι αλλοι με ροβερ ξεφραγκιαστηκαν...μεχρι να βρουν τι και πως..!!!
Συνήθως ετσι γίνεται εδώ και χρόνια για όλα τα προβλήματα.
saikoe39 έγραψε: Εσυ νικολα πηρες ενα αυτοκινητο...που το ειχε ενας βλαμμενος...και το χαιδευε λες και ηταν γυναικα....οποτε αστο....
Ανάλογα πως το βλέπει ο καθένας, καποιος το έχει στο γκαράζ και κάνει μόνο βόλτες και άλλος μπορεί να το έχει για να το φορτώνει και να οργώνει του κατσικόδρομους, η επιλογές χρήσεις δεν καθορίζουν πάντα την ποιότητα.
saikoe39 έγραψε: Παρε ενα μοτερ απο τον παλιατζη μην το ανοιξεις και τουρπιστο...και ελα πες μου αν θα αντεξει...(αν ηταν πχ vti ...η ενα Μ50-Μ52 2.5 δεν υπηρχε καν θεμα να το ανοιξεις)
Το έχεις ένα μοτερ από παλιατζή και να λες πόσο θα αντεξει.... :despair: θεωρώ τουλάχιστον αφελή κάποιον που πιστεύει ότι γνωρίζει πόσο θα αντεξει, εκτός και εάν είναι ο μάντης Κάλχας.

saikoe39 έγραψε: Κωστα η διαφορα ειναι οτι καποια ροβερ φορουσαν και χοντα μοτερ....οποτε η συγκριση θα γινει ετσι και αλλιως....την οποια με τον τασο εσεις την πηγατε τοσο πολυ μακρυα...χωρις κανενα λογο...(τα θελε ο κωλος σας δλδ :tasty: )
Με τον Τάσο και δεν ειχαμε ποτέ πρόβλημα και στα post και σε pm, εγώ κι αυτός δίναμε ζωντάνια στο Forum.
saikoe39 έγραψε: Αν διαβαζες πριν λιγα χρονια σε bmw-forum θα σου επεφταν τα φρυδια απο τους καβγαδες μεταξυ κατοχων με 4κυλινδρα και 6κυλινδρα...
Αυτο ειναι αναποφευκτο....
Είδες κάπου εδώ να γίνεται σύγκριση VVC με 1,8 απλό.
saikoe39 έγραψε: Οσο για τις λυσεις και τα προβληματα τα ξερω....αλλα ποσες φορες...και εσυ και εγω και αλλοι εδω μεσα την φαγαμε στο κωλο πρωτα...και μετα ολα οκ...
Ήταν επιλογή μας, δεν μας πίεσε καποιος, εγώ τουλάχιστον εδώ δεν είχα μηχανικούς με γνωσεις , εσείς εκεί είχατε.
saikoe39 έγραψε: Εγω εσκασα πανω απο 4.000 ευρω (με ζημιες μαζι)για το φερω μηχανικα στα μετρα μου...και να μην την ακουει καθε λιγο και λιγακι...δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα χοντα μοτερ σαν του τασου που απλα δεν ειχε ριξει ουτε φραγκο πανω..!
Κι εγώ εχω ρίξει πάνω από 20, δεν θα μπορούσα να κάτσω πάνω ένα μοτερ EVO :?: , πάλι μετά θα ήθελα αλλά τόσα, δεν κολλάει αυτό που λες, άλλο να πάρεις ένα αμάξι και να το αφήσεις όπως είναι για να πηγαίνεις στο Βερόπουλο και άλλο να πάρεις ένα για να το φέρεις στα μέτρα σου και να κανείς την κ@@λ@ σου.

Εγώ το σταματάω εδώ γιατί δεν υπάρχει λόγος και νόημα να γίνεται αυτή η κουβέντα.



Η κουβεντα συμφωνω δεν εχει νοημα....

Καμια κοντρα θα κανουμε... λοιπον????? :burn:

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 11:30 pm
από kostas200vi
saikoe39 έγραψε: Καμια κοντρα θα κανουμε... λοιπον????? :burn:
Μεσαααα...... :beer:

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 18, 2011 11:35 pm
από thanos_s
red_drifter έγραψε:giati rotas ? Dn to ksereis ? Nomizw oloi mazi dn imastan sto magazi ?
Apla o ilias efage kai kamia 15aria ksenixtia mazi m !
να ξερω οτι ο ηλιας ειναι μηχανικος σου?φιλος ξερω οτι ειναι, και το φτιαξαμε μαζι ολοι..τεσπα as you wish :D

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 12:12 am
από red_drifter
thanos_s έγραψε:
red_drifter έγραψε:giati rotas ? Dn to ksereis ? Nomizw oloi mazi dn imastan sto magazi ?
Apla o ilias efage kai kamia 15aria ksenixtia mazi m !
να ξερω οτι ο ηλιας ειναι μηχανικος σου?φιλος ξερω οτι ειναι, και το φτιαξαμε μαζι ολοι..τεσπα as you wish :D
nomizw to grafw parapano ...
kai o ilias einai mixanikos ... oxi empirika san emas ksereis oti to paidi exei gnoseis ... evgale kai sevasta 200 ps apo 1000cc sto dynamometro tis tat ...

Re: Αλλαγή νίκελ λωρίδων σε Rover 200/400 -'95

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 19, 2011 12:15 am
από thanos_s
red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
red_drifter έγραψε:giati rotas ? Dn to ksereis ? Nomizw oloi mazi dn imastan sto magazi ?
Apla o ilias efage kai kamia 15aria ksenixtia mazi m !
να ξερω οτι ο ηλιας ειναι μηχανικος σου?φιλος ξερω οτι ειναι, και το φτιαξαμε μαζι ολοι..τεσπα as you wish :D
nomizw to grafw parapano ...
kai o ilias einai mixanikos ... oxi empirika san emas ksereis oti to paidi exei gnoseis ... evgale kai sevasta 200 ps apo 1000cc sto dynamometro tis tat ...
εγω δεν βαζω τον εαυτο μου σε αυτη την κατηγορια. sorry :s