Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από kostas200vi »

Οι θυρίδες που περνάει το νερό στην κεφαλή για να την ψύξει από το εργοστάσιο (καλούπι) είναι κλειστές : Εικόνα
Για να της ανοίξουμε δηλαδή να γίνει κάπως ετσι:
Εικόνα
και να έχουμε καλύτερη ψύξη της κεφαλής και μείωση θερμοκρασίας χρειαζόμαστε ένα dremel : Εικόνα
Η διαδικασία : Εικόνα

Πριν : Εικόνα

Και μετά : Εικόνα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

spar@
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 20, 2008 6:01 pm
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από spar@ »

αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από kostas200vi »

spar@ έγραψε:αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?
Δεν έχει μπει ακομα επανω, αλλά το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο, η πατέντα είναι by Dave Andrews.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από darkgsi »

Λογικα απο την στιγμη που θα εχει καλυτερη ροη το ψυκτικο υγρο, θα εχει και καλυτερη ψυξη! κατι παρομοιο με την ροικη στην κεφαλη, το ιδιο κανουν καποιοι και στους αυλου της αντλιας λαδιου οπως εχω κανει και γω...
Εικόνα

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

αχααα...τις ειδα τις φωτος αλλα ετσι πως βλεπω την φωτογραφια "πριν" και "μετα" αυτο που καταλαβαινω
ειναι οτι ανοιξαν οι τρυπες οι ήδη υπαρχουσες με την εργασια πιο πολυ..σωστα?
ή ηταν εντελώς κλειστες και τις ανοιγουμε?
Εψαξα στην σελιδα και το βρήκα..
Waterway modifications

K series heads as they leave the factory are not always finished to the degree intended, quite often the waterways are left quite badly fettled to the extent that the waterway area is a lot less the the original production design. Since the K series has a very low volume of coolant it is necessary, especially on the exhaust side of the head, to improve the water passageways by opening to the maximum extent as originally envisaged by the designers. The pictures below show a typical pair of exhaust waterways as the head left the factory and the same waterways as modified. These modifications can substantially improve the water throughput of the head and assist cooling. Both the inlet and exhaust waterways can benefit in this way.


Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από darkgsi »

Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει
ετσι ακριβως, το εργοστασιο σε καποια σημεια οπως το συγκεκριμενο δεν βαζει καθολου χερι, ειναι οπως βγαινει απο το καλουπι, γιαυτο και ειναι ετσι οπως ειναι, οσο για την φλατζα δεν χρειαζεται κατι... καμια φορα αυτα τα στενεματα σε θυριδες και οχι μονο προκαλουν αρκετα προβληματα και λεω οχι μονο γιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...
Εικόνα

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

σωπα ρε συ...τς τς τς

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από darkgsi »

ALEX_MGF έγραψε:σωπα ρε συ...τς τς τς
δεν το πιασα ???
Εικόνα

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

γιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...
όχι Μου έκανε απλώς πολύ εντύπωση

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες