Σελίδα 3 από 7

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 1:41 pm
από K-mech
Tasos_7R έγραψε:Μην τον ακούτε!! D-series FTW!!!!!!!! :sreering: :kot: :beer:

:-D
Λέει ο προδώτης με το CRX :lol:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 1:54 pm
από PaNoSGR
Δεν ειναι προδοτης το παιδι επιδη εχει και το crx και του δειχνει την προσοχη του αυτο τον καιρο.Το θεμα ειναι οτι οσο καιρο δινει προσοχη στο ενα κυκλοφορει με το D

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 1:57 pm
από K-mech
Πλάκα κάνω ρααα :-D

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 1:58 pm
από PaNoSGR
:kot: :kot: :kot:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 10:38 pm
από carmanvti
Μπράβο για την προσπάθεια.
Τώρα για την απώλεια ροπής φταίει μάλλον η μεγάλη πεταλούδα καθώς ο εισερχόμενος αέρας χάνει πολλή την ταχύτητα ροής του.
Α και βάλτε μικρότερη διάκενο (όσο επιτρέπετε απο το μάνουλ) στην ρύθμιση βαλβίδων για να πάρετε την χαμένη ροπή.

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 11:12 pm
από K-mech
Έχουμε κρατήσει τη stock πεταλούδα στην άκρη οποτε δε χάνουμε τιποτα να δοκιμάσουμε οταν το ξαναπιάσουμε.

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 02, 2010 11:58 pm
από i-VTec
2 κιλά ροπής στις μεσαίες είναι πολλά για να χαθούν από την πεταλούδα...Γενικά είναι πολλά για να χαθούν από οτιδήποτε...Κάτι πάει σαφώς ΣΤΡΑΒΑ...Η δύναμη καθ'αυτή δεν είναι καθόλου κακή για τα δεδομένα της μετατροπής, αλλά βγαίνει πολύ ψηλά και στο δρόμο σίγουρα υπολείπεται ακόμα και ενός stock GSi-GTi, αφού δε μπορείς να παίζεις συνέχεια στο φάσμα 6.500-7.500, αναγκαστικά θα πέσεις και στις 5.000-5.500 μετά από αλλαγή, οπότε εκεί θα τον πιείς...

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 03, 2010 1:25 am
από K-mech
Ναί πράγματι. Είναι γενικά παραδεκτό ότι η μεγάλη πεταλούδα θα σου κόψει κάτι στις χαμηλές στροφές... Αλλά εδώ δεν έχουμε χάσει ροπή μόνο στις χαμηλές... Παντού έχουμε χάσει.
Εδώ συγκεκριμένα στο φάσμα 4500 με 5500 έχουμε χάσει σε σχέση με το παλιό διάγραμμα τη διπλάσια ροπή απ ότι στο φάσμα 3000 με 4000. Ειναι να τραβάς τα μαλιά σου...

Οκ ψηλά καθυστερεί η μείωση της ροπής οπότε βγαίνει αυτή η ισχύς. Αλλά ισχύς πάνω στο κόφτη είναι άχρηση... από περιέργεια τον ανεβάσαμε στις 7700 rpm για ένα πάτημα στο δυναμόμετρο. Δεν έδωσε κάτι παραπάνω εκεί πέρα αλλά ούτε υπήρξε καμία δραματική πτώση. Αν ήταν 1400αρι D θα αφήναμε το κόφτη εκεί πάνω αλλά για το 1600αρι παρά είναι μεγάλη η διαδρομή του εμβόλου για τέτοιες ταρζανιές.

Κατά τα άλλα με αυτή τη διαφορά στην απόδοση ισχύος, το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πιο αργό απ ότι πριν.
Απλά αυτή είναι η παγίδα της αίσθησης... το βλέπεις που ανεβάζει με αμείωτο ρυθμό μέχρι το κόφτη και ασυναίσθητα δε παρατηρείς ότι "κάτι λείπει" από χαμηλότερα.



PS
Btw ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα Μήτσο γιατί διστάζαμε να παρουσιάσουμε τη μετατροπή πριν βγάλουμε κάποιο σαφές συμπέρασμα για το τι συμβαίνει (πέρα απ το θέμα με τη φλάντζα).
Με μία σύντομη ματιά οι περισσότεροι που δεν έχουν τη διάθεση να διαβάσουν για να καταλάβουν τι έγινε, θα βλέπουν απλά δυο π@πάres που πήγαν να «φτιάξουν» ένα μοτέρ και το έκαναν «σα τα μούτρα τους»

Επίσης προς το παρόν, αυτή κατάσταση περισσότερο δυσφημίζει τη μετατροπή, παρά παρουσιάζει τα οφέλη της… Οφέλη που ακόμα ούτε εμείς έχουμε δει, οπότε απουσίαζε το κίνητρο για να το βγάλουμε αυτό παραέξω.

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 03, 2010 2:51 am
από i-VTec
Λάθος...Εγώ όσα χρόνια είμαι στο club, έχω δεί μονάχα μία παρουσίαση σαν τι δική σου...Άντε δύο βαριά...Και από άλλα 4-5 clubs, το ίδιο, καημό το είχα να δω στην Ελλάδα αυτά πού βλέπω και στα fora του εξωτερικού, πού η βελτίωση είναι μεράκι για αυτούς πού ασχολούνται μαζί της...Εδώ κοιτάμε να μη μάθει ο άλλος τι φτιάξαμε, πως το φτιάξαμε και πόσο πήγε το μαλλί, μη τυχόν και το μάθει κανείς παραέξω...

Μπράβο και πάλι και θα στο λέω συνέχεια μέχρι να το χωνέψεις...Και το μοτέρ να σπάγατε στο τέλος, χαλάλι, και η παρουσίαση είναι ίσως η μοναδική για minime στα ελληνικά fora... :beer:

btw έχεις PM>

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 03, 2010 7:50 am
από Κώστας RWD
Mήτσο γ@μw τα ... fora σου γ@μw :;T :;T

Ένα μεγάλο μπράβο στο παιδί για τις γνώσεις και το μεράκι του :up:
Σε λάθος αμάξωμα τα διέθεσε βέβαια!
Δεν άντεξα :-D :-D