Έχεις δεί σε κανένα θέμα να παραθέτουν dyno συγκρίσεις?
Ήδη σαν Κύπριος που ζεί σε χώρα του "εξωτερικού" κάνει 6 μήνες οπότε αρχές Αυγούστου θα είναι πίσω, πιστέυω καλά ειναι.i-VTec έγραψε:Πρέπει να βρούμε κάνα στρατηγό να τον φέρει πίσω...
Ήδη σαν Κύπριος που ζεί σε χώρα του "εξωτερικού" κάνει 6 μήνες οπότε αρχές Αυγούστου θα είναι πίσω, πιστέυω καλά ειναι.i-VTec έγραψε:Πρέπει να βρούμε κάνα στρατηγό να τον φέρει πίσω...
K-mech έγραψε:Στις χώρες που έγινε γνωστή αυτή η μετατροπή (minime), έβρισκες τα κατάλληλα ανταλλακτικά σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτι που δεν ισχύει για την Ελλάδα… Οπότε αυτή η λύση βελτίωσης γίνεται λιγότερο ελκυστική καθώς δε προσφέρει και καμία σημαντική αύξηση ισχύος.
Γενικά, πιστεύω πάρα πολύ στην minime μετατροπή και στα κέρδη που μπορεί να αποφέρει συνδυασμένη με τις κατάλληλες βελτιώσεις. Τα D-series μοτέρ λανθασμένα θεωρούνται από πολλούς ότι δεν αξίζει να τα βελτιώσεις ατμοσφαιρικά. Έχουν μεγάλες προοπτικές βελτίωσεις αρκεί να το ψάξεις λίγο το θέμα και να ασχοληθείς. Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω το D14 ενός παιδιού το οποίο έβγαλε 122Ps στο δυναμόμετρο του Power μόνο με περιφερειακά, ενώ στο εξωτερικό D14 με VTec κεφαλή έχουν βγάλει 140-150Ps.K-mech έγραψε:Αυτή η μετατροπή δε συνιστάται σε όσους θέλουν να δουν μεγάλη διαφορά στη δύναμη. Αν θες να δεις ισχύ εύκολα και γρήγορα, κρατάς το μοτέρ ανέγγιχτο και πηγαίνεις κατ ευθείαν σε light turbo.
Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα???K-mech έγραψε:Η διαχείριση του vtec solenoid σε αυτή τη περίπτωση γίνεται είτε με ένα απλό διακόπτη ελεγχόμενο από τις στροφές όπως πχ ένα shift light, είτε προγραμματίζοντας την ECU να χρησιμοποιεί με αυτό το τρόπο μια άλλη έξοδο της, όπως το διακόπτη ενεργοποίησης του συμπλέκτη για το AC. (Εννοείται ότι αντί για το συμπλέκτη του AC, συνδέεις σε αυτή την έξοδο το vtec solenoid).
Λόγω της μικρής διαφοράς που υπάρχει στις SOHC vtec κεφαλές μεταξύ των δυο τύπων έκκεντρων, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν δυο ζευγάρια χαρτών διαχείρισης καυσίμου-advance. Επίσης ασχολούμενος με το πρόγραμμα, κατάλαβα ότι η διαφορά μεταξύ των δυο setup είναι τόσο μικρή που δεν απαιτείται ούτε καν αναπρογραμματισμός για να δουλέψει με ασφάλεια το μοτερ. Παρ όλα αυτά η OBD0 non vtec ecu δεν έχει τρόπο να ελέγχει τον αισθητήρα πίεσης λαδιού του συστήματος vtec ούτε να περιορίζει τη λειτουργία του σε ακατάλληλες θερμοκρασίες, ή ακατάλληλων σημάτων απ τον knock sensor, όπως τα ελέγχει αυτά η OBD1 ECU. Υποτίθεται όμως ότι από τη στιγμή που κάνεις μια τέτοια μετατροπή, είσαι σε μεγαλύτερη εγρήγορση και γνωρίζεις αρκετά πράγματα για τη λειτουργιά του μοτέρ σου έτσι ώστε να μη το κάνεις ζημιά από απλή χρήση.
Φυσικά πάντα υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μετατροπή της πλεξούδας για OBD1 ECU με τον ανάλογο διανομέα και αισθητήρες αλλά αυτό αναιρεί κάπως τον value for money χαρακτήρα της μετατροπής.
Κορυφαίο!!!!K-mech έγραψε:Το απογοητευτικό σε όλα τα πατήματα ήταν ότι το μοτέρ έδειχνε να χάσει από 1 ως 2 κιλά ροπής από τις 2000 ως τις 6000…
Η καλύτερη μέτρηση έβγαλε μέγιστη ροπή τα 128Nm στις 6500rpm… σε αυτή τη φάση έσκασε και η ερώτηση από το χειριστή αν είναι 1400αρι… κάπου εκεί ήθελα να τρέξω στα χωράφια έξω να ανοίξω μια τρύπα και να θαφτώ να μη με βλέπει κάνεις.
Τα ελατήρια αν έχει δουλέψει πολύ καιρό φλαντζαρισμένο το μοτέρ και κατ' επέκταση σε υψηλές θερμοκρασίες λογικά θέλουν άλλαγμα, αλλά από αυτά που διαβάζω δε νομίζω ότι έχουν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα. Και σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος για την έλλειψη της ροπής.K-mech έγραψε:Τον Αύγουστο που μας έρχεται θα προσπαθήσουμε να σιγουρευτούμε ότι ο κινητήρας δουλεύει σωστά και ότι δε χάνει από πουθενά αλλού… καθώς μπορεί να μη μοιάζει τώρα να έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά επίσης δε σου δίνει την εντύπωση ότι επέστρεψαν αυτά τα 2kgm ροπής που λείπουν στις μεσαίες μετά τη μετατροπή…
Αν το μοτέρ μετά από τόση ταλαιπωρία έχει χάσει συμπίεση λόγω ελατηρίων ή είναι ραγισμένο σε κάποιο άλλο σημείο πέρα από τη κεφαλή, αυτό θα είναι το άδοξο τέλος του δρόμου γι αυτό το project αφού ήδη έχει κοστίσει πολύ περισσότερο από όσο έπρεπε… σε χρήμα αλλά και σε υλικό χρόνο.
100% ναι Το μόνο που χρειάζεται να προσθέσεις παλι είναι ενα καλώδιο για το VTEC και ενα καλώδιο για τον αισθητήρα πίεσης του λαδιού για το VTEC.Tasos_7R έγραψε: Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα???
Δεν κάψαμε φλατζα με το παραδοσιακό τρόπο, ηταν μια περίεργη κατάσταση οπου ουσιαστικά ειχαμε μια κάποια επικοινονία μεταξύ θαλαμου καύσης και υδροχιτωνίων χωρίς ομως αυτό το παραφλού να βράζει. Μοιάζει σαν μια μικρή ποσότητα αερίων καύσης να περνούσαν απο τη φλάντζα στο κύκλωμα ψύξης. Αλλά η ποσότητα αυτή δεν εβραζε το νερό ουτε προκαλουσε προβλημα στη ψυξη. Προς το τέλος μονο άρχισε να πετάει τα κολάρα..Tasos_7R έγραψε:Τα ελατήρια αν έχει δουλέψει πολύ καιρό φλαντζαρισμένο το μοτέρ και κατ' επέκταση σε υψηλές θερμοκρασίες λογικά θέλουν άλλαγμα, αλλά από αυτά που διαβάζω δε νομίζω ότι έχουν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα. Και σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος για την έλλειψη της ροπής.
Τυχαιρούληηη θα έχεις και parts για καβαντζαTasos_7R έγραψε:(Το έχω κρατήσει για καμιά minime μετατροπή στο μέλλον... )
Ωραία τότε Ανυπομονώ να δώ αποτέλεσμα καθώς ηδη το μοτέρ σου μοιάζει να ανταποκρίνεται θετικά στις τελευταίες αλλαγές σου.i-VTec έγραψε:Όσοι έχουν φορέσει aftermarket χταπόδι σε D16 αναφέρουν θετική διαφορά, ακόμα και χωρίς εκκεντροφόρους κ.λπ...Και είναι το μόνο πού χρειάζομαι πλέον για να ολοκληρωθεί η εξάτμιση, έχουν αλλαχθεί όλα τα υπόλοιπα και πιστεύω 2-3 αλογάκια μπορώ να τα τσιμπήσω από εκεί, συν ροπούλα μεσαίες-ψηλές (4-2-1)...Και αν είναι να βάλω πρόγραμμα, σίγουρα δε θα το κάνω πριν βάλω χταπόδι, γιατί μετά αλλάζουν πάλι τα δεδομένα...
Αχα... Δεν θυμόμουν από ποιο μοντέλο είναι η PR3... Η δική μου είναι η PW0 και ναι, είναι OBD0, γι' αυτό την πρότεινα.K-mech έγραψε:100% ναι Το μόνο που χρειάζεται να προσθέσεις παλι είναι ενα καλώδιο για το VTEC και ενα καλώδιο για τον αισθητήρα πίεσης του λαδιού για το VTEC.Tasos_7R έγραψε: Η χρήση της ECU από CRX VTec πιστεύεις δεν θα έλυνε το θέμα της ενεργοποίησης του VTec χωρίς να χρειαστεί να τροποποιήσεις την πλεξούδα???
Γι αυτό τσιμπήσαμε την PR3 ecu που ειναι OBD0 vtec. Απλά ειναι απο ιαπωνικό μοντέλο. Η άλλη OBD0 vtec ecu που έβγαινε ήταν η PW0 την οποία θα φοράει το CRX σου άν ειναι εποχής OBD0. Το μόνο αρνητικό για κάποιον που δεν έχει τα μέσα, ειναι οτι εδώ χρειάζεται αναπρογραμματισμός και μαλιστα απ το 0 αφού οι χάρτες του B16 ειναι εντελώς διαφορετικοί.
Μας πέρασε πολλές φορές κατι τέτοιο απ το μυαλό... ειδικά προς το τέλος...saikoe39 έγραψε:
Θα το ειχα καψει....θα το ειχα θαψει....θα το ειχα κανει γλαστραααααααααααααααααααααααααα...........
Γιά φαντάσου σύμπτωση... η ημέρα που μας είδες μεσογείων πρέπει να ηταν τοτε που πηγαίναμε για τη δυναμομέτρηση. Ήσουν στο γνωστό πρασινο rover σου? Γιατί είδαμε ένα που πέρασε ψυχωμένα και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το 414 της υπογραφής σου.saikoe39 έγραψε:πλακα πλακα...σας ειχα πετυχει ενα βραδυ στην μεσογειων...(βεβαια ηξερα το οχημα μονο απο φωτος μεσω του φορουμ)με τον συνοδηγο να εχει ενα λαπτοπι στα χερια....που να ηξερα..χαχαχαχα............
K-mech έγραψε:Μας πέρασε πολλές φορές κατι τέτοιο απ το μυαλό... ειδικά προς το τέλος...saikoe39 έγραψε:
Θα το ειχα καψει....θα το ειχα θαψει....θα το ειχα κανει γλαστραααααααααααααααααααααααααα...........
Γιά φαντάσου σύμπτωση... η ημέρα που μας είδες μεσογείων πρέπει να ηταν τοτε που πηγαίναμε για τη δυναμομέτρηση. Ήσουν στο γνωστό πρασινο rover σου? Γιατί είδαμε ένα που πέρασε ψυχωμένα και αμέσως μου ήρθε στο μυαλό το 414 της υπογραφής σου.saikoe39 έγραψε:πλακα πλακα...σας ειχα πετυχει ενα βραδυ στην μεσογειων...(βεβαια ηξερα το οχημα μονο απο φωτος μεσω του φορουμ)με τον συνοδηγο να εχει ενα λαπτοπι στα χερια....που να ηξερα..χαχαχαχα............
Άσε ρα και τι θα έγραφα εδώ μετά αντι διαγραμμάτων?saikoe39 έγραψε:επρεπε να ανοιγαμε.....θα σας εκανα τσαμπα δυναμομετρηση στο δρομο....
Άν δεν είχαν πάει όλα πιό στραβά απ το στραβά, το minime ειναι ευκολη, διασκεδαστική και φτηνή μετατροπή για να δώσεις το κάτι παραπάνω. Με τα μέσα που διαθέτουμε θα ήταν αδύνατο να κάνουμε τη μετατροπή σε B16 μονοι μας (αφου απαιτείται κόψιμο-ραψιμο για να μπούν οι κατάλληλες βάσεις μοτερ). Και σχεδόν 4K ευρά νταγκα νταγκα δέ τα σκάγαμε σε κανένα βελτιωτή για να πούμε οτι μπήκε ενα B16 μοτέρ σε αυτή τη καρότσα... Άν καιγεται κανείς τοσο για B16, καλύτερα να πάρει ενα civicακι/crxακι να είναι και νόμιμος.saikoe39 έγραψε: παντως για εμενα.....σε οχηματα με χονταικα μοτερ.....δεν συμφερει τπτ αλλο.....εκτος απο το να μπει ενα Vti και να κανει παπαδες....
Φτού να μη μας ματιάσουμε , τρείς είμαστε απο τη παρέα με το παρόμοιο μικρόβιο για μαστοριλίκι. Ο Χρήστος που δέν αναφέρεται συχνά γιατί εχει ενα swift GTI , O Αρίστος κι εγώ.saikoe39 έγραψε:PS.ωραιοι ειστε σαν παρεα....μηχανικα...ecu...κομπλε.....οι δικοι μονο για να κοιτανε και να κρινουν ειναι καλοι γμτ....
Κακέ Saiko μην αποθαρύνεις τα παιδιά που έχουν D μοτέρ να ασχοληθούν και να το βελτιώσουν!saikoe39 έγραψε:παντως για εμενα.....σε οχηματα με χονταικα μοτερ.....δεν συμφερει τπτ αλλο.....εκτος απο το να μπει ενα Vti και να κανει παπαδες....
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες