Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0 ECU.

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Ε ο καθ' ένας με ότι έχει ασχολείται. Δεν είναι δα και καμία ακριβή μετατροπή... άσχετα που με τις ανάποδες στοίχισε ο κούκος αηδόνι.
Η ουσία ειναι οτι ξεκίνησε σαν ενα διασκεδαστικό DIY project.
Αν δεν είχε ο Αρίστος όρεξη αρχικά να ασχοληθεί με αυτό το μοτέρ, τίποτα απ’ αυτά δε θα είχαν γίνει.

Τα fora τα καημένα δε το πιάνω γιατί τα βρίζεις :lol: Αλλά μάλλον έχω χάσει επεισόδια.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Μην τον ακούτε!! D-series FTW!!!!!!!! :sreering: :kot: :beer:

:-D
Λέει ο προδώτης με το CRX :lol:
Ποιο CRX και ποιο Rover... σε λίγο με παπί στρογγυλοφάναρο θα κυκλοφορώ... :roll: 5 ευρώ βενζίνη τη βδομάδα... και αν πετύχω και το Μήτσο με το "πατίνι" του σε κανα φανάρι τον έραψα!!!!!!! :P :P :P :P :P :P
PaNoSGR έγραψε:Δεν ειναι προδοτης το παιδι επιδη εχει και το crx και του δειχνει την προσοχη του αυτο τον καιρο.Το θεμα ειναι οτι οσο καιρο δινει προσοχη στο ενα κυκλοφορει με το D

Γεια σου ρε Πανούλη!!! :D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Tasos_7R έγραψε:Ποιο CRX και ποιο Rover... σε λίγο με παπί στρογγυλοφάναρο θα κυκλοφορώ...
Αυτό ξαναπές το :( Εκεί που πήγε και πηγαίνει η βενζίνη, μάλλον για economy tuning θα πάει το μοτέρ το καλοκαίρι παρά για ροπή...

Στην επόμενη αναφορά μάλλον θα γράφουμε τα λιτρα/100km που πετύχαμε. :lol:

full lean να ξεσκιστεί στα οξείδια του αζώτου :P

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Όλοι λέτε για το αμάξωμα των τετράγωνων Rover ότι είναι χάλια από πλευράς ακαμψίας κτλ., πρόσφατα πάντως, κατά τύχη μέσω αναζήτησης στο google, έπεσα σε άρθρο ξένου περιοδικού της εποχής που σύγκρινε το Golf 1.8 GTi με το 216 GTi και έλεγε ότι το Rover είναι πιο στριφτερό.
Πως γίνεται, λοιπόν, ένα αμάξι με σασί μαστίχα όπως ισχυρίζεστε να είναι πιο στριφτερό από το "τσιμεντένιο" γερμανικό Golf???
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Όλα τα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής σε αυτή τη κατηγορία, πάνω κάτω την ίδια ακαμψία σουμιέ είχαν. Δεν ειναι οτι σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής τα rover ήταν τα χειρότερα.

Για τα δεδομένα δρόμου με μια αρκετά μαλακή αναρτηση, δέν ειναι ανάγκη να εχεις ακαμψία γρανίτη για να στρίψεις ωραία.. αν βοηθά λιγο και η σχεδίαση της ανάρτησης. Αλλά η μπροστινή σχεδίαση της ανάρτησης των rover εκείνης της εποχής δε βοηθούσε ιδιαίτερα.

Πάντως το 216 με το χαμιλότερο βάρος εχει ενα κάποιο πλεονέκτιμα σε σχέση με το 416.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Ποιο CRX και ποιο Rover... σε λίγο με παπί στρογγυλοφάναρο θα κυκλοφορώ...
Αυτό ξαναπές το :( Εκεί που πήγε και πηγαίνει η βενζίνη, μάλλον για economy tuning θα πάει το μοτέρ το καλοκαίρι παρά για ροπή...

Στην επόμενη αναφορά μάλλον θα γράφουμε τα λιτρα/100km που πετύχαμε. :lol:

full lean να ξεσκιστεί στα οξείδια του αζώτου :P
Βάλτε ένα D14 και "φιμωμένο" όσο δεν πάει!! :up: Το γερμανικό με τα 75Ps μια χαρά είναι!! :D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Είπαμε οτι έχουμε φτιάχνουμε :P

Το πολύ πολύ να γυρίσουμε το υπάρχον μοτέρ από κύκλο Οtto σε κύκλο Atkinson και να αποκτήσουμε ροπή και κατανάλωση 1300αριου :P (Πιστεύω με τα τωρινά δεδομένα κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. :;T


Η αρχική σκέψη ήταν αυτή... οτι για κάποιο λογο έπεσε πολύ retard στο χρονισμό του εκκεντροφόρου οπότε αυτό φέρνει παρόμοια αποτελέσματα με τον τροποποιημένο κυκλο Otto σε ψευτο Atkinson που χρησιμοποιούν στους κινητήρες τους πχ τα prius... Μονο που αυτά εχουν και τη ροπή του ηλεκτρικο μοτέρ για χαμηλά...
Δεν εχει βγεί ακόμα σαφές συμπέρασμα ούτε εδώ ομως...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Δευ Μάιος 03, 2010 11:39 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Όλα τα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής σε αυτή τη κατηγορία, πάνω κάτω την ίδια ακαμψία σουμιέ είχαν. Δεν ειναι οτι σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής τα rover ήταν τα χειρότερα.
Έλα μου ντε... αλλά οι μύθοι καλά κρατούν...
K-mech έγραψε:Για τα δεδομένα δρόμου με μια αρκετά μαλακή αναρτηση, δέν ειναι ανάγκη να εχεις ακαμψία γρανίτη για να στρίψεις ωραία.. αν βοηθά λιγο και η σχεδίαση της ανάρτησης. Αλλά η μπροστινή σχεδίαση της ανάρτησης των rover εκείνης της εποχής δε βοηθούσε ιδιαίτερα.
Η μπροστινή ανάρτηση μια χαρά είναι... Ωραία, βέβαια, θα ήταν η προσθήκη ρυθμιζόμενων top mounts, ώστε να μπορείς να παίζεις με το camper. Για πίσω υπάρχουν σίγουρα λύσεις για ρυθμιζόμενο camper.
Από εκεί και πέρα οι επιλογές μου θα ήταν: αντιστρεπτικές από 220, koni κίτρινα με ένα χαμηλώμα περίπου 3cm και αντίστοιχα ελατήρια, μπάρες θόλων και προαιρετικά ψαλιδιών, και αντικατάσταση τα φθαρμένα συνεμπλόκ με καινούρια oem ή aftermarket λαστιχένια.
Με τα παραπάνω πιστεύω μπορεί να έχει κανείς ένα άκρως στριφτερό και διασκεδαστικό Roverακι.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από K-mech »

Το χαμήλωμα είναι ΝΟ ΝΟ για τη γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης . Εκτώς αν έχεις ενα μηχανουργίο στη διαθεση σου και κάνεις custom ψαλίδια και κόντρες... αλλά εκει ξεφευγουμε απο street legal καταστάσεις.

Για αντιστρεπτικές απο 220 θα πρότεινα μονο τη πίσω αφου η μπροστινή πρεπει να αφορά το βάρος του 2lt τουρμπάτου μοτέρ, οπότε στο δικό μας βάρος μούρης απλά θα προσθέσει υποστροφή. Εκτώς και αν βάλεις τη μπροστινη του 220 και βρείς μια σκληρότερη για πίσω... (Και μόνο η αντιστρεπτική από GTI πίσω κάνει καλή δουλειά. Η διαφορά ήταν αισθητή από τη πρώτη βόλτα όσο αφορά τις κλίσεις σε σχέση με αυτή του GSI)

Μπάρες ψαλιδιών οποσδήποτε. Κυρίως για μπροστά... Οι μπάρες θόλων ειναι υπερεκτιμημένες και χωρίς την ανάλογη ενίσχυση στο κάτω μερος της ανάρτησης, φέρνουν ακόμα και ανάποδα αποτελέσματα απο τα επιθυμητά.

Σινεμπλόκ λαστιχένια για το πίσω υστερούντα βραχίονα στιλ συνδεσμο της ανάρτησης, μιας κι εκεί χρειάζεται ελαστικότητα αλλά για κάθε άλλη κλείδωση, πολυουρεθάνης FTW. Στο swift GTI του Χρήστου (του φίλου ανάφέρθηκα πριν) που μπήκαν, δέ καταλάβαμε καμία μα καμία διαφορά στην άνεση και στους κραδασμούς, ενώ η διαφορά στην αίσθηση ήταν πολύ μπροστά. Χιλιες φορές μαλακά αμορτισέρ με ακαμπτους συνδέσμους παρά το ανάποδο.


btw λύσεις για ρυθμιζόμενο camber μεσω top monuts υπάρχουν αλλά ειναι πολύ περιορισμένες και κατα συνέπεια πανάκριβες... Κάποτε έβρισκα εδώ http://www.gb-ent.com/" onclick="window.open(this.href);return false; για rover 200/400 του 90-95 στις 300 λιρες αγγλίας. Τώρα πιά ουτε καν σε αυτο το σιτε δε βρίσκω.
Υπάρχουν custom λύσεις απο μηχανουργία απ ότι έχω δει στο εξωτερικό, αλλά θέλει ψάξιμο η υπόθεση για να έχεις κάποια εμπιστοσύνη σε αυτό που αγοράζεις. http://www.rovertech.net/forum/viewtopi ... 19&t=95939" onclick="window.open(this.href);return false; (Θέλει εγγραφή)
Μη ξεχνάμε ότι αν αποφασίσει να σε αφήσει ένας τέτοιος σύνδεσμος σε μια στροφή, πας άκλαυτος…

Εδώ ειναι όμως που χαιρετάς την χρήση δρόμου καθώς περναει θόρυβος που δε μπορεί να αποσβεστεί απ το αμορτισέρ. Επίσης υπάρχει και η αυξημένη φθορά σε αυτο το σύνδεσμο λόγω των κραδασμών που δεν απορροφούνται πια απο ικανή μάζα ελαστικού.

[πρέπει να εχω κάνει και ισαμε καμια 35αρια edits απο την ωρα που το πόσταρα :lol: ]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Δευ Μάιος 03, 2010 12:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Τοποθέτησης SOHC VTEC κεφαλής σε D16Z2 και ρύθμιση OBD0

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Σίγουρα το χαμήλωμα δεν είναι ότι καλύτερο για τη γεωμετρία της ανάρτησης όπως λες, αλλά δε μπορώ να βλέπω το χαώδη κενό μεταξύ τροχού και θόλου. :sick: Και αφού μιλάμε για χρήση δρόμου και δεν πάμε να πετύχουμε το απόλυτο, πιστεύω θα είναι οκ.

Σχετικά με την εμπρός αντιστρεπτική δεν ξέρω κατά πόσο θα έκανε πιο υποστροφικό το αμάξι, αλλά ίσως τελικά να μην είναι και τόσο απαραίτητη. Μια μπάρα ψαλιδιών ίσως αρκεί (για το εμπρός κάτω μέρος).

Οι μπάρες θόλων σίγουρα είναι υπερεκτιμημένες, αλλά σε αμάξια 10ετιάς+ όλο και κάτι θα προσφέρουν στο κομμάτι της ακαμψίας.

Στο θέμα συνεμπλόκ είμαι υπέρ των λαστιχένιων.
Το swift του φίλου σου του Χρήστου είναι το νέο ή το παλιό?

Στο θέμα των top mounts σίγουρα θέλει πολύ μελέτη και σωστή κατασκευή για να φτιάξεις κάτι custom και να είσαι σίγουρος. Τα έτοιμα αν υπάρχουν γιατί λες ότι θα χάσεις την άνεση σε επίπεδο που δεν θα είναι για χρήση δρόμου το αμάξι?? Σχεδόν όλες οι coilover αναρτήσεις έχουν πακέτο και ρυθμιζόμενα top mounts...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες