Σελίδα 7 από 8

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 4:48 pm
από PERRY-MGTF
Sth Rolcar sto Foinika???

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 5:07 pm
από nonskatoflore
Ναι,το θέμα είναι πως ρώτησα και σε βρετανικό φόρουμ και λένε πως σε τόσο μικρού κυβισμού αμάξι δεν κάνει τίποτα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 5:29 pm
από PERRY-MGTF
nonskatoflore έγραψε:Ναι,το θέμα είναι πως ρώτησα και σε βρετανικό φόρουμ και λένε πως σε τόσο μικρού κυβισμού αμάξι δεν κάνει τίποτα
Allo to ena kai allo to allo!

Allo to oti se mikro den tha dwsei kai allo to oti den tha dwsei epeidh o "faryggas" einai idios!

H diafora poy tha deis einai kyriws sthn apokrish. Giati me thn idia diadromh toy gkaziopy tha stelnei perissotero aera. Kai se full trottle 18% perissotero aera.
Alla an einai gia 1.4 mhn to kaneis den aksizei.
Poso soy dinoyne thn petaloyda?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 7:47 pm
από nonskatoflore
Δε ξέρω πόσο κάνει.Το θέμα είναι πως τα παιδιά από το club που την έχουν σε τι κυβισμό την έχουν τοποθετήσει?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 9:04 pm
από nikolas
έχουμε πει ότι παίζει σοβαρά και ο ψυχολογικός λόγος..οπωσδήποτε θα στο ανέφεραν αυτό στο Αγγλικό forum..αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μια αξιοπρεπή εισαγωγή με βαρελάκι πχ και του εξασφαλίσεις και αρκετό αέρα τότε θα βλεπες και με την πεταλούδα κάτι..αλλά μετά παίζει να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου malpassi/weber για να μην έχεις ένα μείγμα υπερβολικά πλούσιο σε αέρα και αρκετά φτωχό σε καύσιμο..και άμα βάλεις και ρυθμιστή παίζει να επισκέπτεσαι πιο συχνά το βενζινάδικο..οπότε σκέψου το..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 18, 2005 10:20 pm
από PERRY-MGTF
nikolas έγραψε:έχουμε πει ότι παίζει σοβαρά και ο ψυχολογικός λόγος..οπωσδήποτε θα στο ανέφεραν αυτό στο Αγγλικό forum..αν έχεις σκοπό να φτιάξεις μια αξιοπρεπή εισαγωγή με βαρελάκι πχ και του εξασφαλίσεις και αρκετό αέρα τότε θα βλεπες και με την πεταλούδα κάτι..αλλά μετά παίζει να χρειάζεσαι και ρυθμιστή πίεσης καυσίμου malpassi/weber για να μην έχεις ένα μείγμα υπερβολικά πλούσιο σε αέρα και αρκετά φτωχό σε καύσιμο..και άμα βάλεις και ρυθμιστή παίζει να επισκέπτεσαι πιο συχνά το βενζινάδικο..οπότε σκέψου το..
swsta!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 19, 2005 11:11 am
από Vangelis
Ρε παιδιά... Εντάξει μην λέμε ό,τι θέλουμε... Η πεταλούδα κάνει δουλίτσα και στο 1400... Εντάξει δεν το κάνει και αεροπλάνο, αλλά σίγουρα το βοηθάει στις χαμηλές... Παρεπιπτόντως, ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σκεφτόμουν να βάλω κι εγώ τώρα... Γιατί μου δείχνει να στεγνώνει ψηλά. Δεν θέλω να ανεβάσω τρελά την πίεση, λίγο μόνο... Έχει βάλει κανείς σας ; Και αν ναί πού τον αγόρασε και πόσο ;;; Εγκατάσταση ποιος έκανε ;;; :roll: :?:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 19, 2005 11:35 am
από PERRY-MGTF
Vangelis έγραψε:Ρε παιδιά... Εντάξει μην λέμε ό,τι θέλουμε... Η πεταλούδα κάνει δουλίτσα και στο 1400... Εντάξει δεν το κάνει και αεροπλάνο, αλλά σίγουρα το βοηθάει στις χαμηλές...
Den anebazei oyte ps oyte roph.
Apla bohthaei sthn apokrish giati me to idio pathma gkazioy einai san na patas perissotero kai fainetai pseudo-power

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 19, 2005 11:43 am
από Vangelis
Όπως θα δείς και στο παρακάτω link :
http://www.mg-rover.org/howdoi/showart.php?ArtID=281" onclick="window.open(this.href);return false;
Υπάρχει μικρή αύξηση της ισχύος του κινητήρα (λογικό αφού παίρνει περισσότερο αέρα και σίγουρα θα δώσει και κατάτι περισσότερη βενζίνη ο εγκέφαλος). Απλά για να πάρεις το maximum της απόδοσης θα πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και ρυθμιστή πίεσης βενζίνης ώστε να κατανέμεις το μίγμα ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Απλά πράγματα : Όσο μεγαλύτερο κυβισμό έχεις, τόσο μεγαλύτερη διαφορά θα δείς όταν μεγαλώσεις το throttle body.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 27, 2006 9:51 am
από Manos-620ti
καλημερα παιδια!ξαναφερνω το τοπικ στο προσκηνιο θελοντας να πω ενα πραγμα!αν ειναι να κανεις τετοια αλλαγη τοτε καντην με βαρβατη πεταλουδα! :P τι θελω να πω?παρτε μια απο 620 που ειναι 60αρα και φορεστε την επανω :) αποτι ειδα στις φωτο μπαινει ανετα :D ασε που στο ebay και εδω στα μεταχειρισμενα τις ωρισκεις φτηνα!!!! :D:D:D