ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ 52mm

Πείτε μας τι φτιάξατε μόνοι σας!
Απάντηση
Dimitris200
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
Τοποθεσία: Rhodes
Επικοινωνία:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ 52mm

Δημοσίευση από Dimitris200 »

Μια διαδεδομενη πατεντα της Αγγλίας ειναι η αλλαγη πεταλουδας στα 1,4 και 1,6 με αυτην του zr160...

η διαφορα ειναι στην διατομη της ,αυτη των 1,4 και 1,6 ειναι 48μμ και αυτη του zr 52μμ επομένως περισσοτερος αερας,μεγαλυτερη ανασα στο αυτοκινητο... πολλοι μετα την πεταλουδα εχουν τοποθετησει συμπιεστη βενζινης για να "εξισσοροπησουν" το μειγμα air/fuel...
αυτο ειναι μια αλλη ιστορια....
ας δουμε πως μπορουμε να τοποθετησουμε την πεταλουδα απο την οποια μην εχετε τρελλες απαιτησεις στη ιπποδυναμη, αλλα καποια αισθητη διαφορα της ροπής σας...

Ειναι απλό και ευκολο...

καταρχιν η πεταλουδα βρισκεται αναμεσα στο injection και στο φιλτρο
πρωτα θα πρεπει να αφαιρεσουμε το προστατευτικο κολλαρο


Εικόνα


βγαζουμε την ελαστικη σωληνα

Εικόνα

βγαζουμε επισης 2 σωληνακια τα οποια ειναι πανω της

Εικόνα

υπαρχει επισης μια πριζουλα την οποια θα πρεπει να αποσυνδεσετε
Εικόνα

αυτη ειναι μια αποψη της πεταλουδας απο το πλα'ι'
Εικόνα

υπαρχει αλλο ενα σωληνακι απο την κατω μερια που θα πρεπει να βγαλετε
με μια τσιμπιδα/πενσα πιεστε το κλιπσακι και τραβηξτε το εξω
Εικόνα

τωρα με ενα 8αρακι κλειδι ξεβιδωστε τις 4 βιδες που την κρατανε
Εικόνα


πριν την βγαλετε εντελως αποσυνδεστε και την ντιζα του γκαζιου
Εικόνα

τωρα ειμαστε ετοιμοι να τοποθετησουμε την καινουργια 52αρα η οποια τυγχαινει να ειναι και αλουμινιου δινοντας ενα μικρο τονο στην εμφανιση του μοτερ
Εικόνα



η ιδια διαδικασια ισχυει για την τοποθετηση...

ντιζα γκαζιου -> 4 βιδες -> σωληνακια -> πριζακι και εισται ετοιμοι...

εδω ειναι και μια φωτο της 52 για να δειτε εστω και οπτικα την διαφορα με την 48...
Εικόνα



μετα την τοποθετηση θα πρεπει να γινει ενα τυπικο ρεσετ ...
κλειδι στην δευτερη σκαλα και πατημα του γκαζιου μεχρι τερμα για 5 φορες
γυρισμα του κλειδιου πισω...και αναψτε το...στην αρχη ενδεχετε (μεχρι να διαβασει η ecu) να κανει η μηχανη σαν φρεζα (παραμ,πραμ,παταταμ...)
σβηστε - αναψτε και φυγατε...

χαρακτηριστικο της πεταλουδας ειναι οτι στις αλλαγες η βελονα του στροφομετρου δεν πεφτει τοσο οσο πριν :wink:
στην οδηγηση με χαμηλες ταχυτητες (τουλαχιστον στο δικο μου) παρατηρησα οτι δεν "κλωτσαει" ασχημα 8)
και ο ηχος της μηχανης (δυστηχως-ευτηχως) ειναι πιο δυνατος 8)

*μερικα rover 200 (περιπου 98') εβγαιναν σε εκδοση 84hp( γαι λογους οικονομιας) η μόνη διαφορα με αυτα των 103 ειναι οτι η πεταλουδα δεν ανοιγει 90 μοιρες.
αξιζει τον κοπο καποια στιγμη να βγαλετε την λαστιχενια σωληνα και να τσεκαρετε μηπως εισται καποιος απο τους "ατυχους" αν ναι μπορειτε να κοψετε τα δυο πλαστικα αυτακια που δεν την αφηνουν να ανοιξει τελειως,και...ιδου 19 ολοκληρα αλογα απο το πουθενα!

BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

μπραβο μπραβο :D :D :D



τρομερο ποστ!!!! :wink: :wink: :wink:

ετσι βημα βημα να βλεπει και ο πιο φοβισμενος οτι δεν ειναι δυσκολη δουλεια να την κανει καποιος μονος του!!!
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......

geoxatzi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geoxatzi »

κατατοπιστικότατο :D !!!για τη ζημιά δε μας είπες όμως! :shock:

Dimitris200
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
Τοποθεσία: Rhodes
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dimitris200 »

η ζημια παιζει σε διαφορα ταμπλω...
εγω ειχα ζημειωθει πριν κανα χρονο με 180 ε απο Αγγλια
στην αντιπροσωπια ζητανε 240-260
μεταχειρισμενη δεν ξερω...
και ο jimmar την ειχε βρει απ'οτι θυμαμε πολυ φτηνη...

NASBLACK
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:48 am
Τοποθεσία: Palaio Faliro
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από NASBLACK »

alithea pairneis 19 aloga epipleon?????
pos einai dynaton?
chreiazesai kai oposdipote piesi venzinis?
isxuei kai se 216 cabrio tou '95?

geoxatzi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από geoxatzi »

Είναι τα 19 που τους κλέψανε.Όχι επιπλέον!
R 216 SI
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000

Άβαταρ μέλους
Roverfan
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:50 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Roverfan »

Φίλε NASBLACK αυτό που αναφέρει ο Dimitris200 με τα 19 επιπλέον άλογα, αφορά τις εκδόσεις που εργοστασιακά απέδιδαν 84 ίππους (αντί 103), αν και δε νομίζω πως η έκδοση αυτή είχε ποτέ εισαχθεί στην Ελλάδα.
"Rover One of Britains fine cars"

Rover 416 mk2
ex-car: Rover 214si mk2 (1992-2006) - 92hp

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

H petaloyda pws legetai sta agglika kserei kaneis????
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

throttle body!!! :smok:
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

BATMOBILE έγραψε:throttle body!!! :smok:
Swstos nai kala les!!!!!!! THANK YOU MAN!!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Do It Your Self”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες