Tasos_7R έγραψε:Άντε και να αρχίζουμε να σκεφτόμαστε και για καμιά garrett μετά.George416 έγραψε:Ωρμα τασο!! αντε να γινομαστε πολoi με τα vtec
CRX 1.6i-VT project (the second one)
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
rover 416 gti (b20b3 POWER)
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Ευχαριστώ παιδιά!!!
Η αλήθεια είναι ότι το άσπρο θεωρώ ότι είναι το χρώμα που πάει περισσότερο από κάθε άλλο στο crx, αλλά τώρα απλά έτυχε. Με αυτά που χουν δει τα μάτια μου, αυτό που μ' ενδιέφερε ήταν αφενώς να μην έχει φάει γερή στούκα και αφετέρου κάποια σήμεια που (τώρα πλέον) ξέρω ότι κοστίζουν να επισκευαστούν να είναι οκ. Βέβαια, με τόσο παλιά αμάξια τα έξοδα δεν τα γλυτώνεις.panagiotis x. έγραψε:Είσαι φαν του άσπρου ε???
Έχε χάρη που δε σκοπεύω να το φτάσω 350 PS, γιατί τόσα χρειάζεται το κεσεδάκι μου για να σε κεράσει μια κεσεδοκολώνα.kostas200vi έγραψε:Καλορίζικο Τάσο......φυσικά εμένα ξέρεις τη γνώμη μου.......για αυτό το κεσεδάκι που πήρες από τον παππού.....
Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν είμαστε για πολλά πολλά. Απλά το να το κάνω light turbo (0,5 bar) θα μου στοιχίσει λίγο περισσότερο από ένα ΦΠΕ + έκκεντρα, θα είναι εντυπωσιακά πιο γρήγορο (χωρίς lag και με δύναμη μέχρι τον κόφτη) και σε νορμάλ οδήγηση πιο οικονομικό (ροπή χαμηλά). Βέβαια, αυτά είναι ακόμα όνειρα. Ο σκοπός είναι να γίνει σωστό και λειτουργικό και να μπορώ να το χαίρομαι.R414 έγραψε:Ωραιο το hondaki,αντε και καλοριζικο.Μια συμβουλη απο μενα μιας και οι καιροι 8α γινουν και πιο μαυροι
απο τι ειναι..Φερτο σε μια λειτουργικοτατη κατασταση με τα απαιραιτητα service του και μην ασχοληθεις περαιτερω με μαιμουδιες..
Αν σε τρωει να το σκαλισεις ενα Φ.Π.Ε με ενα πρωτο σταδιο εκκεντρα και τελος το πανηγυρι..Τurbakia Που διαβασα παραπανω
ειναι για το καδο αυτη την εποχη
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Εγώ το είδα και από κοντά και χαίρομαι πού ο Τάσος το πήρε απόφαση να ξανασχοληθεί με ένα CRX, αφού αυτός είναι ο έρωτάς του. Ελπίζω να το δω σύντομα στο δρόμο στην άριστη κατάσταση πού σκοπεύει να το φέρει σταδιακά
Honda power
Honda power
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Με 350 κανε και μια ευχή στον Αγιο Βασίλη μήπως και σε βοηθήσει να με περάσεις.......Tasos_7R έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά!!!
Έχε χάρη που δε σκοπεύω να το φτάσω 350 PS, γιατί τόσα χρειάζεται το κεσεδάκι μου για να σε κεράσει μια κεσεδοκολώνα.kostas200vi έγραψε:Καλορίζικο Τάσο......φυσικά εμένα ξέρεις τη γνώμη μου.......για αυτό το κεσεδάκι που πήρες από τον παππού.....
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Παραβλέποντας τα προκλητικά σχόλια... συνεχίζω.
Χθες το βράδυ και ενώ είχα πλέον όλα τα μέρη της ηλιοροφής έτοιμα, συναρμολόγησα το πάνελ, ενώ σήμερα ασχολήθηκα με τον υπόλοιπο μηχανισμό. Λίγες φωτογραφίες από όταν έλυσα την ηλιοροφή, δείτε σε τι κατάσταση ήταν:
Χώμα, φύλλα ξερά και πολύ γράσο. Ο μηχανισμός λύθηκε όλος και καθαρίστηκε καλά, πρώτα με πετρέλαιο και πολύ τρίψιμο και μετά με πολύ σαπουνάδα και ξέβγαλμα με νερό. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Το υποπλαίσιο χρειάστηκε να το πλύνω συνολικά 4 φορές (!!!) με πετρέλαιο και με το πιεστικό για να καθαρίσει. Όταν καθάρισε αποκαλύφθηκαν κάποιες επιφανειακές σκουρίτσες, οι οποίες τρίφτηκαν για να μείνει καθαρό μέταλλο. Έπρεπε όμως να βαφτεί και δεδομένου ότι εκεί καταλήγουν όλα τα νερά της ηλιοροφής, άρα πρέπει να χει αντοχή, αποφάσισα να το πάω σε έναν επαγγελματία.
Ο ίδιος μου έβαψε και το καινούριο πάνελ.
Εντυπωσιακά λαμπερό!
Κάτω από το πάνελ 4 διαμορφωμένα λαμάκια συγκρατούν περιμετρικά το λάστιχο της ηλιοροφής. Αυτά συνήθως σαπίζουν όπως και το πάνελ. Είχα 3 πάνελ (προίκα ) για να ξεδιαλέξω τα καλύτερα λαμάκια και να φτιάξω ένα σετ, αλλά τελικά το αριστερό ήταν σε όλα σάπιο. Γκαντεμιά!! Ρώτησα στην Honda και μου είπαν ότι δεν υπάρχει. Υπήρχε όλο το σετ και αυτό θα το έφερναν κατά παραγγελία από κάποια άλλη ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία (νομίζω του Βελγίου). Κόστος 97 ευρώ , αλλά δεν είχα άλλη επιλογή κι έτσι τα παρήγγειλα.
Επίσης, αγόρασα παξιμάδια φλαντζωτά, όμοια με της Honda, όμως ανοξείδωτα.
Πέρασα όλα τα λάστιχα με σπρέυ σιλικόνης και λίπανα τις ράγες με σπρέυ λευκού γράσσου.
Το πάνελ συναρμολογημένο.
Και ο υπόλοιπος μηχανισμός μαζί με το υποπλαίσιο και το πάνελ, τελειωμένα.
Πριν το τοποθετήσω στο rex έπρεπε να διορθώσω με λίγο χρώμα τοπικά το γύρω-γύρω της οροφής που "αγκαλίαζει" το πάνελ, καθώς είχε σημάδια. Αφού το καθάρισα καλά, το έτριψα ελαφρώς, καθάρισα ξανά και μόνωσα με χαρτοταινία και εφημερίδα.
Τελειώνοντας το δεύτερο χέρι χρώματος, είχε ήδη νυχτώσει.
Αύριο θα δω αν θέλει κάποια διόρθωση η βαφή που έκανα και αν όλα πάνε καλά θα τοποθετήσω την ηλιοροφή.
Και φυσικά μένει να δούμε αν θα δουλεύει σωστά.
Χθες το βράδυ και ενώ είχα πλέον όλα τα μέρη της ηλιοροφής έτοιμα, συναρμολόγησα το πάνελ, ενώ σήμερα ασχολήθηκα με τον υπόλοιπο μηχανισμό. Λίγες φωτογραφίες από όταν έλυσα την ηλιοροφή, δείτε σε τι κατάσταση ήταν:
Χώμα, φύλλα ξερά και πολύ γράσο. Ο μηχανισμός λύθηκε όλος και καθαρίστηκε καλά, πρώτα με πετρέλαιο και πολύ τρίψιμο και μετά με πολύ σαπουνάδα και ξέβγαλμα με νερό. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Το υποπλαίσιο χρειάστηκε να το πλύνω συνολικά 4 φορές (!!!) με πετρέλαιο και με το πιεστικό για να καθαρίσει. Όταν καθάρισε αποκαλύφθηκαν κάποιες επιφανειακές σκουρίτσες, οι οποίες τρίφτηκαν για να μείνει καθαρό μέταλλο. Έπρεπε όμως να βαφτεί και δεδομένου ότι εκεί καταλήγουν όλα τα νερά της ηλιοροφής, άρα πρέπει να χει αντοχή, αποφάσισα να το πάω σε έναν επαγγελματία.
Ο ίδιος μου έβαψε και το καινούριο πάνελ.
Εντυπωσιακά λαμπερό!
Κάτω από το πάνελ 4 διαμορφωμένα λαμάκια συγκρατούν περιμετρικά το λάστιχο της ηλιοροφής. Αυτά συνήθως σαπίζουν όπως και το πάνελ. Είχα 3 πάνελ (προίκα ) για να ξεδιαλέξω τα καλύτερα λαμάκια και να φτιάξω ένα σετ, αλλά τελικά το αριστερό ήταν σε όλα σάπιο. Γκαντεμιά!! Ρώτησα στην Honda και μου είπαν ότι δεν υπάρχει. Υπήρχε όλο το σετ και αυτό θα το έφερναν κατά παραγγελία από κάποια άλλη ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία (νομίζω του Βελγίου). Κόστος 97 ευρώ , αλλά δεν είχα άλλη επιλογή κι έτσι τα παρήγγειλα.
Επίσης, αγόρασα παξιμάδια φλαντζωτά, όμοια με της Honda, όμως ανοξείδωτα.
Πέρασα όλα τα λάστιχα με σπρέυ σιλικόνης και λίπανα τις ράγες με σπρέυ λευκού γράσσου.
Το πάνελ συναρμολογημένο.
Και ο υπόλοιπος μηχανισμός μαζί με το υποπλαίσιο και το πάνελ, τελειωμένα.
Πριν το τοποθετήσω στο rex έπρεπε να διορθώσω με λίγο χρώμα τοπικά το γύρω-γύρω της οροφής που "αγκαλίαζει" το πάνελ, καθώς είχε σημάδια. Αφού το καθάρισα καλά, το έτριψα ελαφρώς, καθάρισα ξανά και μόνωσα με χαρτοταινία και εφημερίδα.
Τελειώνοντας το δεύτερο χέρι χρώματος, είχε ήδη νυχτώσει.
Αύριο θα δω αν θέλει κάποια διόρθωση η βαφή που έκανα και αν όλα πάνε καλά θα τοποθετήσω την ηλιοροφή.
Και φυσικά μένει να δούμε αν θα δουλεύει σωστά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Ρε συ ασχοληθηκες τοσο πολυ που πιστευω ουτε φανοποιος δεν θα καθοταν να τα κανει ολα αυτα!!Μπραβο και τελεια δουλεια
Ετσι ετσι, οτι μπορουμε να γλυτωσουμε απο μαστορους ειναι οτι καλυτερο
Ετσι ετσι, οτι μπορουμε να γλυτωσουμε απο μαστορους ειναι οτι καλυτερο
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Σ' ευχαριστώ!!
Πραγματικά πιστεύω κι εγώ ότι κανένας φανοποιός δε θα καθόταν να κάνει αυτή τη δουλειά. Να φανταστείς καθόμουν και καθάριζα ακόμα και τις βίδες όλες μια προς μια. Πολλεεές εργατοώρες!!!! Ελπίζω το αποτέλεσμα να με δικαιώσει.
Καλά Χριστούγεννα!!!
Πραγματικά πιστεύω κι εγώ ότι κανένας φανοποιός δε θα καθόταν να κάνει αυτή τη δουλειά. Να φανταστείς καθόμουν και καθάριζα ακόμα και τις βίδες όλες μια προς μια. Πολλεεές εργατοώρες!!!! Ελπίζω το αποτέλεσμα να με δικαιώσει.
Καλά Χριστούγεννα!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- Blademaster007
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Ειλικρινά μπράβο !! Τρομερή εργασία και απίστευτο το αποτέλεσμα! Παρεμπιπτόντως ωραίο κάλυμμα έχει ο καναπές! Κοίτα μην σε πάρει γραμμή η μάνα ότι φωτογραφίζεις εκεί πάνω τα αντικείμενα, γιατί βλέπω να έχεις την δική μου κατάληξη !! Και πάλι μπράβο και καλά Χριστούγεννα!
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Καλλιτέχνη, η δουλειά που έκανες είναι άψογη, μπράβο.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Κούκλαααααααααααα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες