CRX 1.6i-VT project (the second one)

Members Photos
Απάντηση
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ελπίζω να κάνουν δουλειά όντως. :D Πίσω αντιστρεπτική σκεφτόμουν κι εγώ να αλλάξω, αλλά και την μπροστά για να διατηρήσω μια ισορροπία στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Επειδή, όμως είναι πανάκριβες προς το παρόν σκοπεύω να παραγγείλω ρυθμιζόμενα μπαράκια από Password JDM και να τοποθετήσω την "μαμά" πίσω αντιστρεπτική. Δεν έχω οδηγήσει το αμάξι με πίσω αντιστρεπτική (με τα καινούρια συνεμπλόκ και την νέα ανάρτηση), όποτε θέλω να δω τι διαφορά θα έχει και μετά να έχω και μια καλύτερη εικόνα για το αν επιλέξω μια ακόμα παχύτερη αργότερα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Η πισω γεφυρα-πλαισιο ειναι ιδια με eg στα crx?
Χωρις ραβδο πισω δεν μπενει η μουρη με τπτ οσο σκληρα ελατηρια κι αν εχεις αν το θες για καθε μερα μια 17-18mm ειναι πολυ καλη επιλογη και ισορροπημενο σετ απ.Αν θες πισταδικη χρηση-κατευθυνση ανεβα σε 20+

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Το πίσω υποπλαισιο είναι σχεδόν ίδιο με του eg. Βασική διαφορά είναι ότι η αντιστρεπτικη στο eg βιδώνει πάνω στο υποπλαισιο ενώ στο crx βιδώνει στα "πόδια" του σασί (chassis rails).
Τώρα να σου πω η μούρη μια χαρά μπαίνει στις στροφές μετά την τοποθέτηση της traction bar κι επίσης το crx έχει μικρό μετατροχιο οπότε αν το παρακάνεις με την πίσω αντιστρεπτικη θα γίνει πολύ υπερστροφικο. Η ultra racing και η tanabe βγάζουν 19mm και 20mm αντίστοιχα. Μετά υπάρχουν και πιο χοντρές.
Θέλει σκέψη το πράγμα γι αυτό λέω να ξεκινήσω με την μαμά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Το πίσω υποπλαισιο είναι σχεδόν ίδιο με του eg. Βασική διαφορά είναι ότι η αντιστρεπτικη στο eg βιδώνει πάνω στο υποπλαισιο ενώ στο crx βιδώνει στα "πόδια" του σασί (chassis rails).
Τώρα να σου πω η μούρη μια χαρά μπαίνει στις στροφές μετά την τοποθέτηση της traction bar κι επίσης το crx έχει μικρό μετατροχιο οπότε αν το παρακάνεις με την πίσω αντιστρεπτικη θα γίνει πολύ υπερστροφικο. Η ultra racing και η tanabe βγάζουν 19mm και 20mm αντίστοιχα. Μετά υπάρχουν και πιο χοντρές.
Θέλει σκέψη το πράγμα γι αυτό λέω να ξεκινήσω με την μαμά.

Στο eg εβαλα τη μαμα 18αρα απο το δικο μου κουμπωσε κουτι μιας και εβαλα 20αρα απο coupe 220 στο zs και πραγματικα η μερα με τη νυχτα ...οι εργοστασιακες ραβδοι στα honda εκτος απο το integra ειναι για γελια γι αυτο και δεν στριβουν και λενε ολοι οχι αδικα για υποστροφη θα δεις διαφορα 100% προς το καλυτερο αν τη βαλεις μεγαλυτερη απλα θα σου παρει λιγο να το μαθεις στο ασε γτ θα ξεκολαει πιο γρηγορα ειναι και ελαφρυ σκαφος το crx οποτε θα χεις αμεση διαφορα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Δυστυχώς στο δικό μου όπως σου είπα βιδώνει σε διαφορετικά σημεία η αντιστρεπτική κι έτσι δεν θα ταίριαζε από Rover. Οπότε πρέπει να πάω σε ακριβές aftermarket λύσεις... Και μάλλον με βλέπω για Ultra Racing.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Σήμερα τελικά παραδόθηκαν οι πινακίδες για κάνα 6μηνο.

Επίσης, διαπίστωσα ότι παρήγγειλα λάθος μπράκετ για την εμπρός βάση. Αυτό που πήρα είναι για να συνδυάζεται με την αντίστοιχη βάση της Innovative, οπότε... την πάτησα. :( :( :(
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Tasos_7R έγραψε:Επίσης, διαπίστωσα ότι παρήγγειλα λάθος μπράκετ για την εμπρός βάση. Αυτό που πήρα είναι για να συνδυάζεται με την αντίστοιχη βάση της Innovative, οπότε... την πάτησα. :( :( :(
Σήμερα μου ήρθε το σωστό στήριγμα της μπροστά βάσης του σασμάν στην traction bar και μαζί με αυτό και ρυθμιζόμενες πίσω κόντρες κάμπερ της Hardrace. :D :D :D






Εικόνα
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Και σήμερα είχα τη χαρά να λάβω ένα ακόμα δεματάκι!!! :-D :-D :-D







Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα






Απ' τα πλέον κλασσικά τιμόνια της Momo!! Τώρα περιμένω τον κώνο!! :dan:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από R414 »

Tasos_7R έγραψε:Και σήμερα είχα τη χαρά να λάβω ένα ακόμα δεματάκι!!! :-D :-D :-D







Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα






Απ' τα πλέον κλασσικά τιμόνια της Momo!! Τώρα περιμένω τον κώνο!! :dan:
:-D :up:
Καλο αλλα πως και δε πηρες ενα λιγακι βαθυ?
Aν φορεσεις bucket επιβαλεται!!

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: CRX 1.6i-VT project (the second one)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Είμαι fun των flat τιμονιών, δε μ' αρέσουν καθόλου τα deep dish. Μου αρέσει πολύ το Personal Grinta, αλλά μόλις είδα αυτό το ερωτεύτηκα!! Έτσι το βρήκα σε προσφορά και... δεν μπόρεσα να αντισταθώ. :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες