Blademaster007 έγραψε:Κοίτα μην σε πάρει γραμμή η μάνα ότι φωτογραφίζεις εκεί πάνω τα αντικείμενα, γιατί βλέπω να έχεις την δική μου κατάληξη !!
CRX 1.6i-VT project (the second one)
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια παιδιά!!! Χαίρομαι που σας αρέσει!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
χαρά στο κουράγιο σου Τάσο, πολύ καλό και σχολαστικό καθάρισμα μπράβο
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Υ Π Ο Κ Λ Ι Ν Ο Μ Α Ι! ! ! Μπράβο ρε Τάσο, άριστη δουλειά!
Ρε μήπως να ανοίξεις κανα φανοποιείο να κονομίσεις???
Keep going!
Ρε μήπως να ανοίξεις κανα φανοποιείο να κονομίσεις???
Keep going!
Rover 416GSi '92
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Κανενας επαγγελματιας δεν θα δωσει τοση προσοχη και τοσο χρονο σε τετοιες δουλειες
οσο θα δωσει ενας μερακλης ιδιοκτητης.
Με το καλο να το κανεις σαν καινουριο!
ψαξε σε super market Και παντοπωλεια για Σουαζ.
φοβερο καθαριστικο,ειδικα για το μηχανοστασιο.
δοκιμασμενο σε αγροτικο,τρακτερ,μηχανακια κλπ.
καθαριζει καλυτερα απο πετρελαιο βενζινη κλπ χωρις να κανει ζημια.
επισης ποτε δεν καταλαβα γιατι η honda ειχε μεταλικη ηλιοροφη και οχι τζαμι...
οσο θα δωσει ενας μερακλης ιδιοκτητης.
Με το καλο να το κανεις σαν καινουριο!
ψαξε σε super market Και παντοπωλεια για Σουαζ.
φοβερο καθαριστικο,ειδικα για το μηχανοστασιο.
δοκιμασμενο σε αγροτικο,τρακτερ,μηχανακια κλπ.
καθαριζει καλυτερα απο πετρελαιο βενζινη κλπ χωρις να κανει ζημια.
επισης ποτε δεν καταλαβα γιατι η honda ειχε μεταλικη ηλιοροφη και οχι τζαμι...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!!
Σ' ευχαριστώ, γιατί πραγματικά χρειάζομαι ένα καλό καθαριστικό.
Η ηλιοροφή στο crx δε θα μπορούσε να είναι γυάλινη, γιατί ο ουρανός είναι πολύ μικρός και έτσι δεν έχει το περιθώριο να "κρύβεται" μέσα του όπως π.χ. στα civic και να υπάρχει από κάτω και κάποιο κάλυμμα για προστασία από τον ήλιο. Άρα, αν είχε γυάλινη οροφή θα ήσουν συνεχώς εκτεθειμένος στον ήλιο, πράγμα ανυπόφορο, ειδικά για Ελλάδα. Ενημερωτικά πάντως κάποιες εκδόσεις στην Ιαπωνία είχαν πανοραμική οροφή, όλη γυάλινη, η οποία δεν άνοιγε φυσικά.
Πολύ χρήσιμη πληροφορία Αντρέα, θα το ψάξω. Αν είναι καλύτερο απ' το πετρέλαιο θα είναι super!!! Αυτό πως το χρησιμοποιείς?? Το ψεκάζεις??andreas έγραψε:Κανενας επαγγελματιας δεν θα δωσει τοση προσοχη και τοσο χρονο σε τετοιες δουλειες
οσο θα δωσει ενας μερακλης ιδιοκτητης.
Με το καλο να το κανεις σαν καινουριο!
ψαξε σε super market Και παντοπωλεια για Σουαζ.
φοβερο καθαριστικο,ειδικα για το μηχανοστασιο.
δοκιμασμενο σε αγροτικο,τρακτερ,μηχανακια κλπ.
καθαριζει καλυτερα απο πετρελαιο βενζινη κλπ χωρις να κανει ζημια.
επισης ποτε δεν καταλαβα γιατι η honda ειχε μεταλικη ηλιοροφη και οχι τζαμι...
Σ' ευχαριστώ, γιατί πραγματικά χρειάζομαι ένα καλό καθαριστικό.
Η ηλιοροφή στο crx δε θα μπορούσε να είναι γυάλινη, γιατί ο ουρανός είναι πολύ μικρός και έτσι δεν έχει το περιθώριο να "κρύβεται" μέσα του όπως π.χ. στα civic και να υπάρχει από κάτω και κάποιο κάλυμμα για προστασία από τον ήλιο. Άρα, αν είχε γυάλινη οροφή θα ήσουν συνεχώς εκτεθειμένος στον ήλιο, πράγμα ανυπόφορο, ειδικά για Ελλάδα. Ενημερωτικά πάντως κάποιες εκδόσεις στην Ιαπωνία είχαν πανοραμική οροφή, όλη γυάλινη, η οποία δεν άνοιγε φυσικά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Μικρή πρόοδος σημειώθηκε αυτές τις μέρες (η αλήθεια είναι ότι έχω κουραστεί και επιπλέον πρέπει λίγο να χαλαρώσω αυτές τις μέρες που έχω άδεια και να γεμίσω μπαταρίες, αν και δε το βλέπω ).
Η ηλιοροφή τοποθετήθηκε, αλλά αφενώς θέλει ρεγουλάρισμα για να έρθει πρόσωπο με τον οροφή του αυτοκινήτου και αφετέρου λειτουργεί μόνο πάνω-κάτω, δεν ανοίγει προς τα πίσω δλδ. Ίσως μαγκώνει επειδή δεν έχει κάτσει καλά... δε ξέρω.
Κουράστηκα τόσο πολύ να την φτάσω ως εδώ και τώρα έχω κάπως... απογοητευτεί, επομένως λέω να την αφήσω όπως είναι προς το παρών (τουλάχιστον τώρα δε θα φοβάμαι κάθε φορά που βρέχει μη μπουν νερά στο αμάξι), να συνεχίσω με κάποιες άλλες εργασίες που προέχουν και όταν θα ναι όλο το εσωτερικό έτοιμο να συναρμολογηθεί, θα κάτσω να δω τι φταίει και φυσικά να τη ρυθμίσω να "κάτσει" σωστά, ώστε να είναι κομπλέ πριν τοποθετήσω την ταπετσαρία του ουρανού.
Και μιας που ανέφερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτό έχει γίνει... εξωτερικό, αφού όλα πλέον έχουν ξηλωθεί κι έχουν βγει έξω. Θέλω να καθαρίσω όλο το πάτωμα σχολαστικά και τις λαμαρίνες γύρω-γύρω, να καθαρίσω καλά το σύστημα εξαερισμού-κλιματισμού, όλα τα πλαστικά μέρη του εσωτερικού, να κάνω κάποιες ψιλοδιορθώσεις όπου χρειάζεται, και τέλος να το συναρμολογήσω ξανά και να έχω ένα άνετο, καθαρό και ευχάριστο σαλόνι. Σ' αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, σήμερα έκανα μια μικρή πρόοδο.
Ξήλωσα αυτό το μαραφέτι (δε ξέρω πως λέγεται) του A/C και κάποιους αεραγωγούς, αλλά δε πρόλαβα να τα καθαρίσω.
Επίσης, η μεταλλική μπάρα πίσω από το ταμπλό και το μεταλλικό πλαίσιο πίσω από την κεντρική κονσόλα είχαν άφθονη ποσότητα σκουριάς. Με αρκετό WD40 και σύρμα κατσαρόλας (χοντρό και ψιλό) αφαίρεσα την περισσότερη και τα ξέπλυνα με σαπουνάδα και νερό. Ίσως χρειαστεί να τρίψω πιο σχολαστικά κάποια σημεία που έχει παραμείνει σκουριά, αλλά ήδη είναι πολύ καλύτερα από πριν (δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό πως ήταν πριν).
Και μια γεύση του πως μοιάζει το rex μέσα τώρα.
Δοκίμασα να βγάλω και το κεντρικό σύμπλεγμα εκεί του κλιματισμού (εβαπορέτα λέγεται ) και δεν τα κατάφερα. Αν έχει κανείς ανάλογη εμπειρία και μπορεί να μου πει πως να τα βγάλω, θα του είμαι ευγνώμων.
Ξέχασα να αναφέρω ότι πριν από μερικές μέρες ξήλωσα και τον παλιό συναγερμό, ο οποίος δε λειτουργούσε.
Αυτά για την ώρα.
To be continued.
Η ηλιοροφή τοποθετήθηκε, αλλά αφενώς θέλει ρεγουλάρισμα για να έρθει πρόσωπο με τον οροφή του αυτοκινήτου και αφετέρου λειτουργεί μόνο πάνω-κάτω, δεν ανοίγει προς τα πίσω δλδ. Ίσως μαγκώνει επειδή δεν έχει κάτσει καλά... δε ξέρω.
Κουράστηκα τόσο πολύ να την φτάσω ως εδώ και τώρα έχω κάπως... απογοητευτεί, επομένως λέω να την αφήσω όπως είναι προς το παρών (τουλάχιστον τώρα δε θα φοβάμαι κάθε φορά που βρέχει μη μπουν νερά στο αμάξι), να συνεχίσω με κάποιες άλλες εργασίες που προέχουν και όταν θα ναι όλο το εσωτερικό έτοιμο να συναρμολογηθεί, θα κάτσω να δω τι φταίει και φυσικά να τη ρυθμίσω να "κάτσει" σωστά, ώστε να είναι κομπλέ πριν τοποθετήσω την ταπετσαρία του ουρανού.
Και μιας που ανέφερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αυτό έχει γίνει... εξωτερικό, αφού όλα πλέον έχουν ξηλωθεί κι έχουν βγει έξω. Θέλω να καθαρίσω όλο το πάτωμα σχολαστικά και τις λαμαρίνες γύρω-γύρω, να καθαρίσω καλά το σύστημα εξαερισμού-κλιματισμού, όλα τα πλαστικά μέρη του εσωτερικού, να κάνω κάποιες ψιλοδιορθώσεις όπου χρειάζεται, και τέλος να το συναρμολογήσω ξανά και να έχω ένα άνετο, καθαρό και ευχάριστο σαλόνι. Σ' αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, σήμερα έκανα μια μικρή πρόοδο.
Ξήλωσα αυτό το μαραφέτι (δε ξέρω πως λέγεται) του A/C και κάποιους αεραγωγούς, αλλά δε πρόλαβα να τα καθαρίσω.
Επίσης, η μεταλλική μπάρα πίσω από το ταμπλό και το μεταλλικό πλαίσιο πίσω από την κεντρική κονσόλα είχαν άφθονη ποσότητα σκουριάς. Με αρκετό WD40 και σύρμα κατσαρόλας (χοντρό και ψιλό) αφαίρεσα την περισσότερη και τα ξέπλυνα με σαπουνάδα και νερό. Ίσως χρειαστεί να τρίψω πιο σχολαστικά κάποια σημεία που έχει παραμείνει σκουριά, αλλά ήδη είναι πολύ καλύτερα από πριν (δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό πως ήταν πριν).
Και μια γεύση του πως μοιάζει το rex μέσα τώρα.
Δοκίμασα να βγάλω και το κεντρικό σύμπλεγμα εκεί του κλιματισμού (εβαπορέτα λέγεται ) και δεν τα κατάφερα. Αν έχει κανείς ανάλογη εμπειρία και μπορεί να μου πει πως να τα βγάλω, θα του είμαι ευγνώμων.
Ξέχασα να αναφέρω ότι πριν από μερικές μέρες ξήλωσα και τον παλιό συναγερμό, ο οποίος δε λειτουργούσε.
Αυτά για την ώρα.
To be continued.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- Blademaster007
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Όπως το έχεις τώρα γυμνό του πετάς επάνω έναν Κ20 και ένα μόνο κάθισμα και βουρ για κόντρες!! Όσο για την οροφή εγώ στο παλιό το ροβερ όταν την είχα βγάλει για να κάνω την ίδια δουλειά που έκανες και εσύ και την ξαναεβαλα είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα και τελικά όταν την έφερα στα ίσια δούλευε κομπλέ! Υποθέτω και εσύ το ίδιο έχεις πάθει τώρα! Συνέχισε την άψογη δουλειά και είμαι σίγουρος πως όσο και να κουραστείς θα σε ανταμείψει το αποτέλεσμα!
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Σ' ευχαριστώ. Ναι ελπίζω όταν τοποθετηθεί σωστά να δουλέψει κανονικά.Blademaster007 έγραψε:Όπως το έχεις τώρα γυμνό του πετάς επάνω έναν Κ20 και ένα μόνο κάθισμα και βουρ για κόντρες!! Όσο για την οροφή εγώ στο παλιό το ροβερ όταν την είχα βγάλει για να κάνω την ίδια δουλειά που έκανες και εσύ και την ξαναεβαλα είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα και τελικά όταν την έφερα στα ίσια δούλευε κομπλέ! Υποθέτω και εσύ το ίδιο έχεις πάθει τώρα! Συνέχισε την άψογη δουλειά και είμαι σίγουρος πως όσο και να κουραστείς θα σε ανταμείψει το αποτέλεσμα!
Για K20 σκεφτόμουν για το παλιό μου CRX (το οποίο έτσι κι αλλιώς γυμνό κυκλοφορούσε ), αλλά μια τέτοια μετατροπή στοιχίζει στην καλύτερη γύρω στα 6 χιλιάρικα, χώρια την αναβάθμιση στα φρένα και την ανάρτηση. Και σκέψου ότι είχα βρει τροπέτο σε τιμή super (1700 ευρώ!!). Επίσης, θέλει πολύ πατέντα για να κάτσει στο CRX.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- Blademaster007
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 24, 2011 11:06 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Άμα είναι για καλή δουλειά μπορείς να κάνεις και καμιά τερατογενεση με κάνα Η22 από prelude! Άλλες κεφαλές και τα ρέστα!!Και μετά Πάντως πέρα από την πλάκα πιστεύω με ένα φουλ πρώτο στάδιο θα σκοτώνεις έτσι και αλλιώς!Tasos_7R έγραψε:Σ' ευχαριστώ. Ναι ελπίζω όταν τοποθετηθεί σωστά να δουλέψει κανονικά.Blademaster007 έγραψε:Όπως το έχεις τώρα γυμνό του πετάς επάνω έναν Κ20 και ένα μόνο κάθισμα και βουρ για κόντρες!! Όσο για την οροφή εγώ στο παλιό το ροβερ όταν την είχα βγάλει για να κάνω την ίδια δουλειά που έκανες και εσύ και την ξαναεβαλα είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα και τελικά όταν την έφερα στα ίσια δούλευε κομπλέ! Υποθέτω και εσύ το ίδιο έχεις πάθει τώρα! Συνέχισε την άψογη δουλειά και είμαι σίγουρος πως όσο και να κουραστείς θα σε ανταμείψει το αποτέλεσμα!
Για K20 σκεφτόμουν για το παλιό μου CRX (το οποίο έτσι κι αλλιώς γυμνό κυκλοφορούσε ), αλλά μια τέτοια μετατροπή στοιχίζει στην καλύτερη γύρω στα 6 χιλιάρικα, χώρια την αναβάθμιση στα φρένα και την ανάρτηση. Και σκέψου ότι είχα βρει τροπέτο σε τιμή super (1700 ευρώ!!). Επίσης, θέλει πολύ πατέντα για να κάτσει στο CRX.
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: CRX VTEC (the second one) project
Το κομμάτι που ήδη έχεις αφαιρέσει νομίζω λέγεται βαπορέτα..
Το κομμάτι που έχει μείνει, νομίζω περιλαμβάνει και το καλοριφέρ, και αν δεν αντιμετωπίζεις κάποιο θέμα απώλειας με το εσωτερικό καλοριφέρ, θα έλεγα καλύτερα να μην το πειράξεις..
Το κομμάτι που έχει μείνει, νομίζω περιλαμβάνει και το καλοριφέρ, και αν δεν αντιμετωπίζεις κάποιο θέμα απώλειας με το εσωτερικό καλοριφέρ, θα έλεγα καλύτερα να μην το πειράξεις..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες