Re: Rover 200 Turbo
Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 18, 2009 2:28 pm
Στο σασί έχεις κάνει τίποτα δεσίματα, έχεις σκοπό να κάνεις? ή ό,τι κάνουν οι θολόμπαρες μπρος πίσω?
Ενα ραψίματακι το θέλει.konstantinos έγραψε:Νικολα το σασι ελεγχθηκε στα περισοοτερα σημεια για σπασμενες ποντες κ δεν εδειξε τιποτα..βεβαια καποιες ενισχυθηκαν στο χωρο του μοτερ κυριως...εκτος απο τις θολωμπαρες εχουν μπει μπροστα πισω γεφυρα απο Zr μπροστα κ πισω ζανφορ απο ZR 160
Από όσο ξέρω στα zr δεν υπήρχε πίσω αντιστρεπτική. Ο άξονας έγινε πιο παχύς για να παίζει και το ρόλο της αντιστρεπτικής (από τα τότε δελτία τύπου της mg-rover). Βέβαια οι θέσεις είναι έτοιμες για να μπει αντιστρεπτική και όσους γνωρίζω να έχουν βάλει έχουν βάλει από 200 Vi ή BRM.konstantinos έγραψε:Νικολα το σασι ελεγχθηκε στα περισοοτερα σημεια για σπασμενες ποντες κ δεν εδειξε τιποτα..βεβαια καποιες ενισχυθηκαν στο χωρο του μοτερ κυριως...εκτος απο τις θολωμπαρες εχουν μπει μπροστα πισω γεφυρα απο Zr μπροστα κ πισω ζανφορ απο ZR 160
Αυτά, λόγω της πίεσης που θα σηκώσεις είπατε να τα αλλάξετε Κωνσταντίνε, μήπως την ακούσουν της Rover?konstantinos έγραψε:Μποζωνια κ βιδες ARP
Oι βιδες της Rover εχουν μια ταση να μακραίνουν οταν δεχονται πίεση και συνήθως κόβονται.nikolas έγραψε:Αυτά, λόγω της πίεσης που θα σηκώσεις είπατε να τα αλλάξετε Κωνσταντίνε, μήπως την ακούσουν της Rover?konstantinos έγραψε:Μποζωνια κ βιδες ARP