416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Members Photos
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ωραία δουλειά έκανε.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

Μπήκαν και τα φρένα σήμερα, εντυπώσεις αρκετά καλές αλλά φυσικά ο χρόνος θα δείξει την αντοχή τους. Δε τα έχω ζορίσει πολύ ακόμα. Η αίσθηση στο πεντάλ δεν άλλαξε παρά ελαχιστα βέβαια, δείγμα του ότι πρέπει κάποια στιγμή να αλλαχτούν servo/master cylinder. Προς το παρόν τουλάχιστον έχω φρένα. :-D

Για μια στιγμή θυμήθηκα και τα "παλιά" (tsi killer) κάνοντας πλάκα σε ένα μαμά σιρόκο 160άρι :P
Εικόνα

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Δημήτρη μεγειές ρε συ!

Ικανοποιημένος απόλυτα από τα φρένα? Περιμένω απάντηση και έπειτα από κάποιο ζόρισμα (με προσοχή ε! :-D ) Γιατί αυτά που έχει μαμά τα θεωρώ παλιοφρένα! :s :down: ( ίσως να ζητάω πολλά κι εγώ από ένα αμάξι 20 ετών )

Απ'όσο καταλαβαίνω, servo/master cylinder εννοείς την αντλία έτσι? Αν και σκέφτηκα την αλλαγή της, αποθαρρύνθηκα από το γεγονός ότι είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί από άλλο μοντέλο που να ταιριάζει κι ότι είναι λίγο περίπλοκη διαδικασία...Οπότε αν αλλάξεις,ενημέρωσε ;)
( είχα μάλιστα ποστάρει και σε αντίστοιχο τόπικ για διευκρινίσεις viewtopic.php?f=23&t=4823&start=30 )

Εγώ από τη γενικότερη αναβάθμιση στο σύστημα φρένων που είχα κατά νου (δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα όπως θα 'θελα) έχω αλλάξει μόνο τα πίσω άκρα με δισκοφρενάτα... (κλάιν μάιν)

Και κάτι ακόμα..
1) Η αλλαγή αντλίας με μεγαλύτερη συνεπάγεται και ευκολότερα μπλοκαρίσματα?
2) Μάρκες καλών υγρών φρένων? :roll:


Ευχαριστώ και sorry για το μικρό :off:
Rover 416GSi '92

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

Ευχαριστώ Παναγιώτη.

Δε τα έχω ζορίσει ακόμα για να σου πω εντυπώσεις, μη φανταστείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο, απλοί αεριζόμενοι είναι στη μαμά διάσταση και τα τακάκια μεσαία πάστα, απλά είναι brembo και όχι μ'έκαψες, έτσι ελπίζω ότι δε θα στραβώσουν οι δίσκοι πάνω στο 3μηνο όπως οι παλιοί μου.

Υγρά φρένων δεν έχω ψάξει, πάρε ότι είναι "μάρκα" (π.χ. ferodo) σε DOT 4 και είσαι εντάξει.

To master cylinder με το servo όντως είναι μανούρα να μπούν, κυρίως γιατί κάποια ή κάποιο από τα μαμά brake lines πού συνδέεονται πάνω του θα χρειάζονται τροποποιήση/στράβωμα για να ταιριάξουν, αλλά αξίζει σιγουρα. Μπορείς να βάλεις από οποιοδήποτε "μεγάλο" μοντέλο Honda, αν δεν έχεις ABS πάρε από non-ABS μοντέλο, αν έχεις ABS από ABS. :-D Κλασική λύση είναι το 1" από integra 98 spec. Και ναι, σίγουρα μπλοκάρεις ευκολότερα μετά, αφού έχεις πιό απότομο δάγκωμα, απλά μαθαίνεις με τον καιρό να χειρίζεσαι αλλιώς το πόδι σου.
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Η αντλία του integra type r είναι υπερβολή για τα φρένα μας (416GSi/GTi/CRX), εκτός κι αν κάποιος σκοπεύει να αναβαθμίσει αντίστοιχα και τους δίσκους/δαγκάνες με μεγαλύτερα (π.χ. mg zr/zs). Μια αντλία από civic vti '96-'00 πιστεύω θα είναι ότι πρέπει για το μαμά set up. Στο δικό μου GSi η αντλία ήταν αλλαγμένη με κάποια από Honda (δεν ξέρω ποια ακριβώς, γιατί έτσι το πήρα) και τα φρένα του είχαν πολύ καλή αίσθηση. Σε συνδυασμό με δίσκους και τακάκια EBC (είχα και δισκόφρενα πίσω) και καλά λάστιχα, το αμάξι είχε άριστο φρενάρισμα για την ιπποδύναμή του.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

Ίσως έχει δίκιο και ο Τάσος σε αυτό πού λέει, δε ξέρω βέβαια αν τα vti έχουν μεγαλύτερη αντλία από τα Rover. Επίσης, είναι και ζήτημα κατανομής πέδησης, μιας και απ'ότι έχω καταλάβει και τα Rover έχουν πρόβλημα με υπερβολική κατανομή προς τα εμπρός, με αποτέλεσμα να κουράζονται πολύ περισσότερο από τα πίσω φρένα. Να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι το τωρινό μου GTi δε θυμάμαι ειλικρινά να έχει αλλάξει πίσω τακάκι πάνω από 2 φορές, από το 2005, με 150.000 Km περίπου.
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

Φτιάξαμε πρόγραμμα σήμερα με τη βοήθεια πάλι του Αρίστου και του Κριτόλαου πού τους ευχαριστώ πολύ, ουσιαστικά δεν κάναμε και τίποτα τρελό, απλώς έστρωσα το μίγμα να παίζει παντού στο 13-13,5 και παίξαμε λίγο με το αβανς αλλά δεν είδαμε τρελή ανταπόκριση, οπότε μικροδιαφορές ουσιαστικά, της τάξεως των 1-2 Ps.

Το αμάξι πλέον έχει ρυθμισμένες βαλβίδες και έκκεντρα από ιαπωνικό B16A (170 Ps), 60άρα με καταλύτη και τελικό, χταπόδι 4-2-1 και εισαγωγή. Στο διάγραμμα θα δείτε την σημερινή δυναμομέτρηση και από κάτω το dyno προ εκκέντρων/60άρας/βαλβίδων, τελευταίο είναι το dyno και χωρίς χταπόδι.

Εικόνα
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

180ps και 16,5kg ροπή δεν είναι και άσχημα!!! Καθόλου άσχημα!!! :-D :-D

:up:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από i-VTec »

17 κιλα ειναι τα 166 nm Τασο!
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:17 κιλα ειναι τα 166 nm Τασο!
:P :P :P
Καλά σου κλέψαμε μισό κιλό μη κάνεις έτσι!! :P

Χωρίς πλάκα ΠΟΛΥ καλά νούμερα!!! Το αμάξι θα ράβει.

Ζηλεύω!!! :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες