aristos87 Rover 416Gsi

Members Photos
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas200vi »

Παιδια οι ντιζες δεν εχουν ακριβως το ιδιο μεγεθος τις εχω αλλάξει και ξερω κανενας τροχος δεν μπλοκαρε γρηγορότερα απο τον αλλο , καποιος θελει να βγαλει λεφτά απο την ιστορια ;)

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Ρε παιδία καταλάβατε τι σας είπα? Η μια που έβαλε ηταν απο 200αρι και η αλλη απο 400αρι... Μιλάμε για τεράστια διαφορά... Οσο για το συνεργείο της Ηλιούπολης εκεί το πάω το αμάξι για μηχανικά εδώ και χρόνια... Απλά δεν είχε ψαλίδια να μου βάλει όταν έκανα την μετατροπή και τα έβαλα στον φώτα... :-D

EDIT

Πήγα σήμερα και μετα απο ενα 5ωρο και 4 αλλαγές ντιζών βρήκαμε ενα σετ και φαίνετε να ειναι οκ... Αυριο πάω αγ.παρασκευη να τα δεί και ο Mάνος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Σάβ Απρ 30, 2011 6:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Ναι ρε,αυτή είναι μεγάλη διαφορά?Σε όλα έτσι είναι,αυτό σου λέω...
Εικόνα

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Σημερα εγινε ετσι... Πριν δεν έχω φωτο να δεις... Μιλάμε σχεδών οριζόντια :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Η φωτό που βλέπω δε μου φαινεται σωστή..σαν να υπάρχει πρόβλημα..αν έγινε τώρα τελείως οριζόντιο, μάλλον είσαι σε σωστό δρόμο..

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Οταν λεω οριζόνταια ενω οτι ηταν τραγικά πιο μακριά η μία ντίζα... Οριζόντια σε σχεση με το δέσιμο.... Τελος πάντων αυριο θα πάω στον Μάνο να δούμε τι θα μου πεί

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από red_drifter »

kai emena etsi einai dn iparxi provlima giati afto pou exei kai stravonei dn kserw pos na to pw fernei tis ntizes stin idia thesi ...
kai egw etsi perasa kteo oi rodes pianoun taftoxrona

trust me dn paizei provlima
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Και εμένα που δεν έχω πειράξει τις μαμά ντίζες δεν είναι πια απόλυτα ίσιες από τις 4-5 ρυθμίσεις που έχω κάνει στα 55000 κμ που έχω το αυτοκίνητο.
Life is too short not to...

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από aristos87 »

Update 5

Μάιος 2011

Αλλάχτηκαν κάποια απο τα συνεμπλόκ και συγκεκριμένα αυτά που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία.

Εικόνα

Η φωτογραφία είναι απο το site της powerflex αλλά αυτά που βάλαμε ήταν superflex μιας και τα βρήκα λίγο φθηνότερα.
Τα συνεμπλόκ των αντιστεπτικών δεν αλλάχτηκαν στην παρούσα φάση κυρίως για οικονομικούς λόγους για να μοιραστούν λίγο τα έξοδα μιας και σε 2η φάση δεν χρειάζονται πολλά λύσε δέσε σε σχέση με την ανάρτηση για να βάλεις στις αντιστρπετικές. Επίσης υπάρχει μια σκέψη για μελλοντική αντικατάσταση των αντιστρεπτικών (ήδη πίσω φοράω απο 416GTi) με αντιστεπτικές απο 220Coupe.

Τώρα όσο για το θέμα της αφαίρεσης των παλιών συνεμπλόκ είναι λίγο αγγούρι η υπόθεση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν η εξής: Αρχικά κάψιμο του πλαστικού με καμινέτο και στη συνέχεια κόψιμο του δαχτυλιδιού που απομένει με dremel όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες παρακάτω. Τέλος μετά με το λιπαντικό που περιέχεται και την απαραίτητη βοήθεια της μέγγενης μπήκε το νέο συνεμπλοκ.

Τα αποτελέσματα ομολογώ ήταν αισθητότητα ως προς την σταθερότητα και ειδα μεγαλη διαφορα στην ακριβεια και την αμεσότητα του τιμονιου. Βαρυνε επισης λιγο το τιμόνι και αυτο βελτιωσε την ευσταθεια στις υψηλές ταχυτητες. Και επισης επαψε να κοσκινίζει το τιμονι οταν το ζωριζα λιγο στις αριστερες καμπες με πολλα χιλιόμετρα.

Μερικές φωτός απο την μετατροπή:

Στην πρώτη σελίδα viewtopic.php?p=23665#p23665" onclick="window.open(this.href);return false;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Δευ Ιουν 13, 2011 3:48 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: aristos87 Rover 416Gsi

Δημοσίευση από red_drifter »

:off: εχουμε τον ιδιο ενισχυτη jbl ....

πολυ καλη δουλεια ...
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες