aristos87 Rover 416Gsi

Members Photos
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

α, οκ είναι το νούμερο σε πρότυπες συνθήκες..μάλλον το διάβασα πολύ βιαστηκά στην αρχή..
πολύ χρήσιμο μου φαίνεται που κάναν αυτή την "εξομάλυνση" και σε τυποποιημένες συνθήκες..και απ'ότι φαίνεται τώρα είναι ιδανικά για κανά τζάμπα άλογο στο δυναμόμετρο ε.. :-D
για το Pdrag σου σχολιάσανε τίποτα? ή ρώτησες εσύ τίποτα? είναι φυσιολογική η τιμή του..? γιατί σε ποσοστό μιλάμε για απώλεια 27,58% το οποίο μου ακούγεται κάπως μεγάλο..

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

60 ευρώ για dyno....Δεν τα έδινα με τίποτα...Πανάκριβα είναι,τώρα θα μου πείς το dyno κάνει κάτι δεκάδες χιλιάδες ευρώ αλλά οκ,60 ευρώ????Και δεν πάω σε καμιά πίστα με τα μισά λεφτά????

Anyway,τουλάχιστον είναι αναλυτικό...Το διάγραμμά σου είναι λίγο...ανισσόροπο πάντως Αρίστο.Μήπως ήρθε η ώρα για πρόγραμμα? ;)

Πάντως μας φτάνεις σιγά-σιγά εμάς τους GTiδες... :P Πρέπει να αρχίσω να το φτιάχνω μου φαίνεται...Όσο για τις απώλειες,είναι ψιλομεγάλες όντως.Μπροστοκούνα με το μοτέρ εγκάρσια γύρω στο 15-20% πρέπει να 'χει...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου..ότι θα πρεπε να είναι κάπου το 15%.. τι να πω..κρίμα που δεν είχαμε περισσότερα στοιχεία από το Power Techniques για να μπορούμε να συγκρίνουμε..
πιστεύω καλά έκανες και το πήγες χρειάζεται που και που..αν και καλύτερα θα ήταν να το είχες κάνει και μία χωρίς εξάτμιση φίλτρο κλπ να βλέπαμε αν όντως υπάρχει διαφορά..

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από K-mech »

60ε για ένα dyno δεν είναι πολλά ειδικά αν σου παρέχει τόσες πληροφορίες και φυσικά εξαρτάται και από το dyno… δεν υπάρχουν και πολλά που μετράνε τις απώλειες επιτόπου συνήθως υπολογίζονται στο περίπου και αυτός είναι ένας μεγάλος παράγοντας στην ακρίβεια της μέτρησης.
Μάλλον καλομάθατε που σας την έκαναν δωρεάν στο power :P

Επίσης την καμπύλη κάθε άλλο παρά ανισσόροπη θα την χαρακτήριζα… για εξήγα και σε εμάς i-VTec τι το παράξενο ειδές στην καμπύλη?

Μετά από συζήτηση με τον aristos87 ξεκαθαρίστηκε ότι ο λόγος που έγινε η δυναμομέτρηση ήταν στο να βγουν κάποια συμπεράσματα για την λειτουργία του μοτέρ και στο να αποφασιστεί αν και με ποιο προσανατολισμό θα προγραμματίσει κάποια φάση

Όσο για τις απώλειες κι εμένα μου φαίνονται πολύ υψηλές όχι μονό ως ποσοστό της συνολικής δύναμης που είναι πολύ μεγάλο αλλά και ως απόλυτο νούμερο.. 33ps…

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

60 ευρώ είναι πολλά και ώς απόλυτο νούμερο και σε σύγκριση με τιμές που είχα δεί πρίν μερικούς μήνες (50 ευρώ).Το θέμα όμως δεν είναι αυτό,σκέψου να κάνεις dyno run μετά από κάθε upgrade των 200 ευρώ ας πούμε.Με 3 dynos παίρνεις εξάτμιση και φίλτρο.Anyway...

Χμ,βασικά παρεξήγηση,είδα την καμπύλη ροπής και την πέρασα για της ιπποδύναμης. :P Και πάλι όμως βλέπω κοιλιά 3500-4500,που ίσως να οφείλεται στην εξάτμιση και την χοάνη...Έλλειψη καυσίμου?Λίγο αβάνς?Γι'αυτό αναφέρθηκα στο πρόγραμμα...

Ελπίζω κάποια μέρα να έχουν αρκετά μαγαζιά dyno και να σε ανεβάζουν δωρεάν με την αγορά μιας π.χ. εξάτμισης...Δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα σκάμε στους λίγους που έχουν dyno κάθε τόσο...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από K-mech »

Ναι την κοιλιά την είδα αλλά για να σου πω την αλήθεια περίμενα να δει και χειροτέρα… Κυρίως από ταλαιπωρημένα ηλεκτρικά περίμεναν να δω πολλές κατσαρίδες…

Ναι με έναν αναπρογραμματίσμο ίσως εκείνη η (παρ όλα αυτά όχι τόσο έντονη) κοιλιά να έστρωνε λίγο (με τους χάρτες καυσίμου πρέπει να παίζει… αν ήταν advance θα συνέχισε να πεύτει η ροπή μετά την κοιλιά που βλέπουμε τώρα.)

Και ουσιαστικά γι αυτό έγινε η μέτρηση για να δει ο Αριστος κατά ποσό θα άξιζε ο αναπρογραμματισμος.. που πλησιάζει την 300αρα χωρίς τις δυναμομετρησεις…

Καλά δε πρόκειται μετά από κάθε αλλαγή να περνάς από δυναμόμετρο .. κανείς δε το κάνει αυτό,.. και φυσικά δε συμφέρει…

Και τώρα είναι το ερώτημα.. συμφέρει η 300αρα για να στρώσεις εκείνο το 1kgm ροπής στις 3200-4400? Μετά από συζήτηση με τον τύπο που θα έφτιαχνε το πρόγραμμα έχει επισημανθεί ότι έτσι κι αλλιώς δε πρόκειται να πάρει πολύ πάνω της η καμπύλη… άντε 9ps στο max

Πάντως το πρόβλημα είναι ότι ακόμα τα δυναμόμετρα στην Ελλάδα είναι λίγα και ακόμα λιγότερα είναι αξιόπιστα…

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

I C...Αν είναι 300 τα ευρώ,πιστεύω ότι πρέπει να τα δώσει,δεν είναι ιδιαίτερα πολλά για αναπρογραμματισμό...Αρκεί να βγεί οκ και να μην τρέχει για ECU έτσι? :P Δεν είναι μόνο η κοιλιά που θα στρώσει,ίσως να καταφέρει να κρατήσει λίγο παραπάνω ισχύ στις ψηλές...Anyway,ίδωμεν.Αρίστο,πότε θα τα στήσουμε,ψήθηκα τώρα! :lol: Μπαίνε και κάνα MSN ρε!
Εικόνα

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Update 3

Φλεβάρης 2007

Πίσω δισκόφρενα και αντιστρεπτική απο GTi.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Σάβ Απρ 30, 2011 6:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Καλορίζικοι και οι δίσκοι..από τη φωτογραφία, συμπεραίνω ότι ήσουν στο Φώτα..ε?

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από aristos87 »

Ευχαριστώ Νίκο... Ναι στον Φώτα ειμουνα...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Φωτογραφίες Μελών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες