Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Problems
Dimitrios
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Μαρ 31, 2017 7:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από Dimitrios »

Μετά το πάσχα (πρώτα ο θεός) θα το φορτώσω σε γερανό και θα το πάω για service. Κατόπιν προτροπής φίλου εδώ μέσα, ρώτησα στο ιντερνέτι για τιμή μηχανής και είχα απάντηση για 400 ευρά, που δεν είναι και άσχημα.
Ευχαριστώ άπαντες εδώ μέσα και θα σας ενημερώνω με υλικό και φωτογραφίες. Φωτογραφίες πως ανεβάζω;

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από andreas »

antonis132 έγραψε:οταν πας σε mls φλατζα ειναι συνετο να πλανισεις και το μπλοκ κατι που σημαινει επιπλεον κοστος σε εργασια αλλα πιο ολοκληρωμενη κ σωστη δουλεια, επειδη το δικο μας ειναι αλουμινιο κ απο τις θερμοκρασιες 'επερνε',το υλικο των υδροχιτωνιων ηταν μεταλλο, η οποια μεταξυ τους διαφορα σε υψος πιστευω οφειλονταν στην κολλα που εφευγε στη βαση τους κ μαλιστα σε καποιους κινητηρες οταν ανοιγες κινητηρα περιστρεφονταν με το χερι
παντως την μλς που εβγαλα εκαιγε κ στα 4 υδροχιτωνια νερα, που σημαινει χρειαζονταν πλανισμα στο μπλοκ πλην ομως των υδροχιτωνιων ωστε να παρουν το υψος που τους αρμοζει
ανδρεα στο νισσαν εκανες την εργασια;
η εργοστασιακη σου φλατζα απο τι υλικο ηταν: μεταλλο μονο, μεταλλο-λαστιχο, ασβεστος;

οχι στο rover 45 που εχουμε αλλαξα φλατζα στα 90.000 χλμ περιπου.
μπλοκ δεν πλανισαμε γιατι πρεπει να βγει απο το αυτοκινητο και το καναμε μονο ενα καθαρισμα.
το μονο που αντιμετωπισαμε ειναι να δακρυζει μια σταγονα παραφλου καθε λιγη ωρα στην δεξια πλευρα του μοτερ γιατι η MLS θελει "αριστο" καπακι και μπλοκ για να πιασει και τα νερα σωστα και με μια φωκια για 2-3 μερες σφραγισε.
το Nissan μην το ματιασω πλησιαζει τα 350.000χλμ και δεν εχει λυθει τιποτα απο μοτερ.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από antonis132 »

Στο δικο μου με την mls μετα απο 3000χλμ εχανε ακριβως σε εκεινο το σημειο, μα κ πολλα με mls στην αγγλια ειχαν κ σε αυτο το σημειο θεμα κ πιστευα οτι ηταν λαθος σχεδιασμος της φλατζας mls σε εκεινο το σημειο επειδη ειχαμε επιλεξει μιας κατωτερης ποιοτητας απο e-bay.
Απο τη στιγμη που πλανισες κεφαλη, το προβλημα υπαρχει στο μπλοκ(το οποιο ειναι αλουμινιο κ αυτο) κ δημιουργησε αυτο το θεμα, αν το ειχες πλανισει θα γινονταν μια ολοκληρωμενη δουλεια κ πιθανον να μην χρειαζονταν να ασχοληθεις ξανα, μια παραβλεψη που εκανα κ εγω ο ιδιος :(
Με την mls καποιοι ειχαν κ μειωμενη συμπιεση στους κυλινδρους, με μια ποσοτητα αντιψυκτικου να καιγεται σταθερα στους κυλινδρους, παλι λογω πατηματος στο μπλοκ
Αφου την εκανες πλεον την εργασια, αλλιως θα σου προτεινα να επιλεξεις την LVB90025, την θεωρω top.
Εικόνα

Spiros77
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 6:03 pm
Τοποθεσία: Αν. Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από Spiros77 »

antonis132 έγραψε:
Παρ Απρ 07, 2017 11:08 am
Στο δικο μου με την mls μετα απο 3000χλμ εχανε ακριβως σε εκεινο το σημειο, μα κ πολλα με mls στην αγγλια ειχαν κ σε αυτο το σημειο θεμα κ πιστευα οτι ηταν λαθος σχεδιασμος της φλατζας mls σε εκεινο το σημειο επειδη ειχαμε επιλεξει μιας κατωτερης ποιοτητας απο e-bay.
Απο τη στιγμη που πλανισες κεφαλη, το προβλημα υπαρχει στο μπλοκ(το οποιο ειναι αλουμινιο κ αυτο) κ δημιουργησε αυτο το θεμα, αν το ειχες πλανισει θα γινονταν μια ολοκληρωμενη δουλεια κ πιθανον να μην χρειαζονταν να ασχοληθεις ξανα, μια παραβλεψη που εκανα κ εγω ο ιδιος :(
Με την mls καποιοι ειχαν κ μειωμενη συμπιεση στους κυλινδρους, με μια ποσοτητα αντιψυκτικου να καιγεται σταθερα στους κυλινδρους, παλι λογω πατηματος στο μπλοκ
Αφου την εκανες πλεον την εργασια, αλλιως θα σου προτεινα να επιλεξεις την LVB90025, την θεωρω top.
Γεια σου Αντωνη, με την MLS χρειαζεται επιπλεον κατι σαν δακτυλιδια για τα υδροχιτωνια, δεν θυμαμαι πως τα λενε. Το μπλοκ ειναι δυνατον να πλανιστει ακομα και δεμενο στο σασι, το ειχε δειξει ο Τατουρης στο YouTube, αλλα απο την αλλη ειχα διαβασει οτι τα μπλοκ εχουν υποστει επιφανειακη σκληρηνση και δεν πρεπει να πλανιουνται, αν εχει στραβωσει απλα το αλλαζεις. Αν καθαριστει και μετρηθει μεσα στα ορια ειναι οκ, και ας μην ειναι "καθρεπτης" οπως μια πλαναρισμενη κεφαλη.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από antonis132 »

δεν με ενδιαφερει τι τροπο εχει διαλεξει να την κανει μια εργασια καποιος, αλλα προσωπικα προτιμω στον κινητηρα Κ να βγει το μπλοκ εξω και τα υδροχιτωνια και να σταλει για πλανισμα επειδη το μπλοκ ηταν απο αλουμινιο και ειχε θεμα, μονο με πλανισμα κεφαλης δεν λυνεται το προβλημα
αυτη ειναι η αποψη μου και οποιος θελει ας ακουσει την συμβουλη μου
Εικόνα

jiuer7845
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευ Μαρ 28, 2022 2:52 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover 45 1.4 2001 λάδια σε μπουζί

Δημοσίευση από jiuer7845 »


Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες