Πρόβλημα με καυσαέρια

Problems
Απάντηση
Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με καυσαέρια

Δημοσίευση από Στέλιος »

Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με καυσαέρια

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ρύθμιση βαλβίδων πότε έκανες τελευταία φορά?? Αν έχεις πολύ μεγάλο διάστημα (χιλιόμετρα) να κάνεις ξεκίνα με αυτό.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Απ: Πρόβλημα με καυσαέρια

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Δεν έχει υδραυλικά ωστηρια?νομίζω είναι αυτορυθμιζόμενες
...

Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με καυσαέρια

Δημοσίευση από antonis132 »

Στέλιος έγραψε:Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....
σε ενα αυτοκινητο μουδεν περνουσε λογω υψηλους υδρογονανθρακες στο ρελαντι, καθαρισα την πεταλουδα γκαζιου και περασε
μετα πρεπει να ελεγθει σε συνεργειο σε τι οφειλονται τα υψηλα καυσαερια επειδη υπαρχουν πολλες πιθανες αιτιες, -αισθητηρας λ,
- να καιει λαδι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων,
- αν καιει αντιψυκτικο και εκει εμφανιζονται καυσαερια,
- καταλυτης(τα αυτοκινητα μας εχουν κεραμικο καταλυτη με αποτελεσμα να φραξει ενα 50-60% της επιφανειας που γινονταν εισαγωγη τα καυσερια και το αυτοκινητο δεν τραβουσε καλα και εκαιγα παραπανω βενζινη, αλλαχτηκε στα 220.000χλμ),
- μπουζοκαλωδια(δεν ειμαι σιγουρος αν επηρεαζει στο να αυξησει τα καυσαερια αλλα τα αλλαζα οταν με ανοιχτο το καπο και αναμμενος ο κινητηρας στο σκοταδι θα δεις να σπινθιριζει, αν εχει καποιο καλωδιο διαρροη )
παντως μπραβο για την υπομονη σου που το εφτασες 300.000χλμ, εγω το αφησα στα 240.000χλμ σε πληρη λειτουργικη κατασταση, σε ακινησια λογω της οικονομικης κρισης και της υψηλης ανεργιας
Εικόνα

Στέλιος
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με καυσαέρια

Δημοσίευση από Στέλιος »

antonis132 έγραψε:
Στέλιος έγραψε:Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....
σε ενα αυτοκινητο μουδεν περνουσε λογω υψηλους υδρογονανθρακες στο ρελαντι, καθαρισα την πεταλουδα γκαζιου και περασε
μετα πρεπει να ελεγθει σε συνεργειο σε τι οφειλονται τα υψηλα καυσαερια επειδη υπαρχουν πολλες πιθανες αιτιες, -αισθητηρας λ,
- να καιει λαδι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων,
- αν καιει αντιψυκτικο και εκει εμφανιζονται καυσαερια,
- καταλυτης(τα αυτοκινητα μας εχουν κεραμικο καταλυτη με αποτελεσμα να φραξει ενα 50-60% της επιφανειας που γινονταν εισαγωγη τα καυσερια και το αυτοκινητο δεν τραβουσε καλα και εκαιγα παραπανω βενζινη, αλλαχτηκε στα 220.000χλμ),
- μπουζοκαλωδια(δεν ειμαι σιγουρος αν επηρεαζει στο να αυξησει τα καυσαερια αλλα τα αλλαζα οταν με ανοιχτο το καπο και αναμμενος ο κινητηρας στο σκοταδι θα δεις να σπινθιριζει, αν εχει καποιο καλωδιο διαρροη )
παντως μπραβο για την υπομονη σου που το εφτασες 300.000χλμ, εγω το αφησα στα 240.000χλμ σε πληρη λειτουργικη κατασταση, σε ακινησια λογω της οικονομικης κρισης και της υψηλης ανεργιας
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση, έχει κάνει όλα τα service του κανονικά, δεν καταναλώνει αντιψυκτικό, δεν ανέβηκε η κατανάλωσή του, λάδια καίει περίπου 300 γρ. κάθε 10.000 km και η μηχανή του τραβάει σχεδόν σαν καινούργιο.
Θα το πάω σε συνεργείο, να δούμε τι φταίει.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες