Πρόβλημα με καυσαέρια
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
- Επικοινωνία:
Πρόβλημα με καυσαέρια
Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με καυσαέρια
Ρύθμιση βαλβίδων πότε έκανες τελευταία φορά?? Αν έχεις πολύ μεγάλο διάστημα (χιλιόμετρα) να κάνεις ξεκίνα με αυτό.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Απ: Πρόβλημα με καυσαέρια
Δεν έχει υδραυλικά ωστηρια?νομίζω είναι αυτορυθμιζόμενες
...
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
...
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με καυσαέρια
σε ενα αυτοκινητο μουδεν περνουσε λογω υψηλους υδρογονανθρακες στο ρελαντι, καθαρισα την πεταλουδα γκαζιου και περασεΣτέλιος έγραψε:Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....
μετα πρεπει να ελεγθει σε συνεργειο σε τι οφειλονται τα υψηλα καυσαερια επειδη υπαρχουν πολλες πιθανες αιτιες, -αισθητηρας λ,
- να καιει λαδι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων,
- αν καιει αντιψυκτικο και εκει εμφανιζονται καυσαερια,
- καταλυτης(τα αυτοκινητα μας εχουν κεραμικο καταλυτη με αποτελεσμα να φραξει ενα 50-60% της επιφανειας που γινονταν εισαγωγη τα καυσερια και το αυτοκινητο δεν τραβουσε καλα και εκαιγα παραπανω βενζινη, αλλαχτηκε στα 220.000χλμ),
- μπουζοκαλωδια(δεν ειμαι σιγουρος αν επηρεαζει στο να αυξησει τα καυσαερια αλλα τα αλλαζα οταν με ανοιχτο το καπο και αναμμενος ο κινητηρας στο σκοταδι θα δεις να σπινθιριζει, αν εχει καποιο καλωδιο διαρροη )
παντως μπραβο για την υπομονη σου που το εφτασες 300.000χλμ, εγω το αφησα στα 240.000χλμ σε πληρη λειτουργικη κατασταση, σε ακινησια λογω της οικονομικης κρισης και της υψηλης ανεργιας
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 21, 2012 11:06 pm
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με καυσαέρια
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση, έχει κάνει όλα τα service του κανονικά, δεν καταναλώνει αντιψυκτικό, δεν ανέβηκε η κατανάλωσή του, λάδια καίει περίπου 300 γρ. κάθε 10.000 km και η μηχανή του τραβάει σχεδόν σαν καινούργιο.antonis132 έγραψε:σε ενα αυτοκινητο μουδεν περνουσε λογω υψηλους υδρογονανθρακες στο ρελαντι, καθαρισα την πεταλουδα γκαζιου και περασεΣτέλιος έγραψε:Έχω ένα Rover 25 του 2000 με 300.000 km. Στον τελευταίο έλεγχο καυσαερίων δεν "περνάει" στις μετρήσεις του ρελαντί. Στις μετρήσεις των 2.500 στροφών είναι εντάξει. Τι νομίζετε ότι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας λ, καταλύτης?....
μετα πρεπει να ελεγθει σε συνεργειο σε τι οφειλονται τα υψηλα καυσαερια επειδη υπαρχουν πολλες πιθανες αιτιες, -αισθητηρας λ,
- να καιει λαδι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων,
- αν καιει αντιψυκτικο και εκει εμφανιζονται καυσαερια,
- καταλυτης(τα αυτοκινητα μας εχουν κεραμικο καταλυτη με αποτελεσμα να φραξει ενα 50-60% της επιφανειας που γινονταν εισαγωγη τα καυσερια και το αυτοκινητο δεν τραβουσε καλα και εκαιγα παραπανω βενζινη, αλλαχτηκε στα 220.000χλμ),
- μπουζοκαλωδια(δεν ειμαι σιγουρος αν επηρεαζει στο να αυξησει τα καυσαερια αλλα τα αλλαζα οταν με ανοιχτο το καπο και αναμμενος ο κινητηρας στο σκοταδι θα δεις να σπινθιριζει, αν εχει καποιο καλωδιο διαρροη )
παντως μπραβο για την υπομονη σου που το εφτασες 300.000χλμ, εγω το αφησα στα 240.000χλμ σε πληρη λειτουργικη κατασταση, σε ακινησια λογω της οικονομικης κρισης και της υψηλης ανεργιας
Θα το πάω σε συνεργείο, να δούμε τι φταίει.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες