Αν ειδες εγραψα 3 επιλογες που εχει οχι ο συγκεκριμενος αλλα ο καθε ειδικα κατοχος αυτοκινητου με k series γιατι τα μοτερ εχουν το προβλημα και οχι οι καροτσες..marbin έγραψε:συμφωνω με τον r414 φιλε μου.πουλα το .αυτη ειναι η συμβουλη του και συμφωνω απολυτα.πουλα το οπωσ εκανε
και ο ιδιοσ και σωθηκε.
μονο που δεν το εχει πουλησει και το κραταει ακομα.
το να λεσ λογια σε αλλουσ ειναι ευκολο φιλε μου αλλα εγω σαν doctor τον k series δεν θα σου δωσω οδηγιεσ πωσ
θα το φτιαξεισ και τι να κανεισ αλλα θα σου πω το αυτονοητο.
αν εισαι η μπορεισ να πασ σε καποιο συνεργειο γνωστο για τα rover εδω στην αθηνα 2 ειναι ετσι και αλλιωσ και
ειναι κιολασ στην ιδια περιοχη.αγιοι αναργυροι.ρωτα αυτουσ τι πρεπει να κανεισ για την πορεια του αμαξιου σου ωστε
να εχεισ μια σωστη και απο τουσ ανθρωπουσ που πρεπει επαγγελματικη γνωμη.
ολα τα αλλα ειναι γνωμεσ του καθενοσ και καλα θα ειναι να μην σταθεισ σε αυτα.μηχανικοσ και ειδικα σε rover δεν ειναι
κανενασ.
αλλιωσ σε βλεπω να αλλαζεισ φλατζεσ οχι καθε 30 χιλιαδεσ χιλιομετρα σαν μερικουσ αλλα καθε 10.
αυτα απο εμενα εντελωσ φιλικα.
Οταν εχεις ενα αμαξι που κοστιζει 1000-1500ε αντικειμενικη αξια και θες 400-500 για επισκευη δεν συμφερει να το κρατησεις ειδικα αν ειναι παλιο και με πολλα χιλιομετρα...
*Και ναι θα χα γλιτωσει πολλα λεφτα αν το χα πουλησει πολυ νωριτερα παρα να μπαινω στο κοπο να επισκευαζω κα8ε 3 και λιγο γιατι οι Αγγλοι ειναι ηλιθιοι και το ιδιο θα συμβουλευω οσους εχουν ιδια αμαξια σε αναλογη κατασταση και να ταλαιπωρουνται απο δω και περα γιατι εμενα μου τα λεγαν απο τη 1η στιγμη αλλα δεν ακουγα εκανα τον εξυπνο-κουφο και ελεγα απο μεσα μου ενταξει τι λενε τωρα σαχλαμαρες και λοιπα ενω αποδειχτηκαν σωστοι περι προβληματων..
Σορρυ αλλα αυτες ειναι οι αληθειες..