προβλημα με εκκίνηση
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
αφου με το ζορι σε περασε με τα πραγματα που εχει,χωρις αυτα ισως να εχανε?
τοσο λιγο του εδωσαν οι βελτιωσεις πες του?
τοσο λιγο του εδωσαν οι βελτιωσεις πες του?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Απ: προβλημα με εκκίνηση
Δε βγάζεις άκρη....δε παραδέχονται τίποτα.τα έχουν του πεταματου τα Ροβερ....που να ξέρουν.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Απ: προβλημα με εκκίνηση
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
καλά το φίλτρο και το τελικό δε μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο πιο τρανταχτή διαφορά θα ήταν αν έχει βάλει πιο κοντό σασμάν..andreas έγραψε:αφου με το ζορι σε περασε με τα πραγματα που εχει,χωρις αυτα ισως να εχανε?
τοσο λιγο του εδωσαν οι βελτιωσεις πες του?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Ηταν ειδικο φιλτρο και τελικο αυτο + 10 αλογα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Απ: προβλημα με εκκίνηση
Χαχα....έχει setup το σασμάν...μόλις βάλει 3 ξαφανιζεται...λες και πατάει νίτρο.από ότι μου είπε έχει αλλάξει γρανάζια και κορωπηνιο...
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
ρε παιδια απο τα λιγα που ξερω μηχανικα.μπορει να λεω και βλακεια δεν ξερω αλλα
οταν φτιαξουμε το σασμαν και γενικα οταν φτιαχνουμε σασμαν το κανουμε πιο κοντο.ετσι δεν ειναι?
για να ειναι δυνατο χαμηλα ωστε να ανοιγει καλα χανοντασ ψηλα και απο τελικη.συνηθωσ οι κοντρεσ κρινονται
1τη 2ρα 3τη απο οτι εχω δει. μετα για να καλυφθει η διαφορα πρεπει να υπαρχει μεγαλη διαφορα αλογων.αυτα τα αμαξια
ηταν ισαξια σχεδον.
ο φιλοσ εχασε ψηλα.δεν θα επρεπε να χασει την κοντρα απο την αρχη κανονικα?
δηλαδη αυτοσ εφτιαξε σασμαν για να ανοιγει το αμαξι ψηλα?κατι δεν καταλαβαινω.
και το τελικο με το φιλτρο απο μονα τουσ δεν δικαιολογουν την καλυψη τησ διαφορασ και το ανοιγμα μετα.
αν κανει τετοιεσ διαφορεσ ενα μονο σασμαν, ο φιλοσ λεει οτι μολισ βαλει 3τη εξαφανιζεται, οχι οτι απλα ανοιγει
καλυτερα μηπωσ θα επρεπε να ηταν η πρωτη βελτιωση σε ενα αμαξι τελικα?
οταν φτιαξουμε το σασμαν και γενικα οταν φτιαχνουμε σασμαν το κανουμε πιο κοντο.ετσι δεν ειναι?
για να ειναι δυνατο χαμηλα ωστε να ανοιγει καλα χανοντασ ψηλα και απο τελικη.συνηθωσ οι κοντρεσ κρινονται
1τη 2ρα 3τη απο οτι εχω δει. μετα για να καλυφθει η διαφορα πρεπει να υπαρχει μεγαλη διαφορα αλογων.αυτα τα αμαξια
ηταν ισαξια σχεδον.
ο φιλοσ εχασε ψηλα.δεν θα επρεπε να χασει την κοντρα απο την αρχη κανονικα?
δηλαδη αυτοσ εφτιαξε σασμαν για να ανοιγει το αμαξι ψηλα?κατι δεν καταλαβαινω.
και το τελικο με το φιλτρο απο μονα τουσ δεν δικαιολογουν την καλυψη τησ διαφορασ και το ανοιγμα μετα.
αν κανει τετοιεσ διαφορεσ ενα μονο σασμαν, ο φιλοσ λεει οτι μολισ βαλει 3τη εξαφανιζεται, οχι οτι απλα ανοιγει
καλυτερα μηπωσ θα επρεπε να ηταν η πρωτη βελτιωση σε ενα αμαξι τελικα?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Απ: προβλημα με εκκίνηση
Φίλε κι εμένα περίεργο μου φαίνεται...μήπως έχει κάνει υπερκυβισμο?
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Στάλθηκε από το Vodafone Smart II μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Τα κοντα σασμαν με κορωνες-πηνια και λοιπες π@π@ριες τα χρησιμοποιεις οταν φτιαχνεις μοτερ με πολυ αγρια εκκεντρα και χρηση αναβασης και αγωνιστικη χρηση για τον απλο λογο οτι σε χαμηλες στροφες το μοτερ απλα δεν ανοιγει..Με κοντη κλιμακωση με καθε αλλαγη εισαι στο ωφωλιμο οριο περιστροφης του κινητηρα και το συνεχες φορτωμα χωρις κομπιασματα κλπ Οταν εχεις ενα μοτερ που δουλευει απο 5500-6000rpm+ δε μπορεις να κανεις αλλαγη και να πεσεις στις 4000 χωρις να χασεις αρα το κοντο σασμαν απατειται και το σωστο παντρεμα σχεσεων και εκκεντρων ειναι βασικο σε competition χρηση..
Ελπιζω να γινομαι αντιληπτος δεν μπορω να το εξηγησω πιο τεχνικα δε χρειαζεται κι ολας
Ελπιζω να γινομαι αντιληπτος δεν μπορω να το εξηγησω πιο τεχνικα δε χρειαζεται κι ολας
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με εκκίνηση
Με Polo 2πορτο 1600 και με φιλτρο εξατμιση ειχα ανοιξει και εγω παλια.Εγω φοραγα ολοσωμη με N καζανι και αγωνιστικο 200αρη-πεταλουδα 56 και ισως και ενα φιλτρο της κακιας ωρας αλλα δε θυμαμαι.Ημουν και με βαρυ συνοδηγο ενω ο αλλος αδειος.Ρεμπριζ που ανοιγαμε 2αρα-3η ηταν λιγο μπροστα μεχρι τα 145 με το που εβαζα 4η μαζευα πολυ.Αν ημουν μονος ημασταν αν οχι κοπιες σιγουρα στην αλλαγη 4αρτης μπροστα παρολο τα κιβικα του με το 14αρι μου σφαχτηκαμε ειδικα στα τελειωματα 4αρτης
175-180+
Βεβαια φοραγα πολυ καλη εξατμιση και την υπερβολικη 56αρα που φαντασου τη φορανε τα ραλακια 160+αλογα...
Με κοντο σασμαν και ενα σετ εκκεντρα η αληθεια ειναι θα πηγαινε τρομερα καλα αλλα δεν ειχα ασχοληθει παραπανω με ευχαριστουσε και ετσι που το χα δεν στηνομουν φαναρια ηξερα τη τυχη μου με ελαφριες καροτσες οποτε δεν εχω παραπονο
Υπολογιζω σιγουρα δλδ το κοβω το κεφαλι μου 2-3 αλογα+ψηλα μετα τις 4k rpm με τα παραπανω με κοστος ομως 600ε
175-180+
Βεβαια φοραγα πολυ καλη εξατμιση και την υπερβολικη 56αρα που φαντασου τη φορανε τα ραλακια 160+αλογα...
Με κοντο σασμαν και ενα σετ εκκεντρα η αληθεια ειναι θα πηγαινε τρομερα καλα αλλα δεν ειχα ασχοληθει παραπανω με ευχαριστουσε και ετσι που το χα δεν στηνομουν φαναρια ηξερα τη τυχη μου με ελαφριες καροτσες οποτε δεν εχω παραπονο
Υπολογιζω σιγουρα δλδ το κοβω το κεφαλι μου 2-3 αλογα+ψηλα μετα τις 4k rpm με τα παραπανω με κοστος ομως 600ε
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες