Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Μια ερωτηση:Το αμαξι το χω σε ακινησια μεχρι να επισκευαστει.Εχει μπερδεψει λαδια-νερα και ειναι ενα χαλι στο παγουρι αλλα και στο δεικτη λαδιου εχει νερα.Οταν με το καλο παει συνεργειο μιπως πρεπει να αλλαξω λαδια για παν ενδεχομενο για να το κινησω ή ειναι οκ?
Mη παμε για μαλι και το παρω στο χερι με τα νερα στο καρτερ..
Mη παμε για μαλι και το παρω στο χερι με τα νερα στο καρτερ..
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Οπωσδήποτε!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Οκ thnx ..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Εννοείται..!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Καλυτερα να παει φωρτομενο στο συνεργειο.
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
οπως θα το λυσει ας κατεβασουν το καρτερ να καθαρισουν και τις επικαθισεις απο νερα με λαδια σαν μαγιονεζα που θα εχουν μεινει, οσο και το συστημα ψυξης: τα κολαρα και το ψυγειο νερουR414 έγραψε:Μια ερωτηση:Το αμαξι το χω σε ακινησια μεχρι να επισκευαστει.Εχει μπερδεψει λαδια-νερα και ειναι ενα χαλι στο παγουρι αλλα και στο δεικτη λαδιου εχει νερα.Οταν με το καλο παει συνεργειο μιπως πρεπει να αλλαξω λαδια για παν ενδεχομενο για να το κινησω ή ειναι οκ?
Mη παμε για μαλι και το παρω στο χερι με τα νερα στο καρτερ..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Nai το ξερω πρεπει να πλυθει το ψυγειο και το συστημα..
Μπλεξιμο
Μπλεξιμο
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Υπάρχουν πολύ καλά καθαριστικά για τα συστήματα ψύξης που κάνουν δουλειά. Εγώ π.χ. είχα χρησιμοποιήσει της liqui moly και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Απλά λύσε και το κάρτερ να καθαριστεί κι αυτό καλά. Προσωπικά θα έβαζα μετά την επισκευή ένα φτηνό λάδι (και φίλτρο) να κάνω μερικά χιλιόμετρα (π.χ. 1000χλμ) και θα ξανάλλαζα με το κανονικό για να "ξεπλυθεί" και ο κινητήρας εσωτερικά.
Και μια παρατήρηση για τον καθαρισμό του συστήματος ψύξης, που υποθέτω ότι θα το ξέρουν στο συνεργείο που θα το πας, αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μας κι ακούσει τα αυτιά μας. Βγάζουμε το παλιό θερμοστάτη πριν ρίξουμε στο σύστημα το καθαριστικό υγρό και αφήνουμε να δουλέψει ο κινητήρας χωρίς αυτόν, ώστε το υγρό να μπορεί να κυκλοφορεί πιο άνετα.
Και μια παρατήρηση για τον καθαρισμό του συστήματος ψύξης, που υποθέτω ότι θα το ξέρουν στο συνεργείο που θα το πας, αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μας κι ακούσει τα αυτιά μας. Βγάζουμε το παλιό θερμοστάτη πριν ρίξουμε στο σύστημα το καθαριστικό υγρό και αφήνουμε να δουλέψει ο κινητήρας χωρίς αυτόν, ώστε το υγρό να μπορεί να κυκλοφορεί πιο άνετα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
απο φλατζα τελικα στην απλη θα στραφω και εγω, ουτε πλανισμα απλα προσεκτικο καθαρισμο με σφουγγαρι κεφαλη & μπλοκ και σκεφτομαι να παω σε corteco(γερμανικη)...ajusa(ισπανικη), τελος υπαρχει σετακι με τσιμουχακια βαλβιδων, τσιμουχες εκκεντροφορων, ειαγωγης εξαγωγης με 47Ε ολα μαρκας fai τουρκικα απλα αυτη τη μαρκα δεν την εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση
απο την αλλη αν στειλω για πλανισμα κεφαλη μετα θα πρεπει να αλλαξω σιγουρα τσιμουχακια βαλβιδων & τριψιμο βαλβιδων, την απλη φλατζα σε γερμανικη + saver shim με επαλειψη ψιλης στρωσης κολλας χαλκου
απο την αλλη αν στειλω για πλανισμα κεφαλη μετα θα πρεπει να αλλαξω σιγουρα τσιμουχακια βαλβιδων & τριψιμο βαλβιδων, την απλη φλατζα σε γερμανικη + saver shim με επαλειψη ψιλης στρωσης κολλας χαλκου
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Λαδια Στο Παγουρι του νερου.
Τασο Λουρμπα θα παει το αμαξι μαλλον με μεταφορικη γιατι δεν εχω ορεξη για σοβαροτερες ζημιες..Tasos_7R έγραψε:Υπάρχουν πολύ καλά καθαριστικά για τα συστήματα ψύξης που κάνουν δουλειά. Εγώ π.χ. είχα χρησιμοποιήσει της liqui moly και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Απλά λύσε και το κάρτερ να καθαριστεί κι αυτό καλά. Προσωπικά θα έβαζα μετά την επισκευή ένα φτηνό λάδι (και φίλτρο) να κάνω μερικά χιλιόμετρα (π.χ. 1000χλμ) και θα ξανάλλαζα με το κανονικό για να "ξεπλυθεί" και ο κινητήρας εσωτερικά.
Και μια παρατήρηση για τον καθαρισμό του συστήματος ψύξης, που υποθέτω ότι θα το ξέρουν στο συνεργείο που θα το πας, αλλά πολλά έχουν δει τα μάτια μας κι ακούσει τα αυτιά μας. Βγάζουμε το παλιό θερμοστάτη πριν ρίξουμε στο σύστημα το καθαριστικό υγρό και αφήνουμε να δουλέψει ο κινητήρας χωρίς αυτόν, ώστε το υγρό να μπορεί να κυκλοφορεί πιο άνετα.
Για τα λαδια κατι τετοιο σκεφτομαι αλλαγη μετα απο την επισκευη να πλυθει το μοτερ καλα πρωτα
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες