Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Problems
libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

nikolas έγραψε:Πως θα δουλέψει η πλεξούδα και ο εγκέφαλος του μονού ψεκασμού, στον πολλαπλό?
Διευκρίνιση:

Ο νέος κινητήρας που ήρθε με πολλαπλή εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα χρησιμοποιεί την υπάρχουσα παλιά, μονού ψεκασμού πολλαπλή εισαγωγή με τον υπάρχοντα εγκέφαλο (μονού ψεκασμού) συνδεδεμένο με την υπάρχουσα πλεξούδα (επίσης μονού ψεκασμού).
Η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα μείνει στην άκρη.
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από kostas200vi »

Όπως σου γράφει και Νίκος, αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, εγκέφαλος μονού ψεκασμού δεν μπορεί να διαχειριστεί πολλαπλό ψεκασμό + ότι θες λ και πολλαπλή, οποίος λέει ....λέει.... :crazy:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από kostas200vi »

libero έγραψε:
nikolas έγραψε:Πως θα δουλέψει η πλεξούδα και ο εγκέφαλος του μονού ψεκασμού, στον πολλαπλό?
Διευκρίνιση:

Ο νέος κινητήρας που ήρθε με πολλαπλή εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα χρησιμοποιεί την υπάρχουσα παλιά, μονού ψεκασμού πολλαπλή εισαγωγή με τον υπάρχοντα εγκέφαλο (μονού ψεκασμού) συνδεδεμένο με την υπάρχουσα πλεξούδα (επίσης μονού ψεκασμού).
Η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα μείνει στην άκρη.
Όποτε το μοτερ που ήθελες ήταν χωρίς πολλαπλή πλεξούδα εγκέφαλο δηλαδή κάτι λιγότερο από 200€ μέχρι τα 450€ έδωσες υπάρχει μια μικρή διάφορα :down:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

kostas200vi έγραψε:
libero έγραψε:
nikolas έγραψε:Πως θα δουλέψει η πλεξούδα και ο εγκέφαλος του μονού ψεκασμού, στον πολλαπλό?
Διευκρίνιση:

Ο νέος κινητήρας που ήρθε με πολλαπλή εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα χρησιμοποιεί την υπάρχουσα παλιά, μονού ψεκασμού πολλαπλή εισαγωγή με τον υπάρχοντα εγκέφαλο (μονού ψεκασμού) συνδεδεμένο με την υπάρχουσα πλεξούδα (επίσης μονού ψεκασμού).
Η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού, θα μείνει στην άκρη.
Όποτε το μοτερ που ήθελες ήταν χωρίς πολλαπλή πλεξούδα εγκέφαλο δηλαδή κάτι λιγότερο από 200€ μέχρι τα 450€ έδωσες υπάρχει μια μικρή διάφορα :down:
Κώστα, δεν το γνώριζα. Μόνο 200 ευρώ ο κινητήρας μονού ψεκασμού; Μάλιστα... :s Βέβαια, ουδέν κακόν αμιγές καλού. Πήρα αρκετά πραγματάκια από το συνολικό πακέτο που είναι χρήσιμα ως ανταλλακτικά. Υπάρχει πάντα περιθώριο να αλλάξω σε πολλαπλού στο μέλλον.
Αν δεν κάνεις λάθη, δε μαθαίνεις!
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από nikolas »

Φοβάμαι ότι παίζει να έχεις πρόβλημα και με τα πράγματα..οι κεφαλές με το μονό ψεκασμό ήταν κάπως διαφορετικές..είχαν σίγουρα στενότερους αυλούς, και δεν ξέρω και τι έπαιζε και με τα σημεία που βιδώνει η εισαγωγή..μακάρι να ταιριάξουν τα πράγματα..αλλά το βλέπω δύσκολο..
libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

nikolas έγραψε:Φοβάμαι ότι παίζει να έχεις πρόβλημα και με τα πράγματα..οι κεφαλές με το μονό ψεκασμό ήταν κάπως διαφορετικές..είχαν σίγουρα στενότερους αυλούς, και δεν ξέρω και τι έπαιζε και με τα σημεία που βιδώνει η εισαγωγή..μακάρι να ταιριάξουν τα πράγματα..αλλά το βλέπω δύσκολο..
Η παλιά εισαγωγή "μετρήθηκε" με τη φλάντζα της επάνω στον νέο κινητήρα και ταιριάζει μια χαρά. Όσο για τους αυλούς και τα υπόλοιπα, κοντός ψαλμός αλληλούια...
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από antonis132 »

πρεπει να ειναι οπως τα λεει ο Νικολας τα μονου ψεκασμου ειχαν διαφορετικη κεφαλη και δεν πρεπει να κουμπωνει η πολλαπλη εισαγωγης απο το ενα στο αλλο
στην εισαγωγη πολλαπλου εισαγωγης ειχαν μια ελαστομερες φλατζα ενω στου μονου ψεκασμου τοποθετουσαν μια μεταλλικη φλατζα που ακουμπουσε σε μεγαλυτερη επιφανεια αν θυμαμαι καλα επειδη ειχα βρει εναν κινητηρα μονου ψεκασμου σειρας κ ΄90 και μου τον εδινε φθηνα
τι μοντελο ειναι το δικο σου;
Εικόνα
libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το Φεβρουάριο του '91 (άρα το μοντέλο είναι αργά το '90). Η πολλαπλού ψεκασμού είναι όντως πλαστική, ενώ η μονού ψεκασμού είναι μεταλλική.
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από kostas200vi »

Μακάρι να βγαλεις άκρη .....αν και πολύ το φοβάμαι... :despair:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

Καλημέρα στην παρέα!

Λοιπόν, στο 214Si του '91, χτυπάει εδώ και μερικές μέρες μια νέα καρδιά!
Μετά από περιπέτεια 3 εβδομάδων (όπου η πραγματική εργασία απαίτησε 1 εβδομάδα), ο κινητήρας ανέβηκε στο Ροβεράκι και μέχρι στιγμής, δουλεύει άψογα! Μάλιστα, τα καυσαέρια είναι πιο χαμηλά και ενδέχεται, καθώς τα προηγούμενα προβλήματα (νερό και λάδια από τη φλάντζα στον καταλύτη) έχουν απομακρυνθεί, ενδεχομένως με λίγο ακόμα δούλεμα να μη χρειαστεί και νέο καταλύτη, όπως υπολόγιζα.

Κατ' αρχήν, παρελήφθη ο κινητήρας, κομπλέ. Με πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια, ντιστριμπιτέρ, συμπιεστή κλιματισμού, αντλία νερού, αντλία τιμονιού, πολλαπλή εισαγωγή / εξαγωγή (πολλαπλού ψεκασμού), βολάν, δίσκο / πλατώ, ακόμα και μπουζί.

Λύθηκε ο παλιός κινητήρας και απομακρύνθηκε. Εκεί, αρχίσαμε να ξεδιαλέγουμε τι θα κρατηθεί και τι θα αντικατασταθεί, αντιπαραθέτοντας με τον νέο κινητήρα. Κατ' αρχήν, λόγω της έλλειψης πολλαπλής εισαγωγής πολλαπλού ψεκασμού, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί η παλιά εισαγωγή με τον εγκέφαλο και την πλεξούδα του μονού ψεκασμού, καθώς τα στόμια και οι βίδες της πολλαπλής και της εισόδου του κινητήρα ταίριαζαν απόλυτα, με μια μικρή διαφορά στη φλάντζα, η οποία "πέφτει" λίγο μεγάλη στην πολλαπλή (δεν ενοχλεί κανέναν αυτό). Όλα τα υπόλοιπα αντικαταστάθηκαν, εκτός από την αντλία του τιμονιού, η οποία είχε στόμιο ασύμβατο με το άκρο του σωλήνα του τιμονιού και δυστυχώς έπρεπε να χρησιμοποιηθεί η παλιά αντλία, και το χταπόδι της εξαγωγής, καθώς διαθέτει αισθητήρα λάμδα, που ο μονού ψεκασμού εγκέφαλος δεν "καταλαβαίνει". Το άλλο πρόβλημα ήρθε όταν ο κινητήρας είχε μονταριστεί, είχε ανέβει στη θέση του και ο πρώτος διακόπτης γύρισε, χωρίς ο κινητήρας να πάρει μπροστά. Τότε ανακαλύφθηκε ότι ο σπινθήρας δεν έφευγε σε συγχρονισμό με τον παλμό από τον εγκέφαλο. Μετά από διερεύνηση 10 λεπτών, ο μηχανικός εντόπισε το πρόβλημα: το βολάν που προορίζεται για τον πολλαπλού ψεκασμού εγκέφαλο έχει ένα "δοντάκι" λιγότερο από αυτό του μονού ψεκασμού (23 αντί για 22, αν θυμάμαι καλά), με αποτέλεσμα το "μάτι" να στέλνει λάθος σειρά παλμών στον εγκέφαλο και να μη μπορεί να συγχρονίσει την ανάφλεξη των μπουζί στους κυλίνδρους. Η λύση ήταν να αντικατασταθεί το βολάν του νέου κινητήρα με αυτό του παλιού, με εκ νέου επίπονο λύσιμο του κιβωτίου / σανζμάν. Το αποτέλεσμα όμως μας δικαίωσε, καθώς πήρε με το πρώτο γύρισμα μπροστά!
Δεν έχω να πω τίποτα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το νέο κινητήρα αυτές τις πρώτες μέρες κίνησής του. Πιο ήσυχος, πιο ζωηρός, πιο σταθερός... Το άνοιξα και στην εθνική, το έφτασα 175 χλμ/ω, (στο κοντέρ), έτσι από περιέργεια. Ένα πραγματικά νέο αυτοκίνητο! Σε τέτοιο βαθμό που να έχω παρατήσει τις τελευταίες μέρες τη μοτοσυκλέτα μου και προσπαθώ να πηγαίνω παντού (ναι, και στο περίπτερο!), κάνοντας και μια ημερήσια εκδρομούλα στην ορεινή Εύβοια!

Βέβαια, απ' ότι υποψιάζομαι (και διορθώστε με οι πιο έμπειροι, αν κάνω λάθος), η πλήρης ισχύς του κινητήρα (103 ίπποι) θα επέλθει όταν αντικατασταθεί ο υπάρχοντας ψεκασμός με το κιτ του πολλαπλού ψεκασμού. Το κιτ αυτό το έχω στα χέρια μου (πολλαπλή εισαγωγή, εξαγωγή, λάμδα, πλεξούδα, εγκέφαλο, βολάν) και με την πρώτη οικονομική ευκαιρία που θα μου δοθεί, θα το αντικαταστήσω και αυτό. Γνωρίζετε αν πρέπει να αντικατασταθεί και το κάνιστρο της βενζίνης;

Με το πέρας αυτή της ωραίας περιπέτειας, θα ήθελα να ευχαριστήσω:

- τον Κώστα (kostas200vi) για τις πολύ ενδιαφέρουσες τηλεφωνικές συμβουλές του, καθώς και για την προμήθεια του σετ πλεξούδας / εγκεφάλου πολλαπλού ψεκασμού.

- όλους τους συνομιλητές στη δημοσίευση αυτή, που με τη δημιουργική σας αντιπαράθεση και τις αμφιβολίες σας, μου δώσατε λαβές για να το ψάξω αρκετά πιο ενδελεχώς και να ενημερωθώ ακόμα περισσότερο.

- το γενικό συνεργείο του Γιάννη Πετούρη (Μαρκόπουλο Μεσογαίας, Λεωφ. Π. Ράφτη 70, Ανατολική Αττική, τηλ. 22990 25351) που πραγματοποίησε την αντικατάσταση, με την φιλική εξυπηρέτηση και ειλικρινή ενημέρωση για τα προβλήματα από τον ίδιο, τους μηχανικούς που μπαίνουν στο τριπάκι να "την ψάχνουν" πολύ και να ενδιαφέρονται για την πραγματική φύση του προβλήματος και αγαπάνε τη δουλειά τους. (Παρακαλώ μην το εκλάβετε σαν "διαφήμιση", απλά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την εργασία τους και θεωρώ ότι αν κάποιος μένει ευχαριστημένος, πρέπει να το διαδίδει).

Υ.Γ. Υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις φάσεις της επισκευής, αλλά δεν ξέρω πως να το ανεβάσω. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου εξηγήσει πως μπορώ να το κάνω αυτό;
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες