Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Problems
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από antonis132 »

δεν σου συμφερει να το κανεις πολλαπλου ψεκασμου βενζινης, να αγορασεις,εγκεφαλο,πλεξουδα,λ ,
βαλε ενα κιτ υγραεριου πολλαπλου με 4μπεκ σε μια μπεκιερα, θα περνει πληροφοριες απο τον πολλαπλασιαστη η τον αισθητηρα στροφαλου, τη φουσκα θερμοκρασιας και θα σταματαει το μονο μπεκ σου, με manual χρονους η καποιος εγκαταστατης που εχει βαλει υγραεριο σε πολλαπλου φορτωνει τους χρονους και θα δουλεψει
Εικόνα

libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

Φίλε antonis132, όλο το κιτ του πολλαπλού ψεκασμού, το έχω ήδη. Εκκρεμεί η τοποθέτηση.
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από nikolas »

Μες στη βδομάδα είχα ρωτήσει και εγώ για το κομμάτι που είχα εκφράσει επιφυλάξεις, δηλαδή αν ταιριάζει η εισαγωγή σου σε νεότερη κεφαλή, και όντως μου είχαν πει και μένα ότι ταίριαζε.. :)
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά, όπως επιβεβαιώνεις και εσύ, και επίσης, αν έμεινες τόσο ικανοποιημένος από το συνεργείο, είναι επιπλέον κέρδος για σένα, γιατί ένας μηχανικός που τον εμπιστεύεσαι πάντα είναι χρήσιμος.. :)
Τώρα που το αυτοκίνητο δουλεύει, έχετε και την άνεση χρόνου να συζητήσετε με το μηχανικό σου τη μετατροπή σε πολλαπλού και να σου πει για κόστος και εκτιμώμενο χρόνο..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από kostas200vi »

Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ. :beer: :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ευχάριστα νέα!!! Μπράβο!! Καλά χιλιόμετρα με τη Roverούμπα!!!! :up:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ. :beer: :beer:
Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει... :o
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από kostas200vi »

libero έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ. :beer: :beer:
Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει... :o
Γιατί δεν την έβαζες μαζί με πλεξούδα και εγκέφαλο ?
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

libero
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
Τοποθεσία: Αττική
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από libero »

kostas200vi έγραψε:
libero έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ. :beer: :beer:
Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει... :o
Γιατί δεν την έβαζες μαζί με πλεξούδα και εγκέφαλο ?
Γιατί, τα ... μυαλά πάνω από τη σκούφια μου. Όταν το συνειδητοποίησα, το βολάν είχε αλλαχθεί, το κιβώτιο είχε μπει ήδη στη θέση του και η πλεξούδα και ο εγκέφαλος ήταν ακόμα καθ' οδόν. Ας πρόσεχα.

Ούτως ή άλλως θα πρέπει σε λίγο καιρό να το ξαναεπισκεφτώ το συνεργείο, καθώς βλέπω ότι η πολύ μικρή διαρροή βαλβολίνης που χρονίζει από το κιβώτιο (1-2 σταγόνες την ημέρα) δεν έχει σταματήσει, οπότε αν κατέβει το κιβώτιο για να επιδιορθωθεί, μαζί με αυτό θα γίνει η απαιτούμενη αλλαγή του βολάν και το υπόλοιπο κιτ του πολλαπλού ψεκασμού θα εγκατασταθεί. Δυστυχώς δεν έχεις πάντα όλα τα λεφτά άμεσα διαθέσιμα για να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα, και το όχημα το έχεις καθημερινά ανάγκη.

Γνωρίζεις αν χρειάζεται αλλαγή το κάνιστρο της βενζίνης, για την εγκατάσταση του πολλαπλού ψεκασμού;
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού

Δημοσίευση από antonis132 »

εννοεις το σωληνακι βενζινης απο το φιλτρο βενζινης προς την μπεκιερα, αυτο ειναι πρεσσαριστο πρεπει να ειναι κοινο :s
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες