Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
δεν σου συμφερει να το κανεις πολλαπλου ψεκασμου βενζινης, να αγορασεις,εγκεφαλο,πλεξουδα,λ ,
βαλε ενα κιτ υγραεριου πολλαπλου με 4μπεκ σε μια μπεκιερα, θα περνει πληροφοριες απο τον πολλαπλασιαστη η τον αισθητηρα στροφαλου, τη φουσκα θερμοκρασιας και θα σταματαει το μονο μπεκ σου, με manual χρονους η καποιος εγκαταστατης που εχει βαλει υγραεριο σε πολλαπλου φορτωνει τους χρονους και θα δουλεψει
βαλε ενα κιτ υγραεριου πολλαπλου με 4μπεκ σε μια μπεκιερα, θα περνει πληροφοριες απο τον πολλαπλασιαστη η τον αισθητηρα στροφαλου, τη φουσκα θερμοκρασιας και θα σταματαει το μονο μπεκ σου, με manual χρονους η καποιος εγκαταστατης που εχει βαλει υγραεριο σε πολλαπλου φορτωνει τους χρονους και θα δουλεψει
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
- Τοποθεσία: Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Φίλε antonis132, όλο το κιτ του πολλαπλού ψεκασμού, το έχω ήδη. Εκκρεμεί η τοποθέτηση.
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Μες στη βδομάδα είχα ρωτήσει και εγώ για το κομμάτι που είχα εκφράσει επιφυλάξεις, δηλαδή αν ταιριάζει η εισαγωγή σου σε νεότερη κεφαλή, και όντως μου είχαν πει και μένα ότι ταίριαζε..
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά, όπως επιβεβαιώνεις και εσύ, και επίσης, αν έμεινες τόσο ικανοποιημένος από το συνεργείο, είναι επιπλέον κέρδος για σένα, γιατί ένας μηχανικός που τον εμπιστεύεσαι πάντα είναι χρήσιμος..
Τώρα που το αυτοκίνητο δουλεύει, έχετε και την άνεση χρόνου να συζητήσετε με το μηχανικό σου τη μετατροπή σε πολλαπλού και να σου πει για κόστος και εκτιμώμενο χρόνο..
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά, όπως επιβεβαιώνεις και εσύ, και επίσης, αν έμεινες τόσο ικανοποιημένος από το συνεργείο, είναι επιπλέον κέρδος για σένα, γιατί ένας μηχανικός που τον εμπιστεύεσαι πάντα είναι χρήσιμος..
Τώρα που το αυτοκίνητο δουλεύει, έχετε και την άνεση χρόνου να συζητήσετε με το μηχανικό σου τη μετατροπή σε πολλαπλού και να σου πει για κόστος και εκτιμώμενο χρόνο..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Ευχάριστα νέα!!! Μπράβο!! Καλά χιλιόμετρα με τη Roverούμπα!!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
- Τοποθεσία: Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει...kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ.
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Γιατί δεν την έβαζες μαζί με πλεξούδα και εγκέφαλο ?libero έγραψε:Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει...kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ.
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 02, 2012 10:55 pm
- Τοποθεσία: Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
Γιατί, τα ... μυαλά πάνω από τη σκούφια μου. Όταν το συνειδητοποίησα, το βολάν είχε αλλαχθεί, το κιβώτιο είχε μπει ήδη στη θέση του και η πλεξούδα και ο εγκέφαλος ήταν ακόμα καθ' οδόν. Ας πρόσεχα.kostas200vi έγραψε:Γιατί δεν την έβαζες μαζί με πλεξούδα και εγκέφαλο ?libero έγραψε:Κώστα καλημέρα, η εισαγωγή πολλαπλού ψεκασμού ήρθε με τον νέο κινητήρα, είμαι κομπλέ τώρα, μόνο η τοποθέτηση του κιτ απομένει...kostas200vi έγραψε:Μπράβο Πανο, αντε βρες και μια πολλαπλή και θα είναι κομπλέ.
Ούτως ή άλλως θα πρέπει σε λίγο καιρό να το ξαναεπισκεφτώ το συνεργείο, καθώς βλέπω ότι η πολύ μικρή διαρροή βαλβολίνης που χρονίζει από το κιβώτιο (1-2 σταγόνες την ημέρα) δεν έχει σταματήσει, οπότε αν κατέβει το κιβώτιο για να επιδιορθωθεί, μαζί με αυτό θα γίνει η απαιτούμενη αλλαγή του βολάν και το υπόλοιπο κιτ του πολλαπλού ψεκασμού θα εγκατασταθεί. Δυστυχώς δεν έχεις πάντα όλα τα λεφτά άμεσα διαθέσιμα για να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα, και το όχημα το έχεις καθημερινά ανάγκη.
Γνωρίζεις αν χρειάζεται αλλαγή το κάνιστρο της βενζίνης, για την εγκατάσταση του πολλαπλού ψεκασμού;
Rover 214Si, hatch-back 5π., 16v, '91
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Κινητήρας σειράς Κ μονού και πολλαπλού ψεκασμού
εννοεις το σωληνακι βενζινης απο το φιλτρο βενζινης προς την μπεκιερα, αυτο ειναι πρεσσαριστο πρεπει να ειναι κοινο
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες