Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Problems
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από antonis132 »

nikolas έγραψε: Για να μπει η νέα φλάντζα, πρέπει οπωςδήποτε να γίνει πλάνισμα, και να γίνει πολύ καλό καθάρισμα της επιφάνειας του μπλοκ και έλεγχος των χιτωνίων σε σχέση με το μπλοκ..Επίσης πρέπει να αλλαχτεί ο φορέας του λαδιού (oil rail) και οι βίδες..
μερικες πληροφοριες ακομη για το παραπανω :)
οταν λυνεται η κεφαλη τα χιτωνια χανουν την 'αρχικη' τους θεση?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από nikolas »

Όχι, δεν χάνουν τα χιτώνια τη θέση τους λόγω της αφαίρεσης της κεφαλής..
Αλλά, με την ευκαιρία της αφαίρεσης της κεφαλής, πρέπει να ελεχθούν τα χιτώνια, σε τι θέση βρίσκονται σε σχέση με το μπλοκ, γιατί μπορεί λόγο υπερθέμανσης να έχουν "κάτσει" που σημαίνει αλλαγή μπλοκ..
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από ANTKX »

Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Rover 416 GSI με κινητήρα HONDA. Είχα και εγώ στο πρόσφατο παρελθόν πρόβλημά με τη φλάντζα ,αφού άλλαξα καπάκι, βρίσκοντας μεταχειρισμένη μηχανή με δικά μου έξοδα (και όχι έξοδα του συνεργείου ) ,μου χρέωσαν ρεκτιφιέ στο καπάκι γύρω στα 130 ευρώ και μαζί με τη λοιπή εργασία , χρέωσαν συνολικά 400 ευρώ ,Μετά από περίπου 3000χλμ είχα ξανά το ίδιο πρόβλημα και αποφάσισα μαζί με τον αδερφό μου να διερευνήσω τους λόγους επανεμφάνισης της ζημίας .Διαπιστώσαμε ότι το πλανάρισμα στο καπάκι δεν έγινε ποτέ και απλά μου χρέωσαν ανύπαρκτη εργασία . Επίσης διαπιστώσαμε ότι το μπλοκ ήταν σε άθλια κατάσταση ,με αποτέλεσμα πως όσα καπάκια και αν άλλαζα κάνοντας τους απλά ρεκτιφιέ θα είχα σύντομα επανεμφάνιση του προβλήματος .Αυτό μού έδωσε να καταλάβω ότι αν πας το αυτοκίνητο σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπως εγώ χάνεις απλά τα λεφτά σου αν δεν κάνουν το αυτονόητο (όπως αναφέρεται και εδώ) για την συγκεκριμένη περίπτωση δηλ. να ελέγξουν τη κατάσταση του μπλοκ και να το πλανάρουν αν χρειαστεί (μου είπαν πως πάνω από 1/10 απόκλιση χρίζει ανάγκη πλαναρίσματος ) .Αν και δεν είναι ακόμα έτοιμο το αυτοκίνητο από τη τελευταία επισκευή , το ότι μου κόστισε η επισκευή 40 ευρώ το πλανάρισμα του μπλοκ και 20 ευρώ το καπάκι και 30 η φλάντζα (σύνολό 90 ευρώ) με ανακούφισέ σε σχέση με τα 400 ευρώ που μου χρέωσαν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, για αυτό και πλέον συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους εμπιστεύονται συνεργεία για το αυτοκίνητο τους να απαιτούν πρό-κοστολόγηση πριν από κάθε εργασία ,γιατί η λογική του «θα τα βρούμε» ενέχει κινδύνους ληστρικής επιδρομής .
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από nikolas »

Νομίζω πως ο καθένας καλά θα κάνει, να ρωτάει πόσο αναμένεται να στοιχίσει μια εργασία, προκειμένου να δει αν θα συνεχίσει ή όχι..Αν και ορισμένα συνεργεία σου λένε μια τιμή με επιφύλαξη, και πολλές φορές σε καλούν αν κρίνουν ότι χρειάζεται κάτι ακόμα, προκειμένου να δώσεις το οκ..
Να υποθέσω πως το μπλοκ σου είχε νεροφαγώματα?
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από ANTKX »

Δεν γνωρίζω από μηχανολογικά για αυτό αναπαράγω ότι μου είπαν ,αν θυμάμαι καλά μου είπαν ότι είχε περίεργες ραβδώσεις (ίσως αυτό να λες νεροφαγώματα ) ,ως αποτέλεσμα κακής συντήρησης που πιθανόν προέκυψαν από πολυκαιρισμένα λάδια ή από λάδια που δεν συμβάδιζαν με τις προδιαγραφές του κινητήρα … πάντως ένα επιπλέον πρόβλημα είναι οι προδιαγραφές του αντιψυκτικού το οποίο είναι δυσεύρετο και με τη σειρά του προκαλεί φθορά στο καπάκι αν δεν είναι σωστό.. Όταν μάθω λεπτομέρειες για τη κατάσταση του παλιού μπλοκ θα ενημερώσω .όπως και θα ενημερώσω για τις προδιαγραφές του αντιψυκτικού το οποίο πρέπει να αλλάζει κάθε δύο χρόνια για το συγκεκριμένο κινητήρα .
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από antonis132 »

απο αντιψυκτικο ειτε g12 ειτε bp το ιδιο το θεμα ειναι οταν τοποθετειται να αραιωνεται σωστα 50%,οποιαδηποτε μεγαλυτερη αναλογια το καλοκαιρι ο κινητηρας θα υπερθερμανθει
θερμοστατη εβαλες εναν 82C 8)
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από kostas200vi »

Εικόνα
Αν όχι το καλύτερο τότε από τα καλύτερα για το μοτερ μας.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από ANTKX »

Αντιψυκτικό ARAL ANTIFREEZE EXTRA, μου είπαν οτι συμφωνεί με τις προδιαγραφές του κινητήρα και οτι θέλει αλλαγεί κάθε 2 χρόνια με αραίωση 50%.θα ενημερώσω σύντομα με τις προδιαφραφές βασει του manual που έχω .θερμοστάτη έβαλλα ένα της Honda.

Υ.Γ. Με λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ είδα ότι υπάρχουν περίπου 4-5 μάρκες αντιπηκτικών που ταιριάζουν βάσει του μοντέλου ή του τύπου κινητήρα στα Rover 200/400 (ΧW) R8 1989-1995 .Για αυτό θα συνιστούσα έρευνα αγοράς βάσει του μοντέλου του αυτοκινήτου και για όσους έχουν Honda κινητήρα βάσει των μοντέλων Honda concerto 1.6 με κινητήρα D16Z2 για τα 216/416 gsi και Honda civic για τους κινητήρες D16A8 των 216/416 gti. οι λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές τους δεν έχουν έρθει ακόμα στα χέρια μου .όταν τις έχω θα τις γράψω .Για τα R8 200/400 gsi το βιβλίο χρήσης αναφέρει « χρησιμοποιήστε ένα αντιπηκτικό με βάση την αιθυλική αλκοόλη ,το οποίο να μην περιέχει μεθανόλη και να έχει αντιδιαβρωτικά μη βασισμένα στο φώσφορο» .
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες