Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Problems
ililaios
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2012 5:54 pm
Επικοινωνία:

Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από ililaios »

γειά σας και απο εμένα.
μη τα ξαναλέμε, οικογενειακό αυτοκινητάκι rover 200 στις 80.000 χλμ φλάτζα. :oops: :oops:
ο μηχανικός πανηγυρίζει γιατι βγήκε λέει η μεταλική και τελειώσαν τα προβλήματα μας.
τη φοράμε και κάνουμε 20.000 χλμ (κατι βουλώματα κολλάρων και κάτι θερμοστάτες είχαμε κανα δυο φορές :flam: :flam: )

Φτάνουμε λοιπόν στο παρασύνθημα... το αυτοκινητάκι τρώει τα υγρά παραφλού... :klaps: :klaps:
πάω σε 2 συνεργεία (ρουμπάνης κ Βώσσος) κ μου λένε οτι πρέπει να βάλω πάλι φλάτζα αλλα τη μαμίσια....
Ερωτήσεις
-ποιά πιστέυετε είναι η καλύτερη λύση για φλάτζα
-ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ
-πόσο πιστεύετε οτι θα κρατήσει με τη νέα φλάτζα.

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πάντως πως θα πάει κ θα ακουμπήσει η παλιά φλάτζα στο ήδη πειραγμένο καπάκι...
για βοηθάτε ρε μάγκες...
ililaios
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2012 5:54 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από ililaios »

αααα
και μια ερώτηση έξτρα...
- το οτι είναι πρόβλημα της φλάτζας μπορεί κανείς να το διακρίνει χωρίς να πρεσσάρει το κύκλωμα;;
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από K-mech »

Αν είναι η περίπτωση όπου δεν έχει γίνει ανάμειξη λαδιών με νερά, τότε το παρατηρείς επειδή αυξάνεται πολύ η πίεση του κυκλώματος ψύξης κατά τη λειτουργιά του μοτέρ (βλέπεις τα κολάρα φουσκωμένα μετά από κάποια ώρα χρήσης.), μπορεί να ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία, και επίσης βλέπεις το άσπρο καπνό στην εξάτμιση ενώ παράλληλα παρατηρείς μέρα με την ημέρα να κατεβαίνει δραστικά η στάθμη του ψυκτικού χωρίς να υπάρχει κάποια άλλη διαρροή.
Επίσης ανάλογα με το πόσο νερό καίγεται, θα ρετάρει ανάλογα και το μοτέρ.

Φυσικά κάποιος που έχει εμπειρία πάνω σε αυτά τα μοτέρ μπορεί να το υποψιαστεί εύκολα αυτό το πρόβλημα γιατί δυστυχώς είναι σύνηθες...

Δεν έχω εμπειρία πάνω σε αυτό το μοτέρ, αλλά απ ότι έχω διαβάσει σε αυτό το forum, αλλά και άλλου. Δεν υπάρχει τρόπος να αποτρέψεις 100% το μελλοντικό φλατζαρισμα αν δε χρησιμοποιήσεις κάποιο κιτ αλλαγής θέσης του θερμοστάτη.

Από εκεί και πέρα ένα πλάνισμα μπλοκ & κεφαλής + η χρήση νεων studs για τη σύσφιξη του σάντουιτς στρόφαλος-μπλοκ-κεφαλής βοηθάει στη μακροζωία.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι απλά συνταγή για σύντομο fail. Το υλικό της φλάντζας μικρό ρόλο παίζει από μόνο του.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από crAss »

Πρώτα από όλα πλανίστηκε η κεφαλή πριν ξαναμπεί? Επίσης όταν έκαψε φλάντζα πρώτη φορά πόσο άσχημα ήταν πριν αλλαχθεί? Η μεταλλική αν δεν είναι σε πάρα πολύ κατάσταση το μπλοκ και αν δεν πλανιστεί η κεφαλή δεν κάνει τίποτα. Σε περιπτώσεις με ταλαιπωρημένα κομμάτια η τελευταία της mg-rover με τα λάστιχα είναι καλύτερη επιλογή.
Life is too short not to...
alexis zr
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2011 4:25 pm
Τοποθεσία: keratsini
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από alexis zr »

για σας και απο μενα δεν πιστευω οτι ειναι παλι φλατζα κιτα μην χανη η εισαγωγη η ο θερμοστατης και αν θες μπορο να βρεθουμε να το κιταξο γιατι και εγω τησ δουλειασ ειμε δουλευα στιν ετερια στιν γλυφαδα.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από antonis132 »

ililaios έγραψε:γειά σας και απο εμένα.
μη τα ξαναλέμε, οικογενειακό αυτοκινητάκι rover 200 στις 80.000 χλμ φλάτζα. :oops: :oops:
ο μηχανικός πανηγυρίζει γιατι βγήκε λέει η μεταλική και τελειώσαν τα προβλήματα μας.
τη φοράμε και κάνουμε 20.000 χλμ (κατι βουλώματα κολλάρων και κάτι θερμοστάτες είχαμε κανα δυο φορές :flam: :flam: )ολες μεταλλικες ειναι,εννοεις οτι σου εβαλε την MLS αυτη που ειναι μαυρη και αποτελειται απο 2 κομματια τελικα σου κολλησε ο θερμοστατης σου σηκωσε θερμοκρασια και την εκαψες;

Φτάνουμε λοιπόν στο παρασύνθημα... το αυτοκινητάκι τρώει τα υγρά παραφλού... :klaps: :klaps:
πάω σε 2 συνεργεία (ρουμπάνης κ Βώσσος) κ μου λένε οτι πρέπει να βάλω πάλι φλάτζα αλλα τη μαμίσια....
Ερωτήσεις
-ποιά πιστέυετε είναι η καλύτερη λύση για φλάτζα Μα φυσικα η MLS ειναι η καλυτερη,εφοσον κεφαλη και μπλοκ ειναι σε αριστη κατασταση
-ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ
-πόσο πιστεύετε οτι θα κρατήσει με τη νέα φλάτζα.απο 10.000χλμ-20.000χλμ αν βαλεις τη γνησια εχει χιλιομετρικη και χρονολογιακη ληξη,πιστευω αν μπει η MLS θα κρατησει το διπλασιο χρονο σε συνδυασμο με ενα 84αρι θερμοστατη

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πάντως πως θα πάει κ θα ακουμπήσει η παλιά φλάτζα στο ήδη πειραγμένο καπάκι...
για βοηθάτε ρε μάγκες...
Αν γινει καλη δουλεια στην κεφαλη κατα το πλανισμα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από antonis132 »

K-mech έγραψε:Αν είναι η περίπτωση όπου δεν έχει γίνει ανάμειξη λαδιών με νερά, τότε το παρατηρείς επειδή αυξάνεται πολύ η πίεση του κυκλώματος ψύξης κατά τη λειτουργιά του μοτέρ (βλέπεις τα κολάρα φουσκωμένα μετά από κάποια ώρα χρήσης.), μπορεί να ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία, και επίσης βλέπεις το άσπρο καπνό στην εξάτμιση ενώ παράλληλα παρατηρείς μέρα με την ημέρα να κατεβαίνει δραστικά η στάθμη του ψυκτικού χωρίς να υπάρχει κάποια άλλη διαρροή.
Επίσης ανάλογα με το πόσο νερό καίγεται, θα ρετάρει ανάλογα και το μοτέρ.

Φυσικά κάποιος που έχει εμπειρία πάνω σε αυτά τα μοτέρ μπορεί να το υποψιαστεί εύκολα αυτό το πρόβλημα γιατί δυστυχώς είναι σύνηθες...

Δεν έχω εμπειρία πάνω σε αυτό το μοτέρ, αλλά απ ότι έχω διαβάσει σε αυτό το forum, αλλά και άλλου. Δεν υπάρχει τρόπος να αποτρέψεις 100% το μελλοντικό φλατζαρισμα αν δε χρησιμοποιήσεις κάποιο κιτ αλλαγής θέσης του θερμοστάτη.

Από εκεί και πέρα ένα πλάνισμα μπλοκ & κεφαλής + η χρήση νεων studs για τη σύσφιξη του σάντουιτς στρόφαλος-μπλοκ-κεφαλής βοηθάει στη μακροζωία.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι απλά συνταγή για σύντομο fail. Το υλικό της φλάντζας μικρό ρόλο παίζει από μόνο του.
για το τελευταιο μερος,
1ποσες φορες μπορει να πλανιστει η κεφαλη στον κινητηρα Κ,
2επιβαλλεται καθε φορα πλανισμα της κεφαλης ακομη και αν δεν εχει υπερθερμανθει
3δεν εχω ξανακουσει για πλανισμα του μπλοκ, πως γινεται το λυνεις και το στελνεις απλα για πλανισμα
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από K-mech »

Δε ξέρω πόσες φορές, προφανώς εξαρτάται από το βάθος πλανίσματος της κάθε φόρας. για κάτι του τύπου 0,25mm έχω ακούσει ως 2 η τρεις φορές? δεν είμαι σίγουρος.
Από τη στιγμή που "κάηκε" η φλάντζα, παιχτήκαν παράξενα θερμικά φαινόμενα στη κεφαλή... Ναι οκ. αν δεν έχει υπερθερμανθεί πιθανότατα δε χρειάζεται. Αλλά όπως και να χει μπορείς να το ελέγξεις αυτό.
Όσο για το πλάνισμα μπλοκ... δεν είπα ότι είναι εύκολο. Εννοείται ότι το βγάζεις εντελώς απ το μηχανοστάσιο και το γδύνεις από οτιδήποτε κινούμενο.

Φυσικά αν κάποιος μπορεί να μετρήσει τα πάντα και να δει ότι είναι σύμφωνα με τα specs, τοτε δε χρειάζεται πλάνισμα. Αλλά αν ξεκινήσεις με τη λογική "έλα μωρέ αυτά είναι υπερβολικά και ακριβά, πετά του εκεί μια καινούρια φλάντζα να τελειώνουμε" να είσαι προετοιμασμένος ότι θα τη ξανανάψεις σύντομα. Ο μόνος λόγος για να δικαιολογήσω κάτι τέτοιο, είναι αν αποφασίσεις να κάνεις τη δουλεία μόνος σου.

Ο λόγος που δεν περιέγραψα τα "άν και μπορεί και πότε και ίσως" χρειαστεί το οποιοδήποτε πλάνισμα, είναι γιατί ο OP αναφέρει δεύτερο φλατζαρισμα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα μιλάει για κάτι βουλώματα κολάρων και θερμοστατών... Οπότε θεωρώ στανταρ ότι έχει τσιμπίσει υπερθέρμανση το μοτέρ κάποια φάση της ζωής του, και κατά συνέπεια το πλάνισμα είναι μονόδρομος για να γίνει σωστή δουλειά. (Όπως επίσης και οι νέες βίδες, ειδικά αφού θα λυθεί για δεύτερη φορά το μοτέρ.)
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από nikolas »

Όπως ειπώθηκε, αν το αυτοκίνητο είναι παλιό και έχει ταλαιπωρηθεί από θερμοκρασίες, τότε μερικές φορές (εδώ στην Ελλάδα) προτιμούν την παλιότερη φλάντζα, γιατί θεωρούν ότι στεγανοποιεί καλύτερα..
Δεν έχω βρει ωστόσο αντίστοιχη "φιλοσοφία" στο εξωτερικό..
Για να μπει η νέα φλάντζα, πρέπει οπωςδήποτε να γίνει πλάνισμα, και να γίνει πολύ καλό καθάρισμα της επιφάνειας του μπλοκ και έλεγχος των χιτωνίων σε σχέση με το μπλοκ..Επίσης πρέπει να αλλαχτεί ο φορέας του λαδιού (oil rail) και οι βίδες..

Μια κεφαλή συνήθως παίρνει μέχρι τρία πλανίσματα, ωστόσο παίζει ρόλο, πόσο πλανίστηκε κάθε φορά..Επίσης το πλάνισμα κατά κανόνα "αποδυναμώνει" την κεφαλή..

Σχετικά με το αν χρειάζεται πλάνισμα..
Αν ο κινητήρας έχει υπερθερμανθεί, τότε ναι χρειάζεται πλάνισμα..
Αν δεν έχει υπερθερμανθεί, τότε, αν όταν λυθεί είναι κρύος, ίσως γλυτώσεις το πλάνισμα, αν όταν λυθεί είναι ζεστός, τότε χρειάζεται πλάνισμα..
Γνώμη μου είναι πως αν τον λύσεις, το πας για πλάνισμα όπως και να'χει..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Φλάτζα στη Φλάτζα..... (Oh my god)

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Όπως ειπώθηκε, αν το αυτοκίνητο είναι παλιό και έχει ταλαιπωρηθεί από θερμοκρασίες, τότε μερικές φορές (εδώ στην Ελλάδα) προτιμούν την παλιότερη φλάντζα, γιατί θεωρούν ότι στεγανοποιεί καλύτερα..
Δεν έχω βρει ωστόσο αντίστοιχη "φιλοσοφία" στο εξωτερικό..
Για να μπει η νέα φλάντζα, πρέπει οπωςδήποτε να γίνει πλάνισμα, και να γίνει πολύ καλό καθάρισμα της επιφάνειας του μπλοκ και έλεγχος των χιτωνίων σε σχέση με το μπλοκ..Επίσης πρέπει να αλλαχτεί ο φορέας του λαδιού (oil rail) και οι βίδες..

Μια κεφαλή συνήθως παίρνει μέχρι τρία πλανίσματα, ωστόσο παίζει ρόλο, πόσο πλανίστηκε κάθε φορά..Επίσης το πλάνισμα κατά κανόνα "αποδυναμώνει" την κεφαλή..

Σχετικά με το αν χρειάζεται πλάνισμα..
Αν ο κινητήρας έχει υπερθερμανθεί, τότε ναι χρειάζεται πλάνισμα..
Αν δεν έχει υπερθερμανθεί, τότε, αν όταν λυθεί είναι κρύος, ίσως γλυτώσεις το πλάνισμα, αν όταν λυθεί είναι ζεστός, τότε χρειάζεται πλάνισμα..
Γνώμη μου είναι πως αν τον λύσεις, το πας για πλάνισμα όπως και να'χει..
:iagree: :up:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες