Διακοπές κινητήρα

Problems
Άβαταρ μέλους
1mpampakos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
Επικοινωνία:

Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από 1mpampakos »

Καλησπέρα είμαι νέος στο forum και θα ήθελα την βοηθειά σας στο παρακάτω πρόβλημα.
Εδώ και 2-3 εβδομάδες το roverάκι μου(214 si 97 μοντέλο 103 ίπποι) στις χαμηλές στροφές (από 1000 – 2500) μου κάνει διακοπές, το πρόβλημα είναι πιο έντονο όταν πατάω απότομα το γκάζι.
Επίσης το πρωί δεν παίρνει εύκολα μπροστά (θέλει πολύ μίζα και γκάζι μαζί) και στο ρελαντί η μηχανή ακούγεται κάπως σαν να τρέμει.
Έχω αλλάξει τα πάντα (αντλία καυσίμου, μπεκ, μπουζί, διανομέα, μπουζοκαλώδια, καπάκι του διανομέα, φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου) το πρόβλημα διορθώθηκε λίγο από την ημέρα που του άλλαξα τα μπέκ το πρωί παίρνει ποιο εύκολα μπροστά αλλά εξακολουθεί να κάνει διακοπές στην πορεία.
Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο αισθητήρας λ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

:shock: :shock: :shock: :shock:

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από antonis132 »

χανει αντιψυκτικο;
αλλαξες προσφατα φλατζα;
ποσα χιλιομετρα εχει;
Εικόνα

alexis zr
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2011 4:25 pm
Τοποθεσία: keratsini
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από alexis zr »

ελενξε τον χρονισμο προτα αν ειναι οκ.γιατι ολλα αυτα που λες εκι με πανε.

Άβαταρ μέλους
1mpampakos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από 1mpampakos »

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Το Roverάκι έχει κάνει 216.000 χλμ.
Αντιψυκτικό δεν χάνει.
Άλαξα φλάντζα περίπου στις 200.000χλμ γιατί μου κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού και χτύπησα 2 βαλβίδες.
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι από το ηλεκτρικό εμβολάκι που έχει πίσω και αριστερά από την πεταλούδα του γκαζιού γιατί όταν το άνοιξα είχε πολύ κάπνα το καθάρισα με ένα πινελάκι και βενζίνη και βελτιώθηκε αρκετά το πρόβλημα χωρίς ωστόσο να εξαληφθεί.
Κάπου στο Forum όμως διάβασα ότι θα έπρεπε πρώτα να αποσυνδέσω πρώτα την μπαταρία για τουλάχιστον 10 λεπτά ώστε να μην αναγνωρίσει σφάλμα ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Πράγμα που δεν έκανα.
Αν ισχύει κατι τέτοιο υπάρχει τροπος να διορθωθεί.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από nikolas »

θα σου έλεγα για ράουλο, αλλά το ότι γράφεις "διανομέα-καπάκι διανομέα" με κάνει να πιστεύω πως από αυτά που γράφεις εννοείς ότι έχεις αλλάξει το ράουλο..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Χρονισμός - διανομέα-καπάκι διανομέα - βηματικό μοτέρ.....θέλει ψάξιμο.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
1mpampakos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από 1mpampakos »

Το ράουλο έχει αλλαχθεί.
Όσον αφορά τον χρονισμό δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο γιατί το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά και όχι μετά από αλλαγή ιμάντα.
Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και το βηματικό μοτέρ και θα δούμε.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από kostas200vi »

1mpampakos έγραψε:.
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι από το ηλεκτρικό εμβολάκι που έχει πίσω και αριστερά από την πεταλούδα του γκαζιού γιατί όταν το άνοιξα είχε πολύ κάπνα το καθάρισα με ένα πινελάκι και βενζίνη και βελτιώθηκε αρκετά το πρόβλημα χωρίς ωστόσο να εξαληφθεί.
Άλλαξε το, πάει αυτό τα 'παίξε, δεν το καθαρίζουμε με βενζίνη.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από nikolas »

1mpampakos έγραψε:Το ράουλο έχει αλλαχθεί.
Όσον αφορά τον χρονισμό δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο γιατί το πρόβλημα παρουσιάστηκε ξαφνικά και όχι μετά από αλλαγή ιμάντα.
Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και το βηματικό μοτέρ και θα δούμε.
αν και δεν είναι τόσο πιθανό, μπορεί να πηδήξει κανά δόντι καμιά φορά..
ωστόσο θα συνιστούσα να κάνεις αυτό που λέει ο Κώστας..να αλλάξεις το βηματικό πρώτα..

Άβαταρ μέλους
1mpampakos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ Φεβ 15, 2012 8:19 pm
Επικοινωνία:

Re: Διακοπές κινητήρα

Δημοσίευση από 1mpampakos »

kostas200vi έγραψε:
1mpampakos έγραψε:.
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι από το ηλεκτρικό εμβολάκι που έχει πίσω και αριστερά από την πεταλούδα του γκαζιού γιατί όταν το άνοιξα είχε πολύ κάπνα το καθάρισα με ένα πινελάκι και βενζίνη και βελτιώθηκε αρκετά το πρόβλημα χωρίς ωστόσο να εξαληφθεί.
Άλλαξε το, πάει αυτό τα 'παίξε, δεν το καθαρίζουμε με βενζίνη.

Με βενζίνη καθάρισα μόνο την κάπνα που είχε το μεταλλικό έμβολο και τίποτε άλλο.
Επίσης όταν το καθάρισα το σύνδεσα με το φις χωρίς να το τοποθετήσω στην βάση του και το έμβολο δούλευε κανονικά (τουλάχιστον έτσι πιστεύω) αφού όσο περισσότερο γκάζι έδινα αυτό έβγαινε και όπως προανέφερα και παραπάνω διορθώθηκε αισθητά το πρόβλημα.
Παίζει να θέλει κάποιο reset αφού δεν είχα θέσει εκτός της μπαταρία;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες