προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Αν δε πιστεύεις ότι ήταν σοβαρή εταιρεία, γιατί ασχολείσαι μαζί του, και δεν το δίνεις, να πάρεις ένα άλλο παρόμοιας ηλικίας στα ίδια λεφτά..??
Και αν πούμε ότι η Rover δεν ήταν όπως λες σοβαρή εταιρεία, η Land Rover επί της εποχής στον όμιλο της Ford, που έβγαλε κιτ για τα Freelander, με prt θερμοστάτη, mls φλάντζα, δοχείο εκτόνωσης με σένσορα στάθμης, και αναβαθμισμένο φορέα στροφάλου, γιατί δεν συμπεριέλαβε τις τόσο απλές αλλαγές που λες εσύ? Αναξιόπιστο και το R&D της Land Rover ε?
Και ο εισαγωγέας (Βιαμάξ τότε) που δεν ήταν σοβαρός όπως λες, που να ξέρει ότι θα προκύψουν αυτά τα προβλήματα και πως να λυθούν? εισαγωγέας ήταν, οι εισαγωγείς δεν έχουν R&D..το μόνο που κάνανε, είναι να αλλάζουν ψυγεία με μεγαλύτερα, σε όσα βάζανε a/c...
Τέλος, πήγαινε, σε ένα μηχανικό με T4, και αν καταφέρει να ρυθμίσει τον εγκέφαλο να παίρνει στους 92, βαθμούς, του κάνουμε δώρο τη διαφήμιση στο club για ένα χρόνο..
Και αν πούμε ότι η Rover δεν ήταν όπως λες σοβαρή εταιρεία, η Land Rover επί της εποχής στον όμιλο της Ford, που έβγαλε κιτ για τα Freelander, με prt θερμοστάτη, mls φλάντζα, δοχείο εκτόνωσης με σένσορα στάθμης, και αναβαθμισμένο φορέα στροφάλου, γιατί δεν συμπεριέλαβε τις τόσο απλές αλλαγές που λες εσύ? Αναξιόπιστο και το R&D της Land Rover ε?
Και ο εισαγωγέας (Βιαμάξ τότε) που δεν ήταν σοβαρός όπως λες, που να ξέρει ότι θα προκύψουν αυτά τα προβλήματα και πως να λυθούν? εισαγωγέας ήταν, οι εισαγωγείς δεν έχουν R&D..το μόνο που κάνανε, είναι να αλλάζουν ψυγεία με μεγαλύτερα, σε όσα βάζανε a/c...
Τέλος, πήγαινε, σε ένα μηχανικό με T4, και αν καταφέρει να ρυθμίσει τον εγκέφαλο να παίρνει στους 92, βαθμούς, του κάνουμε δώρο τη διαφήμιση στο club για ένα χρόνο..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
καλα, το αψογο σασι κανω πως δεν το ειδα..
Ο θερμοστατης υπαρχει μονος του και κανει 5-7 ευρω.
Ο σωληνας -που δεν ειναι πλαστικος αλλα σιδερενιος και σκουριαζει απο την εσωτερικη μερια- συνδεεται με orings κατα: κορμος0καβουκι0σωληνα->κολλαρο επιστροφης απο ψυγειο.
Ο θερμοστατης υπαρχει μονος του και κανει 5-7 ευρω.
Ο σωληνας -που δεν ειναι πλαστικος αλλα σιδερενιος και σκουριαζει απο την εσωτερικη μερια- συνδεεται με orings κατα: κορμος0καβουκι0σωληνα->κολλαρο επιστροφης απο ψυγειο.
.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Επισης, εαν θεωρεις (antonis132) οτι ο μικροτερος θερμοστατης και το μονιμα αναμμενο βεντιλατερ λυνει προβληματα στα K, δυστυχως θα σου πω πως δεν κανει ΤΙΠΟΤΑ.
Το kseries δεν υποφερει απο υψηλες θερμοκρασιες στο κυκλωμα ψυξης, αλλα απο λαθος σχεδιασμο και κατασκευη σε μερικα σημεια του, κυριως στο σημειο επιστροφης κρυου νερου απο το ψυγειο.
Αυτο δεν αλλαζει με κανενα τροπο, και οτι γινεται-δοκιμαζεται-ακουγεται (θερμοστατες prt, mls, σουπερντουπερ αντιψυκτικα, ψυγεια απο scania etc) ειναι ημιμετρα.Καποια απο αυτα προσθετουν λιγη παραπανω αξιοπιστια αλλα τιποτα δεν εξαλειφει το προβλημα.
Αλλωστε, αν αυτο ηταν εφικτο, τοσα χρονια θα ειχε βρεθει μια λυση.
και χωρις θερμοστατη να το λειτουργεις το καλοκαιρι, με θερμοκρασια νερου 70-85 δεν μπορεις να υποστηριξεις οτι μειωνεις τις πιθανοτητες φλαντζας.
Το kseries δεν υποφερει απο υψηλες θερμοκρασιες στο κυκλωμα ψυξης, αλλα απο λαθος σχεδιασμο και κατασκευη σε μερικα σημεια του, κυριως στο σημειο επιστροφης κρυου νερου απο το ψυγειο.
Αυτο δεν αλλαζει με κανενα τροπο, και οτι γινεται-δοκιμαζεται-ακουγεται (θερμοστατες prt, mls, σουπερντουπερ αντιψυκτικα, ψυγεια απο scania etc) ειναι ημιμετρα.Καποια απο αυτα προσθετουν λιγη παραπανω αξιοπιστια αλλα τιποτα δεν εξαλειφει το προβλημα.
Αλλωστε, αν αυτο ηταν εφικτο, τοσα χρονια θα ειχε βρεθει μια λυση.
και χωρις θερμοστατη να το λειτουργεις το καλοκαιρι, με θερμοκρασια νερου 70-85 δεν μπορεις να υποστηριξεις οτι μειωνεις τις πιθανοτητες φλαντζας.
.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Συμφωνώ σε πολλά σημεία με το Θάνο, μόνο θα διαχωρίσω τη θέση μου στο κομμάτι του prt, γιατί κατά τη γνώμη μου η αλλαγή του δε μπορεί να συγκριθεί με πατέντες διαφορετικών συνδυασμών παραφλού κλπ για τον εξής λόγο..
Η πλήρης τοποθέτηση του prt, προϋποθέτει κατάργηση του υπάρχοντος θερμοστάτη, και τοποθέτηση του prt σε διαφορετικό σημείο, με ταυτόχρονη χρήση bypass συστήματος, που με λίγα λόγια σημαίνει, σημαντική βελτίωση, στο προβληματικό θέμα σχεδιασμού της ψύξης των kseries. Δεν είμαι ειδικός να πω αν το λύνει εντελώς, αλλά σίγουρα, η διαφορετική τοποθέτηση και το σύστημα bypass βοηθούν στην ομαλότερη ψύξη του μοτέρ και όχι στο "κρύο σοκ" όπως το χαρακτηρίζουν οι άγγλοι που παθαίνει με το υπάρχον set up...
Η πλήρης τοποθέτηση του prt, προϋποθέτει κατάργηση του υπάρχοντος θερμοστάτη, και τοποθέτηση του prt σε διαφορετικό σημείο, με ταυτόχρονη χρήση bypass συστήματος, που με λίγα λόγια σημαίνει, σημαντική βελτίωση, στο προβληματικό θέμα σχεδιασμού της ψύξης των kseries. Δεν είμαι ειδικός να πω αν το λύνει εντελώς, αλλά σίγουρα, η διαφορετική τοποθέτηση και το σύστημα bypass βοηθούν στην ομαλότερη ψύξη του μοτέρ και όχι στο "κρύο σοκ" όπως το χαρακτηρίζουν οι άγγλοι που παθαίνει με το υπάρχον set up...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
ισως ειναι και το αποδοτικοτερο -και ακριβοτερο- το prt για τον λογο που αναφερεις, αλλα και παλι δεν εξαλειφει το προβλημα λογω του οτι δεν αλλαζει το σημειο εισαγωγης του κρυου νερου στο block.nikolas έγραψε:Συμφωνώ σε πολλά σημεία με το Θάνο, μόνο θα διαχωρίσω τη θέση μου στο κομμάτι του prt, γιατί κατά τη γνώμη μου η αλλαγή του δε μπορεί να συγκριθεί με πατέντες διαφορετικών συνδυασμών παραφλού κλπ για τον εξής λόγο..
Η πλήρης τοποθέτηση του prt, προϋποθέτει κατάργηση του υπάρχοντος θερμοστάτη, και τοποθέτηση του prt σε διαφορετικό σημείο, με ταυτόχρονη χρήση bypass συστήματος, που με λίγα λόγια σημαίνει, σημαντική βελτίωση, στο προβληματικό θέμα σχεδιασμού της ψύξης των kseries. Δεν είμαι ειδικός να πω αν το λύνει εντελώς, αλλά σίγουρα, η διαφορετική τοποθέτηση και το σύστημα bypass βοηθούν στην ομαλότερη ψύξη του μοτέρ και όχι στο "κρύο σοκ" όπως το χαρακτηρίζουν οι άγγλοι που παθαίνει με το υπάρχον set up...
.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Γι'αυτό κράτησα μια επιφύλαξη, ως μη ειδικός, για το αν λύνει ή βελτιώνει σημαντικά το πρόβλημα..πάντως θεωρώ ότι είναι από τις πιο ενδεδειγμένες μετατροπές από το να ασχολείται κάποιος με θερμοστάτη σε λιγότερους βαθμούς, κατάργηση του θερμοστάτη, αλλαγή βαλβίδων με aftermarket αμφιβόλου ποιότητας κλπ..
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Ο βασικοτερος λογος που το κραταω ειναι η αποδοση του κινητηρα βγαζει 103 αλογα θεωρητικα και στην πραξη για καποιον που κανει πολλα χιλιομετρα το χρονο βοηθαει αρκετα , βγαζει ανετα ανηφορες στην Εγνατια με 5η και 100 που ενα 75αρι παει 4η και 80
Βασικα το να το ανταλλαξεις η να το πουλησεις ειναι μια κουβεντα, ειναι δυσκολο να βρεις αντιστοιχης χρονολογιας με εξισου καλη αποδοση κινητηρα (χωρις να ανεβεις κυβικα) και τοσο καλα διαμορφωμενο εσωτερικο (χωρις να ανεβεις κατηγορια), με αλλα λογια θα πρεπει να θυσιαστουν τα παραπανω για να εχω αξιοπιστια
Το αυτοκινητο θα δουλευτει-δοκιμαστει 7-10 μερες ωστε να εχω ενα ακριβες συμπερασμα, απλα ειδα οτι ειχα ξεπερασει το 'ασφαλες' οριο των 10.000χλμ -20.000χλμ και 30.000χλμ και λεω ενταξει δεν θα βγαλει φλατζα αφου εχει κανει τοσα αξιοπιστα χιλιομετρα,βασικα πειστηκα και απο τα λογια του μηχανικου << βαλαμε την μεταλλικη φλατζα, δεν προκειται να την ξανακανψει>> η ατακα του
Θανο για να βγαλω το θερμοστατη δεν ειναι πιο σωστο να βγαλω ολο το σωληνα να βλεπω τι λυνω αλλα και να πατησει σωστα ο καινουριος θερμοστατης;
Τωρα, αραγε σηκωνει και αλλο φλατζαρισμα ο κινητηρας;
Βασικα το να το ανταλλαξεις η να το πουλησεις ειναι μια κουβεντα, ειναι δυσκολο να βρεις αντιστοιχης χρονολογιας με εξισου καλη αποδοση κινητηρα (χωρις να ανεβεις κυβικα) και τοσο καλα διαμορφωμενο εσωτερικο (χωρις να ανεβεις κατηγορια), με αλλα λογια θα πρεπει να θυσιαστουν τα παραπανω για να εχω αξιοπιστια
Το αυτοκινητο θα δουλευτει-δοκιμαστει 7-10 μερες ωστε να εχω ενα ακριβες συμπερασμα, απλα ειδα οτι ειχα ξεπερασει το 'ασφαλες' οριο των 10.000χλμ -20.000χλμ και 30.000χλμ και λεω ενταξει δεν θα βγαλει φλατζα αφου εχει κανει τοσα αξιοπιστα χιλιομετρα,βασικα πειστηκα και απο τα λογια του μηχανικου << βαλαμε την μεταλλικη φλατζα, δεν προκειται να την ξανακανψει>> η ατακα του
Θανο για να βγαλω το θερμοστατη δεν ειναι πιο σωστο να βγαλω ολο το σωληνα να βλεπω τι λυνω αλλα και να πατησει σωστα ο καινουριος θερμοστατης;
Τωρα, αραγε σηκωνει και αλλο φλατζαρισμα ο κινητηρας;
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Απο κολαρα εισαι οκ?Μπας εχεις κανα βουλωμενο ψυγειο?
Τσεκαρε γενικα ολο το συστημα ψυξης πριν κανεις οτιδηποτε.
Αν ειναι φλατζα 8α σου κατεβαζει νερα συνεχεια παρακολου8α το μην πας
για χειροτερα.Ισως να ηταν μια ξαφνικη εκτονωση αλλα δεν το νομιζω...
Στα δικα μας μοτερ εκει που δουλευουν ρολοι σου κανουν το μπαμ εκει
που δεν περιμενεις
Τσεκαρε γενικα ολο το συστημα ψυξης πριν κανεις οτιδηποτε.
Αν ειναι φλατζα 8α σου κατεβαζει νερα συνεχεια παρακολου8α το μην πας
για χειροτερα.Ισως να ηταν μια ξαφνικη εκτονωση αλλα δεν το νομιζω...
Στα δικα μας μοτερ εκει που δουλευουν ρολοι σου κανουν το μπαμ εκει
που δεν περιμενεις
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
απο την Παρασκευη δεν μου εκανε κατι το περιεργο, ουτε πεταξε νερα αλλα ουτε εχω απωλειες-διαρροες
τι να πω θα ηταν κανενα 'κολλημα' της στιγμης στο συστημα ψυξης του κινητηρα κ , τωρα σε τι οφειλοταν
παντως δεν πεισθηκα απο τα λογια του μηχανικου που μιλησα χθες << να την προηγουμενη βδομαδα ειχε ζεστη και το ψυγειο δεν μπορουσε να αποδωσει καλα>> μ*λ*κιες του μηχανικου, σε λιγο θα μας πει οτι ο κινητηρας κ ειναι ενας ιδιαιτερα ντελικατεσεν κινητηρας και θα πρεπει να δουλευεται μεχρι 2.500στρ. και σε εξωτερικη θερμοκρασια μικροτερη των 28 βαθμων η σε ειδικα διαμορφωμενο ψυχομενο χωρο
τι να πω θα ηταν κανενα 'κολλημα' της στιγμης στο συστημα ψυξης του κινητηρα κ , τωρα σε τι οφειλοταν
παντως δεν πεισθηκα απο τα λογια του μηχανικου που μιλησα χθες << να την προηγουμενη βδομαδα ειχε ζεστη και το ψυγειο δεν μπορουσε να αποδωσει καλα>> μ*λ*κιες του μηχανικου, σε λιγο θα μας πει οτι ο κινητηρας κ ειναι ενας ιδιαιτερα ντελικατεσεν κινητηρας και θα πρεπει να δουλευεται μεχρι 2.500στρ. και σε εξωτερικη θερμοκρασια μικροτερη των 28 βαθμων η σε ειδικα διαμορφωμενο ψυχομενο χωρο
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!
Αν έχεις a/c και το ψυγείο σου δεν είναι αλλαγμένο με μεγαλύτερο, η χρήση του a/c σε συνδυασμό με τη ζέστη και τις συνεχόμενες υψηλές στροφές λειτουργίας στην εθνική, θα μπορούσε να ανεβάσει θερμοκρασία..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες