προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Problems
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από nikolas »

antonis132 έγραψε:μα καλα αυτος ο δεικτης θερμοκρασιας στο 200αρι τοσο 'γειωμενος' ειναι πρεπει να φτασει τα 110 η θερμοκρασια για να κινηθει εστω και λιγο
εκανα χθες αναβαση 25χιλιομετρα χαλαρη σχετικα και ακουγεται ο χαρακτηριστικος ηχος του βεντιλατερ του ac χωρις να το εχω ενεργοποιημενο,σταματαω σβηνω ανοιγω καπο το παγουρι ειχε αδειασει απο νερο και σφυριζε ο κινητηρας τελικα :eek: ανοιγω την ταπα και εβγαιναν μονο υδρατμοι συμπληρωσα 2-2.5 λιτρα νερου :shock: ποτε δεν μου εκανε τετοια πραγματα το ροβερακι,το λεω επειδη τωρα τελευταια δεν εκαιγα νερα εκανα μονο οπτικο ελεγχο καθε 15-20μερες και ολα ηταν οκ
διαρροες δεν εχουμε, το παγουρι, το πλαισιο και το ψαλιδι ηταν ολο αντιψυκτικα θα σηκωσε θερμοκρασιες και αυτος ο @@'΄'@΄΄ δεικτης θερμοκρασιας μια ζωη δειχνουν οτι ολα πηγαινουν ρολοι
καλα την φλατζα θα την εκαψε στα σιγουρα δεν ξερω για κεφαλη,χθες το απογευμα που χρειαστηκε να του ριξω 100χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομο με 110χλμ και 40 λεπτα σε μποτιλιαρισμα τα νερα ηταν στην ιδια θεση,να υποθεσω πως τη γλιτωσαμε την κεφαλη...η καποια τριχοειδης ρωγμη στα υδροχιτωνια
Αν έχεις χάσει τα νερά, ο δείκτης θερμοκρασίας, δεν έχει νερό για να διαβάσει "ένδειξη" και δεν βλέπεις αν έχει ανεβάσει τελικά θερμοκρασία..
Έχω βαρεθεί να το γράφω..βάλτε ένα παγουράκι με ένδειξη στάθμης ψυκτικού..
Αν έχεις γνήσιο a/c όταν ξεκινάνε τα βεντιλατέρ, ξεκινάνε και τα δύο..στην μικρή σκάλα..
Αν ανάψεις a/c ή αν το αυτοκίνητο σηκώσει 112C θερμοκρασία, παίρνουν τα βεντιλατέρ στη δεύτερη σκάλα..

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από antonis132 »

επανερχομαι μετα απο μερικα χρονια, το αυτοκινητο απο τοτε ειναι σε ακινησια, επειδη βολευομαι με 1 αυτοκινητο που το χρησιμοποιουμε με τον αδερφο μου και μοιραζομαστε ολα τα εξοδα
αξιοποιησα αυτα τα χρονια και εκανα μια ειδικοτητα μηχανικος αυτοκινητων αφου το ειχα μερακι, δεν θελω να ασχοληθω επαγγελματικα απλα για να επικευαζω το δικο μου αυτοκινητο οπως πρεπει πλεον
εδω και 2 μερες ελυσα την κεφαλη του ροβερ 214 που εχω, οι βιδες της εξαγωγης οι επανω δεν με ζορισαν οσο οι κατω 4 που χρειαστηκε να χτυπησω αμετρητες φορες με το σφυρι και την καστανια beta με 15 καρυδακι βαθυ καθως και ελυσα σε εκεινο το σημειο τη γεφυρα επειδη δεν ειχα καλη προσβαση για τις 2 απο τις 4 βιδες
τελος παντων ο στροφαλος μπηκε στο νεκρο σημειο οπου οι 4 κυλινδροι ειναι στο ιδιος υψος χαμηλα
οταν τελικα εφτασα στην κεφαλη και αφαιρεσα τις 10 μακριες βιδες με μικρες κινησεις αριστερα δεξια αφαιρεσα την κυλινδροκεφαλη, μου εκανε την εντυπωση οτι ο μαστορας τοτε το 12/2009 μου ειχε βαλει την mls φλατζα και το επαληθευσα τωρα που το ανοιξα(εργαζομουνα εκτος εδρας του το αφησα τελικα με κομμενο ιμαντα λογω υπερβολικου τεντωματος αυτου με αποτελεσμα 2 η 3 βαλβιδες εισαγωγης στραβες οι οποιες αντικαταστηθηκαν με μεταχειρισμενες και πιστευα οτι μου εβαλε την απλη διοτι του ειχα πει τοτε οτι κυκλοφορουσε μια νεα αναβαθμισμενη φλατζα mls η οποια αποτελουνταν απο 2 κομματια και ηταν μαυρη αλλα μου ειχε πει αυτος εν αγνοια του ισως οτι ''αυτα ειναι παραμυθια και σας δουλευουν εκει που σας τα λενε μια βαζουμε αυτη που κυκλοφορει εδω και χρονια, αυτος ο μαστορας που κατεληξα τοτε ηταν ο πιο γνωστος που εφτιαχνε ροβερ στην πολη μου τοτε), λοιπον το saver shim(το δευτερο κομματι μεταλλο που ειναι επιπεδο και προστατευει την κεφαλη απο σημαδια) ηταν κολλημενο στην κυλινδροκεφαλη με γκρι φλατζοκολλα αλλα και με την κατω φλατζα μονο το μπλοκ δεν ειχε κολλα :lol:
το καλο νεο δεν ειχα ραγισμενη κεφαλη η υδροχιτωνιο, αλλα μετα απο καθαρισμα με ψιλο σμιριδοπανο να φυγουν οι κολλες απο την κεφαλη βρεθηκαν μαυρα σημαδια τοσο εκει που πατουν τα o-rings οσο και σε αλλα σημεια
επεξεργαστηκα αυτη την mls φλατζα ηταν μαυρη βαμμενη και ξεφλουδισε παντου για πλακα, περιμετρικα στα σημεια που η κλασσικη εχει λαστιχο αυτη εχει μονο μεταλλο και σε αγγλικα φορουμ εγραφαν οτι χρησιμοποιειται viton που ειναι εξαιρετικο υλικο αλλα δεν... ακομη η φλατζα αφησε σημαδια στο saver shim στα σημεια που ακριβως εσφιγαν οι βιδες αφηνοντας το χαρακτηριστικο τριγωνικο αποτυπωμα
η κεφαλη ειχε αποτυπωμα απο παλια fire rings επειδη ο μαστορας δεν πλανισε ουτε καθαρισε την κεφαλη, απλα κολλες και δεσιμο
θα στειλω την κεφαλη για πλανισμα αυριο, αγορασα saver shim & μια απλη αγγλικη φλατζα goetze και αλλα υλικα περιμενω να ερθουν να τα δεσω και να ανεβασω φωτο
οσο για τα παλιοτερα κειμενα που πεταξε πιθανο το κυκλωμα ψυξης δεν ηταν υπο πιεση λογω κακης ταπας, το κυκλωμα ψυξης σηκωσε πιεση λογω φλατζας και το εκτονωσε μεσω της ταπας απο το παγουρι η σηκωσε θερμοκρασια απο βουλωμενο ψυγειο νερου το οποιο θα ελεγξω εξονυχιστικα ολα τα κολαρα νερου και το ψυγειο νερου με το λαστιχο νερου
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Πολύ ωραία Αντώνη, αναμένουμε εξελίξεις. Συγχαρητήρια για την ειδικότητά σου ως μηχανικός. :up:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από andreas »

οδηγους για το καπακι εχει μεταλλικους η τους πλαστικους που ειναι για πεταμα?
Εγω εβαλα πριν λιγες μερες victor reinz φλατζα με 6 φυλλα και μεταλλικους οδηγους.
καλο παραφλου να βαλεις,εμενα η παλια MLS ειχε σαπισει μαλλον απο αχρηστο φτηνοπαραφλου.

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από antonis132 »

τον εδεσα τον κινητηρα πηρε μονο με μιζα μπρος ο κινητηρας δουλευε αγρια για 1-2 λεπτα(δεν αλλαξα το λαδι ακομη) μετα εστρωσε το αφησα να δουλεψει 5 λεπτα, απο δευτερα θα ψαξω για καινουριο η μεταχειρσμενο παγουρι διαστολης επειδη εσπασε το ψιλο σωληνακι πανω απο αυτο δεν θελω να το κολλησω και να ρισκαρω να μην εχω πιεση στο κυκλωμα με αποτελεσμα να βρασουν τα νερα
δεν ειχα και ενδειξη στο δεικτη θερμοκρασιας παρολο που ηταν σχετικα ζεστος ο αισθητηρας, αυριο θα γειωσω τη φυσα να δω αν ανεβει ο δεικτης ειναι ο μπλε αισθητηρας θερμοκρασιας, μπορει καποιος να μετρησει την ωμικη αντισταση; ο αισθητηρας ειναι ntc αλλα παιρνει απο 1 καλωδιο να διαβασει, αυτο το καλωδιο υπαρχει περιπτωση να περναει απο εγκεφαλο και επειτα οργανο θερμοκρασιας η παει κατευθειαν στο οργανο θερμοκρασιας;
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: προβλημα με τα νερα:τα πεταξε!

Δημοσίευση από antonis132 »

σημερα ξεκουμπωσα τα κολαρα και ξεπλυνα με πιεση νερου τα παντα στο κυκλωμα ψυξης, ψυγειο νερου καλοριφερ και ολα τα κολαρα, τελικα οντως ειναι ακυρη η θεση του θερμοστατη στο μπροστα το μερος της κεφαλης να τον τοποθετουσαν θα ηταν πολυ καλυτερα, ενα ακομη αρνητικο που οταν αδειασει το κυκλωμα ψυξης απο αντιψυκτικα κυριως λογω αλλαγης αντλιας νερου η θερμοστατη που θα αδειασει εντελως ο κινητηρας απο νερο αφου ειναι το χαμηλοτερο σημειο για αυτον η τελοσπαντων μετα απο αδεισμα για να μπει καινουριο αντιψυκτικο(τα κραταει μεσα ο κινητηρας οταν αδειαζουμε απο το ψυγειο νερου), οταν γεμιζουμε το δοχειο διαστολης δεν πηγαινει σταγονα νερου στον κινητηρα αφου οπως ειναι συνδεδεμενο το στελνει στο ψυγειο νερου αναστροφα και στο καλοριφερ και απο εκει λογω υψομετρικης διαφορας δεν θα φτασει στην εξοδο πανω της κεφαλης εκει στον καφε αισθητηρα θερμοκρασιας με αποτελεσμα μεχρι να ανοιξει ο θερμοστατης απο τη θερμοκρασια των μεταλλων, η αντλια νερου να γυρναει χωρις νερο και ο κινητηρας καυτος χωρις νερο να φαει ενα ξαφνικο ''παγωμα'' απο τα κρυα νερα του ψυγειου και των κολαρων
http://www.4shared.com/photo/oBDjvBdaba ... -0001.htmlτο σημαδι του στροφαλου, χρειαζεται λιγο αριστερα για να ερθει ακριβως στη θεση εργασιας οπου και οι 4 κυλινδροι ερχονται στο ιδιο υψος
http://www.4shared.com/photo/JdWeQtsfce ... -0003.html κλειδωμα οι εκκεντροφοροι με το ειδικο εργαλειο
http://www.4shared.com/photo/7iqiOlZeba ... -0001.htmlτο μπλοκ η πρωτη εικονα που αντικρισα
http://www.4shared.com/photo/DLonoxu-ba ... -0002.html σε πιο κοντινο πλανο φαινονται ακομη και τα αλατα που σχηματιστηκαν απο το δηθεν καλο σουηδικο αντιψυκτικο τοτε
http://www.4shared.com/photo/Y1MfrDcFce ... -0003.htmlμια απο τα ιδια και στην αλλη ακρη του μπλοκ, φορουσε τελικα τους μεταλλικους οδηγους
http://www.4shared.com/photo/hgRcuUXVba ... -0004.htmlακομη μια φωτο του μπλοκ που ειναι εμφανης διαρροη ψυκτικου απο τη μερια του μπλοκ που βλεπει στην πολ/πλη εξαγωγης
http://www.4shared.com/photo/viHP0F7hba ... -0005.htmlη πρωτη εμφανιση της φλατζας mls ηταν μαυρη και εβγαλε ολο το χρωμα
http://www.4shared.com/photo/P9j2aM-Qba ... -0006.htmlπιο κοντινη φωτο, ειναι η μερια που παταει στο saver shim και ο μαστορας φαινεται πως την εκλεισε με γκρι φλατζοκολλα
http://www.4shared.com/photo/HaTNW-62ba ... -0007.htmlτο ιδιο και στην αλλη ακρη της mls ειναι εμφανης η εναποθεση ανθρακα που χτιστηκε στα o-rings
http://www.4shared.com/photo/GY4sRXLLba ... -0008.html η mls απο την πισω μερια που βλεπει στο μπλοκ
http://www.4shared.com/photo/uma2HNodce ... -0009.html πιο κοντινη φωτο, τα o-rings της φλατζας ειναι flat, τα υπολοιπα που στεγανωνουν λαδι και τις βιδες ειναι πολυ ψηλοτερα
http://www.4shared.com/photo/wYQHkEzTce ... -0010.html μια απο τα ιδια και στην αλλη ακρη της φλατζας, στην οποια παρατηρω να περναει αντιψυκτικο απο τα o-rings στο χωρο καυσης απο το χρωμα που εχει μεινει
http://www.4shared.com/photo/2zCPJARZba ... -0011.html η saver shim απο την πλευρα που παταει με την mls φλατζα
http://www.4shared.com/photo/doV1pFU-ce ... -0012.html πιο κοντινα πλανα τα αποτυπωματα που αφησε πανω της η mls
http://www.4shared.com/photo/PwVlq_Z-ce ... -0013.html το ιδιο και στην αλλη ακρη της
http://www.4shared.com/photo/2z-naJ06ba ... -0014.html η saver shim η πλευρα που παταει στην κεφαλη μου κανει εντυπωση που ενω θα επρεπε να ειναι μεταλλικη ολη, στις ακρες που παταει σε εκεινο το ανοιγμα ειναι μαυρη που καταληγει στο καρτερ οταν βαζουμε λαδι στον κινητηρα ειναι
http://www.4shared.com/photo/Z5Lz4C3yce ... -0015.htmlτο ιδιο και στην αλλη ακρη της
http://www.4shared.com/photo/EHSIHUjZba ... -0016.html
http://www.4shared.com/photo/VM2o_WKAce ... 8-0003.html μετα απο ενα ελαφρυ καθαρισμα με ψιλο σμυριδοπανο, ειναι εμφανες τα σημαδια που μου αφησε η mls φλατζα στο μπλοκ αλουμινιου :flam:
http://www.4shared.com/photo/3FqMCN6bce ... -0004.html ακομη χειροτερη στη αλλη ακρη του μπλοκ ακομα βαθυτερα σημαδια απο υπερθερμανση και υπερβολικο σφιξιμο αυτης
http://www.4shared.com/photo/AfbuMdweba ... -0005.html σε κοντινο οι επικαθισεις που εχουν σχηματιστει στα υδροχιτωνια στο σημειο που πατουσαν-ηταν στον αερα τα fire-rings της φλατζας κεφαλης
http://www.4shared.com/photo/X-0cJSHtba ... -0006.html
http://www.4shared.com/photo/1UOgEPsIba ... -0001.html η κεφαλη ετοιμη με την goetze φλατζα κεφαλης με ελαστικα μερη
http://www.4shared.com/photo/i7k7aY_Qba ... -0002.html
http://www.4shared.com/photo/oXeBDWhsba ... -0003.html η saver shim τοποθετημενη με ψιλη στρωση κολλας χαλκου στις μεταξυ επιφανειες
http://www.4shared.com/photo/Iww310oyce ... -0004.html μετα απο 10 λεπτα περιπου ετοιμη για τοποθετηση
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες