Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Problems
Spiros77
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 7:03 pm
Τοποθεσία: Αν. Αττικη
Επικοινωνία:

Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από Spiros77 »

Γεια σας παιδια, δυστηχως ηρθε ο καιρος και για μενα να μπω και στο αλλο club :) . Πιστευω να το προλαβα και να μην πηρε και το καπακι. Το κακο ομως πρεπει να ξεκινησε απο ενα τρυπιο κολλαρο και ευτηχως που το πρωι που συμπηρωσα το παγουρι το πηρε πρεφα το ματι μου. Το αμαξι ειναι και κοντα στα 120κ χιλιομετρα οποτε θα γινει και το μεγαλο service. Απο οτι εχω διαβασει εδω οι περισσοτεροι προτεινετε τον Λουρμπα και 99% θα το παω εκει. Απο τις εμπειριες σας ποσες μερες θα μεινει εκει το Roveraki και τι προτεινειται περα απο τη φλατζα σε αυτα τα χιλιομετρα?
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από antonis132 »

Ισως και εναν θερμοστατη καινουριο να κατεβεις απο τους 88βαθμους στους 82βαθμους(που δεν θα επηρεασει την αποδοση του κινητηρα) αυτο ειναι καθαρα δικη σου αποφαση και εχει να κανει με το ποσο πολυ το αυτοκινητο δουλευει μεσα στην πολη, σε μποτιλιαρισματα,σε ανηφορες
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από nikolas »

Το αυτοκίνητο αν δεν έχει άλλες εκκρεμότητες λογικά θα το πάρεις την επόμενη κιόλας μέρα. Το τι προβλέπεται για αυτά τα χιλιόμετρα θα σε ενημερώσουν στο συνεργείο και με τη δική σου συναίνεση θα προχωρήσουν στις συμφωνημένες εργασίες..Λογικά όπως λες και εσύ είναι μαζί και το μεγάλο service οπότε υπολογίζεις εκτός από λάδια φίλτρα κλπ, ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντοτήρα, και θα πρότεινα-αν δεν έχεις αλλάξει και αντλία νερού μιας και με τις εργασίες αυτές που θα κάνεις είναι εύκολη η πρόσβαση και δεν θα διπλοπληρώνεις εργατικά αν τα φτύσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Spiros77
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Πέμ Απρ 30, 2009 7:03 pm
Τοποθεσία: Αν. Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από Spiros77 »

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Ενα προβληματακι που ξεχασα ειναι το πως θα το παω εκει, ελπιζω να με καλυψει η ασφαλεια αν και προβλεπω να ταλαιπωρηθω λιγο. Αν πανε καλα ολα ελπιζω να σκεφτω και καποια βελτιωσουλα, λαστιχα θελει οπωσδηποτε αλλα μαζι με 15αρες μαυρες ζαντες 8), τα Koni τα κιτρινα ειναι must απο οτι διαβαζω μια αεροτομουλα πισω :-D , ξερω αμα αρχισεις με αυτα μετα μπαινεις για τα καλα στο trip. Ελπιζω τελη της βδομαδας να το οδηγω παλι και να σας πω εντυπωσεις.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Πες να σου αλλάξουν θέση στον θερμοστάτη να μπει στην έξοδο του ψυκτικού από το μοτέρ ώστε να διαβάζει την κανονική θερμοκρασία και να μην έχεις προβλήματα με την φλάντζα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από antonis132 »

kostas200vi έγραψε:Πες να σου αλλάξουν θέση στον θερμοστάτη να μπει στην έξοδο του ψυκτικού από το μοτέρ ώστε να διαβάζει την κανονική θερμοκρασία και να μην έχεις προβλήματα με την φλάντζα.
Δηλαδη η εξοδος του αντιψυκτικου απο τον κινητηρα ειναι απο το πανω κολαρο(που ειναι και οι αισθητηρες θερμοκρασιας) προς τα κατω;
Απλως εχω την εντυπωση πως εκει που βρισκετε ο θερμοστατης(κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης) ειναι και η εξοδος
του αντιψυκτικου απο τον κινητηρα δεν ειναι :!:
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από thanos_s »

antonis132 έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Πες να σου αλλάξουν θέση στον θερμοστάτη να μπει στην έξοδο του ψυκτικού από το μοτέρ ώστε να διαβάζει την κανονική θερμοκρασία και να μην έχεις προβλήματα με την φλάντζα.
Δηλαδη η εξοδος του αντιψυκτικου απο τον κινητηρα ειναι απο το πανω κολαρο(που ειναι και οι αισθητηρες θερμοκρασιας) προς τα κατω;
Απλως εχω την εντυπωση πως εκει που βρισκετε ο θερμοστατης(κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης) ειναι και η εξοδος
του αντιψυκτικου απο τον κινητηρα δεν ειναι :!:[/quote
Εκει ειναι η εισοδος του ψυκτικου στον κινητηρα.
Θα φτιαξω συντομα σχετικο θεμα.
.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από kostas200vi »

Θάνο φτιάξε ένα θέμα σχετικά με την σωστή θέση που πρέπει να έχει ο θερμοστάτης για να σταματήσουν τα προβλήματα με την φλάντζα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από nikolas »

Η σωστότερη θέση για το θερμοστάτη καθώς και ο τύπος του θερμοστάτη που είναι ιδανικός, έχει φροντίσει να μας καλύψει η Land Rover PRT thermostat
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Ηρθε ο καιρος για φλατζα

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Η σωστότερη θέση για το θερμοστάτη καθώς και ο τύπος του θερμοστάτη που είναι ιδανικός, έχει φροντίσει να μας καλύψει η Land Rover PRT thermostat
Σχεδιάγραμμα η φωτο ?
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες