Σελίδα 3 από 3

Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 06, 2015 2:39 am
από nikolas
Πόσοι το κάνουν όμως.. ? :S

Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 06, 2015 12:27 pm
από R414
Ε ουτε γω που το πηρα οντως...

Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 06, 2015 4:05 pm
από nikolas
Αν σκεφτείς ότι μπορείς να πάρεις το μοτέρ στο χέρι λιωμένο, από μια διαρροή που μπορεί να εμφανιστεί εν κινήσει και δεν το πάρεις χαμπάρι, και τη ίδια ώρα το κόστος για να έχεις μια επιπλέον δικλείδα είναι γύρω στα 100 ευρώ, νομίζω αξίζει τον κόπο...

Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 08, 2015 9:50 am
από antonis132
διαρροη εν κινηση την κλασσικη που εμφανιζουν τα αλλα αυτοκινητα ειναι σπανιο στα ροβερ για να χασεις ξαφνικα μεγαλη ποσοτητα αλλα ολα ειναι πιθανα μιλαμε για μεταχειρισμενο περα της 4ετιας
το καλοκαιρι του 2012 ανεβαινα σε ομαλη ανηφορα με 4-6% κλιση με 3η ταχυτητα και 2500στροφες χωρις να ζοριζεται με 34 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια, και μετα απο 10-12 λεπτα αυτης της διαδρομης ηθελα 100 μετρα για να φτασω στην πηγη με νερο ακουσα ενα περιεργο ηχο σαν το βεντιλατερ του ac(λογω του χαρακτηριστικου ηχου που εβγαζε) και ειδα για πρωτη φορα το δεικτη θερμοκρασιας να κανει ελαφρως κινηση να ανεβαινει, το ειχα σβησει θυμαμαι και το αφησα να ρολαρει μεχρι την πηγη λιγα μετρα, εκει οταν ανοιξα το καπω το παγουρι ειχε αδειασει απο το αντιψυκτικο και ειχα συμπληρωσει 1 με 1μισο λιτρο νερο
τα δεδομενα τοτε: ειχα 88βαθμους θερμοστατη τον εργοστασιακο με βαλβιδα βεντιλατερ 95-90 στο πανω κολαρο, δεν ειχα εμφανεις διαρροη αντιψυκτικου οποτε υπηρχαν τα εξης ενδεχομενα:
1. εκαψε τα νερα μεσα στον κυλινδρο και δεν το καταλαβα(τοτε ειχα λυσει το θεμα στεγανοποιησης της φλατζας ριχνοντας 1 μπουκαλι seal up 1μιση χρονο πριν και απλα εκανα οπτικο ελεγχο καθε 20 μερες αφου δεν τα κατεβαζε)
2. η ταπα απο το παγουρι πιθανον δεν κρατουσε την προβλεπομενη πιεση, με αποτελεσμα να βρασουν τα νερα -υπερθερμανση- απωλεια αντιψυκτικου, αυτη τη στιγμη το εχω σε ακινησια χρειαζομαι παγουρι-εσπασε το σωληνακι επιστροφης αν ψαξω να βρω καινουριο οχι γνησιο θα το συνδυασω με ταπα Gates
3. αυτο το seal up να εφραξε το ψυγειο νερου
στην τελικη τη γλιτωσα με μια καμμενη φλατζα, αν θα το θεσω σε κυκλοφορια τα εργατικα δικα μου, θα επιλεξω σετ φλατζας σε victor reinz, elring, payen, θα πλανισω κεφαλη, θα την κλεισω με head saver shim της payen, τελος τα fire rings στη φλατζα κεφαλης θα τα ψεκασω με σπρευ χαλκου και απο τις 2 μεριες, θα πλυνω με πιεστικο το ψυγειο νερου και το καλοριφερ και θα ξαναβαλω τον 88 θερμοστατη(εχω 82 βαθμους τωρα) για να μειωσω τους χρονους ψεκασμους και τους ρυπους
υγ: καλο θα ηταν να μπει σε προτεραιοτητα να μπει καινουριο ψυγειο νερου επειδη το οργανο θερμοκρασιας δεν ειναι ακριβειας αλλα να μπει φυσικα και οργανο θερμοκρασιας να βλεπω πραγματικες θερμοκρασιες, οπως πετυχα μια περιπτωση σε accent μοντελο 2001 συνδεσαμε το elm327 και ειδαμε πραγματικη θερμοκρασια σηκωνε 100 με 105 βαθμους σε κινηση επειδη στο ψυγειο νερου ειχε φραξει το κυκλωμα ψυξης δεν ειχε ανοιχτει και καθαριστει ποτε μεχρι τωρα(καποιοι κατασκευαστες πολυ σωστα προτεινουν αντικατασταση του αντιψυκτικου καθε 100.000 η 3 χρονια, με ποιοτικο αντιψυκτικο total, valeo febi, ravenol σε προτεινομενη αναλογια 50% για αντιδιαβρωτικη προστασια & 30% για καλυτερη αποδοση ψυξης-θερμα κλιματα) αλλα την εβγαλε πολυ φθηνα με 50Ε ψυγειο νερου ιμιτασιον
τελος συνειδητοποιησα κατι τελευταιο πως οσο πιο ψιλοτερο λαδι βαλεις στον κινητηρα για καθημερινη χρηση τοσο πιο ομαλα δουλευει και χωρις χτυπηματα ακομη και με μια επιλογη σε 5w/30 αν ειναι σε καλη κατασταση τα τσιμουχακια των βαλβιδων

Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 09, 2015 4:35 am
από R414
5/30 ειναι πολυ ψιλο για συνθηκες ειδικα καλοκαιριου χειμωνα οκ.
5/40 βαζω εγω και με 207,000 km δε καιει σταγονα προς το παρον