ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 8:19 pm
- Επικοινωνία:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΒΡΗΚΕ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ MG CABRIO TΟΥ 1998 ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ...!ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ Κ ΟΛΑΣ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΒΟΛΤΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ) ΝΑΥΑΓΙΣΕ Κ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΒΛΑΛΑ ΤΙΤΑΝΙΚΟ!ΜΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ Κ ΓΥΡΙΣΑ ΜΕ ΤΝ ΟΔΙΚΗ...!ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΘΟΤΙ Κ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΗΓΕΣ Κ ΠΗΡΕΣ???ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΑΓΕΣ ΠΡΩΤΑ?ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΣΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ Η 2Η ΣΚΑΛΑ ΤΟΘ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Κ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ Μ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΗΟΝDA???Κ ΑΝ ΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ???Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ Κ ΚΑΘΟΤΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ RENAULT 5 GT TURBO ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΛΙΩΣΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΡΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
Το βλέπω λίγο δύσκολο αυτό..επίσης έχε στο νου σου ότι δεν θα μπορείς να το δηλώσεις..Και τον kseries (αυτό που φοράς εσύ) μπορείς να τον "λιώσεις" αν τον συντηρείς σωστά και ακολουθήσεις κάποιες συμβουλές
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
Welcome
Να βάλεις το μοτέρ πού φόραγαν τα Rover GTi (416/216) στο MG F/TF το βλέπω πάρα πολύ δύσκολο...Ειδικά από τη στιγμή πού τα F/TF είναι κεντρομήχανα...
Η καλύτερη λύση είναι να επισκευάσεις την κεφαλή σου (αν χρειάζεται) και να βάλεις τη μεταλλική φλάτζα της Land Rover...Από εκεί και πέρα ευλαβική συντήρηση, τακτικός έλεγχος των λαδιών/νερών κ.λπ. και θα είσαι σχετικά ήσυχος...Δε θα μπορείς βέβαια να το σπας 24 ώρες το 24ωρο χωρίς φόβο (όπως θα έκανες με το Honda μοτέρ) αλλά γενικά θα είναι αξιόπιστο...Περισσότερες πληροφορίες θα πάρεις από τα παιδιά εδώ πού έχουν F/TF...
Να βάλεις το μοτέρ πού φόραγαν τα Rover GTi (416/216) στο MG F/TF το βλέπω πάρα πολύ δύσκολο...Ειδικά από τη στιγμή πού τα F/TF είναι κεντρομήχανα...
Η καλύτερη λύση είναι να επισκευάσεις την κεφαλή σου (αν χρειάζεται) και να βάλεις τη μεταλλική φλάτζα της Land Rover...Από εκεί και πέρα ευλαβική συντήρηση, τακτικός έλεγχος των λαδιών/νερών κ.λπ. και θα είσαι σχετικά ήσυχος...Δε θα μπορείς βέβαια να το σπας 24 ώρες το 24ωρο χωρίς φόβο (όπως θα έκανες με το Honda μοτέρ) αλλά γενικά θα είναι αξιόπιστο...Περισσότερες πληροφορίες θα πάρεις από τα παιδιά εδώ πού έχουν F/TF...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
Μάριε,
Το να βάλεις μοτέρ Honda στο Mg σου είναι πάρα πολύ δύσκολο, όπως σου παν και τα παιδιά, αλλά γίνεται. Και φυσικά, αν έμπαινες σε αυτή τη διαδικασία δε θα επέλεγες το μοτέρ του Rover 416 GTi/GSi που λέει ο Δημήτρης (iVTec), αλλά το "καλό" των Civic και CRX VTec. Συγκεκριμένα έχω δει Lotus Elise με τέτοιο μοτέρ σε ένα forum στην Αγγλία.
Το θέμα είναι ότι στο... Ελλάντα δύσκολα θα βρεις σοβαρό μηχανικό να ασχοληθεί και να σου κάνει υπεύθυνα και σωστά μια τέτοια μετατροπή. Μια βόλτα σε διάφορα συνεργεία θα σε πείσει για το... θλιβερό αυτό γεγονός. Και αν τον βρεις θα χρειαστείς μια περιουσία για να ολοκληρώσεις αυτή τη μετατροπή. Στο μεταξύ, θα πρέπει κι εσύ προσωπικά να ψαχτείς ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για να αποκτήσεις άποψη επί του θέματος και να κρίνεις ανάλογα την κάθε μ@λ@κια που θα ακούς απ' τις "μαστοράντζες".
Φαντάσου πως εγώ όταν έψαχνα να κάνω αντίστοιχη μετατροπή στο 416 μου, που ουσιαστικά είναι κάτι πολύ απλό τελικά, άκουσα ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σε διάφορα συνεργεία που ρώτησα. Όλοι κοιτάνε πως θα σου αδειάσουν τις τσέπες... Βλέπουν το πάθος σου για το αυτοκίνητο και λένε "ααα... ωραία, τώρα θα τα οικονομήσουμε με αυτόν τον μ@λ@κα..."
Γενικά, σε καταλαβαίνω... Και ποιος δε θα γούσταρε το πανέμορφο κεντρομήχανο Mg να έχει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ που θα στροφάρει όλη μέρα 8.500 rpm, θα βγάζει minimum 100 PS/lt και δε θα σπάει/δε θα χαλάει... Αλλά το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος το καθιστά απαγορευτικό.
Οπότε ποια είναι η ορθολογικά και οικονομικά σωστή επιλογή?? Να πας σε ένα καλό συνεργείο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ Mg/Rover και να κάνεις το μοτέρ σου αλεξίσφαιρο. Μπορείς να το κάνεις, με τις κατάλληλες αλλαγές στα σημεία που πονάει (π.χ. φλάντζα). Επίσης με σωστές βελτιώσεις μπορείς να ανεβάσεις και την ιπποδύναμη. Και αν το συντηρείς και σωστά τότε δε θα χεις κανένα πρόβλημα!!
Το να βάλεις μοτέρ Honda στο Mg σου είναι πάρα πολύ δύσκολο, όπως σου παν και τα παιδιά, αλλά γίνεται. Και φυσικά, αν έμπαινες σε αυτή τη διαδικασία δε θα επέλεγες το μοτέρ του Rover 416 GTi/GSi που λέει ο Δημήτρης (iVTec), αλλά το "καλό" των Civic και CRX VTec. Συγκεκριμένα έχω δει Lotus Elise με τέτοιο μοτέρ σε ένα forum στην Αγγλία.
Το θέμα είναι ότι στο... Ελλάντα δύσκολα θα βρεις σοβαρό μηχανικό να ασχοληθεί και να σου κάνει υπεύθυνα και σωστά μια τέτοια μετατροπή. Μια βόλτα σε διάφορα συνεργεία θα σε πείσει για το... θλιβερό αυτό γεγονός. Και αν τον βρεις θα χρειαστείς μια περιουσία για να ολοκληρώσεις αυτή τη μετατροπή. Στο μεταξύ, θα πρέπει κι εσύ προσωπικά να ψαχτείς ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για να αποκτήσεις άποψη επί του θέματος και να κρίνεις ανάλογα την κάθε μ@λ@κια που θα ακούς απ' τις "μαστοράντζες".
Φαντάσου πως εγώ όταν έψαχνα να κάνω αντίστοιχη μετατροπή στο 416 μου, που ουσιαστικά είναι κάτι πολύ απλό τελικά, άκουσα ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σε διάφορα συνεργεία που ρώτησα. Όλοι κοιτάνε πως θα σου αδειάσουν τις τσέπες... Βλέπουν το πάθος σου για το αυτοκίνητο και λένε "ααα... ωραία, τώρα θα τα οικονομήσουμε με αυτόν τον μ@λ@κα..."
Γενικά, σε καταλαβαίνω... Και ποιος δε θα γούσταρε το πανέμορφο κεντρομήχανο Mg να έχει ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ που θα στροφάρει όλη μέρα 8.500 rpm, θα βγάζει minimum 100 PS/lt και δε θα σπάει/δε θα χαλάει... Αλλά το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος το καθιστά απαγορευτικό.
Οπότε ποια είναι η ορθολογικά και οικονομικά σωστή επιλογή?? Να πας σε ένα καλό συνεργείο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ Mg/Rover και να κάνεις το μοτέρ σου αλεξίσφαιρο. Μπορείς να το κάνεις, με τις κατάλληλες αλλαγές στα σημεία που πονάει (π.χ. φλάντζα). Επίσης με σωστές βελτιώσεις μπορείς να ανεβάσεις και την ιπποδύναμη. Και αν το συντηρείς και σωστά τότε δε θα χεις κανένα πρόβλημα!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
στην αγγλια υπαρχει ενας τυπος που ειχε βαλει μοτερ απο typeR σε MGF αλλα η μετατροπη ηταν πολυδαπανη και σχετικαMarios_Ale έγραψε:ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΒΡΗΚΕ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ MG CABRIO TΟΥ 1998 ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ...!ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ Κ ΟΛΑΣ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΒΟΛΤΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ) ΝΑΥΑΓΙΣΕ Κ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΒΛΑΛΑ ΤΙΤΑΝΙΚΟ!ΜΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ Κ ΓΥΡΙΣΑ ΜΕ ΤΝ ΟΔΙΚΗ...!ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΘΟΤΙ Κ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΗΓΕΣ Κ ΠΗΡΕΣ???ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΑΓΕΣ ΠΡΩΤΑ?ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΣΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ Η 2Η ΣΚΑΛΑ ΤΟΘ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Κ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ Μ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΗΟΝDA???Κ ΑΝ ΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ???Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ Κ ΚΑΘΟΤΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ RENAULT 5 GT TURBO ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΛΙΩΣΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΡΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ...
δυσκολη λογω χωρου.με πολυ χρημα ολα γινονται αλλα σκεψου οτι μαζι με το μοτερ θα χρειαστεις κι αλλα καλουδια,
οπως για παραδειγμα φρενα,αναρτησεις κλπ.κλπ....χονδρικα μιλαμε για ενα κοστος γυρω στα 15.000€ υπολογιζοντας
παντα ο,τι εξτρα κοστος θα σου βγει στην πορεια μιας μετατροπης.αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν το προσεχε το
μοτερ και σου πουλησε ενα χρεπι,δε νομιζω να φταιει το μοτερ.οπως σου ειπαν και τα παιδια παραπανω καντου μια σωστη
συντηρηση και θα το λιωνεις οπως λες αφοβα...
http://video.aol.com/video-detail/mgf-ring/66775628" onclick="window.open(this.href);return false;
ενα βιντεακι με το mgf typeR....και μια φωτο με το μοτερ
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 477
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 8:29 pm
- Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
Tα λ7 ειναι το παν.
http://hondaelise.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hondaelise.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2015 5:28 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
μοτερ απο χοντα σε 75 αρι μπορει να μπει??
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
αμε μπαινει.με κανα 3αρι 4αρι χιλιαρικακια κατι γινεται.
και αφου θα εχεισ δωσει και 2000 για την αγορα πασ στα 6000 ανετα.μην πω και παραπανω.
με αυτα τα λεφτα παιρνεισ type r του 2007 και πιο καινουριο και με πιο λιγα χιλιομετρα και πιο γκαζι και ειναι και honda που τα γουσταρεισ.
γιατι θεσ να παιδευεσαι?
και αφου θα εχεισ δωσει και 2000 για την αγορα πασ στα 6000 ανετα.μην πω και παραπανω.
με αυτα τα λεφτα παιρνεισ type r του 2007 και πιο καινουριο και με πιο λιγα χιλιομετρα και πιο γκαζι και ειναι και honda που τα γουσταρεισ.
γιατι θεσ να παιδευεσαι?
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2015 5:28 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
δεν θελω να παιδευομαι ρωταω για την περιπτωση που δεν βρισκω μοτερ για το 75 ! αν μπορω να βαλω 1.8 μπλοκ.. εχουν τπτ κοινο οπως τα 416+414 που ταιριαζει απο χοντα??
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ...:)
Καμια σχεση το rover μοτερ με το honda μηχανολογικα.
Το μονο κοινο σε rover σειρες 400 ειναι το σασι και η αναρτηση που ειναι 99% ιδια με civic/integra
Το μονο κοινο σε rover σειρες 400 ειναι το σασι και η αναρτηση που ειναι 99% ιδια με civic/integra
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες