ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Problems
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

Τι σέρβις έκανες και σου στοίχισε 800 ευρώ..??
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

Εχώ χάσει το χαρτί με τις εργασίες που 'εγειναν αφου φυσικά δεν μου έκοψε τιμολόγιο .απο όσο θυμάμαι πλανάρισμα στο καπάκι ,αλλαγή στα ακρόμπαρα, λαδια φιλτρά, υγρά φρένων, αντιψυκτικό, αλλαγή θερμοστάτη. και ευθυγράμμιση.μα το καλύτερο από όλα ήταν ο τεχνικός έλεγχος της κακίας ώρας....με τις τόσες ελλείψεις.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

ANTKX έγραψε:Εχώ χάσει το χαρτί με τις εργασίες που 'εγειναν αφου φυσικά δεν μου έκοψε τιμολόγιο .απο όσο θυμάμαι πλανάρισμα στο καπάκι ,αλλαγή στα ακρόμπαρα, λαδια φιλτρά, υγρά φρένων, αντιψυκτικό, αλλαγή θερμοστάτη. και ευθυγράμμιση.μα το καλύτερο από όλα ήταν ο τεχνικός έλεγχος της κακίας ώρας....με τις τόσες ελλείψεις.
Αλλαγή ακρομπαρα, παλανισμα κεφαλης και τεχνικος ελεγχος δεν νομιζω ότι είναι service. :roll:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από R414 »

Τις βασεις τα rover τις κοβουν για πλακα ειδικα αμα πιεζεις στις αλλαγες
εχω αλλαξει καμια 10αρια τουλαχιστον..
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από ANTKX »

kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

ενταξει τα συμαζεματα που εκανες ειναι κανονικα για μεταχειρσμενο και την παλαιοτητα που
στο δικο μου ας πουμε καθε 60.000χλμ αλλαγη ιμαντες χρονισμου, τεντωτηρα,αντλια νερου και φλατζα ειναι στο standard
τωρα καθε 80.000χλμ μου κοβονται οι φισουνες μπιλιοφορου και ολο κατι θα τυχει κανενας καταλυτης-εξατμιση,ακρομπαρο ,ρουλεμαν
και το δικο μου οταν εφτασε τα 120000 για 6μηνες μου βγαζε συνεχεια πραγματα και το συμμαζευα δηλαδη δεν χρειαζεται να χαλιομαστε κανει χιλιομετρα και βγαζει :up:
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

R414 έγραψε:Τις βασεις τα rover τις κοβουν για πλακα ειδικα αμα πιεζεις στις αλλαγες
εχω αλλαξει καμια 10αρια τουλαχιστον..
Τα Rover τις κόβουν για πλάκα ? ....... μάλιστα..... τι να πω όσο ζω μαθαίνω......να δω τι άλλο θα διαβάσω εδώ μέσα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από kostas200vi »

ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
Δυστυχώς ή θα αρχίσεις να εχεις καποιες καλές σχέσεις με τα μηχανολογικά του αυτοκίνητου σου ή ο κάθε μηχανικός θα έχει πολύ στενή σχέση με την τσέπη σου....."εκ πείρας".
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από antonis132 »

kostas200vi έγραψε:
ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
Δυστυχώς ή θα αρχίσεις να εχεις καποιες καλές σχέσεις με τα μηχανολογικά του αυτοκίνητου σου ή ο κάθε μηχανικός θα έχει πολύ στενή σχέση με την τσέπη σου....."εκ πείρας".
:-D :beer:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ

Δημοσίευση από nikolas »

ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
πως να δει πετσικαρισμένο μπλοκ με έναν τεχνικό έλεγχο..??? απλά δεν γίνεται, και δεν προβλέπεται..
τεχνικός έλεγχος, σημαίνει ότι ελέγχει το αυτοκίνητο σε βασικά σημεία για να δει την κατάστασή του..
Για να διαπιστώσεις αν το μπλοκ είναι πετσικαρισμένο, πρέπει να λύσεις κεφαλή..και αυτό δεν είναι διαδικασία του τεχνικού ελέγχου..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες