ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Τι σέρβις έκανες και σου στοίχισε 800 ευρώ..??
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Εχώ χάσει το χαρτί με τις εργασίες που 'εγειναν αφου φυσικά δεν μου έκοψε τιμολόγιο .απο όσο θυμάμαι πλανάρισμα στο καπάκι ,αλλαγή στα ακρόμπαρα, λαδια φιλτρά, υγρά φρένων, αντιψυκτικό, αλλαγή θερμοστάτη. και ευθυγράμμιση.μα το καλύτερο από όλα ήταν ο τεχνικός έλεγχος της κακίας ώρας....με τις τόσες ελλείψεις.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Αλλαγή ακρομπαρα, παλανισμα κεφαλης και τεχνικος ελεγχος δεν νομιζω ότι είναι service.ANTKX έγραψε:Εχώ χάσει το χαρτί με τις εργασίες που 'εγειναν αφου φυσικά δεν μου έκοψε τιμολόγιο .απο όσο θυμάμαι πλανάρισμα στο καπάκι ,αλλαγή στα ακρόμπαρα, λαδια φιλτρά, υγρά φρένων, αντιψυκτικό, αλλαγή θερμοστάτη. και ευθυγράμμιση.μα το καλύτερο από όλα ήταν ο τεχνικός έλεγχος της κακίας ώρας....με τις τόσες ελλείψεις.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Τις βασεις τα rover τις κοβουν για πλακα ειδικα αμα πιεζεις στις αλλαγες
εχω αλλαξει καμια 10αρια τουλαχιστον..
εχω αλλαξει καμια 10αρια τουλαχιστον..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
ενταξει τα συμαζεματα που εκανες ειναι κανονικα για μεταχειρσμενο και την παλαιοτητα που
στο δικο μου ας πουμε καθε 60.000χλμ αλλαγη ιμαντες χρονισμου, τεντωτηρα,αντλια νερου και φλατζα ειναι στο standard
τωρα καθε 80.000χλμ μου κοβονται οι φισουνες μπιλιοφορου και ολο κατι θα τυχει κανενας καταλυτης-εξατμιση,ακρομπαρο ,ρουλεμαν
και το δικο μου οταν εφτασε τα 120000 για 6μηνες μου βγαζε συνεχεια πραγματα και το συμμαζευα δηλαδη δεν χρειαζεται να χαλιομαστε κανει χιλιομετρα και βγαζει
στο δικο μου ας πουμε καθε 60.000χλμ αλλαγη ιμαντες χρονισμου, τεντωτηρα,αντλια νερου και φλατζα ειναι στο standard
τωρα καθε 80.000χλμ μου κοβονται οι φισουνες μπιλιοφορου και ολο κατι θα τυχει κανενας καταλυτης-εξατμιση,ακρομπαρο ,ρουλεμαν
και το δικο μου οταν εφτασε τα 120000 για 6μηνες μου βγαζε συνεχεια πραγματα και το συμμαζευα δηλαδη δεν χρειαζεται να χαλιομαστε κανει χιλιομετρα και βγαζει
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Τα Rover τις κόβουν για πλάκα ? ....... μάλιστα..... τι να πω όσο ζω μαθαίνω......να δω τι άλλο θα διαβάσω εδώ μέσα.R414 έγραψε:Τις βασεις τα rover τις κοβουν για πλακα ειδικα αμα πιεζεις στις αλλαγες
εχω αλλαξει καμια 10αρια τουλαχιστον..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
Δυστυχώς ή θα αρχίσεις να εχεις καποιες καλές σχέσεις με τα μηχανολογικά του αυτοκίνητου σου ή ο κάθε μηχανικός θα έχει πολύ στενή σχέση με την τσέπη σου....."εκ πείρας".ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
kostas200vi έγραψε:Δυστυχώς ή θα αρχίσεις να εχεις καποιες καλές σχέσεις με τα μηχανολογικά του αυτοκίνητου σου ή ο κάθε μηχανικός θα έχει πολύ στενή σχέση με την τσέπη σου....."εκ πείρας".ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΑΣ
πως να δει πετσικαρισμένο μπλοκ με έναν τεχνικό έλεγχο..??? απλά δεν γίνεται, και δεν προβλέπεται..ANTKX έγραψε:kostas200vi ,σωστός για τον όρο «σέρβις» .. απλά τα βάζω με το συγκεκριμένο μηχανικό όχι για τα 800 ευρώ που μου πήρε , αλλά για το ότι αμάξι ήθελε «ψιλομαζεματάκια» που στοίχησαν όσο το αμάξι ,και στο πρώτο ταξίδι μετά το συνεργείο διαπίστωσε ότι ήθελε άλλο καπάκι ,ενώ στο τεχνικό έλεγχο δεν είδε το πετσικαρισμένο μπλοκ, τις σπασμένες βάσει,ς το κρακ στην εξαγωγή καυσίμου, το κρακ στη γέφυρα στο σημείο που καλύπτει τα ψαλίδια και διάφορα άλλα .
R414 ,ο αδερφός μου που είναι οδηγός ράλλυ σε χωμάτινές διαδρομές ,από τις καταπονήσεις που είδε στο αμάξι μου πιστεύει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε «εδικές διαδρομές» οπότε δεν έχω λόγο να αντικρούσω τα λεγόμενα σου ,συν το ότι το κιβώτιο ήταν αυτόματο 4 σχέσεων και σίγουρα θα έφτανε πιο εύκολα στα κόκκινα ..
τεχνικός έλεγχος, σημαίνει ότι ελέγχει το αυτοκίνητο σε βασικά σημεία για να δει την κατάστασή του..
Για να διαπιστώσεις αν το μπλοκ είναι πετσικαρισμένο, πρέπει να λύσεις κεφαλή..και αυτό δεν είναι διαδικασία του τεχνικού ελέγχου..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες