Ξαφνική πτώση απόδοσης κινητήρα και αύξηση κατανάλωσης
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 22, 2007 9:28 pm
- Επικοινωνία:
Ξαφνική πτώση απόδοσης κινητήρα και αύξηση κατανάλωσης
Καλημέρα σας . Εχω ένα 214Si του 96 το οποίο ξαφνικά παρουσιασε δραματική μείωση απόδοσης. Μετα τις 3000 σαλ δεν τραβάει καθόλου οι στροφές ανεβαίνουν αργά όπως και οι ταχύτητα. Οσο για την κατανάλωση έχει ξεπεράσει τα 10L/100Km. Αλλαξα τα μπουζι τα καλώδια φίλτρα.
Παρακαλώ μια βοήθεια τι άλλο μπορώ να ελέγξω? Υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με την είσοδο του αέρα. Διαπίστωσα ότι και η πολαπλή εξαγωγής δεν είναι βιδωμένη καλά.
Παρακαλώ μια βοήθεια τι άλλο μπορώ να ελέγξω? Υποψιάζομαι ότι κάτι παίζει με την είσοδο του αέρα. Διαπίστωσα ότι και η πολαπλή εξαγωγής δεν είναι βιδωμένη καλά.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Η πολλαπλή εξαγωγης δεν ειναι, τσεκαρε τον Λαμδα οπως ειπε και ο Νικολας (ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟ) βγαλε πολο μπαταριας για δεκα λεπτα βγαλε την φισα του λαμδα βαλε εμπρος το αυτοκ. ( Ο εγκεφαλος εχει κανει ρεσετ και δεν διαβαζει τον Λαμδα για λιγα λεπτα αλλα την χαρτογράφηση) και αν συνεχιζει τοτε δεν ειναι λαμδα κανε ενα ελεγχο στα μπεκ μηπως καποιο δεν ψεκαζει αλλα τρεχει μεσα στον θαλαμο καυσης. Για να βαλεις παλι την φισα του λαμδα βγαλε τον πολο μπαταριας για 10 λεπτα και βαλε την φισα, ολα αυτα για να μην διαβασει βλαβη ο Εγκέφαλος.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Νικολα αυτο μπορει να συμβει αν το μπεκ εχει χαλασει εντελως και οταν ανοίγεις τον διακοπτη αρχιζει και τρεχει βενζινη στον θαλαμο καυσης αλλα καποια στιγμη οταν θα εκανε αναφλεξη θα ειχες μισο μετρο φλογα απο πισω και σκασιματα. Στην αρχη εκτος απο λαμδα υποψιαστικα Ποτισιομετρο αλλα δεν δικαιολογη υπερκαταναλωση βενζινης,ενα μπεκ ομως που δεν ψεκαζει σωστα ισως.nikolas έγραψε:Κώστα αν "έτρεχε" κανένα μπεκ παίζει να του κανε καμιά υδραυλική συμπίεση, ή τέλος πάντων λογικά θα είχε δυσκολία στο να το βάλει μπρος..έτσι δεν είναι?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 22, 2007 9:28 pm
- Επικοινωνία:
Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε ολους για την βοήθεια σας. Ακολούθησα αυτά που μου γράψατε. Τελικά μετά από αρκετές ώρες προσπάθειας ήταν ο αισθητήρας του φίλου kostas200vi. Βελτιώθηκε αισθητά η απόδοση πιστεύω ότι τα κουρασμένα αλογάκια άρχισαν να μαζεύονται στον σταύλο. Η κατανάλωση θα φανεί με τον καιρό.
Σας ευχαριστώ
Σας ευχαριστώ
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Πρέπει να του κάνεις πάλι ένα καθάρισμα μετά από 1-2 μέρες γιατί θα στο κάνει πάλι, εάν τον καθαρίσεις καλά δεν θα στο ξανά κάνει. { κανε ενα ελέγχο στο φίλτρο η στην φιλτροχοανη σου από κάπου ο αισθητηρας μάζεψε σκόνη } Οτι χρειαστείς εδώ είμαστεbillrover έγραψε:Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε ολους για την βοήθεια σας. Ακολούθησα αυτά που μου γράψατε. Τελικά μετά από αρκετές ώρες προσπάθειας ήταν ο αισθητήρας του φίλου kostas200vi. Βελτιώθηκε αισθητά η απόδοση πιστεύω ότι τα κουρασμένα αλογάκια άρχισαν να μαζεύονται στον σταύλο. Η κατανάλωση θα φανεί με τον καιρό.
Σας ευχαριστώ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες