Πρόβλημα με το λεβιέ των ταχυτήτων.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
H συναρμολόγηση στο δικό μου ήταν το λιγότερο απογοητευτική. Τα πίσω δεξιά-αριστερά πάνελ από τους επιβάτες τα κούμπωσα μόνος μου καλά, δεν είχαν πιάσει και τα λάστιχα από τα πίσω παράθυρα για αυτό το λόγο ήταν μια καμπύλη γραμμή με πάνω κάτω συνεχόμενα αντί για μια ευθεία. Με μισή ώρα δουλειά δε λέω είναι πολύ καλύτερα τώρα. Όσο για τους τριγμούς ο πιο σημαντικός είναι από το πίσω κάθισμα και λύση έχει βρεθεί και αναφερθεί στο φόρουμ, απλώς δεν έχω βρει το χρόνο να την εφαρμόσω ακόμη. Ο σημαντικότερος λόγος που έχουμε τόσο πολλούς τριγμούς είναι συνδιασμός 3 παραγόντων
1. Σκληρά υλικά κατασκευής με μέτρια ποιότητα τοποθέτησης
2. Πολύ σκληρή και καθόλου προοδευτική ανάρτηση για μαμά αυτοκίνητο
3. Ελληνικούς δρόμους
Το λέω αυτό γιατί σε καλά τμήματα της εθνικής δεν τρίζει καθόλου.
Όσο για το λεβιέ μου αρέσει δεν μπορώ να πω και το σετάκι των δερμάτων που σχεδιάζω για το χειρόφρενο και το τιμόνι ταιριάζει μαζί του. Θα δω μήπως βάλω κάποιου είδους μεμβράνη γύρω από το μοχλό, αυξάνοντας λίγο την περιφέρεια του μοχλού και αυξάνοντας και την τριβή μεταξύ του λεβιέ και της σφαίρας από πάνω. Δεν έχω όρεξη να δίνω άλλα 30-50 ευρώ τώρα που το κοστολόγιο έχει φτάσει ήδη στα 550 ευρώ για φέτος το καλοκαίρι (φρένα, μεμβράνες, δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο)
1. Σκληρά υλικά κατασκευής με μέτρια ποιότητα τοποθέτησης
2. Πολύ σκληρή και καθόλου προοδευτική ανάρτηση για μαμά αυτοκίνητο
3. Ελληνικούς δρόμους
Το λέω αυτό γιατί σε καλά τμήματα της εθνικής δεν τρίζει καθόλου.
Όσο για το λεβιέ μου αρέσει δεν μπορώ να πω και το σετάκι των δερμάτων που σχεδιάζω για το χειρόφρενο και το τιμόνι ταιριάζει μαζί του. Θα δω μήπως βάλω κάποιου είδους μεμβράνη γύρω από το μοχλό, αυξάνοντας λίγο την περιφέρεια του μοχλού και αυξάνοντας και την τριβή μεταξύ του λεβιέ και της σφαίρας από πάνω. Δεν έχω όρεξη να δίνω άλλα 30-50 ευρώ τώρα που το κοστολόγιο έχει φτάσει ήδη στα 550 ευρώ για φέτος το καλοκαίρι (φρένα, μεμβράνες, δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο)
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:37 pm
- Τοποθεσία: Βούλα(Αθήνα)
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
το ξερω... δεν γινετε τιποτα, μονο να μπει καποιος που να ειναι βιδωτος...RafaelMGTF έγραψε:meta ksekolhse pali panagiwth alla krathse kana xrono.Htan ksulhnos kai gia antikatastash h8ele arketa...
εκανα και εγω τη πατεντα του να τυλιξω το σιδερο με μεμβρανη/ταινια αλλα
ματαια... ο κουμποτος ειναι κουμποτος... τον τραβας και ξεκουμπωνει αυτη
ειναι η δουλεια του...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Κλασικο προβλημα στα Bmw...
Και θελει προσοχη....γιατι καλα να εισαι να σε ευθεια και να την παθεις...αν εισαι τεζα σε στροφες...μπορει ανετα να γινει η στραβη....
Εχω γνωστο που απο την φορα του να αλλαξει ταχυτητα μεσα στην πιστα στα μεγαρα...εφυγε ο λεβιες και τον εφαγε στο κεφαλι..καλα που φορουσε κρανος....[/b]
Και θελει προσοχη....γιατι καλα να εισαι να σε ευθεια και να την παθεις...αν εισαι τεζα σε στροφες...μπορει ανετα να γινει η στραβη....
Εχω γνωστο που απο την φορα του να αλλαξει ταχυτητα μεσα στην πιστα στα μεγαρα...εφυγε ο λεβιες και τον εφαγε στο κεφαλι..καλα που φορουσε κρανος....[/b]
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Όταν αλλάζεις από πρώτη σε δεύτερη σχέση γρήγορα άστα να πάνε, γιατί κάνεις κίνηση προς τα κάτω. Αναγκαστικά για να κάνεις την κίνηση όσο πιο γρήγορα γίνεται, βάζεις δύναμη και δεν θέλει και πολύ. Αυτό που προσπαθώ να κάνω τον εαυτό μου να συνηθίσει είναι να σφίγγει και την μπίλια με την παλάμη, όχι μόνο να κατευθύνει το μοχλό. Τουλάχιστον έτσι μου μένει στην παλάμη και δεν εκτοξεύεται πουθενά και το ξανακαρφώνω στην αλλαγή δευτέρας για τρίτη. Ένα πλεονέκτημα είχαμε και εμείς ότι μέχρι τα 160 περίπου αλλάζαμε μέχρι τρίτη, τώρα έχουμε και μια ακόμα αλλαγή κούμπωμα του λεβιέ στη θέση του
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες