MHXANES EU2 & EU3. POIA???

Problems
Απάντηση
rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

MHXANES EU2 & EU3. POIA???

Δημοσίευση από rainfallgr »

Θελω να αλλαξω μηχανη στο ROVER. Εχω ομως ενα μικρο προβλημα. Βρηκα 2 τυπους μηχανων:
EU2 (μεχρι 2001) Εικόνα

EU3 (2001 και μετα) Εικόνα

Τηλεφωνησα στη ROLCAR στη θεσσαλονικη και μου ειπαν πως οτι και να βαλω κανει. Μετα απο μια ερευνα στο internet εμαθα πως το καινουργιο μοτερ εχει παραπανω αισθητηρες και αλλο βισμα στον εγκεφαλο.
Γνωριζει καποιος λοιπον αν παρω ενα καινουργιο μοτερ με την πλεξουδα του και τον εγκεφαλο του θα δουλεψει στο αμαξι ή θα θελω και αλλες μετατροπες.
Θελω η τοποθετηση της μηχανης να ειναι οσο το δυνατον plug & play
:lol: :lol:
επισης αν βαλω το καινουργιο μοτερ θα εχω και τον καινουργιο εγκεφαλο mem3 σωστα...?
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

plug n play εφόσον το αυτοκίνητο σου είναι πριν το 2001 είναι το 1ο μοτέρ..που δουλεύει με πολλαπλασιαστή και ντιστριμπιτέρ..ενώ το 2ο είναι με πολλαπλασιαστές πάνω στις πίπες των μπουζί..και έχεις δίκιο ότι ορισμένοι αισθητήρες διαφέρουν..κλπ κλπ..
αν πας για το δεύτερο μοτέρ σαφώς θα χρειαστεί περισσότερη δουλίτσα..αν ωστόσο σου ζητάνε τα ίδια λεφτά..ε..τότε πήγαινε για το δεύτερο..
χωρίς να ξέρω όμως το λόγο που θες να αλλάξεις μοτέρ..και υποθέτωντας ότι έχεις ήδη την προηγούμενη ecu σου..στη δεύτερη περίπτωση λογικά θα χρειαστείς και νέα ecu αν δε κάνω λάθος, οπότε πρόσθετα έξοδα..
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

Αν οι τιμές είναι οι σωστές να βάλεις της EU3.

Και όπως είπε και ο Νικόλασ παραπάνω υπάρχει η διαφορά στο ότι η EU2 έχει διαφορετική διάταξη στο ignition.

H Powertrain όταν λάνσαρε τις EU3 τους έδωσε εξτρα ιπποδύναμη (αν μιλάμε για 1,800 cc):
Από 118 και 135 ιππους σε 135 και 160.

Οι δυο κινητήρες δεν έχουνε συμβατές πλεξούδες. Οπότε αν εσένα είναι EU2 και βάλεις τον EU3 θα πρέπει να αλλάξεις και ECU.

A! και μην ξεχάσεις να κάνεις restart μετά την αλλαγή!!! :lol: :lol: :lol:
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από rainfallgr »

Ναι ρε παιδια. Επειδη ομως δυσκολευομαι να βρω μοτερ EU2 ενω το EU3 το βρισκω ποιο ευκολα. Η αλλαγη δεν αφορα αυξηση ιπποδυναμης αλλα ενα κινητηρα (το δικο μου) ο οποιος δεν παιρνει ευκολα μπρος σβηνει με το air-con. και καει λαδια.
Για την EU3 τωρα την εχω βρει με εγκεφαλο, πλεξουδα, εισαγωγη, εξαγωγη και μιζα ΑΛΛΑ χωρις τον altenator. Ενα αλλο προβλημα που παρατηρησα ειναι οτι η καινουργια μηχανη εχει και προκαταλυτη. Αν βαλω την δικια μου εξαγωγη και κρατησω την δικια μου εξατμιση (μαμα) υπαρχει προβλημα.

Κατι ακομα πριν 9-12 μηνες ρωτησα Θεσσαλονικη για μηχανες και μου ειπαν για 1000€ το 1400. Εγω με τοσα λεφτα μπορω να φερω απο Αγγλια 1800 με 35000 χλμ. Θα ηθελα κατι ποιο οικονομικο ομως αφου το αμαξι δεν σκοπευω να το κρατησω πολυ ακομα. Γνωριζετε αν υπαρχει καποια αλλαγη στις τιμες των κινητηρων 1400 και 1600 αντιστοιχα
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

rainfallgr έγραψε:Ναι ρε παιδια. Επειδη ομως δυσκολευομαι να βρω μοτερ EU2 ενω το EU3 το βρισκω ποιο ευκολα. Η αλλαγη δεν αφορα αυξηση ιπποδυναμης αλλα ενα κινητηρα (το δικο μου) ο οποιος δεν παιρνει ευκολα μπρος σβηνει με το air-con. και καει λαδια.
Για την EU3 τωρα την εχω βρει με εγκεφαλο, πλεξουδα, εισαγωγη, εξαγωγη και μιζα ΑΛΛΑ χωρις τον altenator. Ενα αλλο προβλημα που παρατηρησα ειναι οτι η καινουργια μηχανη εχει και προκαταλυτη. Αν βαλω την δικια μου εξαγωγη και κρατησω την δικια μου εξατμιση (μαμα) υπαρχει προβλημα.

Κατι ακομα πριν 9-12 μηνες ρωτησα Θεσσαλονικη για μηχανες και μου ειπαν για 1000€ το 1400. Εγω με τοσα λεφτα μπορω να φερω απο Αγγλια 1800 με 35000 χλμ. Θα ηθελα κατι ποιο οικονομικο ομως αφου το αμαξι δεν σκοπευω να το κρατησω πολυ ακομα. Γνωριζετε αν υπαρχει καποια αλλαγη στις τιμες των κινητηρων 1400 και 1600 αντιστοιχα
Φιλε αν θες εχω και εγω εναν κινητηρα 1400 του 96 με 85000 χλμ αν θες μπορω να σου τον δοσω μαζι με εγκεφαλο αλλα χορις χταποδι! ο κινητηρας ειχε αριστη λειτουργεια και πραγματικα απροβληματιστος! αν σε ενδιαφερει πες μου για να δω πως μπορω να τον βγαλω απο το αμαξι! η τιμη θα ειναι περιπου 600-700 ευρω.
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
Grover
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 627
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:19 am
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Grover »

Ο EU3 είναι απότέλεσμα περιορισμών τον ρύπων που βγάζει ένα αμάξι για αυτό υπάρχει και ο προκαταλύτης, το μοτερ θα λειτουργίσει μια χαρα και χωρίς αυτόν οπότε μην ανισιχείς.
Υστερα η διαφορά του με τον EU2 όπως είπαν τα παιδιά είναι το σύστημα ανάφλεξης, που καταργεί τον διανομέα και τοποθετεί αισθητίρες και η ανάφλεξη γίνετε ηλεκτρονικά με τον εγκέφαλο οπότε επιτιχάνετε καλίτερη καύση λιγότερους ρίπους, μικρότερη κατανάλωση, αυξημένη απόδοση, λιγότερα κινούμενα μέρη και εξάλιψη κρουστικής καύσης (πειράκια) απο λανθασμένο αβάνς.
Εικόνα
Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Αυτό με τον προκαταλύτη μην το λές... Έχει αισθητήρα λ επάνω του. Δεν μπορείς να τον αφαιρέσεις χωρίς επαναπρογραμματισμό... Σου μιλάω εκ πείρας !!!
I am proud that i was driving a Rover.
rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από rainfallgr »

Οποτε μαλλον θελει κατι απο παραπανω απο λιγη δουλεια για να μπει ο EU3 κινητηρας στο αμαξι :? :?
Οποτε μαλλον καταληγουμε στον EU2 παλι! :x

Και να φανταστειτε οτι με τη σιγουρια της αντιπροσωπειας στη Θεσσαλονικη αρχισα να ψαχνω EU3, αφου η απαντηση τους ηταν "οχι ρε φιλε μου, 15 χρονια το ιδιο μοτερ βγαζουν ολα τα ιδια ειναι οτι και να παρεις σου ταιριαζει"
ΕΛΛΑΔΑ με το μεγαλειο σου.... :evil: :evil: :evil:
rainfallgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
Τοποθεσία: KILKIS
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από rainfallgr »

DJ Giorgio έγραψε:
Φιλε αν θες εχω και εγω εναν κινητηρα 1400 του 96 με 85000 χλμ αν θες μπορω να σου τον δοσω μαζι με εγκεφαλο αλλα χορις χταποδι! ο κινητηρας ειχε αριστη λειτουργεια και πραγματικα απροβληματιστος! αν σε ενδιαφερει πες μου για να δω πως μπορω να τον βγαλω απο το αμαξι! η τιμη θα ειναι περιπου 600-700 ευρω.
φιλε μου αν ηταν 1600 θα το επαιρνα... για 1400 ομως....δυσκολο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες