MHXANES EU2 & EU3. POIA???
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
- Τοποθεσία: KILKIS
- Επικοινωνία:
MHXANES EU2 & EU3. POIA???
Θελω να αλλαξω μηχανη στο ROVER. Εχω ομως ενα μικρο προβλημα. Βρηκα 2 τυπους μηχανων:
EU2 (μεχρι 2001)
EU3 (2001 και μετα)
Τηλεφωνησα στη ROLCAR στη θεσσαλονικη και μου ειπαν πως οτι και να βαλω κανει. Μετα απο μια ερευνα στο internet εμαθα πως το καινουργιο μοτερ εχει παραπανω αισθητηρες και αλλο βισμα στον εγκεφαλο.
Γνωριζει καποιος λοιπον αν παρω ενα καινουργιο μοτερ με την πλεξουδα του και τον εγκεφαλο του θα δουλεψει στο αμαξι ή θα θελω και αλλες μετατροπες.
Θελω η τοποθετηση της μηχανης να ειναι οσο το δυνατον plug & play
επισης αν βαλω το καινουργιο μοτερ θα εχω και τον καινουργιο εγκεφαλο mem3 σωστα...?
EU2 (μεχρι 2001)
EU3 (2001 και μετα)
Τηλεφωνησα στη ROLCAR στη θεσσαλονικη και μου ειπαν πως οτι και να βαλω κανει. Μετα απο μια ερευνα στο internet εμαθα πως το καινουργιο μοτερ εχει παραπανω αισθητηρες και αλλο βισμα στον εγκεφαλο.
Γνωριζει καποιος λοιπον αν παρω ενα καινουργιο μοτερ με την πλεξουδα του και τον εγκεφαλο του θα δουλεψει στο αμαξι ή θα θελω και αλλες μετατροπες.
Θελω η τοποθετηση της μηχανης να ειναι οσο το δυνατον plug & play
επισης αν βαλω το καινουργιο μοτερ θα εχω και τον καινουργιο εγκεφαλο mem3 σωστα...?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
plug n play εφόσον το αυτοκίνητο σου είναι πριν το 2001 είναι το 1ο μοτέρ..που δουλεύει με πολλαπλασιαστή και ντιστριμπιτέρ..ενώ το 2ο είναι με πολλαπλασιαστές πάνω στις πίπες των μπουζί..και έχεις δίκιο ότι ορισμένοι αισθητήρες διαφέρουν..κλπ κλπ..
αν πας για το δεύτερο μοτέρ σαφώς θα χρειαστεί περισσότερη δουλίτσα..αν ωστόσο σου ζητάνε τα ίδια λεφτά..ε..τότε πήγαινε για το δεύτερο..
χωρίς να ξέρω όμως το λόγο που θες να αλλάξεις μοτέρ..και υποθέτωντας ότι έχεις ήδη την προηγούμενη ecu σου..στη δεύτερη περίπτωση λογικά θα χρειαστείς και νέα ecu αν δε κάνω λάθος, οπότε πρόσθετα έξοδα..
αν πας για το δεύτερο μοτέρ σαφώς θα χρειαστεί περισσότερη δουλίτσα..αν ωστόσο σου ζητάνε τα ίδια λεφτά..ε..τότε πήγαινε για το δεύτερο..
χωρίς να ξέρω όμως το λόγο που θες να αλλάξεις μοτέρ..και υποθέτωντας ότι έχεις ήδη την προηγούμενη ecu σου..στη δεύτερη περίπτωση λογικά θα χρειαστείς και νέα ecu αν δε κάνω λάθος, οπότε πρόσθετα έξοδα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Αν οι τιμές είναι οι σωστές να βάλεις της EU3.
Και όπως είπε και ο Νικόλασ παραπάνω υπάρχει η διαφορά στο ότι η EU2 έχει διαφορετική διάταξη στο ignition.
H Powertrain όταν λάνσαρε τις EU3 τους έδωσε εξτρα ιπποδύναμη (αν μιλάμε για 1,800 cc):
Από 118 και 135 ιππους σε 135 και 160.
Οι δυο κινητήρες δεν έχουνε συμβατές πλεξούδες. Οπότε αν εσένα είναι EU2 και βάλεις τον EU3 θα πρέπει να αλλάξεις και ECU.
A! και μην ξεχάσεις να κάνεις restart μετά την αλλαγή!!!
Και όπως είπε και ο Νικόλασ παραπάνω υπάρχει η διαφορά στο ότι η EU2 έχει διαφορετική διάταξη στο ignition.
H Powertrain όταν λάνσαρε τις EU3 τους έδωσε εξτρα ιπποδύναμη (αν μιλάμε για 1,800 cc):
Από 118 και 135 ιππους σε 135 και 160.
Οι δυο κινητήρες δεν έχουνε συμβατές πλεξούδες. Οπότε αν εσένα είναι EU2 και βάλεις τον EU3 θα πρέπει να αλλάξεις και ECU.
A! και μην ξεχάσεις να κάνεις restart μετά την αλλαγή!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
- Τοποθεσία: KILKIS
- Επικοινωνία:
Ναι ρε παιδια. Επειδη ομως δυσκολευομαι να βρω μοτερ EU2 ενω το EU3 το βρισκω ποιο ευκολα. Η αλλαγη δεν αφορα αυξηση ιπποδυναμης αλλα ενα κινητηρα (το δικο μου) ο οποιος δεν παιρνει ευκολα μπρος σβηνει με το air-con. και καει λαδια.
Για την EU3 τωρα την εχω βρει με εγκεφαλο, πλεξουδα, εισαγωγη, εξαγωγη και μιζα ΑΛΛΑ χωρις τον altenator. Ενα αλλο προβλημα που παρατηρησα ειναι οτι η καινουργια μηχανη εχει και προκαταλυτη. Αν βαλω την δικια μου εξαγωγη και κρατησω την δικια μου εξατμιση (μαμα) υπαρχει προβλημα.
Κατι ακομα πριν 9-12 μηνες ρωτησα Θεσσαλονικη για μηχανες και μου ειπαν για 1000 το 1400. Εγω με τοσα λεφτα μπορω να φερω απο Αγγλια 1800 με 35000 χλμ. Θα ηθελα κατι ποιο οικονομικο ομως αφου το αμαξι δεν σκοπευω να το κρατησω πολυ ακομα. Γνωριζετε αν υπαρχει καποια αλλαγη στις τιμες των κινητηρων 1400 και 1600 αντιστοιχα
Για την EU3 τωρα την εχω βρει με εγκεφαλο, πλεξουδα, εισαγωγη, εξαγωγη και μιζα ΑΛΛΑ χωρις τον altenator. Ενα αλλο προβλημα που παρατηρησα ειναι οτι η καινουργια μηχανη εχει και προκαταλυτη. Αν βαλω την δικια μου εξαγωγη και κρατησω την δικια μου εξατμιση (μαμα) υπαρχει προβλημα.
Κατι ακομα πριν 9-12 μηνες ρωτησα Θεσσαλονικη για μηχανες και μου ειπαν για 1000 το 1400. Εγω με τοσα λεφτα μπορω να φερω απο Αγγλια 1800 με 35000 χλμ. Θα ηθελα κατι ποιο οικονομικο ομως αφου το αμαξι δεν σκοπευω να το κρατησω πολυ ακομα. Γνωριζετε αν υπαρχει καποια αλλαγη στις τιμες των κινητηρων 1400 και 1600 αντιστοιχα
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
Φιλε αν θες εχω και εγω εναν κινητηρα 1400 του 96 με 85000 χλμ αν θες μπορω να σου τον δοσω μαζι με εγκεφαλο αλλα χορις χταποδι! ο κινητηρας ειχε αριστη λειτουργεια και πραγματικα απροβληματιστος! αν σε ενδιαφερει πες μου για να δω πως μπορω να τον βγαλω απο το αμαξι! η τιμη θα ειναι περιπου 600-700 ευρω.rainfallgr έγραψε:Ναι ρε παιδια. Επειδη ομως δυσκολευομαι να βρω μοτερ EU2 ενω το EU3 το βρισκω ποιο ευκολα. Η αλλαγη δεν αφορα αυξηση ιπποδυναμης αλλα ενα κινητηρα (το δικο μου) ο οποιος δεν παιρνει ευκολα μπρος σβηνει με το air-con. και καει λαδια.
Για την EU3 τωρα την εχω βρει με εγκεφαλο, πλεξουδα, εισαγωγη, εξαγωγη και μιζα ΑΛΛΑ χωρις τον altenator. Ενα αλλο προβλημα που παρατηρησα ειναι οτι η καινουργια μηχανη εχει και προκαταλυτη. Αν βαλω την δικια μου εξαγωγη και κρατησω την δικια μου εξατμιση (μαμα) υπαρχει προβλημα.
Κατι ακομα πριν 9-12 μηνες ρωτησα Θεσσαλονικη για μηχανες και μου ειπαν για 1000 το 1400. Εγω με τοσα λεφτα μπορω να φερω απο Αγγλια 1800 με 35000 χλμ. Θα ηθελα κατι ποιο οικονομικο ομως αφου το αμαξι δεν σκοπευω να το κρατησω πολυ ακομα. Γνωριζετε αν υπαρχει καποια αλλαγη στις τιμες των κινητηρων 1400 και 1600 αντιστοιχα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 627
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:19 am
- Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
- Επικοινωνία:
Ο EU3 είναι απότέλεσμα περιορισμών τον ρύπων που βγάζει ένα αμάξι για αυτό υπάρχει και ο προκαταλύτης, το μοτερ θα λειτουργίσει μια χαρα και χωρίς αυτόν οπότε μην ανισιχείς.
Υστερα η διαφορά του με τον EU2 όπως είπαν τα παιδιά είναι το σύστημα ανάφλεξης, που καταργεί τον διανομέα και τοποθετεί αισθητίρες και η ανάφλεξη γίνετε ηλεκτρονικά με τον εγκέφαλο οπότε επιτιχάνετε καλίτερη καύση λιγότερους ρίπους, μικρότερη κατανάλωση, αυξημένη απόδοση, λιγότερα κινούμενα μέρη και εξάλιψη κρουστικής καύσης (πειράκια) απο λανθασμένο αβάνς.
Υστερα η διαφορά του με τον EU2 όπως είπαν τα παιδιά είναι το σύστημα ανάφλεξης, που καταργεί τον διανομέα και τοποθετεί αισθητίρες και η ανάφλεξη γίνετε ηλεκτρονικά με τον εγκέφαλο οπότε επιτιχάνετε καλίτερη καύση λιγότερους ρίπους, μικρότερη κατανάλωση, αυξημένη απόδοση, λιγότερα κινούμενα μέρη και εξάλιψη κρουστικής καύσης (πειράκια) απο λανθασμένο αβάνς.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
- Τοποθεσία: KILKIS
- Επικοινωνία:
Οποτε μαλλον θελει κατι απο παραπανω απο λιγη δουλεια για να μπει ο EU3 κινητηρας στο αμαξι :? :?
Οποτε μαλλον καταληγουμε στον EU2 παλι! :x
Και να φανταστειτε οτι με τη σιγουρια της αντιπροσωπειας στη Θεσσαλονικη αρχισα να ψαχνω EU3, αφου η απαντηση τους ηταν "οχι ρε φιλε μου, 15 χρονια το ιδιο μοτερ βγαζουν ολα τα ιδια ειναι οτι και να παρεις σου ταιριαζει"
ΕΛΛΑΔΑ με το μεγαλειο σου.... :evil: :evil: :evil:
Οποτε μαλλον καταληγουμε στον EU2 παλι! :x
Και να φανταστειτε οτι με τη σιγουρια της αντιπροσωπειας στη Θεσσαλονικη αρχισα να ψαχνω EU3, αφου η απαντηση τους ηταν "οχι ρε φιλε μου, 15 χρονια το ιδιο μοτερ βγαζουν ολα τα ιδια ειναι οτι και να παρεις σου ταιριαζει"
ΕΛΛΑΔΑ με το μεγαλειο σου.... :evil: :evil: :evil:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 02, 2005 6:12 pm
- Τοποθεσία: KILKIS
- Επικοινωνία:
φιλε μου αν ηταν 1600 θα το επαιρνα... για 1400 ομως....δυσκολοDJ Giorgio έγραψε:
Φιλε αν θες εχω και εγω εναν κινητηρα 1400 του 96 με 85000 χλμ αν θες μπορω να σου τον δοσω μαζι με εγκεφαλο αλλα χορις χταποδι! ο κινητηρας ειχε αριστη λειτουργεια και πραγματικα απροβληματιστος! αν σε ενδιαφερει πες μου για να δω πως μπορω να τον βγαλω απο το αμαξι! η τιμη θα ειναι περιπου 600-700 ευρω.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες