Κομπιάσματα
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:39 am
- Τοποθεσία: Rhodes
- Επικοινωνία:
εδω στην Ροδο χρεωνουν 60ευρω την διαγνωση...ειπατε κατι? :evil:
[img:c8bc6aca42]http://briefcase.pathfinder.gr/download ... risSig.jpg[/img:c8bc6aca42]
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Γεια σου BAT!BATMOBILE έγραψε:τι ειναι αυτο ρε λαμπρο??για δωσε μας τα φωτα σου!!!
To φίλτρο ενεργού άνθρακα που βρίσκεται μέσα στο δοχείο ενεργού άνθρακα μαζί με τη ρυθμιστική βαλβίδα του - ενσωματωμένη ή μη - και τις σωληνώσεις αποτελούν το σύστημα ελέγχου αναθυμιάσεων του ρεζερβουάρ.Με όσο γίνεται ποιο απλά λόγια:
Όταν ανεφοδιάζουμε το αυτ/το η πίεση στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμοσφαιρική.Όταν κλείσουμε την τάπα η δημιουργία αναθυμιάσεων βενζίνης έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της πίεσης στο ρεζερβουάρ.Για να μην παρατηρηθεί διαρροή των αναθυμιάσεων βενζίνης στο περιβάλλον η τάπα του ρεζερβουάρ διαθέτει μια αντεπίστροφη βαλβίδα.Κατά την λειτουργία του κινητήρα οι αναθυμιάσεις που έχουν συσσωρευτεί στο ρεζερβουάρ διαφεύγουν προς το δοχείο ενεργού άνθρακα όπου και βρίσκεται το φίλτρο ενεργού άνθρακα.Εκεί υπάρχει μία βαλβίδα εξαερισμού η οποία ενεργοποιείται από την υποπίεση της πολλαπλής εισαγωγής.Ό ταν ανοίξει αυτή η βαλβίδα οι αναθυμιάσεις διοχετεύονται στην πολλαπλή όπου αναμειγνύονται με τον αναρροφούμενο αέρα.Κλείνοντας θα σου πω ότι είδα κάπου γραμμένο ότι οι ετήσιες αναθυμιάσεις από το ρεζερβουάρ ενός αυτ/του είναι περίπου ίσες με αυτές που εκπέμπονται από την εξάτμισηενός καταλυτικού αυτοκινήτου στη διάρκεια ενός έτους!!
R 216 SI
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
αμα στο κανει το καταλαβαινεις αμεσως!!
εκει που πατας το γκαζι αργει να παρει μπρος και ας εχεις και πρωτη που θα επρεπε να φυγει αμεσως!!
μια ψιλη με το polaki θα σε διαφωτισει!!!βαλε καποιον να ανοιξετε με το polo και πες μας!!ε οχι και καλυτερα το polo με το ηλεκτρογκαζο!!!αμα πηγαινει καλυτερα το polo να αρχισεις να ανησυχεις!!
εκει που πατας το γκαζι αργει να παρει μπρος και ας εχεις και πρωτη που θα επρεπε να φυγει αμεσως!!
μια ψιλη με το polaki θα σε διαφωτισει!!!βαλε καποιον να ανοιξετε με το polo και πες μας!!ε οχι και καλυτερα το polo με το ηλεκτρογκαζο!!!αμα πηγαινει καλυτερα το polo να αρχισεις να ανησυχεις!!
kati vlepo......
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 27, 2005 8:02 am
- Επικοινωνία:
κομπιάσματα
Ακόμη δεν είχα την ευκαιρία να πάω γιά τον έλεγχο. Αλλά απ΄ότι βλεπω το πρόβλημα δεν είναι τόσο έντονο τώρα. Κάποιος άλλος είπε: "Φίλε καθάρισε και το ντεπόζιτο βενζίνης κάπου κάπου....". Τελικά κάτι απ΄ όλα μπορεί να φταίει, αν η "διάγνωση" γίνει πριν πάει το ROVER στον εγκέφαλο, κατι μποερί να γλυτώσουμε (σε χρήμα)
Καλές ΠΣΚ βόλτες!
Καλές ΠΣΚ βόλτες!
214 Si + Kayaba
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες