Euro 2,Euro 3,Euro 4

Μάθε πως λειτουργεί....
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Euro 2,Euro 3,Euro 4

Δημοσίευση από antonis132 » Πέμ Δεκ 01, 2011 8:01 pm

Τι γινεται με τις προδιαγραφες euro.... και πως μπορει να τις πετυχει ενας κινητηρας
Πχ. Στο rover 214 1999 montelo ειχε χαρακτηριστει euro 2 αν δεν κανω λαθος στο επομενο μοντελο το R25 χαρακτηριστηκε ως euro 3 ηταν ο ιδιος κινητηρας,ησχεδιαση του θαλαμου δεν αλλαξε προστεθηκε ενας προκαταλυτης στην πολλαπλη εξαγωγης,1 πολλαπλασιαστης σε καθε μπουζι(για μειωση των απωλειων,τι αλλο αλλαξε αραγε ο λ,τα μπεκ,εγκεφαλος,egr;
Σε αρκετα αυτοκινητα που εχουν χαρακτηριστει euro 4 (απο το 2004 περιπου και μετα) βλεπω να εχουν ανεπιστροφη λειτουργια τροφοδοσια καυσιμου
Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες αλλαγες στον κινητηρα και στα μηχανικα του και χαρακτηριζεται euro 3,4,5;
Ναι η ουσια ειναι μειωση καταναλωση και ρυπων εχουμε ενα κινητηρα 1.4 πρωτης γεννιας πολλαπλου ψεκασμου με CO2 170gr ενω σημερα εχει φτασει τα 135gr
Μιλαμε για ανασχεδιασμενους κινητηρες με εμφαση στο θαλαμο καυσης,στη μειωση της τριβης,μεχρι και τον αμεσο ψεκασμο ωστε με την ελαχιστη ποσοτητα καυσιμου να καταφερουν να αποδωσουν τα ιδια,παρολο τη διστακτικοτητα τους στης χαμηλομεσαιες στροφες,(οπως οι κινητηρες fsi,twinport, παρολο που σημερα εχουν ξεπεραστει και δεν καταφεραν να δωσουν τα μεγιστα και στραφηκαν στη διαδικασια του downsizing βλεποντας να βγαινουν 2-3κυλινδροι 0.9,1.5 με υπερσυμπιεστη)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8911
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Euro 2,Euro 3,Euro 4

Δημοσίευση από nikolas » Παρ Δεκ 02, 2011 2:53 am

antonis132 έγραψε:στο επομενο μοντελο το R25 χαρακτηριστηκε ως euro 3 ηταν ο ιδιος κινητηρας,ησχεδιαση του θαλαμου δεν αλλαξε προστεθηκε ενας προκαταλυτης στην πολλαπλη εξαγωγης,1 πολλαπλασιαστης σε καθε μπουζι(για μειωση των απωλειων,τι αλλο αλλαξε αραγε ο λ,τα μπεκ,εγκεφαλος,egr;
το rover 25 και το mg zr έχουν δύο πολλαπλασιαστές συνολικά για τέσσερις κυλίνδρους..οπότε όταν δίνει ρεύμα ο πολλαπλασιαστής στο μπουζί, ουσιαστικά δίνει σε δύο κυλίνδρους ταυτόχρονα γι'αυτό το ονομάζουν waste spark το συστηματάκι αυτό..γιατί ουσιαστικά ο ένας σπινθήρας δίνεται σε λάθος χρόνο..
θεωρητικά το ντιστριμπιτέρ του Rover200 έδινε σε "πιο σωστό" χρόνο σπινθήρα, γιατί έδινε σε διαφορετικό για κάθε κύλινδρο χρόνο σπινθήρα στο αντίστοιχο μπουζί..
μπήκε προκαταλύτης όπως σωστά είπες και άλλαξε εγκέφαλος..

σχετικά τώρα με τα euro..σε πετρέλαιο που ψάχνω τελευταία..μπορείς να πάρεις ένα euro 3 μοντέλο και με αλλαγή καταλύτη, να φέρεις τις εκπομπές του σε euro 4 προδιαγραφές.. αλλά ακόμα και να το κάνεις, αποκλείεται ελληνάρας μηχανικός υπουργείου, να δεχτεί ότι πλέον πληρείς αυστηρότερες προδιαγραφές ακόμα και αν 100 μετρήσεις του δείξουν ότι συμμορφώνεσαι με euro 4..αυτός θα παραμείνει στο τι λέει ο κατασκευαστής..

Απάντηση

Επιστροφή στο “How does it Work?”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες