Tutorial safe repair Rover K series engine

Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και κολπάκια...
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

red_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....


τεσπα οταν βρω ενα λαδι που θα το εμπιστευομαι και θα βαλω το ψυγειο λαδιου θα το αφινω και εγω 10.000
μεχρι τοτε θα βαζω αυτα που βαζω και θα τα αλαζω καθε 2500 γιατι δεν παιζω ουτε το μοτερ ουτε την τουρμπινα ....

για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....

:off: μπες msn
:off: Μονιμα μεσα ειμαι :D
.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Άλλο το θρος άλλο το ρουλεμάν στην τουρμπίνα στο εχω ξανά πει και από το τηλ μην τα μπερδεύεις, οι ρουλεμανατες έχουν ένα θέμα περισσότερο με τα λάδια.
Νίκο βάλε ένα καλό full συνθετικό λάδι
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Κώστα, με το αγωνιστικό της AMSOIL που φοράς φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι πρέπει να το αλλάζεις σε πιο λίγα χιλιόμετρα ή πιο συχνά από ότι ένα μη racing λιπαντικό... Θεωρητικά η χρήση του προορίζεται για χρήση πίστας π.χ. σε κανα track event ή αγώνα όπου το αμάξι θα δουλεύει στο όριο και μετά πας για αλλαγή. Προφανώς όμως για λόγους κόστους + ότι το λάδι είναι ακόμα ''καλό'', δεν το κάνεις αυτό.
Απλά ενημερωτικά το αναφέρω :up:

Ουσιαστικά πιστεύω ότι θα είσαι καλυμμένος και μ'ενα καλό full συνθετικό ''καθημερινής'' χρήσης και όχι απαραίτητα αγωνιστικό.

Αλλά εσύ ξες καλύτερα :-D
Rover 416GSi '92

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

panagiotis x. έγραψε:Κώστα, με το αγωνιστικό της AMSOIL που φοράς φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι πρέπει να το αλλάζεις σε πιο λίγα χιλιόμετρα ή πιο συχνά από ότι ένα μη racing λιπαντικό... Θεωρητικά η χρήση του προορίζεται για χρήση πίστας π.χ. σε κανα track event ή αγώνα όπου το αμάξι θα δουλεύει στο όριο και μετά πας για αλλαγή. Προφανώς όμως για λόγους κόστους + ότι το λάδι είναι ακόμα ''καλό'', δεν το κάνεις αυτό.
Απλά ενημερωτικά το αναφέρω :up:

Ουσιαστικά πιστεύω ότι θα είσαι καλυμμένος και μ'ενα καλό full συνθετικό ''καθημερινής'' χρήσης και όχι απαραίτητα αγωνιστικό.

Αλλά εσύ ξες καλύτερα :-D
Κάθε 3500-4000χλμ κάνω αλλαγή, αλλαγη γίνεται ακομα κι αν δεν εχω καλύψει τα χλμ αλλά έχουν περάσει 6 μήνες.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από R414 »

Εχει δοκιμασει κανεις τα Comma?Ειναι θυγατρικα της Mobil
Λεω να βαλω το 10w/40 της.Τα χρησιμοποιει φιλος με civic με το D μοτερ και δεν
εχει κανει κιχ σπασμενος ολη μερα

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από andreas »

red_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....
για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....

με το να αλλαζεις μαρκες τοσο συχνα κανενα λαδι δεν προκλειται να δουλεψει οπως πρεπει.
εγω σε καθε αλλαγη μαρκας μου κατεβαζε γυρω στα 500ml στα 5000χλμ.
οταν εμεινα σε ενα λαδι δεν μου καει ουτε σταγονα.εχω και 330.000χλμ :bow:

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

πετρακης έγραψε:
red_drifter έγραψε:αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....
για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....

με το να αλλαζεις μαρκες τοσο συχνα κανενα λαδι δεν προκλειται να δουλεψει οπως πρεπει.
εγω σε καθε αλλαγη μαρκας μου κατεβαζε γυρω στα 500ml στα 5000χλμ.
οταν εμεινα σε ενα λαδι δεν μου καει ουτε σταγονα.εχω και 330.000χλμ :bow:

θα κρατισω τα ρεψολ ... γιατι εχω παρει κουτα ...... οποτε θα φαει καμποσες αλαγες ......
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από R414 »

Σωστο αλλαγη συνεχεια δεν αφηνει το λαδι να μεινει στο μοτερ
το φιλμ που πρεπει :up:

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

R414 έγραψε:Σωστο αλλαγη συνεχεια δεν αφηνει το λαδι να μεινει στο μοτερ
το φιλμ που πρεπει :up:

δεν το επιασα :spao: :spao:
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από R414 »

Λεω οτι με το να αλλαζεις συνεχεια μαρκα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κανει καλο
γιατι βαζεις το μοτερ στη διαδικασια "μα8αινει"να δουλευει με διαφορετικη συσταση συνεχως
Επισης μακροπρο8εσμα λογω των διαφορετικων προδιαγραφων της κα8ε μαρκας μπορει να δημιουργη8ουν
οξειδωσεις και να μεινουν καταλοιπα απο τα διαφορα λαδια.Καλο ειναι να χρησιμοποιεις συγκεκριμενο αν οχι παλι
καλυτερα να το δοκιμασεις για 2-3 αλλαγες και μετα αλλαχτο
Γνωμη μου..

Απάντηση

Επιστροφή στο “TIPs”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες